Tsja dan zou mijn zw test het fout hebben, de urinetest van de HA en het bloedonderzoek van het ZH...lijkt me onwaarschijnlijk toch? Najaa inderdaad maar hopen dat die kuur wat gaat doen, begin nu wel ongi pijn te krijgen dus denk wel dat het iets gaat doen. Lekker weer trouwens he? Vanavond denk ik lekker buiten voetbal kijken! Greets, mij
@ All; mooie spam komt er langs. @ dretjuh: Balen meid, kun je vandaag ff lekker rustig aan doen of moet je werken?
Goedemorgen Dames, lekker geslapen? Hier wel. heb luuk gisteravond eens een keer een kv gegeven voordat hij ging slapen. De laatste voeding natuurlijk gewoon de borts. maar hij heeft gewoon tot half zes geslapen. Meestal word hij rond vijf uur wakker om te drinken. Ga het vanavond weer een keer proberen. @collo En is Amy alweer een beetje beter? Ik hoop dat het bloeden nu gestopt is voor je. Wanneer mag je weer naar de vlos?
Goedemorgen! Dretjuh Veel plezier met sporten!! Wat een r u k nacht Kon niet slapen dus tot ong. half 3 wakker geweest.. daarna toch in slaap gevallen, begon Lenn om kw over 4 weer te ouwehoeren, gaat nu bijna een week zo al aan uiteindelijk om 5 uur weer gaan slapen.. en om 7 uur weer voor de fles, even geslapen en nu weer wakker.. Pff, zodra hij gaat slapen duik ik erbij in.. Killerhond ligt alleen maar in d'r mand en zit me constant zielig aan te kijken .. Wil haar eten en drinken niet.. *zucht*
Pff het is nog maar 9 uur en het is hier nu al 23 graden in huis.. alle ramen staan gewoon open (waait hier een klein beetje) dus boven is het wel lekker, maar beneden.. pff.. kan de achterdeur niet open zetten, onze hordeur is kapot en moeten volgend weekend nieuwe halen rolluik is al naar beneden in de woonkamer.. zucht....
@ Roeltje; ach arme jij en arm beestje . Hoop dat het vandaag allemaal wat mee zal vallen verder. Sterkte! Hier ook een rotnacht, ieder uur van de klok gezien, bleh. Het koelde ook echt niet af, helaas. Maura sliep lekker door hoor. Die heeft gisteren het ergste wel gehad, gelukkig. De hele dag kleine beetjes melk en water (soms met ors) aangeboden en het ging steeds beter. Laatste voeding toch maar een beetje pap gemaakt van 30 ml bv en ook dat ging er goed in en is blijven zitten vannacht . Vanavond een klein voetbalfeestje hier dus lekker wat voorbereidingen treffen vandaag. Fijne dag iedereen!
Sanka haha ze komt niet in mn buurt.. gaat meteen in haar mand liggen.. dat doet ze dus nooit.. ligt alleen in de mand als wij weggaan of gaan slapen.. verder ligt ze altijd op de bank of op de grond haha.. wilde eigenlijk de stad in voor een speelkleed, maar het wordt weer zo warm vandaag.. dus zie het ook nog niet zo zitten in een warme auto half uur rijden.. blegh.. leg nu maar een dekbed buiten waar hij op kan liggen maar is niet ideaal natuurlijk
Het is hier vandaag trouwens spannend. Het bedrijf waar mijn man werkt word of vandaag overgenomen of failliet verklaard. Heb er eigenlijk best de zenuwen. Ik hoop alleen dat hij wel zijn salaris en vakantiegeld krijgt. Anders zou het betekenen dat we niet op vakantie kunnen. En een aantal rekeningen niet kunnen betalen.
@roeltje Misschien dat ze toch voelt dat jij haar hebt weg gebracht. (weet trouwens niet of het een reu of teef was). Klinkt misschien raar. Een geruststelling over maximaal een paar dagen is ze het weer vergeten. Kun je haar ook niet met een speeltje uit de mand lokken en even met haar spelen? Desnoods met iets lekkers?
@ Sanka; jeetje dat is inderdaad spannend zeg. Hopelijk kan er een doorstart gemaakt worden met een overname.
Sanka haha ja voor een koekjes komt ze wel... even proberen.. mwa, gaat meteen weer in d´r mand zitten.. Storm was een reu en Mofo is een teefje.. naja, straks lekker buiten zitten, dan komt ze meestal wel bij Lenn op het kleed liggen.. zullen zien
ja een doorstart zit er geloof ik ook nog in. Zal het in het kort een beetje uitleggen. Er liep een rechtszaak die ze hebben verloren. (door onkunde van de rechter, maar daar is nu niks meer aan te doen uitspraak is geweest) Het ging om een een of ander apparaat. Die mensen van die kliniek willen nu in een keer al het geld hebben en dat is er dus (nog) niet. Als ze dus nu niet met dat geld over de brug komen worden alle zakkelijke rekeningen bevoren. Dan kan er dus niks mee gedaan worden. Niks bestellen uitleveren noem maar op. Het ergste vanalles is nog wel dat hun de rechtzaak hebben aangespannen voor de leverancier van dat apparaat. Hun zijn dus aansprakelijk niet het bedrijf van mijn man. Maar die leverancier laat alles nu via de verzekering lopen en ja dat duurt wel even voordat die gaat uitkeren. Zo klote!
Oke maar dan is ze nu haar "leider" kwijt. Waarschijnlijk dat ze zich dadelijk heer en meester gaat voelen als ze in de gaten krijgt dat zij nu de einige is. Heb je trouwens een fototje van haar? Ben gek op honden. En katten en geiten en schappen en koeien en eigenlijk alle beesten!
Morning! @joyce; de voeding moet er ook niet vanaf hoor, maar wil het zelf zo graag nu wordt het uitzoeken of Sara dat ook wil! Had idd je bericht gelezen over het drinken uit de fles, stelt mij enorm gerust! Hoe komt het dat lianne minder drnkt, of weet je dat niet? @dees: buikspam!!! @collo:agossie arme amy! Blijf voor je duimen hoor! @sanka: wat een goeie nacht! Oeh spannend voor jou en je man! @dretjuh: balen dat je zo misselijk was @roeltje: oh meis wat een rot nacht! En dan ook nog warm in huis (saras kamer is ook een sauna) en je killerhond sip . Nou, niet leuk @riti: had je last van de warmte vannacht? Gelukkig gaat het met Maura weer beter. Veel plzier vanavond @ hier: zit weer heerlijk te kolven pfff wat is me dat gaan tegenstaan zeg!
@lotte: oja vraagje, hoe is het nog afgelopen met de voedingen laatst? jij schreef dat je om 14:30 pas op 1 voeding zat???
Goedemorgen allen.....nou ja goed.....ik zit ziek thuis Vreselijke nacht achter de rug met wederom buikpijn en misselijkheid! Heb bijna geen oog dicht gedaan. Kon het dan ook vanmorgen niet opbrengen om te gaan werken, ik voelde me zo futloos, misselijk en draaierig @Sanka; Spannend zeg, laat je wel ff weten wat er gaat gebeuren? @Roeltje; JIj dus ook een slechte nacht achter de rug, hopelijk vannacht een betere nacht! Hoe gaat het trouwens nu met killerhond? Niet raar dat hij nu ineens weer alleen thuis is? @Dretjuh; Ook al misselijk geweest dus...zal het in de lucht hangen