heb nog niet alles teruggelezen, maar ben huiseigenaar!!! met een half uurtje was het allemaal gepiept en Maura zat er gezellig (en rustig) bij in de wagen . @ Ontdooien en bewaren; euhm, hoe was het ook al weer, ben het kwijt. Ik vries het per portie in en haal het er per keer uit, dus dan haalt het de 24 u niet (incl ontdooien) maar het kan zeker langer. @ Kiwi; wel gegeven, maar het hart en de pitjes er allemaal uitgesneden en het kort verhit in de magnetron. Leek mij het meest safe om mee te beginnen. fruit nog steeds favouriet hier, groente is wat lastiger. Straks naar ons nieuwe huisje, met Maura die is er nog nooit geweest . Vanavond gaan we het vieren en morgenochtend gaan we beginnen met slopen en afbreken (ik ben inmiddels voorzichtiger met het woord ' strippen' ).
Riti GEFELICITEERD!!! Ja, "strippen" klinkt opeens heel apart haha. Ben blij voor je, maar stiekem ook een beetje jaloers. Geniet er lekker van..
@ lotte: had ik je geinspireerd hihi.. ikke ook ff flink wat foto's erop geknald en ben ook mijn babysite aan het bijwerken..
Joyce Nee eigenlijk niet haha. Mamahilda vroeg gisteren op mn hyves wanneer ik weer eens foto's ging plaatsen. Toen ik de foto's aan het uitzoeken was zag ik pas dat jij ook aan het plaatsen was geweest haha. Daarvoor was ik heel lang aan het denken of ik nog wel foto's op hyves wilde zetten ivm een irritant persoon...Die heb ik nu aan alle kanten geblokt, dus ik heb toch weer foto's geplaatst
@lotte; Ik zal zo je foto's eens bekijken, kom nu net thuis van het CB en een bezoekje aan de baby-dump. @RiTi: Gefeliciteerd met jullie huis! Nu kan het slopen beginnen! @Collo; Ik denk ook dat ik het hier gezelliger vind, hier hebben we echt al iets opgebouwd en ik denk dat ik 2 forums echt niet kan bijhouden.....de lijst van februari is dan ook al erg lang! Misschien straks op het einde dat het wat rustiger wordt! Maar als jij nu ff een Jongen gaat broeden, ga ik voor een meisje.....dan kunnen we ze straks beide uithuwelijken Ik mag trouwens 6juli om 11.40 bij de VK zijn.
Ohw Beau was trouwens weer aardig gegroeid, 600 gram erbij in zo'n 4wkn. Hij weegt 7620 gram en is 67 cm lang. Maatje 62 is nu bijna verleden tijd Maar voor maatje 68 liggen er ook weer hele leuke kledingstukken in de kast
Dees Goed gegroeid hoor! Nog verteld dat hij al kan staan? Zo ja, ben errug benieuwd naar de reactie! Of was dat wat je de vorige keer ook had verteld?
@Lotte; Vertelde idd dat hij al kan staan, ze pakte hem dan even later ook op en zag met eigen ogen hoe goed hij al kan staan. Haar reactie was dan ook verbazend en ze zei dat hij wel errug vlot is!
Zo goed gegroeid hoor !!!! Tja, altijd moeilijk om afscheid te nemen van een maatje bij de kids @RiTi: hihi strippen Veel plezier met vieren, zou ik ook doen! @Hyvesfoto's: Ik knal dr elke week veel op *check it out!* @Hier: Dani en Layla liggen allebei al vanaf 12 uur te slapen, dalijk Dani maar ns halen voordat hij vannacht weer niet slaapt
Dees Geen irritante opmerkingen? Lijkt me wel lachen om die verbaasde blikken dan te zien Lief rompertje! Voor zn zusje
@collo nee heb die niet.heb een andere. @bloedprikken voor onderzoek.ben ik bij het bejaardehuis.wil ik bloed prikken zitten ze er vandaag niet :S @de pil.1 doosje los hallen.hier dus mooi niet bij de apotheek al leg je uit hoe en wat nee we doen voor een half jaar aleen. nou dus wordt het maar 3 maandjes dat ik met de pil stop ga geen half jaar hallen want stop geheel met de pil. @hier beetje kut dag!alles loopt niet hoe ik het graag wou sophie is huilerig en flink hangerig. belde me moeder op hebben ze fouten gemaakt met de nieuwe dak raam in zetten 10 cm open vanf de zijkant ze heeft een foto toe gestuurt. en de rekening voor me auto gehoord pfff wat een geld
Hhahahha, ik had al zo'n reactie verwacht! Ze hadden ook hele leuke shirtjes en jasjes van deze collectie.
Gimena Misschien heeft iemand anders nog voor je!? Wat raar dat je niet 1 doosje mee kreeg zeg. Heeeel apart. Er is nog 1 ding wat je kan proberen. Als je via de ha een recept aanvraagt voor het aantal van 1 doosje (bij microgynon is dat 63st), dan moeten ze je wel dat aantal geven. En je kan altijd je recept nog naar een andere apotheek laten sturen. Je mag zelfs met je oude doosje naar een andere apotheek gaan om het te halen, maar dan moet je je wel even inschrijven (gratis). Hmm, jij ook al een dure rekening voor de auto Hier ook Klote he!! Dees haha, dus je dacht al dat er iets niet klopte toen ik zo "saai" reageerde. Sssst niet zeggen over die collectie!! Ohw...nou wil ik er ook heen, maar heb niet centjes niet. Heb nog wel een cadeaubon van 5 euro jeeeej haha.