De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    he getver, das balen met dit warme weer :(
    Killerhond heeft net paar slokken water gedronken en ligt nu op Lenn's speelkleed te maffen.. Mag eigenlijk niet, maar vind het zo sneu om haar straf te geven nu (jaja, moet eigenlijk, haha)

Lenn heeft net half potje fruit op! nieuwe smaak en toen werd ie moe haha.. leg hem in de box, om spul naar de keuken te brengen, wil hem op bed leggen, slaapt ie al ;) ben buiten maar schoon gaan spuiten, koelen de tegels gelijk wat af (hoop ik)..
    straks hier in het dorp maar op zoek naar een kleed..

Pff hij had gisteren de tuitbeker op de kop gehouden in de kinderwagen en omdat ik dat anti lek dingetje niet goed had zitten liep alles er uit :( net uitgewassen en opgehangen, hoop dat het er uit is.. zat een behoorlijke vochtvlek in de bekleding..

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Is killerhond nu een hij of een zij?
    Aii balen van die lakkage, meestal kun je dat soort vlekken er wel weer goed uit krijgen. Ik hoop het iig voor je!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    het ziet er goed uit elk geval.. zitten nog wel wat liga vlekken in zag ik, maar ja poets ik er later wel uit..
    uhm, Killerhond is een zij, maar we zeggen vaak hij / hem haha.. Storm was wel een mannetje trouwens

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ahh vandaar, ik namelijk ineens te twijfelen of het nu een hij of een zij was :)

Inmiddels stijgt de temp. hier flink.....op Beau's kamer is het nu 25graden!!!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Had laatst weer echt een ouderwetse poep-tsunami te verwerken van Amy. ik tilde haar uit de wipstoel en had nog niks door. Hoor ik ineens pruttel pruttel, echt op zo'n manier dat je hoort dat je dan rap moet zijn anders zit alles onder :D maar was dus al te laat. dat was dus al de tweede lasing. Mijn hele hand zat onder, de wipstoel ook en ik wist echt even niet waar nu te beginnnen. Gelukkig was ferdy thuis, dus heb eerst maar om een handdoek geroepen en uiteindelijk was alles weer schoon. Maar was lang geleden dat het zo heftig was.... Als ze het nou een half uurtje had kunnen ophouden had mijn schoonzus ermee gezeten :D die ging oppassen.

Amy hoefde vanmorgen maar en paar lepeltjes pap, dus maar een klein flesje melk gemaakt om toch voldoende binnen te krijgen. Heeft ze toch 70cc van op en diksap drinkt ze gelukkig wel goed. Zit ik hier net yoghurt te eten, eet mevrouw vrolijk mee, dus misschien zit ze me ook wel een beetje voor het lapje te houden.

Roeltje
    Doe maar even lief tegen Mofo. Morgen mag je haar weer op dr kop geven. Vandaag is ze een beetje zielig...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier beneden nu 23.5 graden, boven nog niet zo warm, maar daar staan alle ramen nog open.. straks gaan de ramen dicht en rolluik op Lenn zn kamertje naar beneden, gordijnen dicht (zelfs gordijn voor de voordeur zit dicht).. en dan heeel hard hopen dat het niet warm word boven, maar ben d'r bang voor :( hij ligt nu 's avonds met alleen pyamajasje in bed.. als ik 's avonds naar bed ga leg ik hem in zijn slaapzakje, 's nachts koelt het hier namelijk wel flink af in huis.. hij wordt er toch niet wakker van :D

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nou ik heb hier alles al dicht zitten. De zon staat hier de hele dag aan de achterkant te schijnen, precies waar Beau en onze kamer is.
    Vanavond draait de zon naar de voorzijde en draaien we rollen weer om, heerlijk weer alles laten luchten!

@Collo; Wat een poepfestijn maakt Amy er weer van :D
    Ik heb het nog maar 1x gehad trouwens, tot nu toe weet Beau het nog heel netjes te brengen.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    whaha die Amy :D hier ook al weer tijdje geleden dat me dat overkomen is.. 3 weken geleden bij manlief zn tante :D alles er onder gepoept :D

whahoe, 4 stukjes brood op :D en melk uit tuitbeker :D

ga even op zoek naar een leuk speelkleed! :D

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haai!

