@Dees85: Wat een leuke foto's! @Gimena: Hoe ver ben je nu ongeveer in je zwangerschap ? @Meeting: Lijkt me leuk!!!!! Dan kan Lotte met dr parfums in de weer en ik kan iedereen mooi make-uppen
@dretjuh; Thanx, er zitten zelfs zulke leuke foto's bij die ik misschien wel op een canvas-doek wil laten afdrukken @meeting; Lijkt me leuk...
@Dretjuh, ja en ik alle nieuwe zwangeren van bedjes en commodes etc voorzien @Dees, leuke foto's meis! @Panos, ik ga voor je duimen....slaap lekker!
Panos hopelijk goede nacht voor jou!!! Meeting/parfum ik geef sowieso de 28e die party als er genoeg mensen kunnen en anders in juni n keer
@Verkoop: Wat een commercieel talent hier op de site . Eens kijken wat voor handeltje ik zal gaan opzetten voor de meeting .... Crea ben ik niet, handig ook niet. Hmmm... blijft niet zoveel over vrees ik. Misschien ga ik dan wel voor het geven van ongevraagd advies . Een van mijn vele minder gewaardeerde kwaliteiten . @spam: Gave foto's Dees! Errug mooi!
ff snel bericht,visite is net weg en madameke komt zo ook weer. Panos ik heb echt met je te doen! ik hoop voor je dat je aankomende nacht lekker mag slapen!!!! lotte thanks voor de lijst!Ik kan niet de 28ste ga ik lekker een paar dagen naar cp.... dees leuke fotos... vooral die van jullie 3e creatief zijn:maak er meteen gebruik van! ik maak en verkoop luiertaarten morgen reageer ik op de rest. slaap lekker allemaal en vooral panos!! ( ik hoop dat ik ook weer mag hoor...)
Brabantsmeisje en zit er iets tussen wat je normaal gebruikt? Ik hou vast nog n keer n party, dan laat ik t weten Lekker hoor er ff uit! Al zin? Panos oooh maar ongevraagd advies geven is ook een talent
Zwangerworden Ik hoop dat het een sprongetje is en het vannacht beter gaat want ieder uur wakker houd je ook geen week vol. Panos Komt goed. Houd er alleen wel rekening mee dat de beugel en de rugleuning groen zijn... zal tzt als je nog interesse hebt wel een foto van maken. Prijsje komt wel goed.... Lotte' Jij zit natuurlijk in een iets andere situatie qua behuizing dus snap dat een tweede nu niet handig is voor jullie. Dan maar CD's erbij... Bij ons moet er dan wel snel een dakkapel op en de zolder verbouwd, maar dat zit nog wel in de begroting. Dus wat mij betreft is het meer dan welkom. Hoop alleen dat mijn lijf het dit keer wat beter oppakt. Trouwens nog niks van mijn beste vriendin gehoord qua bevallen dus misschien houd ze haar kindje binnen tot ik terug ben.... RiTi Heb ook een pak Huggies gekocht een tijdje geleden maar vond ze niet erg fijn. Nogal wijd bij de benen. Zal ze binnenkort nog eens passen nu ze wat groter is. Mili Wat fijn dat je eerste week er op zit en lekker verlopen is. Je hebt wel erg lang verlof gehad zeg. Heb je ouderschapsverlof opgenomen? Gimena Ja, ik riep het hier van de week nog. Zou toch een bak zijn als we weer zo snel na elkaar zwanger zijn he? Maar vooralsnog ga ik maar even nergens van uit, maar het is wel spannend hoor.... Wat sneu dat je moeder zo hard achteruit is gegaan, maar wel fijn dat je haar zo'n leuk weekend hebt gegeven toch? kan ze haar zinnen ook een keer verzetten en niet de hele tijd aan die stomme kanker denken. Dees Wat een lief koppie heeft Beau zeg! Super leuke foto's
jeeeeej Dani werd om half 7 pas wakker vandaag en is daarna weer in slaap gevallen GELUKKIG!!! Sliep die eindelijk na 5 maanden door, was het maar voor 2 weekjes, toen kwam die weer regelmatig 's nachts. Gisteren ging t al iets beter, maar vandaag weer perfect! HEHE, kreeg alweer dikke wallen van het slaaptekort
Goedemorgen!!! teruglezen en reageren doe ik straks wel even.. Nu even wakker worden.. wat een ***nacht
Goedemorgen! Hier redelijke nacht gehad. 2x moeten lopen voor speen en natuurlijk de voeding om 5.30. Maar geen uren durende troostsessies omdat mevrouw helemaal van slag is. Hopelijk zet stijgende lijn voort! @roeltje: Lenn aan het spoken geweest vannacht?
Goedemorgen roeltje ojee..vertel? Panos goed hoor! Hopelijk wordt t idd steeds beter collo idd, wij moeten eerst n huisje vinden. Kan helaas lan duren dan hier ga Milan uit bed halen voor z'n eerste voeding, ligt te kletsen in bed..
@panos gelukkig heb je beetje kunnen slapen @roeltje ojee wat is er gebeurd? @lotte ik moet nog even op mijn gemak kijken naar de lijst @ all fijne dag vandaag en enjoy the sun.... jippie!!! dit is al de derde nacht dat chloë pas tussen 5 en half 6 wakker wordt en daarna weer doorslaapt tot kwart voor 7!!!!! Is het toeval of ligt het echt aan de voeding???? zo nu even lekker genieten van het weer,voor ik weer mag werken vanmiddag
Brabantsmeisje zou heel goed kunnen dat ze zich nu al prettiger voelt door de voeding!! Fijn hoor. Hoe gaat t overdag?
overdag sliep ze zowiezo al niet veel8) en ze altijd heel vrolijk gebleven zelfs als ze helemaal open lag. ze spuugt wel een heel stuk minder en de krampen nemen ook af!! Dus mama is blij
joeghoe lotte 5 maanden alweer!!! leuk een fotoshoot,ben benieuwd naar het resultaat!! Ga me ff aankleden en dan op pad,misschien tot vanavond nog