De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    goeiemoggel!!!

Dani spuugt al 2 dagen alles uit :( Echt heel zielig, zn fruit, melk en avondeten komt er met golven uit..
    hij is wel heel vrolijk!

Vandaag gelukkig nog niet gespuugd

sorry ff ego berichtje, zit nog in de "ochtend" spits van kids aankleden en eten geven etc ;)
    iedereen (incl. kids) was laat wakker

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haaai
    had al een bericht getypt vanmorgen, maar blijkbaar niet op verzenden gedrukt!

Collo
    haha las t terug m'n bericht, maar was niet zo bedoelt als t misschien over komt. Moest nog knipoogje achter;). Gelukkig krijgt ze wel wat binnen!

Suus
    ik heb m'n eerste doel ook behaald, maar ben pas na de bevalling begonnen met lezen over bv. Nu ik de voordelen weer van bv wil ik nog wel ff doorgaan. Denk tot hij 1jr is, want dan mogen ze koemelk. Ik vind t persoonlijk zonde om nu te stoppen en dan kv te geven terwijl de bv goed gaat. Maar idd een half jaar is al om trots op te zijn toch!?

Hihi ik snapte m wel ja van het zwembad:p zat je te plagen;)!

Dretjuh
    arme dani ook ziek:(. Gelukkig is ie verder wel vrolijk! Hopelijk drinkt ie snel weer zonder te spugen! Zeker met dit warme weer

hier
    Milan ligt al lekker n uur te slapen:). Vriend ging op de fiets een vuilniszak wegbrengen en is al ruim n half uur weg:(. Zit zeker lekker bij z'n ouders. Beetje flauw, want als ie hier is neemt ie niet ff de tijd om gezelli te chillen..ik vind t prima hoor, maar bel mij dan ook ff;)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Ik ga naar mijn ouders ivm het zeer mooie weer. Ik heb geen zin om de komende dagen wanneer ik vrij ben hier op het balkon te vertoeven. Ik hoef donderdag pas weer te werken dus ga er heerlijk van genieten.

Lekker hoor van je vriend, is hij inmiddels al thuis?

@Doortje; Dus het happen gaat vooralsnog prima :) Leuk zeg!!

@Dretjuh; Beterschap met de kleine man!

@hier; Beau sliep vanmorgen weer lekker uit, ik ken hem weer helemaal terug gelukkig!
    Zat net trouwens een ijsje (waterijsje peer) te eten en Beau zat me echt met open mond aan te staren....ik liet hem ff proeven en ging zowat met mijn hele ijsje aan de haal. Mannetje heb er lekker van zitten smikkelen :D
    Vanmiddag....dus over een zo'n 2 uurtjes gaan we naar mijn schoonouders, we zijn aldaar uitgenodigd voor een BBQ.
    Heerlijk daar in de tuin zitten, ben alleen niet zo fan van al dat vlees op de BBQ, dus ik ga denk ik maar voor de stokbroodjes :p

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Vanmiddag laat misschien even lekker naar buiten. Kunnen de hondjes mooi even plonzen. Nu zit ik met Luuk hier heerlijk binnen onder de ventilator. Is prima vol te houden zo. :)

@bv
    Hier ook nog steeds. Geef wel nu savonds rond 19.30 een kv. Er komt dan niet zo heel erg veel meer. Luuk kan dan aan de fles ook even lekker door drinken. ;)

@alle zieken kindjes
    Veel beterschap. Wat vervelend zeg met dit warme weer. Goed drinken als dit tenminste lukt.

@veel slapen
    Slapen jullie kindjes nu ook meer? Luuk slaapt misschien op de dag 1.5 uur. Maar die heeft hij nu al gemaakt.

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    @suus: thanks voor je schema! Ik blijf het ingewikkeld vinden :)
    @lotte: ongezellig dan je vriend weg is, kun je hem niet bellen?
    @amy&dani: agossiepossie, zo zielig dat ze ziek zijn!
    @roeltje: het is je vergeven dat je hier weinig bent als je man er is! Je moet optimaal van hem genieten!!
    @hier:gaan zo naar een meertje, lekker einde van de dag. Het is nu nog superwarm buiten, ben maar binnen gaan zitten! Sara ligt nu nog even in bed en we gaan als ze wakker wordt. Wat een georganiseer! Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden :)
    Iemand nog tips voor wat ik mee moet nemen?

