De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En Beau slaapt nog steeds ;)

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @mroos en riti: ja emma zit helemaal zelfstandig, ze zit dan lekker op de grond te spelen en ineens ging ze schuiven. Voorlopig is het nog achteruit maar goed, ze verplaatst zich:)

@dees: misschien heeft beau last van de warmte? Emma heeft vandaag ook al 2 x lang geslapen. Ze is als ze wakker is wel gezellig maar alles kost toch meer energie nu met die warmte.

@ collo: hoe is het nu met je meiske?

Nou hier staat alles klaar, het feest kan beginnen. Vier vanavond mn verjaardag, ben eigenlijk maandag jarig. Niet echt een groot feest hoor, mannetje of 20 en lekker de bbq aan mmmmmmm:)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje
    veel plezier!!

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal

PFFFF wat is het warm hé? heb er al twee verjaardagen op zitten en ben nu echt stuk. Zo even lekker op de bank ploffen.

@psje
    Wat grappig zeg onze kindjes op de zelfde dag geboren en wij bijna. ;):D Ik ben Dinsdag jarig. hahah Hoe toevallig wil je het hebben.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Alvast een fijne verjaardag gewenst!
    Heerlijk nu met dit weer :D

@Sanka; Ik vond de warmte vandaag nog wel meevallen, de komende dagen wil het nog warmer worden ;)
    Rust maar ff lekker uit.

@hier; Het lijkt erop dat ik mijn mannetje weer terug heb!!! Whoohoo ik kan weer lachen met hem.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zal zo nog even wat uitgebreider reageren, maar met Amy gaat het wat beter. Ze wil weer kleine beetje drinken...joepie!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Ohw maar dat is goed nieuws! Super en nu maar hopen dat het goed blijft gaan en alles erin blijft.

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; oh wat fijn!

@ Dees; joepie, go Beau!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Maura is helemaal klaar met alles wat van een lepel komt :(, ze heeft er geen zin meer in....maf kind.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    wat goed zeg! Hopelijk knapt ze nu snel op.

Dees
    oeh fijn, happy Beau!! jippie!

Psje
    Veel plezier vanavond!! en Emma al zelfstandig zitten joh? Knap zeg!

Rest: Vergeten! sorry

Vanmiddag op visite geweest, maar man, wat een volksverhuizing dan zeg haha.. speeltjes, hapje, liga, drinken, beker, fles... pff.. haha.. Zit alleen (weer) te klooien met de fles.. hij heeft er nu nog maar 2 gehad.. hij zit echt bommetje vol, dus laatste fles kregen we er niet in.. vanavond als we naar bed gaan nog maar slapend flesje geven, daar wordt hij toch (gelukkig) niet wakker van haha..
    Vanavond courgette met tomaat en ham gegeven, wat een succes haha.. heel potje gegeven en na een kwartier nog paar hapjes van een toetje haha..

gaan nog even buiten zitten denk ik.. heerlijk weer nog..

Oja, hebben vanmiddag een 'zwembad annex zandbak' gekocht.. een gele plastic zon.. Lekker groot dus mama kan er morgen zo bij in.. Morgen wordt het echt belachelijk warm zeg :( niet leuk meer.. maarja, lekker in de schaduw, boekje er bij ;D TV aan buiten haha..

*hopt weer terug naar manlief*

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heeft Lenn hier ook wel eens hoor een paar dagen.. momenteel is het wat aanmodderen met fruit.. hij vindt het wel lekker, normaal eet ie daar een heel potje van, maar nu even niet haha..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Beau heeft ook nog maar 2 flessen op, die 3e gaat er zo in. Kan me goed voorstellen dat het ff passen en meten is nu met een andere planning. Vaak lost het zichzelf wel op.
    Het is idd nog heerlijk weer, het zou wel een koudere nacht worden trouwens.
    Afgelopen week ook een klein zwembadje gekocht, a.s maandag vertrek ik ff weer voor een paar dagen naar mijn ouders. Kan hij daar ook heerlijk in de tuin spetteren.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hij heeft het hartstikke warm boven en 's nachts koelt het op zijn kamertje gigantisch af.. dus geeft hem later op de avond een laatste fles zodat ik hem na de fles in een slaapzak kan leggen..
    haha hij wilde na zijn boterham echt geen fles dus die heeft hij rond 2 uur pas gehad.. 15.00 uur liga (ging ook op uiteraard) en om 17.30 groente en toetje..dus alleen om 7 uur en 14.00 een fles haha.. nouja, we zullen zien.... hij zit al op een halve boterham (zonder korstjes weliswaar) dus snap wel dat ie geen fles er achter aan wil haha

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joepieieieieie! Sara slaapt gewoon door, nu de late voeding eraf is! Tussen 20:00 en 20:30 naar bed en om 6:30 weer wakker (tussendoor wat kletsen, maar dan gaat ze weer slapen). Mama is trots! Eerste nacht ben ik wel elk uur wakker geweest: "zou ze al wakker worden?" en 's ochtends kon ik alleen maar op mijn rug liggen, zo groot waren mijn borsten!!!:$

Vraagje: geven jullie voor of na de melk (in mijn geval bv) fruit en groente? Zit nog steeds te puzzelen met mijn schema.

Zoooo, nu even bijlezen! Merk wel dat ik het moeilijk bijhouden vindt, sinds mijn weekend weg ;) Kan er ook heeeeel goed aan liggen dat het zulk mooi weer is en ik veel buiten ben :)

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wat goed van Sara! Lekker van genieten hoor. Wij geven fruit het na het drinken (ook nog steeds BV). Bij ons is die late voeding er al een hele tijd af, maar ben ook nog steeds Lolo Ferrari als ik wakker word haha! Ben benieuwd hoe dat dadelijk gaat met afbouwen...auw

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje&sanka: gefeliciteerd!
    @fruit: gaat hier de laatste tijd ook minder goed in, groente met aardappel is echt favoriet!
    @hier: vanavond schoonvader met vriendin te eten gehad. Sara zat bij schoonmama (is ook gewoon oma, ookal is ze de vriendin van) op schoot en die had haar blijkbaar niet goed genoeg vast. Sara ging wiebelen en viel achterover met haar koppie tegen de bank aan (steigerhout). SCHRIKKEN!!!! Sara huilen, maar was snel over. Toch maar even de hap gebeld, maar alles bij elkaar, moeten we ons geen zorgen maken. Lag ook vreselijk te keten daarna en met naar bed gaan :) Ga straks nog even bij haar kijken.

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: ja goed he? Ben echt blij! (hoewel ik het ook even moeilijk vond, is toch weer een stap.. :() Hahah Lolo Ferrari is een goeie vergelijking! Jij dus ook ook fruit na het drinken? Doe ik ook.

18. gimena

gimena Niet meer actief

@doortje wat goed van sara:)

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bij ons gaat het fruit ook niet goed. Worteltjes leek iets beter te gaan van de week. Zodra hij het lepeltje ziet is het brrr en alles er weer uit.
    Zal het volgende week op het buro wel horen of ik er iets aan kan veranderen....

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @gimena: ja goed he???
    @happy: Je bent net begonnen met bijvoeden toch? heeft bij Sara ook even geduurd voordat het soepel ging. Gaat nu denk ik pas een week heel goed.

Deel Deze Pagina