Goedenavond!! Hier supersnelle chick...hihi Alles goed hier? Zitten jullie voetbal te kijken? Brazilië zal onze tegenstander wel gaan worden....spannend!!!
Vinden jullie die armbanden van Buddha to Buddha ook zo mooi!!! Ik wil t, ik wil t, ik wil t......maar ik wil ook de mamafiets nog hebben....wil alles hebben...hahaha. Ben ook nog eens supermelig!
@Buddha to Buddha: jaaaa mooi!!!!!!!!!!!!!! @Voetbal: jeeeeeeeeej!! 2-1 @Hier: Dani heeft n nieuwe hobby: STAAN (zie mn hyves, haha jaha heb WEER nieuwe foto's)
Hoi meiden, Hoe is t hier? Nog steeds lekker druk ondanks de warmte zie ik . Ik haak hier weer even in, na een aantal drukke dagen! Zaterdag moest een vriend van ons naar onze tattooshop om zijn tattoo verder af te maken. Hij vroeg of wij ook nog even langs kwamen, gezellie! Dus wij zijn daar om een uur of 2 naar toe gegaan. Wim vroeg of Marcel (toevallig mijn oude overbuurjongen uit ZH) tijd had om de naam Lotus te zetten. Dat had ie wel, dus ging hij direct aan t tekenen...Toen hij later vroeg waar Wim de naam wilde hebben zei hij, dat doe ik niet...vind ik te lastig (nek). Ik zeg da's mooi...doe hem dan maar bij mij hahahaha...dus ben weer een plakplaatje rijker . Verslavend is het...vooral de Dettol hihi. Daarna is Wim boodschappen gaan doen en al snel zat onze tuin weer vol. 3Vrienden met kids, schoonouders en de buren...lekker eten en drinken en natuurlijk van het weer genieten! Zondag begon vroeg...moest om 9 uur in t ziekenhuis zijn voor de 1e echo in deze cyclus. Moet vandaag voor de 2e. Even bij mijn vriendinnetje langs geweest (was inmiddels 3 dagen over tijd). Daarna naar de Harley Dag in Utrecht, erg warm maar erg leuk. Voor het eerst was Lotus voor een uitje van ons naar opa en oma. Ze was s'morgens al wakker gebleven ivm ziekenhuis en we vonden het ook wat warm om haar heel de dag mee te nemen. Dus ze heeft lekker geslapen bij opa en oma, wij waren rond 17 uur weer daar. Max was logeren, dus we hadden een heerlijk onderonsje......haha, gezellig met vrienden en een warm zonnetje! Wat wil een mens nog meer! Gisteren kwamen vrienden voetbal kijken, was Wim vergeten te melden. Gelukkig had ik pasta salade gemaakt, hun kinderen lusten echter niets...dus ik ben voor de drie boys nog ff naar de c1000 geweest om tosti's te maken. Lekker gegeten met z'n allen. Toen om half 8 nog even Mr Martin (school Max) op zijn donder gegeven...hij wist natuurlijk van het hele verhaal niets meer...yeah right. Toen weer naar huis waar er door 3 man werd opgepast op onze kids...visite naar huis...andere buren erin hahaha...kwart over 10 was iedereen weg....om vier uur ging het wekkertje vanmorgen. Manlief had het gisteren zo zwaar met werken in de hitte, dat ze vandaag om 5 uur zijn begonnen. En jaja...............Gisteren om half 4 werd ik gebeld door mijn dinnetje........ze is bevallen!!!!!!!! Eindelijk!!!!!!!!!! Een gezonde knul van 3880 gram en 50 cm! Ze was alleen beurs en moe van de bevalling, dus wilde gisteren geen visite....snik!!!!!!! Heb de taart uit de vriezer gehaald, straks even de ooievaar, de naam en de geboorte datum erop, en dan maar even op kraamvisite! Joepie!!! Hij heet trouwens BRIAN. Maar goed, eerst maar naar het ZH! Tot later!!!!!!!
