Gimena Lijkt me idd heel erg om je moeder zo te moeten zien. Mijn moeder is psychisch ziek en dat is al heel zwaar, dus kan me voorstellen dat het voor jou waarschijnlijk nog veel zwaarder is. Sterkte! Ik woon in Ingen ken je dat? Dat is bij Tiel en Amerongen in de buurt. En natuurlijk mag je dan komen! Leuk juist! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar dan moet je wel Sophie meenemen hoor hihi.
nee ken ik eigelijk niet me tom tom denk wel hahah als je de datum weet laat maar weten ik neem sophie dan wel mee juist leuk
Uuuhhmmm...poohbeer woont in de provincie Utrecht, maar wel vlakbij Lotte en dus provincie Gelderland....hahaha...snap je t nog?
mjammie, lust wel bakkie thee poohtje niet toevallig een luchtje nodig? Ga om 17:00 bestellen. Kan ik t ook nog bij je komen brengen binnenkort
Ik ben verwend met moederdag helaas...heb weer een flesje pure poison van Dior gehad. Een vriendin van mij heeft ze ook, en ik meen dat de mijne er niet tussen zit . Ik heb liever koffie , als ik thee drink ben ik ziek
Nee, alleen midnight poison. Ohw....dus aan jou raak ik mn luchtjes sowieso niet kwijt. Ik ben niet zo van de koffie, maar een latte machiatto ofzoiets gaat er wel in
MEDEDELING Als er meer mensen zijn die het leuk lijkt om naar mijn parfum/make-up party te komen, dan kan ik vrijdag 28-05 al een party houden! Als je ook wil en kan komen op die dag dan kan je me een pb sturen. Zet er dan gelijk even bij of 's middags of 's avonds je beter uit komt, dan kan ik nog een beetje rommelen met de tijd. Je mag je naam evt ook onderaan dit bericht plakken...
@lotte: Idd goed idee om te combineren met meeting! Speaking of which... Is er nu al iets gepland? @klagen: Sorry hoor moet even klagen. Ben zooooooooooooooooooooo moe. Wil slapen, maar wacht nog uurtje tot de laatste fles en dan heerlijk naar dromenland. De gebroken nachten breken enorm op! Zucht! Hopelijk vannacht een goede nacht (goed is alleen een voeding tussen 5u en 6u).
Hoi meiden Ik haak vanaf hier weer in, druk weekend achter de rug en vanmorgen weer vroeg aan de bak geweest. Mijn oma werd afgelopen week 82, dit hebben we gezellig gevierd met een heerlijk etentje waar Beau zich voorbeeldig heeft gedragen Gisteren was het heerlijk weer in het oosten des lands en mijn vader heeft wat leuke kiekjes gemaakt... Kom ff spammen