ik sluit me bij pooh aan, wat een kletskousen!!! Pfff, wel alles gelezen hoor dames, maar weinig onthouden... @roeltje: wil jou iig een knuf geven, wat een rot situatie zeg! Is wel het beste voor Lenn, maar tuurlijk mis je je beestje! @collo: ben ook heel benieuwd, hoop en duim dat alles goed is. @spam: heerlijke foto's!! @de rest: sorry, weet het echt niet meer.. @hier: Vandaag is Sara een half jaar!! Joepie! Vanochtend bij het cb geweest. Alles ok, ze groeit goed! Ze is nu 7160gr en 67,2cm. De late avond voeding gaat er af, zodat ze op 4 voedingen uitkomt. 1 voeding wordt pap (iig als ik aan het werk ben) en we gaan lekker door met fruit en groenten (wat we al een maand doen). Als ik weer hele dagen ga werken, mogen het ook 3 voedingen worden Over een week of 2 kunnen we met brood beginnen en opvolgpap (hahaha heet dat zo? iig de pap van 6+). Joghurt wachten we nog even mee totdat ze 7/8 maanden is. Moeten even goed nadenken over het schema...jeetje wat ingewikkeld!
oja, die meeting, ik kan ook niet...errug jammer, vond het vorige keer wel gezellig! Nouja, veel foto's maken, zodat de achterblijvers ook kunnen mee genieten
dretjuh Sos Sonja is herhaling toch? kwam me zo bekend voor al die afleveringen? Kijk hier naar een film.. echt een aanrader zeg!
@Sos Sonja: ja, is een herhaling, maar toch is dat een goede motivatie voor me @Sara: Jeeeej happy 1/2 birthday!! @Meeting/Foto's: Nou dat gaat wel goedkomen!!! Me maakt veel foto's whahahaha @Meloen: JEEEEJ je wordt tante, wat leuk!!!! Ik ben 18 oktober vorig jaar tante geworden Heb geen broers of zussen, dus het moest van die ene broer van Peter afkomen
Ik kan jullie echt niet bijhouden met lezen...wel jammer. Het het echt heel druk met werken, huishouden etc dat het forum er toch vaak bij inschiet. Zo jammer; vindt het zo leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat en hoe de kleintjes ontwikkelen...Ach goed, af en toe een berichtje en probeer wel zo nu en dan bij te lezen. Bijna alle kindjes al een half jaar! Tijs is vrijdag aan de beurt. Wij moeten volgende week naar het ziekenhuis met de kleine man. Ze verdenken toch een reflux van zijn blaas naar nieren. Zielig; moet hij een kathetertje; hoe kan dat nou in zo'n klein piemeltje!! Hopelijk doet het niet te veel pijn. Andere mijlpaal; bijna 2 tanden! Al wel 3 nachten slecht geslapen, maar gelukkig weten we waarom. Chamodent lijkt wel te werken. Ga even bijlezen! SPAM
@dretjuh: dankje! oke, jij zorgt dus voor de foto's? @happy: agossie, toch.. hopelijk is het snel voorbij! Maar jeeeeh, 2 tanden! en die spam is echt te lief!
@Happy: Ja, we zijn kletskouzen hoor Jeej bijna een half jaar, kleine Tijs wordt groot, het mooie kerstkindje @hier: Ik heb net kaartjes besteld voor het concert van K3 in Eindhoven op 20 November Layla zal zooo blij zijn JEEEEEJ !!!
Balen Roeltje van de hond; maar wel de beste oplossing voor Lenn.. Lotte; spannend een huis! Duim voor je dat het doorgaat. Meloen; leuk dat je tante wordt! Mijn grote kneef wordt al weer 2 volgende week! Fijn dat Matthijs zijn sprongetje weer gehad heeft. Een heleboel tandjes aan het doorkomen. Zo grappig zometeen; al die foto's met die twee voortandjes, haha! Veel mensen al aan de boterham; dacht dat dat pas met 7mnd was...Volgende week op het CB zullen we het wel horen
@ doortje: een voeding eraf joh? jeetje... hihi.. hoefde hier dus nog niet, gek he! of nou ja, als ze er behoefte aan had wel en anders niet geloof ik, maar goed had je mijn bericht nog gelezen over dat ze niet perse veel hoeven te drinken uit de fles? boterham: hier eerst nog ff groenten, dan langzaam fruit en de groenten uitbreiden met aardappels/rijst en dan uitbreiden met vlees en dan langzaam een boterhammetje erbij lotte: het is nu niet meer slecht voor het ruggetje iig, maar is wel zelfde houding he... en van liggen leren ze rollen enzo... en dan dus ook zitten en kruipen etc... ken toevallig 2 kindjes die wat stappen hebben overgeslagen en die moeten nu dus opnieuw leren rollen en op buik liggen etc enzo... dus vandaar dat ik de tip ff door geef..
