Heb ik wat gemist bij het vorige topic? Hier alles goed. al hoewel ik wel het idee heb dat Timo een sprongetje heeft gehad...Kort slapen en meer huilen dan normaal! Maaaaar ,... ook zijn eerste tandje is door! Jeeh! En sinds vandaag rolt hij ook om! Eindelijk! Wat een mijlpalen! Mama is trots!
zo, ben ik weer vanavond een megaspuitluier gehad!! vreselijk.. meteen in bad gedaan, romper weggeflikkert.. blegh wat vies zeg!! Riti al nieuws over je babyfoon? Collo stuur wat zon hier heen haha.. mis de warmte.. Vermaak je je daar een beetje? Lotte ga even kijk of ik op je party kan komen! lijkt me leuk.. Xenas hey jij daar!! goed zeg van Timo.. *doet vreugdedansje op de bank* Rest, vergeten? ga weer verder tv kijken, kwam alleen hoi zeggen
Ik lees even de laaste +/- 10 blz even!! @zwangerworden..Dat zou best eens een sprongetje kunnen zijn. Zo rond 19 weken moet er ook 1 zitten. Alhoewel timo afgelopen week ook onrustig was. En hij heeft een tandje gekregen!! @lotte.. je moet je echt niet druk maken over hoe andere denken! Scheid eraan! Jullie zijn zijn papa en mama! En jullie bepalen wat jullie doen met Milan! Toch! Is wel makkelijk gezegt van mij.. maar echt lieverd! Jullie doen het fantastisch! Ohh je hebt een parfum lijst? Wil je mij die ook mailen? Leuk die party! maar je woont net iets te ver haha Nee Timo rolt nu van rug naar buik! En soms terug! hahaha! @gimena.. jeetje wat heftig zeg van je mama! Je mag me altijd pb-en hoor ! Als je even wilt kletsen! @dees.. gave foto's zeg! @sanka..Timo heeft ook al heel lang die avondvoeding meer. Hij kwam er zelf niet meer voor.. @elmo.. cool! Al 2 tanden! En ook aan het rollen! Leuk he! Timo ook sinds vandaag! Sterkte morgen!
Xenas Dank je voor je lieve berichtje. Je hebt ook wel gelijk en misschien moet ik wat vaker in mn hoofd herhalen wat jij net typte. Dat wij zn papa en mama zijn en wij dus beslissen hoe of wat! Misschien helpt het. In ieder geval bedankt voor je reactie. Als je je emailadres even pb't dan zal ik je meteen de lijst met wat extra info sturen. Liefs
@Elmo; Nogmaals heel veel succes gewenst morgen met de MRI van Beau. En wat super stoer zeg, nu al 2 tandjes @collo; Ik ben jaloers!!! Stuur je de zon ook deze kant op of neem je hem mee in de koffer @Lotte; Ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn, ben reuze benieuwd! @Xenas; Whoohoo Timo is goed bezig Leuk hoor dat rollen. @all; Beau stond vandaag aan de rand in de box Hij stond met zijn beentjes wijdt en hield zich al stevig vast, hij kon net met zijn koppie over de rand heen kijken Merkte al een paar dagen dat hij wilde gaan staan, dus ik hield hem zo vast en meneer vond het prachtig Beau is ook flink aan het 'praten' hij brabbelt er al flink op los en zegt dan heel lief 'dada/gaga/oga'
Dees Issie uit zichzelf van lig/zit naar staan gegaan??????????? Das snel! Wat een gekkie haha. Die wordt veeeel te snel groot!!
Ow wacht, je zette m neer hihi. Maar dan nog knap hoor! Hier is het ook 'dadadada' en 'guhguh'. Zoiets haha. Foto???? Moet je wle ff showen dan he!?
@lotte; Nee nog niet geheel zelf maar hij gaf aan dat hij wilde gaan staan, dus ik zette hem staand neer en hij zette zelf zijn voetjes goed en pakte de box-rand vast. Ik hoefde hem eerst amper te ondersteunen en later kon hij zelfs een x aantal seconden los staan. Jemig zeg...hij gaat zo snel!! Foto heb ik nog niet, gaat nog zo lastig alleen want ik sta nog wel echt bij hem en heb mijn handen in de buurt voordat hij valt oid. Misschien morgen
@all: hallloooo!! Ik heb wel bijgelezen maar is beetje veel om te reageren op iedereen! Sorry! @elmo: sterkte morgen in het zkh! @Lotte: moet helaas werken als jij je party geeft. Misschien vlg keer! @dees: jeetje die Beau van jou gaat echt super snel! Ben eerlijk gezegd wel blij dat mn meiske gewoon normaal tempo aanhoud dat gaat mij al te snel om eerlijk te zijn dat praten is idd wel super lief he? Hier ook gaga en hummhumm favoriet en als ze beetje aan het jengelen is dan word het mamamamam, niet bewust uiteraard maar mn man zegt dan he ze roept je ben vandaag lekker 45 min wezen wandelen met emma in de wandelwagen ipv reiswieg. Deed al vaker een klein stukje omdat ze al zo goed zit maar vandaag dus flinke wandeling. Ze vond het echt geweldig, zat exht op dr gemak rond te kijken en zat in goede houding. Weer een nieuw tijdperk zijn er al meer die de wandelwagen gebruiken?? Ik wil nu ook graag een buggy gaan kopen als we dan met de auto even ergens heen gaan hoeft dat logge onderstel niet mee maar alleen de buggy. Zijn er hier al mensen met ervaring met buggy's zoja welke is aan te raden?? Slaap lekker allemaal en ik hoop voor iedereen op een goede nachtrust!!
