@riti Ik gebruik mijn wandelwagen eigenlijk niet zo heel veel. Ik gebruik altijd mijn draagzak. Dan is het een stukje makkelijker. Maar dan nog vind ik het een gedoe. Vooral omdat Luuk na een urrtje in de draagzak wel erg zwaar gebegint te worden. En gefeliciteerd! Word je de 1e keer tante? @dees Met de auto naar mijn ouders is het maar een kleine 30 minuten. Met het ov is het anderhalf uur. Maar goed vind het ook een hele uitgave zo'n rijbewijs. Als ik het nu had kunnen halen met hulp van het werk dan was het nog niet zo'n probleem geweest. Moet ook eerlijk zeggen dat het geld wat nu over blijft allemaal naar Luuk gaat. @eten Ja echt erg hen nu al honger. lekker kippenpoten in de oven met aardappelsalade en erwtjes. Lekker makkelijk dus.
@RiTi; De wandelwagen ligt hier al standaard in de auto, evenals de MC die vast staat in de auto. Beau hoef ik dan alleen maar te tillen, maar ja dan heb je toch ook vaak nog wel wat tassen met spullen bij je. Wat een gezeul joh. Binnen blijven is ook zeker geen optie, zo'n typ ben ik dan ook zeker niet. Ahh Winterswijk, das niet echt in de buurt van Nijverdal....heb er natuurlijk wel eens van gehoord maar ik ken het plaatsje niet echt.
@Dretjuh en RiTi; Gefeliciteerd natuurlijk met de 7 maanden van Dani en Maura!! Jeetje, 7 maanden alweer @Sanka; Het is idd ff een behoorlijke uitgave, nu helemaal want de uurtarieven zijn flink gestegen. In de tijd dat ik ging lessen betaalde ik 35,- per uur.
Even een vraagje wat voor een merk speen gebruiken jullie? Ik heb er 1 voorin bed ban bibi vanaf 6 maanden. En heb nu een nieuwe van difrax dental. Luuk vind het volgens mij veel te leuk om ermee te spelen dan dat de speen in de mond zit.
@dees Het is verschikkelijk veel geld. Vind het zo zonde vooral omdat ik het dus niet persee nodig heb. Ik kan nu overal komen alles is op loopafstand de winkels ha het cb. Dan is de stap om het toch te doen nog groter vind ik. En ben helemaal niet zo'n fiets fan.Maar dadelijk met Luuk wil ik toch zeker gaan fietsen kan bijna niet wachten.
@ Sanka; Maura heeft een tomme tippee speen in bed, bevalt goed. IS echt dr slaap ding, wel zoet. Ze gebruikt m ook om ons te 'roepen' lekker langs de spijlen rammen dat ding
@Sanka; Ik heb totaal geen spenen meer in huis, ja voor op de fles Beau moet er niks van hebben, al een paar maanden niet meer. Hij slaapt ook al sinds de geboorte zonder speen. Ik kan je helaas niks adviseren.
@ tante worden; mijn schoonzus heeft een lief mopje van 11 maanden, dus ben al tante. Toch is het met je eigen broer wel weer anders.
@riti Er zit heel veel verschil in helaas. Je kunt vaak beter een pakket nemen. Ik had geinformeerd en was zo'n 2000 euro krijt als ik het zou doen. @dees Wat fijn zeg geen speen. Moet zeggen dat Luuk ook het meeste van de tijd geen speen heeft. En strakjes gaat hij zowiezo weg. @all Ga even wat doen. Bank hangen hihi Fijne dag nog.
@RiTi; Ik lees nu net trouwens dat het uurtarief tegenwoordig al flink gedaald is. Het uurtarief voor rijlessen is in sommige plaatsen nu al 25 euro per uur, terwijl een gemiddeld uurtarief van 40 euro gangbaar was. Oorzaak van de prijsdaling is onder andere de explosieve stijging van het aantal rijscholen.
@Lotte; Geen idee, nog geen ervaring met courgette Beau neemt het er ondertussen weer ff flink van, zal zijn slaap wel nodig hebben. Ach ja, we hebben geen haast.....eten vast niet gelijk om 17.00u
Nou, same here; ze ligt gewoon te maffen.... Vorig slaapje stelde weinig voor door volle broek en te veel gezelligheid en dat haalt ze lekker in denk ik. Allemaal rustig slapende kindjes...
Het lijkt ook wel dat ze nu toch ook wat meer slaap nodig hebben ivm de warmte. Ben trouwens wel heel benieuwd hoe ik hem zo gaan aantreffen in bed....vaak is het zo'n woelratje in bed Mannetje zit hier lekker tv te kijken, eerst de GP gekeken en nu overgeschakeld op voetbal: Duitsland - Engeland.
Hier ook een slapende emma ze heeft net heerlijk buiten in het badje zitten spetteren, helemaal geweldig. Toen liga en thee en nu even lekker slapen. @sanka: haha da's echt toevallig dat jij dinsdag jarig bent! Word je ook 29?? @lotte: courgettecmag gewoon met schil. Kookt toch zacht en zitten vitamines in @dees: nijverdal zijn wij van de week geweest zaten in landal de hellendoornse berg lekker hoor dat je even een paar dagen naar je ouders gaat, heerlijk van het weer genieten. Werken je ouders niet meer? @zieke kindjes: beterschap!! @ 7 mnden: gefeliciteerd!!! @hier: het is weer superdruk in ons dorpje hier! Heel de wereld wil weer naar het mooiste strand van nederland ( rockanje) heel het dorp staat vol met auto's en als iedereen vanavond weer weg is ligt heel ons mooie dorpje weer vol met afval stelletje aso's!! Wij bivakeren lekker in de tuin met het badje vol water, vind het TE warm en TE druk nu op het strand voor emma. Ga van de week wel een keer beetje einde van de middag met picknickmand vol