Meloen gelukkig is de sprong voorbij! Dat gillen is wel komisch hè!? Ik vind t (nu nog) wel geinig doortje jippie sara 6mndjes!!! Gefeliciteerd happy ja zeker spannend! Hoop dat t lukt.. Leuke spam! Jij hebt ook een goede fotocamera of valt mee? Zou hij die catheter dan voor altijd moeten? Echt sneu. Arm ventje.. Je hebt gelijk hoor met de boterham. Is eigenlijk t advies dat met 7mnd te doen. Ik wacht zeker tot 7mnd. Heb er meerdere dingen over gelezen dus neem daarbij echt t zekere voor t onzekere. Maar is ieders eigen keus.
Joyce ja snap m. Vind t ook goed dat je t zegt hoor. Deze wipper heeft n hele andere zitting dan de mc, dus dat scheelt. Je kan m wel zo gebogen zetten maar ook plat. Was vrij duur ook (weet dat t niet altijd wat zegt). Ik leg Milan meerdere keren in de box en op n kleed en probeer dat eerst af te wisselen. Als hij t helemaal zat is dan gaat ie ff in de wipper. Vaak blijkt dan dat ie moe is en gaat ie naar bedje toe.
Ons schema ziet er ook nog zo uit zoals die van jou ongeveer lotte 7.00 BV 11.30 BV 13.30 fruithapje 16.00 BV 19.30 BV en bedje De katheter is alleen voor het onderzoek gelukkig. Daarna moeten we even kijken hoe en wat; dat ligt eraan of er echt reflux is of niet en zo ja in welke mate. We hebben een Canon 350D (digitale spiegelreflex); hele fijne camera ja!
@Camera: Ik heb best een grote camera Iets wat hierop lijkt: @Brood: Tja, Dani eet echt alles zonder problemen, dus geef m al een maand om de dag een stuk brood... Gaat er ook goed in... Hij knoeit alleen zo Weet het CB ook, vonden ze geen probleem @Gillen: haha, hier ook Super geinig, maar soms heeeel erg luid! @Nu: ik kruip mn bedje in, nog ff lekker TV kijken, morgenochtend weer sporten en gezonde dingentjes halen op de markt Dag meisjes! xx
Jeetje, jullie hebben echt flink zitten beppen vanmiddag En het was nog wel zo lekker weer Ik heb iig een heerlijk middag + avond gehad, beau heeft het goed naar zijn zin gehad en heeft een zet gedaan tot kruipen!! Hij gaat nu net zoals Lenn op zijn knieen zitten en wil dan vooruit kruipen.....zelfs ook achteruit! Ga proberen het zsm op film te zetten @collo; Hoe is het met je? Bloeden gestopt?? @joyce; Ik loop idd al vanaf de bevalling te tobben met mijn darmen, op 2 juli heb ik een gesprek in het ZH. Dan worden oa de uitslagen besproken van de afgelopen onderzoeken.....moet dan gelijk maar ff melden dat ik weer zwanger ben. @happy; Agossie, en idd zo'n kleine katheter.....aiii. Succes gewenst. @Doortje; Sara dus ook goed gegroeid, toppie! Ik heb trouwens nu 's avonds al een flinke buik!! Echt helemaal opgezet. Ik herken het nog wel toen ik zwanger was van Beau. Je zou zeggen dat ik echt al een heel eind op weg ben
ow ja, nog ff vlug Dani's schema: 7.30 - Bordje pap of flesje 180cc/6 10.00 - Fruithapje 200gram + drinken 12.30 - flesje 180cc/6 + slapen tot ca 14.30 15.00 - stukje brood met drinken of koekje met drinken 17.30 - Warm eten + drinken 19.30 - Flesje 180cc/6 + slapen tot volgende ochtend Nu ga ik echt slapen *ciao*
Happy idd ongeveer zelfde schema! Jullie geven dus fruit eerst? Wanneer waren jullie begonnen? Gaat goed? Ohh ok, maar blijft n naar idee hè zo'n catheter!? Gekke vergelijking misschien, maar mijn pa is laatst geopereerd en moest er ook een. Hij was er als de dood voor maar vond t heel erg mee vallen. Dus hoop dat t ook voor je kleine ventje geldt! Dees leuk hoor! Achteruit is juist normaal. Lijkt v niet, maar is huist meestal zo. Vinden ze blijkbaar makkelijker. Fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad
Hey Dees! Zie dat je zwanger bent; wat super zeg! Wanneer ben je uitgerekend? Knap dat Beau ook al gaat kruipen. Ik ga ook bedje opzoeken...heb lekker al weekend; heerlijk! Trusten dames!
@ Dretjuh, leuk K3! Ik kan ook alle liedjes meezingen haha. Heb je uitgenodigd op Hyves. @ Happy, lekker ding die Thijs. Bleehh wat een naar onderzoek, sterkte alvast. @ Lotte, bedankt en gillen is leuk!! @ Dees, binnenkort weer buikspam?