De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

@Poohbeer, combinatieklassen werken idd niet voor iedereen, daar moeten ze is wat meer rekening mee houden op scholen, dan heb je niet meteen een stoornis nee.
    De Deryan was 40 euro! Ik vind hem heel cool haha. Heb Boaz er ook even ingelegd en die had het helemaal naar zijn zin.
    @Chicken, ja zal dan wel dezelfde zijn, maar ik heb idd de baby. Als die bevalt dan koop ik ook de peuter wel tzt. Aangezien er vast nog een hoop kindjes zullen volgen probeer ik me zo weinig mogelijk schuldig te voelen bij alles wat ik koop, want we kunnen het toch nog heel vaak gebruiken haha.
    @Dretjuh, superleuke foto’s, heb ze net even bekeken, wat kan Dani al mooi rechtop zitten.
    @Gimena, ik heb trouwens zalf, geen kuurtje. Moet ik met een groot pijpje inbrengen.. maar het werkt wel goed want jeuk is al helemaal weg.
    @Collo, zielig dat Amy zo ziek is! En dat ze niks wilt, zal vast met het weer te maken hebben, maar snap dat je je druk maakt.
    Enneh, het kriebelt nu al hoor haha, maar ik moet eerst school af hebben en een baan, daarvoor is gewoon niet reëel. Zou financieel ook niet echt fijn zijn zeg maarJ.

@Collo en Dees, we willen BUIKFOTO’S
    Ongelovelijk, 7 maanden geleden liep ik er zo bij, ik kan het me niet meer voorstellen;
    Bekijk bijlage 81387

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    ach wat sneu zeg voor Amy :(
    heel veel beterschap!

Pooh
    wat een etterbak die meester zeg! zou er (toch) wel wat van zeggen hoor, ongeacht of je aan het kortste eind trekt of niet..
    Zolang Max het goed doet is het goed toch? Volgens mij hebben mijn ouders bepaalde dingen ook niet verboden ook al waren ze het er niet mee eens bijvoorbeeld haha.. hebben ze één keer gedaan en idd, ik natuurlijk in het geheim van alles uitspoken.. Tja, toen mocht het ineens en was er uiteraard geen zak meer aan haha..
    '
    Dretjuh
    Oeh, lekker strand!! Ik wil ook!!!!! :D:D:D

uiteraard belde manlief nog even op vanavond om 18.00 uur, dat ze in de auto stapten.. zucht, en al veeeel eerder stuurde hij een berichtje dat ze zo weggingen.. waarom verbaasd het me nu niet dat het uiteraard later wordt dan gezegd... *Baalt even flink, want nu wordt het ergens vannacht*..
    En wat ben ik nu blij met zo'n makkelijk mannetje.. Ik pluk hem uit bed, slaapt lekker door tot we weer thuis zijn.. wordt even een kwartiertje wakker en slaapt weer fijn door tot 7 uur :D

oja, zag voor het badderen (jaja, om half 8 nog even gedaan) dat hij wat rode vlekjes op zijn piemeltje heeft :( en bovenin is het rood.. Wat kan dit zijn? Hij heeft er geen last van want hij piept niet als je verschoont en luier weer om doet :( ziet er wel sneu uit ..
    wilde hem even zonder luier laten liggen maar dat werd ook niks haha..

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    bij de kruidvat zei je? Heb hem hier niet zien staan namelijk vanmiddag.. morgen maar eens even vragen of ze die hier ook hebben.. we wilden een campingbedje aanschaffen maar die zijn best duur

4. gimena

gimena Niet meer actief

@poohbeer fijn om te horen dat Lotus zo tevreden meisje is.
    met sophie gaat het goed hoor.

@collo beterschap met Amy hopelijk wordt ze snel beter. dikke knuff

5. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos tubbe van de huisarts gehad?of gekocht in de winkel?

6. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, ja kruidvat, heb em ook niet in een krantje of iets zien staan, liep er echt tegenaan.. Als ze hem bij jou niet hebben zou ik hem evt. voor je mee kunnen nemen de 19e, tenzij je hem daarvoor wilt gebruiken natuurlijk.
    Ik vind hem echt handig, beter dan een campingbedje eigenlijk, want hij is lekker makkelijk mee te nemen en lekker zacht, en beschermd tegen muggen enzo:)

7. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, nou, ik wist dat mijn moeder er weleens last van heeft, en aangezien mijn moeder in een huisartsenpraktijk werkt heeft ze altijd wel wat in huis, dus heb haar gebeld en ze had nog een verpakking liggen. Ik heb de afgelopen maanden de HA zo vaak gezien dat ik me een beetje schaamde om weer langs te gaan haha.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    Ja, als je dat wilt doen.. Zal morgen hier in het dorp even kijken en morgen in de stad..

manlief smste dat zn telefoon kapot was dus een nieuwe moet.. Dus Lenn en ik kunnen mooi mee de stad in en op terrasje zitten :D

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    had idd al in het krantje gekeken maar stond er niet in.. En op de site staat ie ook niet..

dames ik ga mn bedje in, lekker nog paar uurtjes slapen..
    tot morgen!!

10. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos handig zeg :)zo moeder ;)

@roeltje Slaap lekker en tot morge :)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Even vlug een berichtje. heb gewoon vanaf gisteravond laat zonder internet gezeten. :x
    Doet het nu net pas weer. Ga morgen alles terug lezen.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai

kreeg geen mail meer dus dacht dat er geen bericht meer bij was gekomen, zijn er toch 2 pagina's bij!

Pff m'n vent is niezo gezellie. Moet wennen aan t vroege opstaan blijkbaar. Steeds doodop als ie thuis komt en erg saai:(! Hopelijk gaat t over;)

gimena
    vervelend joh v die infectie! Lijkt me niet fijn!

Mroos
    oh bedankt!! Dan wordt t dus zeker nog geen tomaat hier!! Fijn dat je t over hebt getypt. Milan heeft ook meer kans op allergieen dus ik let er liever wel op.

Mag ik vragen (en weten:p) hoe duur dat tentje nu is dan in de aanbieding? Scheelt t veel?

Pooh
    vind t altijd zo zonde om pillen in die kleintjes te stoppen als t niet nodig is! Vandaar! Dan weet je iig dat je de artsen n beetje in de gaten moet houden;). Ik heb zelf ook veel te jong medicijnen gekregen (wel andere en was ouder dan max hoor) en vind dat nu zonde!

Dretjuh
    fijn dat t zo lekker was aan t strand!

Collo
    och arme Amy:( wat eng en vervelend dat ze niet drinkt! Zeker met dit weer! Al ors geprobeerd? Sterkte voor je meisje!!

Mroos
    40 euro!! Hij is normaal 90 zag ik op de site v het merk!! Zal wel snel op zijn ben ik bang!

Roeltje
    kan zijn dat t te nat is gebleven daar en nu dus een soort uitslag zit. Ff insmeren met billenzalf. Alleen niet op t topje!

Mroos
    hihi je mag m voor mij ook wel meenemen als je zou willen;) maak ik geld over;) moet ik wel ff overleggen. Als je t niet wil dan moet je t gewoon zeggen hoor:). Heb hier geen Kruidvat in de buurt;). Woon in n stom dorp!

All truste

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Net naar de HApost geweest. Wat was ik kwaad zeg! Belt mijn man op, zeggen ze expliciet, kom maar om 23.00 dan hoeven jullie niet te wachten. Komen we daar aan, heel de wachtkamer vol en een andere miep aan de balie. Ja, die afspraak heb ik niet gemaakt hoor.....:$ What the F*! Hebben we nog 3 kwartier zitten wachten om vreselijk snel afgescheept te worden door een arts. Nee, hoor, ze ziet er helemaal niet uitgedroogd uit. Ja, daar wil ik dus niet op gaan zitten wachten. Wat kan ik doen? Geef je al paracetamol? Ja natuurlijk! Oh, nou ze drinkt vast morgen al een stuk beter....uiterlijk zondag.
    Goh, dus daar heb jij 8 jaar voor gestudeerd? Als ze verdomme zondag nog niet drinkt ligt ze hartstikke in coma lul! Ik ben zo godsgruwelijk kwaad! Kon daar de boel wel slopen. Toch maar niet gedaan.... We wachten wel lekker tot ze echt half uitgedroogd in een stuip ligt, misschien dat ze ons dan serieus nemen. Hij heeft niet eens gevraagd of ze diarree had. Ja dus, heel erg. vandaag al 8 of 9 luiers verwisseld. Lijkt me ook niet erg bevordelijk als je niet drinkt, maar ja. Kan er dus verder niks aan doen.

Wat betreft ORS. Zou het idd wel willen geven, maar ze weigert pertinent de fles. Makt niet uit welke speen, tuitbeker etc etc. Ze heeft vanmorgen om 11.00 uur nog een halve fles op. Over de dag verdeeld een potje fruit. Vanavond wel een yoghurtje, maar die heeft ze weer uitgebraakt toen ik melk in haar mondje aan het druppelen was, samen met alle melk die ik nog naar binnen had weten te krijgen.

Net nog een zetpil, koorts was inmiddels 39 graden en maar op bed gelegd. Ze ligt in ieder geval wel te slapen nu. Please laat haar morgen weer drinken. Ze hoeft niet beter te zijn, als ze maar weer drinkt.

Verder is het sowieso een waardeloze dag. We zouden eigenlijk vandaag te horen krijgen wie er mag blijven na de reorganisatie, maar ergens hogerop is toch maar besloten om het pas dinsdag te vertellen. Kwamen ze dus vanmorgen pas mee toen iedereen al helemaal strak stond van de spanning. Waarschijnlijk wordt de helft van onze afdeling ontslagen....hoop dat ik mag blijven....

Zo, genoeg gezeken!