Ben met m'n moeder en Milan bij m'n oma. Zit ff binnen Milan eten te geven:). Zegt m'n oma net "krijgt uw nou al uit de fles?". Dus ik zei v niet en dat ie nu savonds wel groente krijgt. Zegt ze: "hoe is t mogelijk!". Ach ja..vraag me af hoe dat ging toen zei kids kreeg;).

Collo
    fijn van je te horen:). Hoe gaat t nu met Amy?

Het is zelfs meer dan 1000:(. Het staat helaas in de kleine lettertjes. Er staat welke kosten je moet betalen, maar de bedragen moet je dan ergens anders vandaan halen..we hebben t nog geprobeerd voor minder mr waren geen meegaande types:(.

Dierenliefhebber
    hier nog eentje. Soms een beetje te erg hihi. M'n vriend ook. Heeft al meerdere dieren van de weg gered haha.

Mili
    haha ik wist niet dat je allemaal onderzoeken had gehad hè;)! Lijkt me ook niet dat die t mis hebben! Hopelijk gaat je lichaam snel weer "normaal" doen;)

Nacht
    ik heb ook maar 2uur geslapen. Milan was gewoon lief en in slaap, maar ik had t warm en lag te piekeren:(

Sanka
    spannend hoor! Succes voor je man en jou!

Doortje
    ja idd! Heb m om 14:40 (dus 10min later) gewoon maar aangelegd. Daarna een beetje water gegeven uit n beker en ging ook gelijk goed:). Om 17:30 dacht ik dat ie weer wilde eten maar viel na 7min in slaap. Daarna rond 19:00 nog n keer gevoed. Zat dus op 3 voedingen en een paar slokjes;)

Dees
    gaat het nu wat beter met je? Goed drinken hoor;)!

Hier
    komt m'n oma weer "zo is ie nou nog aan het drinken?" hij is nog nie eens een half uur bezig haha. Lijkt net of t meevalt wat ze zegt, maar die opmerkingn gaan bij haar altijd achter elkaar door:p

Roeltje
    arme mofo!! Hoe gaat t nu met jou? Dringt t tot je door dat
    storm weg is en blijft?

10. gimena

gimena Niet meer actief

ik kan niet verder lezen hij geeft de helle tijd errors aan:S

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ZOO ff EGO!!

Die ene kijker, die voor de 2de keer kwam.. en die ons op de 2de plek zette want nog een ander huis als 1ste keus had, maar daar moest veel aan gebeuren en afhankelijk van de kosten die een aannemer zou inschatten zou hij bepalen of hij inderdaad dat huis zou nemen of de onze.. nou die komt voor een 3de keer!! en neemt een makelaar mee!!
    we zijn beetje van de AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH het zal toch niet?????? maar hopen durven we nog niet... chill.. relax.. take it eeaassssyy!!!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Wauw, dat zou wel heel erg gaaf zijn nietwaar!!
    Hihi, idd maar rustig afwachten.
    Wanneer komt hij?

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Succes Joyce. Hoop echt dat ze het kopen. Wij hebben 3 jaar geleden echt mazzel gehad. 1e kijker heeft het meteen gekocht en zo bijzonder was ons flatje niet... Maar hij had snel iets nodig en wij waren bereid om meteen onze zooi in te pakken en een paar maanden bij vrienden in te trekken.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met Amy gaat. Ligt al bijna 3 uur te maffen...arm kind...ze zal het wel nodig hebben. Zometeen maar weer proberen wat drinken en misschien een potje fruit te geven.

14. gimena

gimena Niet meer actief

@ happy heey hoe gaat het daar ?leuke spam.

@Collo beterschap voor je moppie!fijn dat het afneemt met de afscheiding

@meloen., toegevoegt op hyves :)

@dees jammer dat je zo misselijk ben.

@roeltje hoe gaat het bij jou?leuke film gekeken gister?

@lotte en hoe gaat het bij jou??

@weer bah bah wat warm en geen zon:(

als iemand ben vergeten sorry

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    he Gimena, je bent er weer!

Ga vanavond bij mijn broer BBQ-en. Iemand nog lekkere BBQ tips?
    Mijn persoonlijke favoriet:

Pak een banaan in de schil en maak overdrwars 2 sneetjes zodat je een reep van de schil kunt weghalen. Je kunt nu de banaan in plakjes snijden terwijl hij nog in de schil zit. Haal om en om de helft van de plakjes banaan uit de schil (is een beetje peuteren). Neem een Mars en snijd die ook in plakjes en prop de plakjes Mars in de openingen die nu in de banaan in de schil zijn ontstaan.
    Dek hem weer toe met het stuk schil wat je eerder had weggehaald en wikkel hem in alu-folie. Even op/in de BBQ en smullen!!

