@collo Die van die banaan is trouwens ook super ga ik de volgende keer zeker proberen. Wat ook altijd lekker is als toetje. Zijn marsmellows op een stokje en die er boven houden totdat ze smelten. Vinden de kids altijd erg leuk en lekker.
@Collo, haha nou toen Boaz een paar dagen oud was, zei iedereen ooh over een paar maandjes slaapt ie gewoon door, en toen dacht ik ja, maar NU niet, haha. En vond het wel een tijdje duren ja, bv en kv maakte ook geen verschil rond de 3/4 maanden! Gelukkig dat het nog steeds geen rood bloed is, maar je moet wel bellen als je je zorgen maakt hé! Want misschien sturen ze je wel meteen door voor een echo ipv gerust te stellen. En weet je al of je vrij kan krijgen @Lotte, ik geloof niet dat de wipstoel de ontwikkeling van je kind tegenhoudt hoor, idd, als je je kind er dagen in hebt zitten maar niet als die dat nu eenmaal af en toe prettig vindt. Overigens hebben mijn man en zijn broertjes ook stappen overgeslagen(kruipen bijv.) en die hebben dit nooit nog aan hoeven leren ofzo, dus zal wel los lopen(ha-ha)! @Kruipen, hier nog niet hoor, ja af en toe gaan de beentjes een kléín beetje onder zijn lichaam, maar hij beleeft veel meer plezier aan het door de kamer en om zijn as heen rollen, hij komt zo voeral waar hij wil komen dus zie hem voorlopig ook niet kruipen. @Roeltje, wat een heerlijk beest, die killerhond(ik neem aan dat dat die grote is want die andere hond vind ik niet echt een killerhond haha). Hopen dat ie zich snel weer de oude voelt, en dat je snel wat te horen krijgt van het nieuwe baasje van storm, krijgt ie daar een andere naam trouwens? @Dees, balen dat je je zo futloos voelt, het is voor een goed doel, maar je moet er helaas wel doorheen.. Ben erg benieuwd hoe ver je nou echt bent. En wat betreft die buik, dat geloof ik best dat je al heel ver lijkt, zelfs ik kan 3 maanden zwanger zijn met mijn niet zwangere buik haha. @Lotte, balen joh van dat geld. Maar als je straks een heerlijk nieuw huisje hebt, ben je het vast allemaal vergeten @Joyce, hopen dat het lukt om het huis te verkopen! @Warmte, hier gelukkig 2 zonneschermen, dus bij Boaz is het nu 20 graden op het kamertje(valt mee) en hier in huis 22.5 omdat ik hier het zonnescherm niet uitgedaan heb. Ik haalde Boaz net op bij mijn schoonmoeder na het werken, had vanaf 9 uur maar 3 kwartier geslapen, dus doodmoe, snel naar huis gegaan(duurt nog wel een half uurtje met de metro enzo) en nu ligt ie alweer een half uurtje heerlijk te slapen. Ik heb trouwens een nederlands elftaltenuetje voor hem gewonnen hasha. 1 of andere babysite vroeg om feedback op hun site en de 2 mensen met de beste feedback kregen een tenuetje in maat naar keuze. Volgens mij is dit echt de allereerste keer in mijn hele leven dat ik ooit wat gewonnnen heb haha. En nog even spam van hoe schattig Boaz op zijn zij slaapt, met zijn inmiddels onafscheidelijke knuffel; Bekijk bijlage 81077
Mroos wat een leuke foto.. lief zijn zo he Sanka Wat een opluchting zeg! Tenminste daar ga ik vanuit haha.. hier Groene thee gegeven net bij de liga.. Eerst de thee, hoplo begint zo te drinken! halverwege Liga gegeven, ook helemaal op.. Uh, behalve een klein stukje, die heeft ie aan de hond gegeven boefje dus na de liga weer de rest van de thee gegeven maar helaas, die wilde hij niet haha.. normaal krijgt hij een half flesje maar nu maar even kijken of hij het hier op houdt.. anders evt. tussendoor nog klein beetje thee.. Hoeveel mag je op een dag eigenlijk geven (extra vocht zeg maar)
@mroos Wat een lieve foto. @roeltje jazeker een opluchting. @warm Ik zou niet weten hoe warm het hier binnen is. Maar in iedergeval te warm.
@extra vocht Zou het niet weten eigenlijk. Volgens mij als hij de flessen goed blijft drinken er niks aan de hand is. Ik geef Luuk diksap tussendoor. En bied hem gewoon vaker de borst aan. Dat mag gelukkig zo vaak al ik wil.
