De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Bedankt voor alle felicitaties, ook op hyves!

@mroos: ik heb een spiraaltje sinds half maart. Bevalt me goed, eerste 2 keer flink veel bloed verloren bij mijn ongi maar nu elke vier weken een beetje bruinverlies en 1 dag rood. Ik voel me er verder heel goed bin. Heb voor de zwangerschap altijd de pil gebruikt maar daar had ik flink last van de hormonen: moodswings, (vr) eetbuien en laag libido. Heb ik nu allemaal geen last meer van. Ik had gehoopt helemaal niet meer ongi te worden maar helaas tot nu toe nog wel. Vlgs de gyn kan het na een half jaar alsnog helemaal wegblijven. Mijn schoonzusje is sinds het plaatsen van de mirena nooit meer een druppel bloed verloren.

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Allemaal veel plezier met de wedstrijd!!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    psje
    gefeliciteerd! Leuke dag gehad tot nu toe?
    Alles ook goed met Emma lees ik:) fijn!

Mroos
    haha ik was aan t lezen en snapte niks vd reacties. Dus ik ging terug bladeren maar kon niks vinden:p nu zie ik waarom;). Gelukkig was de uitslag voor nu goed:).

Gimena
    jee nog een tandje

gillen
    yep, echt al heeel lang hier;) ene keer meer dan de andere keer

Warm
    hier is t 28 graden binnen, niet lekker!!

Mroos
    is niet altijd zo met gillen hoor. Milan doet t al een paar maanden!! Nu nog steeds regelmatig. En wawawa en dadada ook alweer n tijdje. Blijkbaar blijft t leuk;)

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    1-nuhul, 1-nul! eeheen-nul, 1-nul!

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: vandaag niks bijzonders gedaan, heb het zaterdag al geviert. Mannetje en ik hebben nog vakantie dus lekker gerelaxt in de tuin en nu lekker voetbal kijken:)

@gillen: hier ook favoriet. Ze doet het al een poosje maar blijft leuk schijnbaar.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    ik hoor t je zingen haha:p 1 nuhul;)

psje
    ohh okee, in de tuin is ook gezellie;)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    psje en sanka: gefeliciteerd!!!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: hahaha jij snapt m! Hoe heet dat tentje waar je naar op zoek bent? kan m niet vinden op internet?

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    daar had mroos t over. Heet "deryan" dacht ik! Ik twijfel wat ik zal doen!

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ind het wel heel handig denk ik! Gisteren hadden we het campingbedje mee naar het meertje. Ging goed hoor, maar wat een gesleep! Dat tentje lijkt me dan superhandig!

11. mroos

mroos Niet meer actief

@Lotte, gister was ik picknicken met vrienden en toen lag Boaz dus heerlijk in dat tentje ernaast, eerst spelen, daarna slapen. houdt 50% uvstraling tegen en sowieso muggen enzo. Hij is supermakkelijk op te vouwen en mee te nemen en inclusief zelfopblaasbaar luchtbed en een soort dekentje waar die op ligt.

Als je vaak weg bent en zomers ook regelmatig dagjes weg bent, dan is het een superhandig reisbedje, andere reisbedjes zijn vaak zwaarder dus minder makkelijk te vervoeren.

Ik ben fan haha.

En nu weer voetbal kijken wat slowakije komt terug en ik vind het eng!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    pffff wat een spanning!!!

oh zo jammer, tentjes uitverkocht op internet...

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    ik ben om!! Zou je m voor mij willen halen dan? Welke kleur is mooier:p? 40euro toch?

14. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ga morgen voor je kijken of ze ze nog hebben hier! dan neem ik hem voor je mee. Ik heb zelf blauw, vond die groene ook wel mooi eigenlijk haha, maakte mij niet zoveel uit!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden! Moet zeggen met dat mooie weer ben ik hier weinig te vinden :( maar lees wel veel terug! Wil natuurlijk wel op de hoogte blijven :D Maar we zijn hier vol op aan het genieten van dit weer!!! Heerlijk :D

Liefs!

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ tentje; haha ik ben ook fan, en chicken ook al...:D
    Kruidvat webwinkel heeft ze niet meer, anders even googelen, er zijn wel vaker aanbiedingen. Deryan heeft ze in 2 maten, maar nomad heeft bijvoorbeeld ook zoiets.
    Keuze genoeg dus.
    Ik heb ook een blauwe, was geen keus destijds bij de aanbieding, maar helemaal prima.

@ mroos; klinkt heftig 'het niet georganiseerd krijgen' valt wel mee hoor ;). Ik loop voor mijn gevoel net een stapje achter de feiten aan en daar kan ik gewoon niet zo goed tegen. Heb continue dingen als 'oh ja ze moet zo eten, wat zal ik eens maken, oh ja ik moest nog de huppelepup bellen maar waar heb ik het nummer, oh ja dit en oh ja dat' zucht! Ben ook steeds allemaal onbenullige dingen kwijt. Het loopt gewoon niet lekker soepel en daar ben ik niet zo'n ster in. Maar meestal ben ik er na een minuutje al wel weer overheen, om erlater weer tegen aan te lopen :D.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames!
    Wat een heerlijk weer is het toch! Wel een beetje warm, maar je hoort mij nog even niet klagen. Het is in ieder geval eindelijk zomer!
    En dan is Oranje ook nog door....het leven is goed!

Hahaha. Met Amy gaat het ook een stuk beter. Vanmorgen koortsvrij en redelijk van hum, dus toch maar naar kdv gebracht. Daar heeft ze goed gedronken(nog wel weinig melk, maar wel water en diksap) en veel geslapen en was verder weer lekker vrolijk.
    Ze heeft alleen de afgelopen dagen wel ontdekt hoe ze zielige geluidjes kan maken en dat mama en papa daar altijd op reageren.....slimme meid!

ga morgen toch ook eens kijken of zo'n Deryan handig is....tis echt een hype hier...
    Van het weekend wel lekker het campingbedje in de tuin gezet, was ook perfect. Kon ze lekker in spelen en in slaap vallen.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #4658 Lemi, 28 jun 2010
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
    Mroos/riti
    haha nou twijfel ik weer:p. Komt doordat ik lees dat er wel vaker aanbiedingen zijn;)Wanneer moet je t uiterlijk weten mroos? Ik ga zo eerst nog wel ff op inet loeren;) even googlen

19. mroos

mroos Niet meer actief

Ik pb je mijn e-mail wel even!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos,

zat ik ook te denken:p. Met die twijfels van mij;). Ik heb m ook gevonden bij n andere webwinkel voor 45 euro en dan is het een camouflageversie. Komen geen verzendkosten bij. Ik ga t nog ff overleggen hier;)

Deel Deze Pagina