Goedemorgen!! Poohbeer gefeliciteerd!!!! Heeeeeul veul plezier op kraamvisite vandaag!! haha dit zag ik toevallig voorbij komen Aangezien manlief een weekje vrij is hebben we het geloof ik aardig druk straks auto naar de garage voor kleine beurt en APK.. Zwager haalt ons op bij de garage, (er moet nog wel meer gebeuren dus duurt wel paar uur voor auto klaar is), dan blijven we daar de hele dag.. Killerhond gaat ook mee haha.. als het goed is halen ze vanmiddag het zwembad op en zetten ze daar achter het huis, dus heerlijk in het water vanmiddag.. Tis hier aardig mistig dus hoop dat het wat wegtrekt straks Gisteravond Lenn onwijs van slag.. Warmte denk ik.. Had ook verhoging, 37.7.. Normaal maar 36.6 ofzo.. Om 17.00 uur onder het eten werd ie al moe en hij sliep rond kw voor 9 eindelijk.. Zoo, sneu Hij drinkt wel slecht met deze warmte.. Flesjes gaan er gewoon in maar thee, water, diksap wil ie niet.. zucht.. naja, zal wel goed komen.. Nou ga zijn tas even inpakken en mn man van bed schoppen en dan rond 8 uur weg .. Blegh, achterlijk vroeg zeg.. veel plezier vandaag!!
thanks.. ik hoop alleen dat Lenn wat beter te spreken is, man wat een k**humeur die vond het om 5.00 uur wel prima en lag te keten in bed.. tja, nu bekaf natuurlijk
@poohbeer Veel succes vandaag in het ZH en heeeel veeel plezier op kraamvistite. @roeltje En is Lenn al wat meer te genieten? Veel plezier vanmiddag in het zwembad. Het word vandaag weer veel te warm. @all Happy birthday to me , happy birthday to me. hahahahaha Ik ben 28. Voel me nu wel erg oud. hihihi Weet trouwens nog niet wat ik krijg, wil eerst Taart en slingers. 8) Nou krijg vandaag vistite dus ben hier denk ik niet zoveel te vinden.
@Sanka: jaaaa gefeliciteerd!! ik zag deze week op hyves dat je jarig bent Veel plezier en geniet van je visite, je hebt prachtig weer op je verjaardag !!! @Roeltje: Hoe is het met Lenn? Al n beter humeur!? @Hier: pfff slecht geslapen vanwege t warme weer.... jullie ook?!? Pff Vandaag naar de tandarts, benk zoooow bang voor..... vind t maar niks, maar goed... Dani is lekker vrolijk aan t spelen in de box in zn rompertje.. tis veelste warm @Pooh: Succes in het ZKH
Goedemorgen! Poohbeer gefeliciteerd! Sanka Gefelciteerd! vandaag wachten op pakketje met nieuwe telefoon, ben benieuwd Vanmiddag voor echo van kleine man z'n heupjes voor de zekerheid maar ze verwachten niets
Hoi Dames, zit met een paar vraagjes wat betreft afbouwen van de BV. Tijs zit nu op 4 voedingen en wilde 2 middelste voedingen gaan vervangen door kunstvoeding. Wat is jullie advies; mengen? welk merk? hoeveel moet ik hem dan geven (hij drinkt nu BV 240cc per fles) ? Ik hoop dat de ochtend en avond nog even blijven wat ik vind het zo knus; alleen nu met de tandjes denkt hij soms "hap" en dat is niet fijn, AUW! Als hij vaker gaat bijten zullen we toch helemaal moeten overstappen. Ben blij dat hij in ieder geval 6 maanden bij mij heeft kunnen drinken! Had dat van te voren echt niet gedacht, ben super trots op ons!
Succes met de echo Babsie; bij ons was het toen zo gepiept. Hopelijk is het inderdaad niks! Gefeliciteerd Sanka! Hier ook slecht geslapen; Tijs lag ook vrolijk in bedje om 5 uur, met tutje weer in slaap maar mama wakker; fijn!