Morgen weer een betere dag, maar dit moest ik nog even van mij afschrijven omdat er echt stoom uit mijn oren kwam.

Truste!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Enneh, buikfoto's...? Pas vanaf een week of 16 hoor anders zie je het verschil niet met mijn eigen euhhhh welvingen, zullen we het maar noemen. :D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; wat een vreselijke arts zeg, allemachtig! Arme Amy, hoop dat ze snel drinkt. Ik heb eens iemand gehoord over een nat lapje/washandje bij een niet-drinkend ziek kindje, waar hij wel op sabbelde. Moet dan wel zeiknat zijn denk ik, weet niet of je er wat aan hebt en erg opschieten zal het ook niet. Heel veel sterkte in ieder geval!

@ Deryan bedje; 40 euro is zeker een superaanbieding! De baby-deryan is via hun eigen site 65 euro, de peuter is 95.
    Mochten ze nu op zijn (de kruidvat webwinkel heeft ze nog) dan is de peutermaat het overwegen waard. Het enige verschil met de baby is dat die iets groter is en ze er langer in kunnen. Ik heb hem destijds met een aanbieding voor 60 euro gevonden.
    Hij bevalt in ieder geval super!

@ Dretjuh; ik ga je foto's bekijken!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    collo
    wat een ongelovelijke botte l*l die arts!! misschien een optie om eind van de ochtend weer te bellen? misschien dat er dan een andere arts is? desnoods overdrijf je de boel iets zodat ze Amy WEL goed onderzoeken.. Wat een verstand daar zeg.. Idd op een washandje laten sabbelen.. Het helpt idd niet veel maar elk beetje vocht wat ze binnenkrijgt is mooi meegenomen en belangrijk.. Was ook de tip van de hap toen Lenn zo ziek was.. klotearts
    zo, dat is er uit;) heeeel veel beterschap voor Amy meid..
    hopelijk is ze snel weer beter..

Goedemorgen trouwens! half 3 vannacht waren we pas weer thuis.. Lenn is even kwartiertje wakker geweest toen ik hem opnieuw in bedje legde maar daarna lief gaan slapen tot 7 uur :D vandaag maar even zwembadje kopen, aangezien het morgen 30 graden gaat worden..

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@collo: wat een eikel zeg, daar zou ik dus ook geen goed woord voor over hebben.... Sterkte met Amy en ik duim voor jullie dat ze vandaag alweer wat gedronken heeft.... Een pcm en goede lange nacht kan zomaar wonderen doen...We denken aan jullie ;)

@all: vandaag de heeeeeele dag werken met dit weer....pffff, maarja ik mag al niet klagen met 25 uur in de week! Morgen ga ik ook maar lekker op het zwembad liggen denk ik! Voor vandaag: fijne dag allemaal!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    wat erg!! Wat een lul! Af en toe zijn het echt idioten:(. Misschien nog n tip voor ik t vergeet. Je kan proberen via n spuitje (kan je bij de apotheek halen) haar vocht vinnen te laten krijgen. Dan moet ze bijna wel slikken. Natuurlijk wel gewoon rustig aan. Hopelijk gaat t vandaag al beter!! Sterkte

riti
    en dat peuterding mogen ze ook gewoon al in? Dan zou ik zelf denk ik die nemen, kan je er idd langer mee doen! Thnx voor de tip!

Suus
    ik zou in t zwembad gaan liggen als ik jou was:p niet erop:p!

Roeltje
    je man is thuis!!! Jeej;)

hier
    gisteren om 19:40 Milan z'n laatste voeding gegeven en hij slaapt nog! Had vannacht voor t eerst sinds maanden z'n licht weer uit. Ging goed! Ga zo maar wel ff kijken! Moet trouwens n dunnere slaapzak kopen, hij heeft nog n winterzak aan! Wel zonder mouwen hoor.

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    mroos: oh dan moet ik ff met mannetje overleggen ivm allergien maar denk dat't voor lianne geen probleem moet zijn. Had ff in rijtje gekeken bij borst tot boterham en ontdekte nog tomaten in de kk, vandaar. Anders word't wortel.
    @ dretjuh: heb er rijstebloem doorheen gedaan
    @ lotte: ik doe ook 3 dagen achter elkaar't zelfde, dus komt goed!! ;) Had tomaat vast voor vandaag klaar gemaakt. Lianne heeft nu 3x bloemkool en 3x courgette op en vandaag dus tomaat.
    @ boos op de hap: wat een eikel!!
    @rest: via telefoon niet echt makkelijk bijlezen en typen dus komt volgende keer weer

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    hier ook via de telefoon;).

Ging gourgette goed? En had je m'n privé bericht op Hyves nou gekregen??

Ooh ja! Komt doordat wij 5 dagen wortel hebben gegeven volgens mij haha. Daardoor komt t dat jij nu al bij de derde soort bent en wij niet haha. Krijgt lianne nu ook vastere poep? ;)

Deel Deze Pagina