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: oeh lekker van het weer genieten! Ik zou ook voor de stokbroodjes gaan, straks is het vlees niet helemaal gaar en das niet zo goed voor iemand in jou toestand he? haha
    @sanka: sara slaapt zowiezo veel op een dag, ze is juist nu veel wakker tussendoor door de warmte.
    @hier: sara werd vanochtend om 7:00 wakker, dus weer een supernacht!

hebben jullie kindjes ook van die harde keutels? Zo zielig! Wil best meer drinken aanbieden (doe ik ook) maar ze kan zo slecht drinken uit alles wat niet de borst is ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    ohja dat is ook zo! Lekker hoor dat je dan bij je ouders wel in de tuin kan! Gaat je man ook mee?

Doortje/Dees
    hij was in totaal maar n half uur weg. Oeps haha. Bleek dat z'n vader m vroeg te helpen met een buitenkast verplaatsen. Daarna heeft ie n drankje genomen. Ik was dus wat vroeg met klagen;). Merk dat ik dat meer heb sinds al die stress..

Hier
    zit ff binnen Milan eten te geven. Straks badje voor t eerst opzetten voor m! Ben benieuwd wat ie ervan vindt! Heb alleen maar twee mini badeentjes voor in t water.

Gaf Milan net water en hij vond t lekker. Hoop dat t zo'n makkelijk ventje blijft:D. Strax courgette klaarmaken voor vanavond. M'n vriend gelooft er niks van dat ie dat gaat eten;). Mag t met schil of moet t zonder? Ik wil trouwens wel rapleyen maar durf niet! In de wortel beet ie meteen en verslikte zich! Hoe doen degene v jullie dat die ook rapleyen?

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    meer aanleggen? Kweet nie hoor, kan me voorstellen dat je dat misschien nie wil! Van n lepeltje af laten drinken? Wat olijfolie in de fles? Adviseren huisartsen ook wel. Helpt vaak wel!

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @doortje
    Ik geef hier nu als extra diksap en rosevice. De tuitbeker werkt hier nog niet echt dus ik geef het gewoon uit een flesje.
    En wij gaan omdat we geen tuin hebben ook altijd naar een meertje. Ik neem dan de wagenbak mee. Zodat als meneer zou willen gaan slapen dit ook kan. Lekker onder de bomen blaadjes kijken. Voor de rest gaat er mee: dekentje, extra drinken, speeltjes, zonnebrandcreme, eventueel een parasol. Maar over het algemeen zijn er hier zat bomen waar we onder kunnen gaan zitten.

@meer aanleggen
    Mij is verteld dan baby's ook dorst kunnen hebben en dus behoefte hebben aan iets anders te drinken als de borst.

@lotte
    Wat fijn dat milan zo makkelijk is en courgette. Ben benieuwd of hij het lekker vind. Hier nog niet geprobeerd.
    En rapley. Dat doe ik niet soms wel een stukje fruit in de hand maar meer ook niet. Ben veel te bang dat hij stikt.

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Wat lekker dat je bij je ouders kunt zitten. :) Ik heb geen rijbewijs en mijn ouders wonen hier 30 minuten vandaan. Anders was het voor mij ook een optie geweest. Ben ook de rest van de week vrij heerlijk.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Beau gaat met mij mee, Jeroen moet helaas gewoon werken en blijft dus min of meer thuis en op het werk.
    Maar die vindt het helemaal niet erg, is blij voor me dat ik ook gewoon doe waar ik zin in heb.

@doortje; Nou precies, en ik heb het sowiezo al niet op vlees wat niet helemaal gaar is. Sla en stokbrood is voor mij prima.
    Tja tips om mee te nemen, parasol, beschut plekje creeeren, genoeg drinken, zonnebrand, speelgoed...pfff weet het verder ook nog niet.

@Rapley; Gisteren tijdens het koken heb ik Beau boontjes gegeven. Hij vond het heerlijk, hij pakte gretig de boontje en smulde er goed van. Ik had hem op het aanrecht gezet in zijn doomoo-seat, zo kon hij me ook goed in de gaten houden in de keuken ;)

@Harde ontlasting; Af en toe hier, ligt er ook maar net aan wat hij gegeten heeft qua fruit/groente.

@hier; Ik heb Beau net lekker in een emmer op het balkon laten spelen, hij vond het super leuk. Hij trok zichzelf op aan de rand en ging zo staan in de emmer....prachtig dat hij het vond!!
    Nu ligt meneer uitgeteld in bed, zonder romper en ook eens een keer niet in zijn slaapzak, het is gewoon 28graden op zijn kamer :$

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Mijn ouders wonen zo'n 130 km rijden bij ons vandaan. Helaas zien we mekaar door die afstand maar erg weinig.
    Moet zeggen dat ik ook wel erg blij ben met mijn rijbewijs, deze heb ik dan nu ook alweer 7 jaar trouwens!
    Kun je niet met het openbaar vervoer naar je ouders?
    Ben je nog van plan je rijbewijs te gaan halen?

