O Lotte zal nog even reageren....fruit begonnen twee weken geleden. Hij vond het eerst wel ok, maar sinds deze week werkt hij alles weer naar buiten.. Maar even een paar dagen niet meer gedaan; morgen weer eens proberen...Anders misschien vers ipv potjes?
Happy wij hebben ook n spiegelreflex camera. Van Sony. Zo'n groot ding. Was jij nou vorige keer ook bij de meeting? Toen had ik m mee. Weet je echte naam niet en je gezicht bij de nickname vandaar dak ff niet weet of je erbij was
@Happy; Klopt ja, ik ben weer zwanger Niet geheel volgens planning maar wel zeer gewenst Vanwege een onduidelijke cyclus weet ik totaal niet wanneer ik zwanger ben geworden....mijn banner is dus puur een gok. Ik heb mijn uitgerekende datum maar gezet op 18 februari. Welterusten meid!!
Happy weer zou kunnen!! Je kan t proberen met vers. Hier pas sinds zaterdag begonnen Dees leeeeuk!! Zat er toevallig nog aan te denken of collo en jij al n buikje kregen zie je vaak sneller bij n tweede
@meloen; Ik denk dat ik binnenkort wel wat buikspam ga plaatsen Mannetje zei net ook al....weet je zeker dat je maar 5 a 6wkn zwanger bent.... Die vind mijn buik maar huge !!
Dees begin mei was je nog ongi geweest toch? Dan zal je idd rond de 6-7 weken zwanger zijn. Nog even en je weet t zeker!
Lotte we zijn al Hyves vriendjes; ik ben Veronique van veer-teun-tijs haha. Ik was vorige x niet bij de meeting... Nu ga ik echt naar bedje; trusten!!
@lotte; Klopt, ergens begin mei is het geweest. Precieze datum weet ik niet. Ach ja, de VK zal het verlossende woord doen op 6 juli @Meloen; Ik ga er wel een klein beetje vanuit dat ik verrast ga worden....erg he. Vind het wel spannend!
Happy aaah ik heb m weer. Herken tijs natuurlijk wel, maar jou echte naam wist ik niet aan happy te koppelen. Hèhè eindelijk duidelijkheid
Vandaag is Amy een beetje ziek. Tot vanavond ging het wel, lichte koorts, 38,5 graden, maar wel nog lachen. maar vanavond begon ze een beetje te mekkeren. Dus voor de nacht maar lekker een paracetamolletje in gedaan. Hopen dat het morgen een beetje beter is. Verder niet naar de vlos geweest. Weet namelijk al dat ze me gerust gaat stellen en dan voel ik me weer zo'n zeur. Ik kijk het voorlopig nog wel even aan. Heb wel het idee dat het minder is geworden. ga er maar vanuit dat alles gewoon nog helemaal goed zit totdat het tegendeel wordt bewezen. Mocht het nou toch aanhouden of rood bloed worden dan hang ik alsnog aan de telefoon bij de vlos. bedankt trouwens voor jullie interesse, lief... Mroos Wat heerlijk dat jij nu ook eindelijk kunt doorslapen. ooit gedacht dat de dag zou komen? Dees Ik heb ook echt megaveel last van mijn darmen op het moment. Was er gisteren ook niet gerust op, maar voel nu dat het echt mijn darmen zijn. Lotte Ik zou het gewoon met dreft en Jif proberen. Is allebei goed ontvettend. 1000 euro is wel belachelijk veel hoor! Kunnen ze aantonen dat je dat moet betalen? Anders zou ik het gewoon op de zielige toer gooien. Dat je ze echt geen schade toe wil brengen en dat je al zo weinig geld hebt en of het alsjeblieft niet wat minder kan? Niet geschoten is altijd gemist! Heb trouwens ondertussen best al een buik, maar valt niet zo op omdat ik vrij stevig ben zeg maar . Idd vooral savonds, lijk wel al 5 maanden heen... meloen Van harte met je aanstaande tante-schap! Sanka Ach, wat lief van je. Ik ben ook echt zo'n hopeloze dierenvriend. Vind de eendjes voeren ook niet leuk omdat er altijd van die brutale dikke eenden alles wegkapen voor die zielige kleinere eendjes. Dan ben je pas een randgeval.... klote hormonen/... Willen jullie trouwens niet zoveel meer ouwehoeren als ik moet werken? Zit al dik een uur hier alles te lezen en reacties te typen. Niet meer normaal zeg!
Pff, heb nog geen mail van d'r gehad.. had me daar eigenlijk een beetje op ingesteld geloof ik .. heb haar mail gestuurd of de terugweg goed was gegaan en hoe het met Storm is.. zal vanavond geen reactie meer krijgen, dus ga nu echt naar bed (denk ik)
pfff wat een geouwehoer meiden, haha! Ik haak vanaf hier weer in, heb wel alles gelezen en zeg centraal tegen iedereen die er nog is of komt: TRUSTEN!!!!
goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!! Iedereen lekker geslapen? IK NIET!! pff had het benauwd, en was misselijk (gisteren weinig gegeten) maar nu weer beter! Dalijk sporten en dan naar de markt, lekkere dingen halen Ben vanavond pas weer terug, of einde vd middag! xxx