Lotte haha leuk he die vastere poep.. nadeel bij Lenn is dat zijn luiers niet stinken.. op zich wel prettig alleen sta ik nu dus regelmatig zijn billetjes te poetsen tot zijn grote verdriet Lenn ligt hier op het speelkleed en zijn speen heeft hij wat verderop neergegooid.. Nu staat de hond heeeel geconcentreerd naar die speen te kijken Het is geen gezicht haha.. Ze wil die speen graag hebben maar ze weet dondersgoed dat dat niet mag haha.. dus gaat ze maar kijken en tegen 'praten'.. Ach als het beestje maar luisterd haha..
Roeltje ja haha. Het valt nu nog mee, maar wel een stuk vaster dan t was! Ik ruik t ook steeds niet nu!! Dan ruik ik bij z'n luier niks en als ik dan kijk heeft ie toch gepoept. Hier hij werd om 9:30 wakker door mij. Zat dus weer 14uur tussen. Als vanouds. En toen ontplofte m'n (.)
@Collo, wat een lul zeg. De 2 keer dat ik bij de HApost ben geweest(voor mezelf overigens) werd ik ook na 2 minuten afgescheept en voor je het weet sta je buiten, en omdat je zo overdonderd hebt komt de boosheid dan pas, en dan is het te laat.. Ik zou gewoon nog een keer langsgaan hoor, kan jou het schelen. @poep, hier een stuk vaster sinds de vaste voeding en ook weer elke dag!(eerst soms maar 1 keer in de 3/4 dagen ofzo) echt van die plakkaten zijn het, raar om te zien haha. @Eten, hier vandaag weer courgette en aardappel, vond ie gister erg lekker. Maar ik heb zo een idee dat ons vreetmonster alles wel lekker gaat vinden. Hij huilt/zeurt nog steeds tussen elke hap totdat hij een nieuwe krijgt haha. Morgen ga ik rijst met peultjes proberen! @Kletsen baby, Boaz praat wel veel maar zijn nog steeds vooral alle hoge en lage variaties op 'aaah' en 'brrrr', sinds 2 dagen doet hij dan wel met zijn mond open en dicht dus dan krijg je 'wawawawa', maar nog geen babababa en mamama hoor, wanneer begon dat bij jullie dan? @Deryan, de babyversie is 117 cm lang, dus nog best lang. Omdat ik er tegenaan liep heb ik niet echt de peuterversie overwogen haha, maar hier kan die nog best lekker lang in hoor! Als ik hem voor iemand moet kopen dan hoor ik het wel @Weekend, nu even een schoolverslag afmaken, vandaag een beetje schoonmaken, boodschappen, wandelen en vanavond bbqen bij mijn man zijn ouders, morgen bbqen met vrienden. Wat zijn jullie plannen?
Hallo allemaal! Daar ben ik weer, ga niet alles teruglezen dus haak hier gewoon weer in. We hebben een heerlijk weekje gehad. Lekker gezwommen en gefietst. We hadden een gazelle cabby gehuurd. De maxi cosi stond er klem is dus we konden heerlijk fietsen. Emma vond alles even leuk, fietsen en zwemmen en natuurlijk de hele dag papa en mama om dr heen Ze heeft zich echt voorbeeldig gedragen was alleen na de heen en terug reis een beetje jammerig maar dat was snel weer over. Ohja emma doet trouwens sinds deze week zichzelf voortbewegen door op dr kont te schuiven! Ze komt nog niet heel ver maar is druk aan het oefenen! Hihi echt zo'n grappig gezicht. Ik heb als baby ook noiit gekropen, deed ook alles via mn kont, zo grappig dat emma dat ook doet
Mroos had je mijn reactie gelezen? Ik ga misschien vandaag kijkn en anders laat ik vanavond of eerder weten of je m voor me mag halen. Is dat goed?
Mroos dat dadada is al een tijdje hier. Zal t ff opzoeken. Maar volgns mij begint dat gemiddeld rond 9 maanden pas hoor! Heb t gevonden, hij was bijna 5mnd.
@PSje, heerlijk, zo'n weekje weg! Wij zijn pas eind augustus aan de beurt maar heb er heel erg zin in Wat leuk dat ze zich op de kont naar voren schuift, ze kan dus al goed zelfstandig zitten? Leuk joh! @Lotte, ja ik had het gelezen maar omdat je zat te twijfelen met de peuter Maar als je wilt, dan haal ik hem voor je hoor!
Goedemorgen!! @collo...hoe is het nu met je meisje? @all..dit moet ik even kwijt.....ik heb sinds gisteren internet over glasvezel.....bizar snel!!!!!!!!!!! En ik had van de week een nieuwe laptop gekocht, ook al heel snel, dus ben nu echt supersupersupersnelle chick!
Oh ja en Milan eet nu een boterhammetje! Ik mocht er met 6 mnd al mee beginnen, maar eerst met korstje gedaan en nu lekker met smeerworst. Meneer is helemaal onder de indruk en vindt het heeeeeeeerlijk!
Goedemorgen dames! Vanmorgen wilde Amy wonder boven wonder de fles, maar helaas kwam alles er weer uit nog voordat hij op was. Waarschijnlijk te veel in 1 x. Maar daarna wilde ze natuurlijk niks meer drinken... ze ligt nu weer lekker te slapen. Vanmorgen in bad wel wat druppeltjes in haar mondje laten lopen. Elke druppel is nu meegenomen.
