De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    haha wat toevallig zeg! :)

Net wat gegeten, hondjes eten gegeven.. Vul ik twee bakken met brokken en water.. Stom.. maar toe maar.. geen leuke film gevonden dus maar even kijken op de videotheek op mn tv (Jaja, errug handig) of daar nog wat leuks tussen staat..

2. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje.dat doe je onbewust.snap dat het heel moeilijk!naar lees dat je een beetje afleiding heb gevonden.wat voor film ga je kijken
    ?

@hier voor de 1e keer brood op zonder er in te stikken

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    wat goed van Sophie zeg!! zou het met het tandje te maken hebben? :D
    Ach het went vast wel :) Geen idee welke film, ga na gtst eens gemak door de films bladeren.. Twee weken geleden de film Alice in Wonderland gekeken, mega mooie film is dat zeg!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Heb folder van cb meegekregen.. en eigenlijk telt voor wipper zelfde als voor maxicosi.. ok, met de wipper ga je niet op pad dus 2 uur achter elkaar is dan ook wel overdreven..
    maar dan iig max 2 uur per dag in de wipper, omdat anders bepaalde delen van de ontwikkeling stoppen..
    snap best datie de box niks vind zeker alsie klem ligt, maar hij zal toch op buik moeten liggen willie gaan kruipen he ;)

@ roeltje: ahh zo! had ik ff gemist!

@ courgette: ja!! hele bordje leeg en ook nog de hele fles daarna!! :) ze wilde zelfs nog meer :S

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Ik woon vlakbij Tiel:D!

Roeltje
    Leuke pyama en leuke Lenn;). Moet je filmpjes nog kijken! Wilde ik via pc doen en niet via telefoon! Ga zo doen.

Ik wil die film ook zien! Mn schoonouder hebben hem, dus even vragen of we m een keer mogen lenen van hun!

Riti
    We moeten wel €1000 euro betalen:(. Maar als je het totaal neemt van wat we anders kwijt waren geweest dan zijn we straks alsnog goedkoper uit. We hebben gisteren pas gehoord dat mn vader dat via die makelaar kan regelen, dus nog geen woning. Maar de het is vrijwel zeker dat hij wel iets voor ons kan regelen voor 1 nov 2010! En dat zal dan ook waarschijnlijk goedkoper zijn. Dit geeft iig een beter gevoel. Maja, blijft klote dat weggegooide geld.

Gimena
    Goed van Sophie! Vond ze het lekker?

Joyce
    Oh, maar deze wipper kan helemaal plat;). Dus vaak ligt ie erin. Alleen wil ie dat ook steeds minder.. Natuurlijk leg ik m wel in de box, maar als hij dat zat is ga ik m niet dwingen. Dus ik leg m altijd eerst in de box en daarna in de wipper. Hij zit heus niet de hele dag in de wipper;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    Fijn dat de gourgette goed ging! Wij gaan morgen iets anders proberen. Wat bedoel je met hele bordje leeg? Hoeveel had je dan op t bordje? Leuk hoor:D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    knape Lianne! :D heerlijk he als ze alles opeet :)

Lotte
    oei balen van dat geld zeg :( Hopelijk kan je vader idd iets voor jullie regelen.. zou wel meer rust gaan geven denk ik.. zeker als je straks een 'echt' huisje hebt voor jullie samen (je weet wel wat ik bedoel he;))

Lenn slaapt :) in de box weliswaar, maar goed, hij begon ineens zo hard te huilen :( uiteindelijk lekker knus op schoot in slaap gevallen en in de box gelegd.. straks nog even een flesje en dan lekker naar bedje toe.. Denk dat andijvie niet zo'n succes gaat worden.. Hij eet het wel op maar daar is alles mee gezegd :( gister hoopte ik dat het wel goed zou gaan maar het gaat echt met moeite.. nouja een kind kan niet alles lusten natuurlijk.. over een paar weekjes maar weer proberen..

whaha killerhond zit een vlieg achterna :D

8. gimena

gimena Niet meer actief

haha ik denk niet dat het komt door dat 1 tandje haha :) alice in wonderland heb ik ook gezien was toen in de bios hebben het 3d gezien:)hij was zeker leuk:)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier hebben we m gehuurd dus geen 3d, maar wil het zeker nog zien in 3 D

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: snap ik wel ;) geef alleen door wat ik heb gehoord/gelezen..
    en doe ong 2 eetlepels en die gingen er in zonder mondje dicht en morren.. (ok, ook nog veel op rond der mond en slab maar goed ;))

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Ja, dat zal zeker een hele hoop rust geven. We dromen al zo lang (vooral ik) over een "echt" huisje. Dan zie ik t helemaal voor me dat ik t kan inrichten zoals ik echt zou willen. Snap wat je bedoelt:).