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Ben het nog wel van plan. Zou het eigenlijk via het werk gaan halen ivm een verhuizing van het werk naar Ede. Maar dat gaat helaas niet door. En aangezien ik en mijn man altijd samen zijn en altijd alles samen doen heb ik het niet echt nodig. het zou soms alleen handig zijn.
    En met het openbaar vervoer kan wel. Maar dan ben ik 1.5 uur onderweg. Dat vind ik met Luuk nog iets te lang.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Dan kan ik het idd wel begrijpen dat de nood voor een rijbewijs niet echt hoog is idd.
    Alleen is het soms maar erg handig, dat klopt zeker. Ik zou niet meer zonder willen zitten.
    Ben zelf trouwens ook zo'n 1.5 uur onderweg naar mijn ouders, beau slaapt meestal vrijwel meteen als ik in de auto stap, zo'n 10min. voor aankomst hoor ik hem vaak wakker worden. Heel typisch maar gaat eigenlijk altijd zonder problemen.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook geen rijbewijs en ook geen auto, zou ik af en toe wel erg fijn vinden nu. Gaat er tzt wel komen, maar nodig hebben we het zeker niet dus kijk liever eerst een tijd de nieuwe financiën aan met het huis en Maura. Als ik weer werk dan komen die dingen, rijbewijs halen en een autootje.

Heerlijk warm is het, ik ga strakjes lekker even in het park hangen met Maura. Mijn ouders zijn net geweest en nu slaapt ze even (wonen ook 130 km verderop :p Dees, die van jou ook oostwaarts?).

En nog een nieuwtje, ik wordt ook tante :D:D:D. Mijn broer en zijn vrouw wilden nooit zo eigen kinderen, zijn gastoudergezin geweest en vonden het prima zo. Maar het ging toch kriebelen en ze besloten er voor te gaan, een maand later was ze zwanger :). Dus wij zeiden al, tja, Maura gezien en gaan twijfelen, logisch, dan wil je er ook zo een :D.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Sanka; ik vind ov iets te spanend voor mezelf geworden met Maura, echt heel suf. Niet alle treinen kom je in zonder hulp, niet overal is duidelijk aangegeven waar je met je wagen goed langs kan, natuurlijk is iedereen altijd erg behulpzaam maar zou het graag allemaal zelf doen en kunnen. Kwam laatst op een station die een stuk hoger ligt dan de omgeving, lift stuk. Sta je dan met je kinderwagen :(, tuurlijk lost zoiets zichzelf op maar ontspannen vind ik het niet. Jammer hoor want ik was altijd erg relaxt met dat soort dingen, en nu dus niet meer.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi: Ohw wat leuk!! Gefeliciteerd!! Hoever is ze inmiddels?
    Heerlijk joh zo naar het park, dat hebben we hier ook maar vind het dan weer een heel gedoe om alles eerst naar beneden zien te krijgen. Zo straks (wanneer Beau wakker is) lekker lopend naar mijn schoonouders.
    Mijn ouders wonen idd ook in het oosten, Nijverdal om precies te zijn.
    Toevallig in de buurt? Ik kom er zelf ook vandaan, geboren en getogen.

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Raplay: Hier dani gisteren een aardbei in zn handje gegeven, hij at hem heeerlijk op!

@Ouders: De mijne wonen 25 minuten rijden van me vandaan. Heb rijbewijs en auto *thank god!!!* kan niet zonder

@Hier: Dani is vandaag alweer 7 maanden!!!!!!!!!!!!! Snik, waar blijft de tijd!!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; vind het ook een hele tour zo op pad, maar even doorbijten we kunnen ook niet steeds binnen blijven ;). Heb ook niet zo veel andere opties in de buurt om naar uit te wijken, maar daar zouden de trappen naar beneden ook niet makkelijker op zijn geworden :p. Wordt wel steeds makkelijker met alles wat mee gaat, oefening baart kunst :D.

Winterswijk wonen mijn ouders, ben er ook geboren, niet echt bij Nijverdal in de buurt maar zeker ook oostwaarts.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ rapley; Maura en lepels zijn geen vriendjes dus nu zoekt ze het zelf lekker uit met haar eten los. Ze krijgt niks binnen maar ze vind het leuk en leert er volgens mij veel van. Met de lepel hebben we meteen "ruzie" en daar doe ik nog even niet aan. Moet de broodkorts niet vergeten, kan ze nog wat oefenen.

@ schoonzus is nu een week of 8 (denk al 9) , het wordt een januaribeebje :)

@ 7 maanden; Alle 7 maanden-kindjes gefeliciteerd!! Pfff 7 maanden al weer :$

Deel Deze Pagina