@Collo, hopen dat amy snel weerde fles wilt, en zodra je merkt dat ze te afwezig wordt, meteen weer naar de HAP hé?! Is het bloeden trouwens helemaal gestopt? @Chicken, supercool,zo snel internet
@Chicken: JEEEEEEEEEJ goed dat hij een boterham eet @Poep: Dani heeft ook sinds fruit en groenten vastere poep. Da's dus eigenlijk al ff... een dikke 3 maanden.. Ben dr wel aan gewend, maar hij stinkt nog steeds! @Hier: Kids nog een beetje rood van gisteren Dani was vanochtend echt aan t krijssen!!!! Die had blijkbaar gewoon extra dorst arme Dani, nu issie weer vrolijk Wa vinden jullie van de foto's ??
Mroos steeds als ik denk dat het helemaal weg is, is het er weer een heel klein beetje. Maar echt bijna verwaarloosbaar. probeer de komende twee weken goede moed te houden. Ga mijn vlos wel vragen of zij de afspraak voor de echo kan maken anders duurt dat daarna nog twee weken ws. Als ik ook maar iets aan haar merk wat me niet bevalt ga ik de boel slopen bij de ha-post Maar ze is echt een sterke dame. Goed veel slapen zal haar ook goed doen. Wil haar eigenlijk geen paracetamol geven, om haar lichaam de infectie goed te lijf te laten gaan, maar omdat ze zo'n pijn heeft in haar bekkie geef ik het toch maar. ben bang dat ze anders echt niks meer drinkt.
@Collo; Sterkte hoor met je kleine meiske!! Proberen om toch telkens idd kleine beetjes aan te bieden. Wat een gedoe daar zeg bij de HAP, ik was wel ff flink op mijn strepen gaan staan! @Dretjuh; Ik ben jaloers!!! Ik wil ook naar het strand Aan de foto's te zien hebben jullie een heerlijke dag gehad! @Chicken; Mijn mannetje heeft het er ook telkens over dat hij internet wil via die glasvezel verbinding....alleen hebben we dat hier nog niet jammer hoor. Super stoer van Milan dat hij nu een bammetje eet....zover is Beau nog niet helaas. @all; Pfff met Beau is op het moment geen land te bezeilen!!! Jeetje wat kan hij huilen zeg....hebben echt een drama-avond, ochtend en nu de komende dag Ik heb echt werkelijk geen idee wat er aan de hand is, niks is goed!! Slaapt zeer slecht en echt korte hazeslaapjes. Hij eet en drinkt wel prima trouwens, geen koorts ook trouwens. Kan hem maar moeilijk zien te vermaken
@ Suuskebab; warm ! Wat voor werk doe je, is enige verkoeling mogelijk? @ Lotte; Ook de peutermaat is vanaf 0, hij is alleen wat groter in cm. De slaapzakjes die er bij zitten vind ik alleen niet zo, aangezien gewone slaapzakken zijn alleen dan kleiner. Het zijn geen kinder/baby slaapzakken met een romp en armgaten. Maar wat Mroos zegt, ze kunnen lang in de babyversie met die maat. @ Roeltje; relaxt dat Lenn geen stinkluiers heeft! ooh een hond met zelfdiscipline....wauw! Houdt hij dat ook vol als jij niet kijkt of heel even weg bent? Of wordt het dan een tepelhoedje-geval @ Lotte; knaltieten, auwie! @ PSje; Heerlijk zo'n fijne vakantie! Wat leuk dat Emma vooruit komt, zit ze dan? Wat knap! @ chicken; razende chick , lekker snelle glasvezel!. Leuk dat Milan al brood eet, gezellig lijkt me ook. @ Dretjuh; heerlijke strandfoto's, me is jaloers hier! @ Collo; veel sterkte met de kleine Amy! Zo sneu, en al helemaal met dit warme weer. Iedere druppel is er een inderdaad en lekker slapen is ook goed natuurlijk. Hou haar maar goed in de gaten en we komen allemaal helpen slopen bij de HAP mocht het nodig zijn! @ hier; lekker plakkerig warm . Ik probeer ons huishouden enigszins bij te trekken vandaag terwijl manlief zich uitleeft met een sloophamer op de badkamervloer van ons nieuwe ..uh...casco hihi.
@ Dees; Beau heeft het ff niet, agussie. Zwaar voor hem en voor jullie . Hopelijk gauw weer de blije makkelijke Beau terug!
@RiTi; Pfff hij begon vanmorgen om 5u al te spoken... Zijn dit zo niet gewend van hem. Hopelijk trekt ut vandaag weer een beetje bij. Lekker aan het klussen dus, heerlijk hoor Alles voor een mooi huisje straks!
Mroos hebben ze verschillende kleuren tentjes? Als de babymaat ook alsnog boven de 1 meter is dan lijkt me dat prima! Chicken hoor heel veel positiefs over glasvezel!! Is dat veel duurder? En garanderen ze ook dat t snel blijft? Fijn dat Milan t brood zo lekker vindt! Collo had je m'n tip over t spuitje gelezen?? Misschien wel handig Dretjuh na t weekend ga ik weer achter de pc en je foto's kijken Collo paracetamol houdt t vechten tegen t virus niet tegen hoor!! Zal ze juist lekkerder door voelen en dan kan de lichaam er ook beter tegen vechten. PCM is alleen koortsverlagend en pijnstillend. Dees misschien nu wel een duidelijk merkbaar sprongetje. Zal vanzelf weer goed komen. wel vermoeiend lijkt me.
@Lotte; Het zal ook vast wel weer goed komen maar idd het is ff vermoeiend. Ik heb hem net maar op bed gelegd waar hij gelijk ging slapen!!! Hij ligt nu te slapen vanaf 13.15....