Misschien nog een paar daagjes volhouden? Het blijft allemaal nieuw natuurlijk:). Lekker dat ie nu slaapt:)

Joyce
    Ze hoeven trouwens nog lang niet te kunnen kruipen hihi. Dus komt vast goed. En Milan die probeert t nu al, dus denk niet dat t een probleem zal worden:D. Ik wist sowieso niet dat de wipper net zo "slecht" is als de MC. Maar ik zal er dus nu wel op letten dat hij er zo min mogelijk in zit. Dus wel bedankt voor de tip:D

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    Tegelijk:D;)

Goed hoor van Lianne! Zeker als je hoort dat ze in het begin maar een paar (2-3) THEElepeltjes hoeven te nemen om te wennen! Milan doet t ook zo goed! Fijn is dat he!?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kruipen
    haha, hoeft niet zo snel te gaan hoor;) Lenn heeft nu 1 keer gekropen (wel bewust voor zover ik kon zien) maar daarna ook niet weer hoor haha.. lui varkentje :D

14. gimena

gimena Niet meer actief

@ lotte ja ze vondt het heerlijk en boos dat ze niet meer kreegt.haha

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Het zegt idd niks, maar het hoeft ook nog helemaal niet! Ik vind het wel best:D. Zie wel wanneer hij het "onder de knie" heeft! Hier blijft t nu nog bij zn kont in de lucht, hoofd omlaag en dan zet ie af haha. *Kaboem*

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha dat doet Lenn ook de hele dag :D zo komt ie ook wel vooruit dus volgens mij vindt ie het wel best zo ;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Beauty and the briefcase gaat het worden vanavond:D is het al half 9? :D

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Jezus, wat ouwehoeren jullie veel hahaha! Gezellie!

Iemand nog iets van Collo gehoord? Hoop zo dat alles ok is!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Kruipen: Layla kroop al met 7 maanden, dat zie ik Dani absoluut niet doen. Maar goed, ik zie het wel hoor, ieder heeft toch zn eigen tempo.

@Hier: heerlijk als beide kids voortaan om half 8 al op bed liggen te slapen :D

@Nu: Ikke doe nu Sonja Bakker kijken, is altijd goed voor mn lijn motivatie ;)

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfft nou zeg, kletskousen!!:p
    Ik blijf bijlezen maar kom vaak niet aan reageren toe..
    Druk op het werk en met de kindjes en nu met dat mooie weer lekker vaak buiten!

@ ja collo! Hoe is het meis?
    @ Dees, gelukkig krampjes weg, houden zo!
    @ meeting, moet werken helaas.
    @ Roeltje, wat rot dat je hondje weg moest. Lekker aan het troostvoer vanavond! Knuf voor jou!
    @ Lotte, oei balen van zoveel geld! Maar zou wel geweldig zijn als je in november een "echt" (ik doe ook maar mee) huisje hebben!!
    @ riti, hopelijk heeft maura het ergste gehad.
    @ Pooh, wanneer wordt het weer spannend? Mijn duimen zijn weer uitgerust hoor!
    Waarschijnlijk van alles vergeten... Sollyyyy

Hier gaat alles lekker. Matthijs is weer uit zijn sprong en is weer lekker vrolijk. Hij is heel fijn met zijn stembandjes aan het oefenen en gilt de oren van je hoofd, zo grappig. Af en toe kijkt hij dan heel verbaast, zo van " was ik dat?"
    En ik word tante!!! Mijn zwager en schoonzusje, die pas getrouwd zijn, verwachten in januari hun eerste kleintje. Ben er helemaal blij om.:)
    Morgen met de kids naar een grote speeltuin hier in de buurt! Matthijs vermaakt zich wel met rondkijken in de wandelwagen.

Zit nog lekker buiten en ga weer verder aan m'n prosecco'tje.
    Fijne avond!!!

Deel Deze Pagina