De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @collo....foliumzuur....misschien een idee ja...whahahahaha...oh wat erg!!!!!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha sorry even ego tussendoor..

Lenn zit naast me op de bank tv te kijken.. nu is zijn aandacht getrokken door zn voetje.. hij probeert m zittend te pakken, lukt dus niet;) nu is ie zo slim geweest om zn broekspijp maar vast te pakken. Gaat het beentje vanzelf de lucht in;)

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

haha roeltje geweldig he. Hoe inventief en creatief ze toch wel niet zijn!!!

4. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hier een hele onrustige naht gehad wist niet wat me overkwam elk uur wakker en niet normaal huilen maar echt krijsen....

Ben kapot.... Zou dit dan een sprongetje kunnen zijn..????
    Bij mij op de arm en in bed ging het goed.. wordt zo onzeker van dit gedoe, is ze niet ziek? Oorpijn? iets met het eten?? nou goed

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

zwangerworden wat ontzettend klote dat je zon nacht achter de rug hebt....
    Maar het zou een sprongetje kunnen zijn. Oorpijn? Dat zou je kunnen kijken door in t zachte gedeelte onder de oorlel zachtjes te drukken.Als het pijn doet zou het oorontsteking kunne zijn.
    Dit doen wij op t dagverblijf meestal bij de kids.
    Maar het maakt je zo onzeker,ze kunnen nog niets aangeven pff je wordt er soms echt moedeloos van!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zwangerworden
    hier precies hetzelfde in de avond.. geen idee wat het is.. overdag heeft hij dit niet dus denk niet hij pijn heeft

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    maarrr, als jij denkt dat ze wel pijn heeft gewoon langs de huisarts gaan

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Was ik ook weer na een lekker lang weekendje vrij. Heerlijk! Alleen jammer dat het alweer maandag is :x. Deze week nog even bikkelen, dan volgende week 2 dagen werken en dan heerlijk een hele week vrij!! Zal weer even proberen te reageren, maar jullie gaan zo hard, kan het allemaal niet zo goed bijhouden :).

@collo: Geniet van je vakantie! Klinkt goed daar! Lekker borrelen en van elkaar genieten! Alleen speel je wel met vuur.... Maar ja, als je toch een 2e wil en je niet te lang wil wachten waarom niet toch? Zei zij die wel aan de pil is, maar het liefste morgen al zou stoppen.. Stomme hormonen (snap heus wel dat een 2e nu niet handig is, maar waarom wil het dan zo graag???).... Btw, wij gaan waarschijnlijk ook voor de Stokke, dus als ik je accessoires voor een mooi prijsje over kan nemen dan zou dat super zijn!! Jij woont ook in Brabant toch, dus ophalen is ook geen probleem!

@Gimena: Van harte! gaaf hoor!! Hoe voel je je? Is het nieuws al geland of kan je het je nog niet voorstellen? Wanneer ben je uitgerekend?

@nachtbraken: Zwangerworden, balen he die nachten? Hier ook een meisje dat blijft spoken.. Geen idee wat het is.. Vroeger werd ze alleen wakker voor een voeding, maar das helaas alweer paar maandjes geleden. En als ze wakker wordt is het meestal niet even speentje erin en weer slapen, maar ben je echt wel even zoet. Vaak is het ook nodig haar uit bed te halen. Wij zijn zo een half uur verder.... VOlgens mij is het geen pijn, want overdag heeft ze het niet. OOk zit ze echt nog in een slaaproes, met haar oogjes dicht. Wel is ze helemaal overstuur. We hebben nu paar nachten geprobeerd haar wat meer te laten huilen en af en toe te troosten met speen (niet oppakken). Helaas werkt dit niet, ze wordt alleen maar erger overstuur.. Vannacht dus toch maar weer op de arm. Zucht.

Verder weet ik even niet meer op wie ik wilde reageren...Sorry!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goodmorning

Sanka
    nee helaas heeft nog niemand om de lijst met merken gevraagd:(. Dus nog geen luchtjes verkocht hier. We wachten af:D

ik heb zelf dat ik af en toe helemaal gek van mezelf word. Ik ben teveel bezig met hoe anderen denken/vinden dat we iets moeten doen met Milan. Maar ik kijk ook naar bijv. wat er in de mails van oei ik groei staat en bekende sites. Vaak vind ik dan iets wel logisch klinken en dat probeer ik op te volgen. Maar gelukkig heb ik met sommige dingen wel dat ik t dan toch opeens wel gewoon doe zoals t goed voor me voelt. Maar ik maak me bijv. ook druk om wat anderen (vooral schoonouders en ouders) denken over dak nog bv geef en over bijvoeding. Heel irri van mezelf. Wil overal goedkeuring voor lijkt wel..lastig uitleggen.

Maar in bed laten slapen zou ik zelf weer niet doen. Misschien af en toe als t nodig is. Maar als je dat elke keer zou doen dan kan t dat ze eraan wennen en niet meer anders willen. En dat lijkt mij dan weer niet echt de bedoeling, dus dan begrijp ik dat men t afraad. Snappu? Maar blijft idd ieders eigen keuze.

Collo
    wel spannend zo hoor! Ik zit zelf ook niet aan de ac en heb zelf n hekel aan condooms. Dan doet t nog meer pijn dan anders. Maar merkte laatst dat ik t heel spannend vond het idee zonder ac en cd! Uiteindelijk toch maar snel n cd erbij;).

Fijn dat t vandaag lekker war wordt. Geniet ervan:)

Pooh
    film was wel grappig!

2fijne weken gehad?

