Dees Ronald zou t ook geen probleem vinden als ik zoiets zou doen, maar ben er zelf helaas niet zo makkelijk in. Hij wil juist ook graag dat ik er lekker uit ga oh ja, de tummytub is idd wel stevig lekker hoor! Yep, Ronald heeft heeel veel foto's gemaakt v Milan in bad. Heb ze nog niet bekeken! Pelikaantje avent bakjes!! Smal en heel handig. Kunnen ook in de magnetron. Riti Milan mag ook niet te vaak in bad, maar zal t met dit weer wel ook doen denk ik! Is zo lekker voor ze Mroos klinkt als een geslaagde dag!! Kan zijn dat t ff duurt voor hij reageert op de creme!! Maar hoeft nie natuurlijk okee, dan lees je morgen vast m'n vraag over t tentje wel all slaap lekker
Mroos arme jij hihi, wist nie dat t al zo ver terug was. Ik vroeg of ze de tent ook in meerdere kleuren hebben? En nog ff een nieuwe vraag tot wanneer is de aanbieding?
Ze hadden hier groen en blauw.. er stonden er nog een stuk of 6 maar het is een klein winkelcentrum met voornamelijk bejaarden. Ik heb geen idee tot wanneer de actie is maar waarschijnlijk moet ik vandaag nog naar de kruidvat, dus dan zal ik even kijken of ze er nog staan! Iemand zei trouwens dat je ze ook op inet kon bestellen! je hoort van me
Goedemorgen!!!!!! Alles goed hier? Gisteren met Milan naar het strand geweest..hij keek z'n ogen uit. Lekker de tent meegenomen, hij heeft nog 2 uur liggen slapen op het strand. Zo leuk!
Mroos oh okee! Dan kan ik t idd ook via inet doen thanks! Chicken leuk hoor. Worden ze lekker rozig van die kleintjes. Was zeker wel druk?
Hallo!!! Oef wat voel ik me oud ineens, ben nu gewoon 29!! Happy birthday to me hihi net met emma naar het cb geweest, ze is nu 66 cm en 7500 gram. De arts vond het leuk dat ze al zo stevig zat en al schuift op dr kont. Echt een nieuwsgierige meid alles was prima en we gaan nu beginnen met fruit. Ga morgen peer halen, kijken wat dat word kiwi en aardbei moesten we nog maar even niet doen maar peer, appel, meloen en perzik gaan we proberen. En vanaf 7 maanden beginnen met de gluten dus er komen weer heel wat nieuwe dingen aan voor mn meiske
@Psje.....gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk hoor al die nieuwe dingen voor je meisje. Milan vindt meloen niet echt wat...hij is helemaal gek van aardbeien...hihi. Ben benieuwd wat Emma allemaal wel en niet lust.
PSje; Gefeliciteerd, ga je nog wat leuks doen? 29 zó lekker jong haha, alles is relatief! Leuk beginnen met fruit. Hier is alle fruit favoriet, hoop dat Emma dat ook heeft, lekker makkelijk. @ Chicken; oh lekker naar het strand, fantastisch. Is inderdaad zo leuk en indrukwekkend voor die ukkies, fijn dat je dan lekker kan slapen om het weer te verwerken .
Uitslag was inderdaad niet zo spannend Gelukkig maar, want het liefste willen we nog even wachten haha.
Even vlug. @mroos Toch wel spannend als je dit de vorige keer ook had. @psje Gefeliciteerd!!!!! Ik voor mij niet moeilijk om te onthouden. Zo als ik nog tijd heb even alles terug lezen.
@Riti, ik wijt het nu maar aan het warme weer. En ik ga vandaag per direct stoppen met de pil. In mijn stopweek val ik standaard 2/3 kilo af om dat vevolgens meteen weer aan te komen zodra ik begin, en afvallen zit er niet meer bij.Het lichaam wat ik nu heb voelt niet van mij en daar moet iets aan gedaan worden Heeft iemand hier een spiraaltje?
@ Mroos; ik had een spiraal, de mirena, beviel supergoed. Is wle met hormonen maar al wel veel minder. @ ff klagen; wat een benauwde f***warmte zeg . Zou wel naar buiten willen, maar met de planning en het voetbal om 16 u loont het eigenlijk niet met het hele circus de trappen op en af te gaan. bah! Krijg het hier thuis ook maar niet lekker georganiseerd, bah bah is ook heel lekker voor mijn humeur -not-.
@mroos nee geen ervaring mee met een spiraal, @weer.hier binnen is het gelukkig niet warm. 2e tandje is ook door kort na de 1e allebei onderin in de midden zijn ze bij jullie ook zo scherp?? @gillen.,hier lijkt het steeds meer te worden en steeds hoger.is dat bij jullie ook zo??
@weer, hier binnen 25 graden, pff, nog warm dus. @Tandjes, hier nog niks door. @Gillen, die periode heeft ie gehad, dan ontdekken ze het denk ik.. Sinds een paar dagen doet hij dus wa wa wa en daar trekt hij zoo'n schattig mondje bij, dan word ik helemaal verliefd. En gister, heel toevallig nadat ik zaterdag postte dat hij het nog niet deed, twee keer da-da gezegd Ik was weer helemaal trots. @Psje, nog gefeliciteerd trouwens!! je hebt lekker weer @Riti, wat krijg je niet lekker georganiseerd?
Even vlug word zo opgehaald om voetballen te gaan kijken. @mroos Ik heb een spiraaltje. Ik heb hem nu voor de tweede keer. Alleen deze keer ben ik vanaf het begin aan aan het vloeien. Ik krijg dan ook een echo om te controleren of hij wel goed zit. Maar voor de rest vind ik het super fijn. De vorige keer verloor ik telkens maar een beetje bloed. Ideaal.