hallo, ben ik ook ff! @elmo: succes morgen! Laat je ons weten hoe het is gegaan? @dees: wow die Beau, snel hoor! Pas je wel op dat hij niet té snel gaat?! Schijnt ook niet goed te zijn... @Psje: Ik lees ff mee, wil ook graag een buggy hebben... Maud ligt ook al een aantal weken niet meer in de reiswieg, maar onze 'wandelinzet' kan bijna helemaal plat... Zitten vind ze ook super!!! @collo: lekker weertje daar! Ik=ook jaloers! @lotte: ik ben benieuwd naar de shoot! @xenas: hoooooi! leuk dat je er ff bent! Timo ook al aan de tanden...hier nog steeds niks...komt vanzelf! Nu snel douchen en slapen! doei!
Psje de party begint om 19:00, lukt dan ook niet? Iets te laat komen mag ook nog. Suus weet jij nog waarom te snel gaan niet goed is? Ik ben t vergeten. All slaap lekker
Psje Milan kan ook echt goed zitten, maar ook dan raden ze echt af om ze al lang te laten zitten!! Is t rugje nog niet sterk genoeg voor al lijkt het wel. Dus ik doe t liever nog niet voor de zekerheid. Ik ben ook wel benieuwd naar welke buggy goed en fijn is! En niet al te duur zou ook fijn zijn
Dees Jee zeg wat knap van Beau! Hier is Amy voornamelijk nog bezig met alles te pakken, pakken en nog eens pakken. Heeft ze ook nog niet zo heel lang door hoe ze gericht kan pakken, maar vindt ze nu helemaal leuk. Vind dat al zo snel gaan... Roeltje Als ik alle spuitluier-rompers had moeten weggooien had ik er niet veel meer gehad denk ik. Even voorweken in de Biotex en een schepje vANISh erbij en het wordt wel weer schoon hoor... Het was vandaag wel echt warm hoor. Was wel even wennen met die kleine. Die heeft het grootste gedeelte van de dag in alleen een romper doorgebracht. Veel laten drinken.... Maar ze doet het zo super, ik kan niet trotser zijn. Die onregelmatigheid, vreemde omgeving, vreemde temperaturen, ze slikt alles gewoon en is zo lekker vrolijk! En dan heeft ze ook nog zo'n vreselijke hoest, gaat echt door merg en been en ik begin er bang voor te worden dat ze toch echt een beetje last van bronchitis heeft... Ze klinkt precies hetzelfde zoals ik mezelf kan herinneren vroeger. Had ook astmatische bronchitis. Maar zal vrijdag even langs de ha gaan om te laten luisteren naar haar longetjes, misschien stel ik me aan. Elmo Succes in het zh morgen. Lijkt me rot om je mannetje onder narcose te zien gaan. Hij merkt er gelukkig zelf weinig van. PSje/Lotte Wij hebben de Maxi Cosi Mila buggy. Super ding omdat ook de maxi cosi erop kan dus je kunt hem al heel snel gebruiken. Zitgedeelte kan ook helemaal plat zodat ze langzaam kunnen wennen aan het zitten en tussendoor kunnen liggen en hij is in leuke kleurtjes. Wij hebben hem in het paars/roze. Wat ook fijn is: Als hij ingeklapt is kan hij rechtop staan, dus ligt ie niet zo in de weg, maar kun je hem in een hoekje zetten. Is alleen redelijk aan de prijs, ik geloof dat wij er 170 euro voor hebben betaald. Maar hij is echt super! Zelfs hier in Portugal kom ik redelijk over alle hobbelige weggetjes heen.
Collo echt super dat Amy het zo goed doet daar! Scheelt n hoop zorgen lijkt mij! Je weet t maar nooit hoe t gaat op vakantie! Die buggy die jij noemt had ik nog onthouden ja. Zei je een poos terug namelijk nog! Ik hou m in gedachten. Wist alleen niet dat die nu al te gebruiken is! Dan hadden we de maxicosi mura kinderwagen niet hoeven kopen. Truste!