16. gimena

gimena Niet meer actief

@collo ik heb dat nog nooit geprobeerd.ik weet niet wat jullie allemaal al hebben voor de BBQ.
    hoe gaat het nu trouwens met Amy?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Helaas geen BBQ tips, ik ben er niet zo weg van helaas :(

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha frikandellen en hamburgers bakken? Dat is het enige wat ik lekker vind op de BBQ :D mm, lekkere salade er bij maken? '

Joyce
    wooow!! zou gaaf zijn als hij het gaat kopen :D
    zou wel geweldig zijn he

Gimena
    halloooo!!! :D

hier
    stond net even dom te kijken.. Hij lag op zn kleed in de kamer, ik pak drinken uit de keuken, hond water gegeven, kom ik terug, Lenn weg :( Ligt meneer twee meter verderop:( Weet nog steeds niet hoe hij het deed... rollen denk ik niet, dat gaat met veel kabaal hier dus dat had ik moeten horen.. Kruipen lijkt me ook sterk, zo'n stuk haalt hij nooit de eerste keer (nouja, tweede keer).. zit nog na te denken haha..

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    #4379 joyce81, 24 jun 2010
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
    @ doortje: ja, ben er achter... ze gaven altijd zo rond 10:40 de fles.. gek vond ik al, want thuis drinkt ze vaak pas rond 11:30 ofzo.. vanmorgen waren we er al wat vroeger en is ze bedje in gegaan, rond 12 wakker geworden en tada: maar 50 cc over ;)
    en hoorde ook al.. de fles gistermiddag had ze zlef vastgehouden en opgedronken in de wipper en ging wel goed en ook de fles na de courgette ging erin..
    wist dat toen ze net op de opvang was die fles om 11 uur gaven ivm schema andere kindjes.. lianne doet wat moelijk dus is die fles 10:40 geworden... maar ik vermoed dus. dat ze gewoon geen honger had! vroeg het vanmorgen of ze die fles nog steeds gaven ivm schema andere kindjes.. zegt ze "dacht dat dat met jullie schem te maken had ofzo" ik zeg ühm, wij hebben geen schema..." "oh... ja, dan zullen we eens kijken of het later kan" was er sowieso nu dus eerder en dan is ze dus ff nog naar bed gegaan, lekkere goede tuk gedaan en de fles bijna leeg... normaal gaat ze daar niet meer naarbed omdat het dan als 9:30 is.. maar dus te vroeg de fles :)

@ lotte: heb je niet gevraagd hoe dat toen ging dan?
    er is veel veranderd heb ik al gemerkt.. vroeger was alles veel meer volgens schemas enzo.. mijn moeder kreeg altijd op der donder omdat ik te dun was (maar at meer dan het schema..) dus zei mijn moeder al tegen het bureau "kan er moeilijk een stuk tussenuit halen dat ze minder lang is."
    en was toen steeds meer uur en tijd enzo.. en nu is het veeel meer vanuit het kind enzo.. puurder al zeg ik het zelf.
    hihi, milan heeft dorst zie ik!! 30 min is denk ik wel met in slaap vallen toch?

ivm kijker -> dinsdag 13:30 allemaal duimen!!

@ roeltje: denk toch rollen ;) of overstrekken enzo ;) heehe.. lachen he!

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @all
    Het bedrijf word (als alles door gaat) over genomen. JIPPIE!
    Hij krijgt ook gewoon zijn salaris en vakantiegeld. Kan hij mooi nog een kado voor me kopen. (ben Dinsdag jarig) :D

@voetballen
    Zijn jullie er al klaar voor?

@BBQ
    Kleine aardappels wikkelen in aluminiumfolie sneetje bovenin maken daar wat kruidenboter in wat besprenkelen met olijfolie wat kruiden erbij die je lekker vind (alles kan). En die moeten ongeveer 30 minuten op de bbq. Je kunt ze eventueel ook voor koken. Dan hoe je niet zo lang te wachten. ;)

Deel Deze Pagina