haha nee de wedstrijd niet gezien helaas.. wilde het wel maar lukte net niet;.. weet niet hoe ik aan zo'n shirt moet komen.. maar als NL wat verder is dan ga ik op zoek
@Sanka: neej smeer me in met factor 50... Heb een zonneallergie. Maar t wordt halfbewolkt en 21 graden las ik net *SHIT* maar goed... wordt toch wel leuk @Voetbal: Jeeej we staan voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-0 !!!! joepie! Nu nog 2 erbij!!! Ik ga snel verder kijken! Ennuh: Arjen Robben erbij misschien!???!!
Goedemorgen milan is deze week ineens weer wel steeds vroeger wakker. Eerst 9:00 toen 7:30 toen 6:15 en vandaag 4:45. Precies toen m'n vriend uit bed ging vandaag. Hopelijk is t snel weer over. Probeer m zo terug te leggen en dan hopen dat ie gaat slapen. Wil niet dat ie went aan bij mij in bed slapen!! Had gisteren al gereageerd maar telefoon viel uit. Milan kreeg gisteren dus broccoli. Eerste hap keek ie vies en toen ging t meteen weer goed. Echt knap. Hij duwt ook niks expres naar buiten! Hij deed iets minder "mmmm" dan bij wortels, maar vond t niet vies! Sanka koop je pompoen bij de groenteman? Bv gaat goed. Thanks for asking. Soms ben ik t wel n beetje zat dat ie zo lang drinkt, maar verder gaat t wel. En bij jou? Geef je normaal alleen bv? En waarom kolf je geen voorraadje ipv kunstvoeding? Zomaar n vraag hoor dretjuh huh ik hoorde om 20:00 dat t 24 zou worden! Dus nu al weer minder! Jammer!
ff ego, nu hopen dat iemand die ik ken en die wel eens mee leest stiekem dat nu ook niet doet en graag aub niks over zeggen op hyves, maar; ik word tante!! Zussie weet sinds kort dat ze endometriose heeft en was met ringen gestopt maar nog niet met officieel klussen maar overtijd, zeer duidelijke test en'n echo toen ze toch op controle naar de gyn moest. Ongeveer 6 weken!! Woehoe!!
Joyce wat een geweldig nieuws zeg!!! GEFELICITEERD !!!!! zo, die is er uit Lotte mm, broccoli Jammie! Wel balen dat Milan steeds vroeger wakker is.. Hier voor het eerst sinds een dikke week doorgeslapen tot 7 uur! Al een week lang was ie aan het huilen van ong. 4.15 tot 5 uur... Maar het was 7 uur en hij werd nog vrolijk wakker ook dus in alle stilte maar fles gemaakt en toen ik boven kwam kreeg ik een megaglimlach heerlijk.. Daarna weer in bedje gelegen tot 8 uur ongeveer.. Licht op zn kamer maar aangelaten, kon ie lekker spelen in bed met zn verzameling knuffels haha.. whaha, hij ligt in de box met een babyradio.. zit een stoffen 'antenne' aan, die heeft ie in de mond, tilt zn hoofd omhoog, bungelt dat radiootje uit zn mond
Joyce gefeliciteerd!!! Wat leuk roeltje is sinds dinsdag. Maar ja, normaal slaapt ie idioot lang dus zal wel goed komen. Haha leuk gezicht hè als er iets aan t mondje bungelt Hier om 6uur dus 10min gedronken/gesabbeld en toen sliep ie al steeds. Wakker terug gelegd in bed en om 8:30 werd ie wakker door m'n telefoon!
haha hij slaapt al langer dan Lenn die gaat het echt niet redden tot 9 uur haha.. één keer gehad, dat ie om 8 uur 'pas' wakker werd, maar ik stond om 7 uur wel naast zn bed haha.. haha ja dat bungelen ziet er niet uit net moest ik naar de wc dus leg hem in de box, nou krijsen! en ik leg hem op de grond en hij heeft dikke lol...
@joyce; Whooohoo Gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws Waarschijnlijk loop ik dan ongeveer gelijk met haar op @poohbeer; Hoe gaat het met jou meid? Wanneer mag je weer naar het ZH?
Roeltje ja eigenlijk mag ik nie zeuren als ie n keer minder slaapt! Eerst moest ik m na 12uur wakker maken v het cb en doordat ik datcsteeds deed wordt ie nu zelf rond 9uur wakker. Anders kon hij zo 14-15uur halen. Vond de arts n slecht plan. Ach ja. ik ben gewoon iemand die niet vroeg op kan staan hij ligt nu naast me alweer te pitten. Echt lachen, hij slingert z'n arm steeds naar voren. Zeker aan t dromen. Lenn wil nie meer tussen hekjes inliggen lekker op de grond
Lotte haha ja he ach op de grond vermaakt ie zich ook wel en is een stuk vrolijker.. dit weekend gaan we ons huis maar even beveiligen bij stopcontacten en kabels wegwerken.. lijkt me wel wat veiliger haha Dees hoe is het met jou? Nog ziek of alweer een stuk beter?
Hier trouwens ook geen uitslaper vanmorgen, Beau lag om 5.30 al te jammeren in zijn bedje! Ben gelijk gaan kijken en jahoor, hij lag overdwars in bed vast tussen de spijlen Ik heb hem weer ff goed terug gelegd en heeft toen weer geslapen tot 8.30. Gelukkig kwam een kwartier later de onderhoudsman van onze centrale verwarming. Nu ligt hij heerlijk in de box te brabbelen
@roeltje; Yup nog steeds ziek, gelukkig wel stukken beter geslapen. Gisteravond wel met een misselijk gevoel naar bed gegaan Vandaag doen we het nog maar ff rustig aan.
@ dees: jep, ongeveer zoiets he! @ ontwikkeling: sorry als ik mensen op de tenen heb getrapt ivm dat wippertje hoor, gaf alleen maar door wat ik hier hoor enzo... is niet als persoonlijke kritiek bedoelt @ lotte: ik gebruik geen tepelhoedje.. lianne drinkt meestal eerst 10/12 min dan luier en dan weer zoiets, soms korter, soms langer maar dan is ze in slaapgevallen.. als ze slaapt aan de borst dan maak ik haar na 30 min los..
@Joyce, gefeliciteerd dat je tante wordt! Wat worden er veel mensen ineens tante Mijn schoonzusje is 2 september uitgerekend dus zit nu in het laatste trimester, erg spannend allemaal, ik heb eigenlijk nog nooit een klein babytje van dichtbij meegemaakt. Eind oktober is mijn beste vriendin uitgerekend dus dat zijn wel 2 vliegen in 1 klap dan haha. @uitslapen, hier krijgt Boaz rond 7 uur een voeding en slaapt dan gerust door tot 9 uur/half 10, hij is nu net wakker @Joyce, je hebt mij iig niet op de tenen getrapt maar ik denk wel dat mensen onzeker kunnen worden door dat soort dingen. Dat had ik toen hier ineens gezegd werd dat de tuitbeker ook niet goed was bijv. Ik denk dat iedereen lekker moet doen waar ze zichzelf goed bij voelen en dat we dus goed op moeten letten dat we tips geven en niet veroordelen! @dees, voel jij je ondertussen wat beter? (afgezien van de weinig nachtrust dan) Ik ga kleine man maar eens uit bed halen en aankleden!
@Mroos; Thanx for asking. Ik voel me helaas nog niet helemaal beter Blijf zo'n weeïg gevoel houden, ben echt super moe en tja die krampen blijven aanhouden. Weet wel dat ik dit met Beau toen niet zo had...ach ja het is voor een goed doel nietwaar!