De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

@Dees, ze zeggen dat je bij een meisje misselijker bent toch;) Nou klopt er in mijn geval niks van, maar je kan iig hele verschillende zwangerschappen hebben!
    Denk je dat het een jongetje of een meisje wordt? En hebben jullie een voorkeur?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mroos; Ze zeggen het wel ja...moest ik namelijk ook gelijk aan denken :D
    Maar ik hoor ook zoveel verhalen dat er gewoon ook soms niks van klopt!
    We zullen het straks wel zien bij de 20wkn echo ;)
    Ik denk zelf ook dat het een meisje wordt, mannetje weet het niet....die heeft het niet zo met een gevoel.
    Klinkt gek maar ik heb toch wel meer de voorkeur voor een meisje, ut zou zo leuk zijn!! Maar aan de andere kant is een jochie ook wel leuk straks voor Beau.

3. mroos

mroos Niet meer actief

@dees, hartstikke veel mensen hebben dat toch, dat ze het liefst een jongetje en een meisje willen. Als het anders is maakt heet natuurlijk ook niet uit:)

Zelf zou ik 4 jongens ofzo echt heerlijk vinden, maar manlief zou het liefst ook ooit een meisje krijgen;)
    Ik vind het superleuk om al na te denken over namen die bij Boaz passen haha, voor onze toekomstige kindjes.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Het gekke is ook dat ik telkens nu namen aan het verzinnen ben die bij Beau passen, maar dan wel meisjes namen!!
    Zou het een teken zijn ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    ik vond t niet erg dat je het zei over t wippertje, maar dat had ik al gezegd;). Wat mroos zegt klopt wel, voor mij iig, het maakt me dan onzeker terwijl ik m'n best doe om t juist goed te doen:). Maar kan jij verder weinig aan doen:)

Oh dan drinkt ze best kort! Net als met de fles ongeveer. Laatste tijd gaat Milan wel korter drinken, maar sowieso 30min. Ik maak m nu na 45min wel los.

Dees
    ik zei voor we wisten of je zwanger was al dat t een zusje voor beau is;). Als m'n gevoel zo sterk is dan klopt vaak tot nu toe. Maar t zegt niks ik weet het. Mogen wij t van jou ook weten na de echo denk je?

Hier
    na z'n eerste echte voeding om 8:30 heeft ie nog n uur geslapen naast mij:). Ik hang nog in bed. Geen zin om op te staan...

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ ego; ben gisterenmiddag hartstikke ziek geworden :(. Mijn man is zelfs eerder thuisgekomen van zijn werk om voor Maura te kunnen zorgen.
    Kan me niet herinneren wanneer ik zo ziek ben geweest (ja migraine, maar dat is anders). Iedere 15-20 minuten heeft mijn lijf zich binnenste buiten gekeerd, en zat te klappertanden in de hitte.
    Heb zelfs gezegd ' als dit zo blijft doorgaan ben ik morgen dood', erg he hahahaha ik trok het echt niet meer, belachelijk natuurlijk.

Nu gaat het goed, ben een enorme dweil, veel spierpijn en duizelig, ook niet zo gek. Baal wel van ons voetbalfeestje, had er zo'n zin in, veel hapjes gemaakt en een WK taartje...Maar goed, dat is achteraf als je je weer wat beter voelt.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Ik hoop dat je voorgevoel klopt!
    En als wij het geslacht weten na de echo kom ik het hier vertellen hoor :D

@RiTi; Jeutje zeg, je zult wel geschrokken zijn!
    Kan me goed voorstellen dat je je nu niet zo fit voelt, vandaag ook maar rustig aan doen dan.....of lukt dat niet?
    Balen idd van het voetbalfeestje, shit happens!

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, jeetje lekker zeg...hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Zonde van al je werk ook! Maar ja...vandaag maar veel snoepen dan ;)

@Dees, zal ik je ff in de war brengen? Ben helemaal niet misselijk geweest...nopes nada.....

@MRoos, ik zag mijzelf ook alleen als een jongensmoeder...heb ik ook altijd geroepen, maar ik ben helemaal om.
    Ik had altijd een gruwelijke hekel aan roze, hard of zacht...en nu kan t niet genoeg zijn...ook lekker in combi met rood en witte stippen LOL...

@Roeltje, jee wat een rotnachten! Fijn dat Lenn wel vrolijk blijft!
    Haha...zal wel een raar gezicht geweest zijn...dat radio'tje

@Lotte, fijn dat Milan zo goed eet!
    Nu nog goed slapen....

@Joyce, gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!
    Kan je tekst over de wipper niet vinden, ben wel benieuwd wat je daarover gehoord had...

@Hier, mijn vriendinnetje is officieel overtijd....gisteren was ze uitgerekend...hmmm...wanneer komt t nou!?!??!
    Gisteren kleertjes en schoenen gekocht voor Max...broek mt 152, shirts al 164 en schoenen maat 37!!!! Belachelijk....

Ik moet zo gaan...met Max naar de GGD, heeft concentratie problemen (had ik vroeger ook op school duh...). Ze gaan kijken of t ergens vandaag komt...uhhh ja Mama en Papa......stiekem toch wel benieuwd!

@Vergeten, hoop dat ik niemand ben vergeten!!!!!!! Anders: SORRY

9. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, aah balen joh! Wel fijn dat het ergste weer voorbij is. Maar balen van het voetbalfeestje, ken het gevoel, zeker als je er ook zoveel energie in gestopt hebt!