Doortje zal straks ff op de pc kijken naar de naam vd site pooh haha en Wim heeft nu dus geen Lotus ergens als tattoo? Gefeliciteerd! Verder wel n goede bevalling gehad of weet je t nog niet? Veel plezier daar! Maar eerst succes in het zh! Roeltje zal wel aan t weer liggen idd. Is behoorlijk wennen voor die kleintjes! Temp kijk ik bijna nooit, maar zal vast ook hoger zijn geweest door t warme weer. Milan drinkt ook slechter. Hopelijk gaan de kleintjes snel beter drinken. Milan wil trouwens wel water, maar kan m niet te veel geven, want dan neemt ie straks nog minder bv! Is t een groot zwembad? Lekker hoor! Zou ook wel lekker t water in willen! Fijne dag! Sanka gefeliciteerd! Fijne dag Dretjuh owww sterkte!! Ik ben ook zo bang voor de tandarts Bapsie succes vanmiddag Happy bijten schijn je erg makkelijk af te kunnen leren. over afbouwen heb ik geen tips. Mag ik vragen waarom je af wilt bouwen? Hier best goed geslapen. Milan werd om 8:50 wakker, dus valt mee. Z'n zwembadje is lek. 1x gebruikt. Waarschijnlijk heeft 1 vd katten erop gestaan. Grrrrr!! Gisteren heb ik Milan even in een emmer gedaan, maar hij was te moe. Vond t maar even leuk dus.
@ Sanka; gefeliciteerd! @ Roeltje; Hoop dat Lenn al wat vrolijker is! @ Bapsie; succes straks met de echo! @ Pooh; succes strakjes! Heb je een foto van je 'plakplaatje' ? @ Dretjuh; Wat een gezellige foto's, jullie doen veel fijne dingen samen:leuk!! @ Happy; Super joh zo lang borstvoeding, mag je inderdaad trots op zijn! Heb veel gelezen over afbouwen (bij mij wil t niet zo) en mijn conclusie is dat je vooral op je eigen gevoel moet afgaan. 1 voeding per week er af is een richtlijn voor je borsten, afhankelijk van de stuwing die het met zich meebrengt. Maura heeft vanaf de geboorte af en toe kv gehad en dat ging prima, ook na overstap op een ander merk, maar dat zal per kind verschillen. Als er allergieën in je familie zitten wordt een hypoallergene variant van (opvolg) melk geadviseerd. Ik zou het zelf juist niet mengen, als het niet op komt is het zonde van de bv die er bij in zit. Mocht Tijs het echt niet lusten kan dat altijd nog. Succes!
Pooh Gefeliciteerd met je dinnetje! Hopelijk smelt je taart niet al te hard met dit weer. Plakplaatje erbij: ZIEN!!!! Zoek nog inspiratie voor mijn eerste... (nog steeds niet gedaan) Amy heeft vanmorgen een half kommetje pap op en eet nog steeds niet als normaal, maar dat kan ook door de hitte komen. Zolang ze maar genoeg water drinkt... Amy heeft trouwens alleen een pamper en een hemdje aan. Vanmiddag gaat het hemdje ook nog wel uit. Ze ligt nu lekker Teletubbies te kijken. Ga maar even wat DVD's van die T*tubbies op MP scoren) ga zometeen ook een groter badje halen want mama was gisteren wel jaloers op Amy. Straks even naar het CB om haar te wegen (ben benieuwd hoeveel ze afgevallen is.) Ze heeft echt helemaal slappe vetjes op haar benen en armpjes. Normaal stond dat bijna echt strak. Vanmiddag krijg ik te horen of ik mag blijven bij de reorganisatie van mijn bedrijf. SANKA VAN HARTE!!!!! (28....was ik nog maar 28....zucht) Roeltje Succes met Lenn zijn hummetje. Hoe ist met Killerhond trouwens? Weer een beetje zichzelf?
@ Collo; Amy gaat lekker vooruit, top! Fijn aansterken nu. @ Dretjuh; sterkte bij de tandarts...brrrrrr...