De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    joepie!! hij is vandaag 5 maanden!!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen.... gaaaaaaaaaaaaap...

om 7 uur fles gegeven, daarna weer in bed, kleine man brabbelend in het kleine bed en ik slapend in het grote bed ;)

zal een peer prakje maken :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen mama!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Wat een leuke foto van Lenn! :)
    Die 5 maanden gaan snel he! Op naar een half jaar!!!!

JEEJ Dani kwam om half 7 vanochtend, flesje gehad, even babytv gekeken, aangekleed, op bed gespeeld en hij ligt nu weer een uur te slapen :)
    Dalijk fruithapje :D

Heerlijk zo :D

Even spam ;)

Bekijk bijlage 72881

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
  6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
  7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

Gisteren met Milan naar CB geweest.....meneertje weegt 8590 gram en 70cm!!!!! Ze vond hem er supergezond uitzien en was helemaal tevreden. Ik mag binnen nu en 3 weken (hij is dan 6 maanden) één fles gaan afbouwen en hij mag nu al wat meer groente en fruit. De middagfles kan dan vervallen en als hij 7 maanden is kan hij met ons meeëten. Hij krijgt dan nog maar 3 flessen opvolgmelk en voor de rest met onze tijden meeëten. Ik was weer helemaal trots.
    Ben er ook achter dat Milan heel snel een kleurtje krijgt. Ik wandel veel en hou hem altijd uit de zon, maar hij is gewoon al lichtbruin!

Zo, dat was trotse mama...hoe is het met jullie?

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

klinkt goed! hier zins gister ook over op 3 flessen, kleine man had aan 4 gewoon teveel, nu om 3 uur geen fles maar diksap en ging gister super! denk dat hij qua gewicht ook aardig bij jou spruit in de buurt komt :)

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nog even antwoorden op de rest:

@Lotte..nee, hij krijgt geen kramp van bruine bonen. Ik geef hem dat omdat er al potjes zijn met bruine bonen van 4 maanden. Anders had ik het ook nog niet gemaakt.
    @Gimena....zwanger????!!!!!!!!! Gefeliciteerd, heb ik even gemist geloof ik!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

vraagje, hoeveel fruit geven jullie? ik geef nu 1 stuk + 1 liga koek erdoor gaat prima op, moet ik daar ook meer van gaan geven binnekort?

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @bapsie...ik geef Milan bijvoorbeeld een halve appel, hele nectarine en nog kwart banaan ofzo.

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

moet/kan echt vanalles doen hier in huis, maar heb totaal geen zin, bleh..............

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Volgens mij is het er veel te lekker weer voor Bapsie..

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Ik geef op dit moment 200gram fruit, Maar Dani is dan ook iets ouder dan de meeste hier....
    Ik ben vanaf 5 maanden tot nu gaan opbouwen van 100gram tot 200 gram

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Wij hebben ook de Maxi Cosi Mura kinderwagen en daar ben ik ook heel erg tevreden over hoor. Die bak is toch wel erg fijn, we hebben hem ook heel lang als bedje gebruikt als we ergens anders waren. Nu begint ze echt uit de bak te groeien, dus tijd om het zitje te gaan gebruiken. Ik vind het zitje alleen nog zo vreselijk groot eruit zien... En we kwamen erachter dat een van de katten het zitje op zolder kapot heeft gebeten....zonde. Moet nog even kijken of iemand dat kan maken.

Brabants meisje
    Zee is nog behoorlijk koud, het zwembad ook, dus daar waag ik me maar niet aan. Heb wel een klein opblaasbaar badje voor Amy meegenoimen, maar nog niet gebruikt.

PSje
    Ja, zo'n geduld ken ik. Bij mij moeten wagens echt perfect werken want als ik me ga irriteren aan blokkeren van wielen of als ie niet goed in of uitklapt gaat ie echt het raam uit. Zelfde overigens met laptops en telefoons. Had vorig jaar zo'n Samsung Touchwizz....nog nooit zo'n klote telefoon gehad, dus die lag na drie weken in stukken in een hoek van de kamer.

Chicken
    Zo wat een beer zeg! Het baby zijn gaat er wel snel vanaf he? Voor je het weet krijgen ze geen flessen meer....

Heerlijke spam voorbij zien komen...

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen!

Brabantsmeisje
    Eerlijk gezegd hebben er nog maar weinig gereageerd die kunnen:(. Zou wel jammer zijn, meteen de eerste party een flop...Hoop dat Roeltje en Gimena kunnen:).

roeltje
    jeeeej Lenn ook 5 maanden:). Grappig dat je Lenn zo vond.

dretjuh
    leuke foto's zag ze al op hyves;)

Chicken
    Zo zo, ook al zo'n lange knul:) Fijn dat alles goed is!

Wij zijn nog niet begonnen met potjes, dus wist niet dat er al potjes met bruine boontjes voor 4mnd zijn;). Gelukkig gaat t goed!

Collo
    Het is idd een super fijne kinderwagen!! Zonde zeg dat de katten m hebben gesloopt!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zat gisteren trouwens een nectarine te eten, zit Milan me met grote ogen aan te kijken, dus ik dacht, kijken wat hij doet..ja hoor, mond open en hapt zo in de nectarine....zo'n leuk gezicht! Hij zat helemaal het sap eruit te zuigen. Veelvraatje..hihi

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Ook wij gebruiken al de wandelwagen-inzet. Beau vind het prachtig. We hebben zelf de quinny buzz 3 waarvan de buggy-zit ook geheel plat kan. Mocht Beau niet meer kunnen/willen zitten kan hij ook gaan liggen.
    Ik vind zelf ook wel dat Beau erg hard gaat in zijn ontwikkeling, alleen kan ik er zelf vrij weinig aan doen helaas....het mannetje is ontzettend nieuwsgierig en wil van alles ontdekken. Ik stimuleer heb dan ook totaal niet, hij geeft zelf aan meer te willen.

@lotte; Helaas kan ik ook niet op je party komen, ik heb net als PS-je dienst vanaf 19u tot 23u. Ik hoop voor je dat je nog wel wat mensen kunt verwachten.

@poohbeer; Hahaha, nou ik hoop het niet hoor :D Hij blijft maar zo lang mogelijk bij ons wonen.

@Chicken; Milan groeit echt als kool, het wordt al een echte knul zo!

@roeltje; Jippie, lenn ook alweer 5mnd! Wat lag hij er mooi bij vanmorgen :)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees...Beau is ook al een lekker ventje zeg. Leuke foto's!! Milan ontwikkelt zich ook zo snel joh...hij wil ook alles tegelijk. Ik laat hem ook maar, net als jij.

Deel Deze Pagina