Oooh zo stom, ik heb Boaz z'n lievelingsknuffel (nou ja, eigenlijk alle knuffels waar die meespeelt) in de was gedaan, maar nu ging die slapen en kon hij niet slapen, hoe moe hij ook was. Hij heeft dan echt die knuffel nodig. Ik heb hem dus net maar Sofie de giraf(kennen jullie die, dat plastic speeltje?) gegeven, en nu slaapt ie volgens mij, hij wil gewoon ieets bekends naast zich hebben, ook wel weer schattig;)

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    MRoos, tip;): Koop alvast een tweede voor als deze straks versleten is (of in de was is ;))...mijn zusje kon de knuffels van Difrax toen niet meer krijgen...drama geweest ;)

11. mroos

mroos Niet meer actief

Ohnee, hij lsiep helemaal niet, hij lag er stil mee te spelen haha geen succes, nu hopen dat ie toch in slaap valt!

Nou, vandaag is mijn maandelijkse rekeningenbetaaldag dus ik ben het komende uurtje zoet;)

12. mroos

mroos Niet meer actief

@poohbeer, ja ga ik inderdaad maar doen ja, en snel ook, hij ligt nu echt te zeuren pff

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dank jullie wel, voel me al lang zo zielig niet meer. Was de koorts gisteren die mijn gevoel voor drama wat aanwakkerde denk ik ;).
    Mijn man is vandaag thuis, geruild met maandag, ben er nog even niet maar gaat de goede kant op.

Ik ga zo maar eens teruglezen, leuk!

Ik heb die difrax knuffel ook, leuk is die.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Poohbeer; Thanx voor het in de war schudden :p

@Mroos; Vorige week heb ik ook alvast uit voorzorg een 2e knuffel gekocht. Deze is ook aan een wasbeurt toe en ik was bang dat Beau dan ook niet zou gaan slapen als hij de knuffel zou missen.
    Vannacht heeft hij zijn duplicaat mee in bed genomen en een prima nacht gehad :D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ pooh; succes strakjes met Max. Ook wel spannend voor hem.

@ jongensmoeder; kennen jullie de Daltons van de VPRO? Nou dat was mijn idee, huis vol chaos en rondrennende jongens :).

16. mroos

mroos Niet meer actief

@Poohbeer haha, ja wie weet als ik ooit een meisje krijg dat ik ook wel helemaal om ben;) Kom zelf uit een gezin met 3 meisjes dus ik denk dat ik aan wat anders toe was haha. Schoonzusje en bestre vriendin krijgen overigens allebei een meisje dus kan ik alvast kijken of dat ook zo leuk is;)

Boaz was ondertussen helemaal overstuur, dus de wasmachine was klaar en heb Boaz de halfnatte knuffel gegeven, hij sliep meteen. Toch vind ik het wel fascinerend hoor, dat ze zo jong al zo gehecht kunnen zijn aan iets als een knuffel:)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    ach wat jammer van je feestje! alleen niks aan te doen.. Beterschap!

haha ja daltons ken ik wel ja.. geweldig die serie, al vond ik het vroeger leuker dan nu om naar te kijken..

Pooh
    maat 37 alweer! haha die maat heb ik ook :D nouja, 37/38 :p

Mroos
    idd een zelfde knuffel erbij halen, scheelt weer.. Knuffelkwijt.com // Knuffel kwijt? Zoek en vindt uw knuffel!
    staan heel veel knuffels op, ook uit bijv. kraampakket..

Hier geen favo knuffel.. zolang hij zijn speen maar heeft haha.. hij vind elke knuffel wel prima haha.. die witte lap konijn is tijdje helemaal geweldig geweest maar die ligt nu vergeten in de box :D

straks maar weer broodje geven, hij heeft even geslapen:D haha Lenn is volledig geaccepteerd door de hond :D Ze ligt op dezelfde manier bij hem als bij ons.. geweldig haha

18. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, Ik ken het niet nee! Maar dan is bij je eerste kindje je toekomstdroom al in duigen gevallen;) Ik neem aan dat je dat niets kan schelen natuurlijk:)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mroos; hahaha nee hoor was ook meteen 'om' :D. Hoop dat ze Pippi Langkous kiest als rolmodel in plaats van de disney prinsessen en K3, maar acht de kans klein ;).
    Ach en zo gehecht aan zijn knuffel, jeetje. Ze hebben ze in veel kleuren dus dat wordt ook nog even zoeken naar de goede kleur. Neem er meteen 3 mee zou ik zeggen :D.

@ Roeltje; leuke site is dat.

Heb al 3 kopjes kamille thee binnengehouden, wauw.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    jeetje, dat je ineens zo ziek werd!! En precies op t verkeerde moment voor jou! Sterkte

Dees
    hoop t ook voor jou;).

Pooh
    mag nie klagen hoor ;). Had alsnog 9 uur en 45 min tussen de voedingen bedacht ik me haha. Ik moet nie zeuren:p

woow maat 37!! Mijn ma heeft 36 whaha!

Succes bij t GGD! Laat ze je aub nie gelijk pillenzooi aansmeren! Wordt belachelijk veel gedaan tegenwoordig!

Tweede knuf
    moet ik ook nog halen, maar ben bang dat ie dan opeens n andere wil straks ofzo haha

riti
    echt?? Moet er niet aan denken een huis vol gillende en rennende jongens...pfff

Deel Deze Pagina