Hallo allen ik ben weer thuis! Zo ff bijlezen. M'n neef kwam ook nog langs toevallig. Wel leuk want hij had milan nog niet gezien! Milan zat alleen maar naar m te lachen. Was verder gezellig! Kreeg trouwens steeds een error, maar gelukkig is m'n bericht wel geplaatst zag ik net! Joyce ohhh spannend hoor! Ga voor je duimen! M'n neef heeft ook al ruim n jaar z'n huis (2 onder 1 kap) te koop staan, maar alles wordt nu veel moeilijker verkocht. Hij vindt t huis iig erg mooi, anders kijk je niet 3x heb t niet gevraagd. Had ik even geen puf voor. Alles wat m'n oma zegt is waar namelijk. komt misschien nog wel een keer. Alles is idd erg veranderd!! Soms wel irri om uit te leggen. Een half uur is kort voor Milan haha. Hij heeft n tijd gehad dat hij 60min dronk/sabbelde. Nu vaak 45min. Maar hij drinkt maar 4x hè cb denkt dat t daardoor komt dat ie langer drinkt. Vaak is t wel met afgeleid zijn tussendoor of indutten idd. En denk soms wel 's dat misschien met tepelhoedje te maken heeft dat langer duurt. Hoe lang drinkt lianne? Maar vanmiddag was ie wel sowieso dorstig! Zat 5 uur tussen en hij dronk achter elkaar door Had je m'n bericht gehad op Hyves?? Sanka goed nieuws!!! Hoe laat is voetbal? Mroos dacht ik ook wel eigenlijk. M'n broers en ik hebben het tijgeren overgeslagen en hoefden ook niks opnieuw over te doen. Ach ja, hij ligt er idd ech niet overdreven veel in wat n lieve spam! Hier zo broccoli maken voor Milan Roeltje denk ook rollen. Milan lag vanmiddag ineens ook 3 meter verderop! Had ie waarschijnlijk achter elkaar doorgerold
@mroos Ja gelukkig wel ben al weer ees stuk vrolijker. @lotte Om half negen. @all ben pompoen aan het maken voor Luuk zometeen. Helemaal in stijl Luuk heeft een oranje shirt aan mama een oranje jurk. En dan ook nog oranje eten ahahahahhaha HUP HOLLAND HUP!!!
haha hier rijst, wortels en nog iets.. ook oranje.. en lekker dat ie het vond!! hij smulde er van haha.. Mmmm.....Mmmmm. huilen als de lepel weg was.. op een paar hapjes na het hele potje leeggegeten! Maarja hij heeft ook geen halve fles gehad na de liga dus denk dat hij gister en eergister gewoon te vol zat voor de groente haha.. weten we dat ook weer nu is iets aan het slopen in de box Net op de grond gelegd, zonder kleed dit keer.. lag er iets bij zn zij waar ie niet bij kon.. zet zich af, draait zo een kwartslag op zijn buik (armen en benen in de lucht) heb filmpje gemaakt, vanavond even op joeptoep zetten ziet er wel grappig uit haha.. straks even omkleden Oranje voetbalshirt aan trekken
@gimena Ik heb een babycook dus stukjes erin en aanzetten maar. Je kunt ook gewoon stukjes koken hoor een aardappeltje erbij en pureren. Of deed jij rapley? @roeltje Hier al in bavariadress. Ziet er niet uit met mijn nog vette buik. Maar goed alleen manlief ziet mij vanavond. Hoe is het met killerhond? @lotte Leuk dat Milan je neef zo grappig vond. . Hoe gaat het met de bv trouwens? @all de pompoen was echt een groot succes. Ben helemaal blij. En vanav ond krijgt Luuk twee keer een kv. Dus mama kan vanavond weer een keer rode wodka redbull drinken . Oh ja moet morgen op controle bij de ha. Omdat ik door die stomme spiraal nog steeds bloedverlies en vanaf het begin af aan al ongi pijn heb. Ben het eigenlijk wel een beetje zat nu.
wij gaan ook bbq-en werden gebeld of we wouden bbq-en.veel plezier met voetbal kijken!! en we gaan winnen he
Tuuuuuurlijk winnen we!! we hebben het over Oranje he.. die kan dat ik zit in mn joggertbroek en oranje shirt op de bank zal zo even foto maken van mn shirt Lenn heeft net fles gehad en ligt op bed.. lag net nog lol te trappen, maar is nu stil.. ben benieuwd veel plezier met BBQ-en Gimena!! Sanka mm, pompoen met aardappeltje.. kan ik wel eens proberen als mn voorraad potjes leeg is
Nou hier is Luuk nog wakker en heeft net een fles gehad. Heeft in 5 minuten zo even 200ml weg getankt. Nou maar hopen dat hij voor dat de wedstrijd begint naar bed wil. Vast niet. Sinds dat hij ziek is geweest is heel zijn ritme weer naar de kl*te. Nou veel plezier. Ga even wat eten.
@Roelanda: wat een leuk shirt zeg!!! @Pompoen: Heb ik de Dani nog niet gegeven tot nu toe, vind het snijden van zo'n kreng zoooveel werk! pfff kliederzooi. @Voetbal: Tuurlijk gaan we winnen!! Ben benieuwd naar de opstelling @Hier: Morgen naar het strand in Domburg (Zeeland) dus ben eigenlijk zo goed als de hele dag weg. Ben er dan ook alleen 's avonds. Uiteraard zijn morgenavond of overmorgen de foto's/filmpjes op mn hyves te zien Heb dr zin in!
Dretjuh veel plezier morgen! Sanka Haha nee Lenn heeft er (nog) geen één.. Deze shirts hebben we op mijn toenmalige werk gedragen tijdens het EK van 2 jaar geleden.. Was als grap voorgesteld maar iedereen vond het best een leuk idee, dus vandaar.. Voorop staat de naam van het bedrijf haha (eetcafé)
@roeltje Ga je er nog 1 voor Lenn kopen dan? @dretjuh Veel plezier morgen. En eh niet verbranden he'? @voetbal Nog eventjes. Spannend!!! Hebben jullie trouwens strakjes de wedstrijd van Italie gezien? Dat was een mooi laaste half uurtje voetbal.