Roeltje
    past dan iemand op lenn of haal je m midden in de nacht uit bed? Nu weer twee weken weg zonder thuis komen tussendoor?

Chicken
    wat fijn dat Milan alles lust zeg!! Mogen bruine bonen al? Krijgt hij daar geen kramp van? Ik hoop dat mijn Milan ook alles lust als we steaks beginnen met hapjes. Jij maakt ook alles zelf toch?

Mroos
    lekker hoor dat je er nu een stuk minder vaak uit hoeft:)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    ja neem hem gewoon mee.. hij merkt er zelf vrij weinig van.. word even wakker, slaapt in de auto verder en merkt niet eens dat ik hem terug op bed leg.. soms brengt zijn oom hem weg maar die kon gisteravond niet.. ophalen doet meestal mn schoonmoeder..
    ik ga mn voorraad geurtjes opmaken en ga dan je lijst eens goed bekijken..

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    heb dat in het begin ook wel gehad hoor.. bevestiging zoeken van (schoon)ouders, maar daar ben ik mee opgehouden.. Ze zullen ongetwijfeld dingen anders doen dan ik doe maar goed, ze weten gelukkig dat ze dat niet hoeven te vermelden tenzij ik daar om vraag..

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@lotte wil je mij een lijst toe sturen? Heb nog een aantal verjaardagen in het verschiet,misschien zit er wel iets tussen........

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    gelukkig merkt lenn er amper wat van. Hihi je hebt de lijst toch niet gekregen!? Als je luchtjes op zijn en je wilt de lijst dan stuur ik m. Ik ga ook n party houden:)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    cool..
    geef maar datum door als je wilt.. ben wel benieuwd.. misschien wel wat voor mij..

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Brabants meisje
    ja tuurlijk, wil je je emailadres dan even pb-en? :). Dan stuur ik m straks als vriendlief bij pc vandaan is! Ik zit nu met mobiel;)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een lekker weer zeg.
    Liep net met Maura buiten in de drager, met dr neusje naar voren. Ze vindt het heerlijk, alleen vind ik het lastig dat ik haar zo slecht kan zien:).
    Hoe doen jullie dat?

(net héel veel luiers gekocht bij de etos, huggies 2e pak gratis, toch wel handig om niet merk-vast te zijn met de luiers :p)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    huh hahah ineens deel drie.. Nou kweet dus niet wat er verder allemaal getypt was, was nog bij deel 2.

Eerste werkweek goed verlopen hier. Vond het niet erg lastig om Aaron achter te laten bij de gastouder. Nora ging er nog steeds heen dus is een goeie en bekende plek, dus dat maakte het makkelijker!

Hij heeft zn eerste twee tandjes sinds zondag. Precies een half jaar haha. Nu de rest nog, zaten al flink wat bobbels dus die volgen denk ik snel.

Alles oke verder hier met iedereen?

Liefs,
    Mili

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Moet nog een datum prikken! Dus als je voorkeur hebt dan kan dat nu nog! Das handig he;)? Het is ook altijd mogelijk om mij bij iemand thuis te laten komen. Dus ik kan evt. ook bij jou komen als er meer mensen het leuk zouden vinden.

brabants meisje
    Je hebt pb en de lijst is naar je mailadres verzonden!

All
    Vandaag ga ik er een bestelling uit doen, dus als iemand toch nog interesse heeft dan kan het vandaag al besteld worden. Scheelt weer een poosje wachten:D.

19. gimena

gimena Niet meer actief

@ foto van test ik laad eerst even me camara op en dan maar ik een foto.

@riti., hoe gaat het nu met het exzeem??? is nu je babyfoon kapot?(door de cola)

@manoe waneer gaan jullie voor een kindje??

@ poohbeer bedankt lieverd.., stuur wel hcg jou kant op! ik gun het jullie zo van harte!!echt waar! waneer moet je weer na de gyn??

@brabantsmeisje ik stik van de hormome :p

@ collo bezig voor een nr 2?? hehe nu is het geen week meer na elkaar zwanger :p wel leuk :D

@mroos super leuke spam voor al op de bank :p

@panos., dank je wel :) na mijn berekening 19 jan 2011., voel me wel goed.nu heb ik pas last van me borsten en witvloed om gek van te worden hahah en hoe gaat het daar? en met de kleine?

@lotte waar woon je ook al weer anders wil ik ook wel op de party komen( als het mag natuurlijk) :D

@ hier ben ik weer de hormone bom :D pff ik merk weer dat ik zwanger ben.
    heerlijke pijne borsten last van lage rugpijn,poets kuren.
    verders vage dromen.
    aleen heb wel last van buikpijn soms maar geen bloed is goed;)
    vandaag belde me moeder dat ze heb zo leuk heeft gehad het weekeind en dat ze blij was dat wel er waren.
    verders is me moeder hard achteruit gegaan door de chemo zalf voor haar hoofd kanker.
    ze hoeft gelukkig nu nog maar 2 weken,
    maar kanker + chemo en ms gaan echt niet samen merk ik.
    toen we hier thuis kwamen kwam bij mijn pas de tranen zee los.
    ik voel me Zo klote om haar zo te zien .
    pff om zulke momente mis ik gewoon een vriendin waar ik me ei even kwijt kan.maja.
    moet ik even kwijt

20. gimena

gimena Niet meer actief

ow trouwens heb me zaterdag ben me ouders dubble gelegen.een kennis kwam op visite.
    en vroeg hoe het daar ging.
    en hij zei :
    Ik heb een sprookjes huwlijk.
    2 trolle van kinderen en een Heks als vrouw.

:p hahah ja een echte sprookjes huwlijk hahah.

Deel Deze Pagina