@Dees, no thanks girlie haha @Riti, thanks! Thee binnen, JIPPIE!!!! JA PIPPI!!!!!!!!! Pippi is COOL @Mroos, ben de oudste van 3 meiden...dus wie weet haha @Roeltje, heb zelf 38..als ik nieuwe schoenen heb wil hij ze altijd passen hihi @Lotte, thanks! Ik mocht ook ff Retalin (of Ritalin weet ik veel hoe je dat schrijft) halen.......duh @Hier, GGD onderzoek zou 3 kwartier duren...nou was er om 11.15 en ben net thuis! Lotus vond het ook fijn....NOT! Maar goed...We kijken tot de herfstvakantie aan hoe t gaat bij de nieuwe juf...volgens mij liggen de meester en Max elkaar niet echt. Hij scoort wel hoog op hyperactiviteit, dus mocht onderzoeken laten doen of ff medicijnen halen om te testen... Toch maar afgesproken tot nov aan te kijken....
@Poohbeer; Ik had dan denk ik ook gewacht tot november. Voordat je het hele traject in gaat met allerlei onderzoeken, worden ze ook vaak niet happy van. (denk ik) Het is idd Ritalin
@Dees, tja hij is druk, maar niet onhandelbaar of mega mega druk...in de peutertijd heb ik er weleens aan gedacht, maar de laatste jaren helemaal niet meer. Denk meer dat de meester niet weet hoe ie met Max om moet gaan (consequent) en ze elkaar niet liggen...vandaar geen Ritalin voorlopig
@Dees, Max vind de meester een zeur hahaha. Vorige week nog waren 4 kids met een t-shirt aan t slaan voor de gein (incl max). Een jongetje ging toch naar de meester omdat ie t niet kon winnen ofzo, mochten de overige 3 niet mee doen met gymmen (max e.a.). Zegt ie tegen max: Jammer dat je bij mij in de klas zit. Naaaaaaaaa........heb t nagevraagd bij vriendje bram of hij dat echt zei...ja! Ik heb halverwege t schooljaar al gezegd tegen de meester "Volgens mij liggen jullie elkaar niet zo?!?" Maar dat was niet waar...yeah right...
Jeetje, dat zeg je toch niet!! Zit echt vol ongeloof je berichtje te lezen.... Dat gezegd te hebben kan natuurlijk ook frustratie opwekken bij beide partijen
Ach ja...ik snap t ook niet helemaal..tegen mij is de meester altijd poes lief en aardig...misschien vind ie mij te direct Nog 1 week en dan zijn we ervan af.......Hij is ook nog maar 3 jaar meester...
Hihi, nou dan nog maar 1 weekje uitzingen dan Eigenlijk hoeft de duur van het meesterschap niet veel te zeggen, al ben ik het wel mee eens dat een oudere leraar veel leuker is/was
@poohbeer, toch altijd vervelend die dingen. Want iemand met bijv. ADHD (want neem aan dat ze daar aan denken?) heeft ook veel meer last van de problematiek wanneer iemand hier niet mee om kan gaan.. En zeker als je er tijdens de peutertijd weleens aan hebt gedacht, lijkt het me nog best spannend. Het feit dat school er nu pas mee komt betekent denk ik wel dat het zo ernstig allemaal niet is, dus dan zijn medicijnen idd wel een grote stap.. Maar het is natuurlijk wel weer goed om te kijken wat voor Max het beste is Als die leraar dat trouwens echt gezegd heeft zou ik allang op de stoep gestaan hebben! Heb je dat ook gedaan? Want dat zou het bizar zijn.. Nou ja, hopen dat het allemaal weer overwaait Man komt bijna thuis, had vroege dienst. dan ga ik even snel naar de hema want had een mooi picknickkleed gezien. Weliswaar roze, maar hij was wel lekker dik enzo, dus kunnen we goed gebruiken voor in de vakantie! En daarna aan school, vandaag niet aan toe gekomen.
Pooh bedoelde t niet bemoeierig hoor! Viel me o.a in de apotheek en bij n nichtje op hoe makkelijk ze af en toe ritalin of melatonine voorschrijven! Kinderen mogen niet meer druk zijn blijkbaar! En er zijn al onderzoeken naar ritalin gedaan en t blijkt een toename van psychische problemen te geven op volwassen leeftijd. Idd ff aankijken en misschien ligt t wel aan die rare meester
Pooh jeetje wat een meester zeg :x Waar hij überhaupt het lef vandaan haalt om zoiets te zeggen Mijn zusje heeft ADHD maar die kan het prima af zonder medicijnen.. Ze heeft wel meds in de kast liggen maar daar wordt ze rusteloos van en voelt zich er niet prettig bij.. Was wel pittig toen ze net ging puberen, maar inmiddels is ze (alweer) 17 en heeft ook prima begeleiding gehad.. Manlief smste net ze gaan zo richting huis Nog wel even zo'n 8 uur rijden maar (als het goed is) wordt het geen nachtwerk dus dat is ook wel lekker.. volgende week moet ie een aantal dingen doen dus is ie een weekje thuis.. (oke, na een beetje pushen van mij ) nu maar even snel wat boodschappies doen..
@roeltje; hey je hebt een andere avatar Moest eerst ff goed kijken wie het nu was! Ohw heerlijk zeg, je mannetje zo weer thuis. Ga je nog leuke dingen doe het weekend?
Roeltje jippieee je man weer lekker thuis! Dees wel v het weer kunnen genieten ondanks dat je ziek bent?
Dees haha zag hem bij een spel op internet voorbij vliegen en was op slag verliefd Hier is het drukkend warm, geen zin en iets te veel wind.. geen buiten-zit-weer hier
Roeltje hij is lief je avatar! Komt me bekend voor! Zal ik dan ook wel op n spelletjessite hebben gezien. Weer hier is het heerlijk. Gewoon warm, maar niet dat benauwde/vochtige wat je in nl vaak hebt. Maar ik kan sowieso goed tegen warmte hier heb zo geen zin om te koken! Is stikheet in de keuken! Das me dan weer wel te warm. Zeker als je aan t koken bent, want we hebben nog steeds geen afzuigkap..
@Lotte; Ik heb eigenlijk grotendeels binnen gezeten, beetje bezig gehouden met het huishouden, Beau en natuurlijk ZP Ut lijkt nu wat beter te gaan, maandag gaan we weer proberen te werken.
En meneer moet weer in bad kip, wortels met rijst is helemaal geweldig, valt goed in de smaak, maar als meneer in zn oogjes gaat wrijven omdat hij moe wordt, is mama toch niet zo blij.. Heel zn gezicht zat er onder heb uiteraard foto gemaakt, zal vanavond spammen haha.. Toetje geven jullie een toetje na het avondeten? Zo ja, wanneer? Er meteen achter aan of eerst even wachten? Ga Lenn even badderen
Dees oh okee, moet ook gebeuren hè. Ben zelf ook niet heel veel buiten geweest hoor. Zit nu wel buiten. Gelukkig gaat t al beter! Roeltje heerlijk hè haha. Milan had gisteren broccoli in z'n haar. Milan steekt ook z'n voeten in z'n mond tijdens t eten, zit ook gelijk alles onder haha. Maar gelukkig vindt lenn t in ieder geval lekker hier Milan heeft voor de tweede dag broccoli gehad en ging super. Heerlijk gevoel geeft dat! Papa heeft m nu voor t eerst eten gegeven. Ook leuk