@Collo, wat zullen jullie genieten als ik het zo hoor! Heerlijk toch? @Dees, Beau is met 9 jaar het huis uit ipv 18 als ik het zo hoor ....Stoere kerel!!! @Elmo, heel veel sterkte en succes vandaag! Ik vind het ook altijd naar als ze gaan slapen van de narcose...sta als een waterval op de gang . @Xenas, jeetje al tanden! Cool! Timo doet het super zo te horen! @Suuskebab, lekker geslapen? @Lotte, veel succes met de party meis! @PSje, goeie vraag...ik wil ook een buggy...veel makkelijker als die lompe Mutsy! @Roeltje, Lotus ook gisteren! Belachelijk zeg! Haha..Bij Lotus waren alleen de randjes van de romper mosterd geel..en natuurlijk precies als ze haar lieve Claessens Romper aanheeft met grijze stippen en roosjes op de spagetti bandjes..idd... ossegal en biotex doen wonderen...t is eruit gelukkig! @Lotte, Met staan en lopen moet je o.a. voorzichtig zijn ivm de heupen en de rug...net als met zo'n loopstoel...mogen ze ook maar x minuten in. Ben benieuwd naar je foto's! Wij hebben t in febr gedaan, in Veenendaal...was ook erg leuk! @Gimena, zou goed kunnen dat de batterij kapot is...ff terug naar de winkel?! Wanneer ga je naar de HA terug? @Zwangerworden, hoe is t vanacht en gisteren gegaan? Ogen open kunnen houden? Ik wil mij nergens mee bemoeien...maar ik denk dat je er toch een keer doorheen moet s'nachts om haar niet eruit te halen...ze zijn zoooooooooooo uitgekookt die krengen! @Riti, hihi wortels...ben benieuwd! Lotus heeft gisteren sperciebonen op...voor t eerst vers en van mama ipv Olvarit...net als bij het fruit: Vers eet ze wel...potjes niet! @Manoe, heb je je ogen kunnen open houden tot half 10? @MRoos, dat heb ik ook gedaan met de sperciebonen...heb er verder niets doorheen gedaan...was eerder droog dan nat dus met Liga erdoor zou ze het denk ik niet weg geslikt krijgen. Net voor ons eten heeft Wim haar eten gegeven...met de wipper op de eettafel zit ze altijd lekker om zich heen te kijken. Ik heb ook nog een avent beker gevuld met wat diksap en water...vond ze wel cool, die beker...haha...kon ze de sperciebonen laten zakken @Sanka, ook Lotus heeft al een hele tijd geen avond fles meer. Lotus is vanaf 16 uur wakker tot 20 uur. De rest van de dag slaapt ze 1,5 uur na de fles tot ongeveer de volgende fles. Weet je een beetje wat ons ritme is...soms slaapt ze tussen 5 en 6 een half uurtje in de box... Niemand vergeten hoop ik?!?!
goeiemorgen allemaal hoop dat iedereen een beetje rustige nacht heeft gehad? @collo,heerlijk hoor zo genieten! is het zee water eigenlijk al een beetje lekker? of heb je dat nog niet gevoeld? @dees wow stoere kerel hoor! wat gaat het dan toch snel he? @elmo heel veel sterkte en succes vandaag! @lotte lukt het een beetje met de party? Ja ik heb super veel zin om naar cp toe te gaan. @psje leuk he dat ze dan zo mooi rond kunnen gaan zitten kijken sorry tijd dringt,moet gaan werken tot half 7.... sorry voor iedereen die ik vergeten ben. Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen!! @lotte: haha, ik heb avonddienst dus om 19 uur ben ik net begonnen. Ben om 23 uur klaar voor ik er dan ben is het middernacht, zit je ook niet op te wachten denk ik en wat zitten betreft, heb het op cb gevraagd en ik mag haar tempo aanhouden dus niet extra stimuleren maar als zij goed zit kan het prima. Als haar rug het niet aan zou kunnen zou ze nml niet zo goed rechtop zitten maar beetje hangen en dat is erg slecht. Onze wandelwagen kan volledig plat dus zodra ik zie dat ze gaat hangen oid gaat ze plat maar madam hield het gister dus gewoon de hele wandeling vol. Zitten tegengaan gaat hier echt niet meer werken, zodra ze ligt werkt ze zichzelf met dr ellebogen omhoog ze komt echt al over de helft!! Gewoon nieuwsgierigheid vlgs mij @collo: ja de mila lijkt me super maar wel duur hoor! Is echt voor erbij want we hebbeb een super wandelwagen alleen om ff in de auto mee te nemen is een buggy veel handiger natuurlijk! Maar hij rijd dus wel echt goed? Was laatst met een vriendin die heeft de quinny zapp en bij ieder richeltje blokkeerde de wielen dat moet ik echtniet hebben want dan ligt dat ding na 5 meter inelkaar getrapt langs de weg mij kennende
Goedemorgen!! heerlijk geslapen vannacht om half 7 werd ie pas wakker.. daarna weer in bed gelegd en nog een uurtje geslapen.. zelf klaarwakker natuurlijk dus kon uitgebreid douchen.. boven nog even wezen rommelen. kom ik zijn kamertje binnen omdat ik hem hoorde gillen en 'praten'.. Ligt meneer op zijn buik rond te kijken in bed, proberen zijn lampje en knuffeltje te pakken.. Niks is meer veilig dus.. vanavond slaapzakje maar weer tevoorschijn halen haha.. kan ie elk geval niet draaien heb foto gemaakt met telefoon, maar moet even puzzelen of ik hem erop krijg.. zal het ff proberen..