De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Ben nog eens gaan rondkijken en heb o.a een topic hier op de site gevonden over het tentje. Heel veel mensen hebben de tent uiteindelijk toch weinig gebruikt omdat het kindje dan bijv. al 7mnd was en er niet meer aan kon wennen. Ik zou het zo zonde vinden als hij er niet in slaapt, want dan ben je toch 40 euro kwijt. Ik word weer eens gek van de twijfels.

het was trouwens. www.kinderstoeltje.nl

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; vond de topic op zp er juist zo positief over ;).

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    riti
    heb jij geen andere gelezen? er zijn er meer;). Ik las ook positieve dingen idd, maar ook dat ie koud is doordat ie v polyester is en dat sommige kindjes er alleen in wilde spelen en niet slapen omdat ze al "te oud" waren...En omdat we nu erg krap zitten, ga ik dan weer twijfelen;). Wij gaan niet vaak (bijna nooit) weg 's avonds. Ik zit dan altijd te denken dat t niet kan omdat Milan rond 21:00 gaat slapen...Hoe doe jij dat dan bijv? Ga je dan wel gewoon weg met Maura en laat je haar daar dan slapen tot je naar huis gaat? Vind t zo sneu om m dan wakker te maken...

Hier
    Weg gaan wel toch een weekje weg! Hoorden gisteren dat we mee mogen met mn schoonouders:)! Zodat we er ff uit zijn na al het gedoe wat we hebben gehad en nog voor ons staat. Echt lief:)

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    Wat fijn dat jullie er even tussenuit kunnen.
    Hier staan bij de kruidvat trouwens die tentjes nog volop. Ik had er ook over zitten nadenken. En op vakantie hebben we toch een campingbed bij ons. En slapen kan hij ook op een deken. Ik ga toch niet bij hem vandaan als hij buiten ergens ligt te slapen. Vond het daarom ook zonde.

@dretjuh
    Alles goed gegaan bij de tandarts? Viel het mee?

@collo
    Wat spannend. Ik hoop voor je dat je mag blijven. Heb je wel al een badje voor jezelf gekocht? Kan je vanmiddag lekker afkoelen. :)
    En hier heeft Luuk alleen een luier aan. Veel te warm hier in de flat.

@all
    Dank jullie wel voor de felicitaties.
    Ik heb net mijn kado gekregen van mijn man. Een MACLAREN buggy. Ben zo blij. :D:D:D En het is een nieuwe ik heb heel de zwangerschap en nu al tweedehands dingen telkens gescoort dat mijn man vond dat ik nu wel iets nieuws had verdiend. Ik had al zoveel geld bespaart op meubeltjes enz.
    *hier al een paar keer een gat in de lucht gesprongen*

Nou krijg zo bezoek, dames een fijne dag allemaal vandaag.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Sanka; Wauw, een mooie buggy! Leuk!
    Hier ook warm, straks lekker naar buiten (ook warm hahaha)

@ Lotte; Wat heerlijk een weekje weg, lekker er even helemaal uit, super! Vind het ook niet altijd makkelijk op sleep met de beeb. We hebben geen auto dus we zochten destijds een meeneembedje voor na de wagenbak (6mnd +) die je zo onder je arm meeneemt. Dan is er niet zo veel keus, en daar moet Maura het dan ook mee doen.
    We gaan niet heel veel weg, maar Maura zal ons er niet van weerhouden. Soms gaat het super, soms trekt ze het even wat minder en dat kan aan van alles liggen, vaak niet eens het weg zijn of gaan. Als anderen een vrij bedje hebben ligt ze daar ook wel eens in. Het is altijd een gok of het gaat lukken allemaal.
    Vind het ook erg sneu haar wakker te maken als we naar huis gaan, helemaal omdat er nog een trip aan vast zit, meestal met ov. Maar aan de andere kant doet ze het vaak super en vragen wij niet zo vaak zo veel van dr. Heb meestal het idee dat wij dingen moeilijker vinden dan zij ;).
    Het blijft zoeken naar wat je zelf prettig vind en wat je kind aangeeft. Ken er zat die gruwelen bij het tent idee, maar zo zijn er ook weer tig meningen over slaapzakjes en matrasjes. En zo zal het altijd doorgaan :D
    Wel een voordeel dat voor ons de keuze erg beperkt was, een campingbed stop ik niet in mn rugzak.

Oooh ik wil ook met mn gat in en bad :p

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    In het kader van 'zoek jij het maar even lekker zelf uit'....

en weg was de jengelende gefrustreerde boze relbaby.....:)

7. gimena

gimena Niet meer actief

@poohbeer succes in het zh.

@sanka Gefeliciteerd..,

*******EGO*******
    kan me geluk niet op.
    2 uitslag blijkt dat de Chemo kuur wel heeft geholpen bij me moeder!!
    ze belde me op met het goede nieuws.(vanuit de mohsklinik)
    ze is nu zeker na hun onderzoek een half jaar van de kanker af.
    heb zitten huilen als een klein kind ben zo blij kan het van de daken schreeuwen!haha
    we hadden de hoop beetje opgegeven omdat 1e uitslag niet goed was (kort na haar kuur)
    en ook dat we bij haar slaap weer een plekje zagen.
    maar de chemo wat in haar lichaam zat heeft het toch af gebroken.
    me dag kan niet meer stuk!
    wou ik even kwijt :D

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Gimena, wat fantastisch zeg, wat zullen jullie blij zijn!

9. gimena

gimena Niet meer actief

@riti klein feestje hier :)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Wat een super nieuws zeg! Wat heerlijk voor jullie en je moeder!

RiTi
    Leuke spam

verder...
    Na uren wachten net toch maar even een collega gebeld die ook thuis zit te wachten op nieuws. Wat denk je? bellen ze net in die twee minuten dat ik met haar aan de lijn zit. Dus oproep gemist en op mijn voicemail dat ze het vanmiddag nog wel even gaan proberen.....ooohhhhwwww spannend!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; dat meen je niet, zal je altijd zien pfff
    ik duim voor je!

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

echo heupjes was goed :)

heeft je collega al wat gehoord collo?

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Bapsie; fijn!!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

ooh collo wat spannend zeg.... F5F5F5...

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    Ja, dat kan idd ook, maar denk dat we Milan de volgende ochtend dan moeten zoeken:p. Wij hebben geen campingbedje, dus heb sowieso wel iets nodig. Konden nu wel die van mn schoonouders lenen, maar dan moeten zij dat mega ding meenemen;).

Wat leuk van de buggy! Fijn dat je er zo blij mee bent:D. Wij willen ook nog een buggy, want als we op vakantie gaan dan is de kinderwagen niet handig. Zit meteen de achterbak vol;). Alleen heb ik geen zin om te gaan kijken, want er is zoveel keus...pffffff.

Riti
    Ja, dat zal bij mij ook wel kloppen denk ik;). Milan is namelijk altijd overal errug makkelijk, dus waarom zou dat 's avonds dan niet zo zijn?? Maar ja, ik ben er zelf moeilijk in;). Wil m dan niet storen in zn nachtrust;).

Ahhh lief zo met de lepel. Heeft ze ook wat binnen gekregen of dat nog niet? Komt wel goed zo te zien:D

Gimena
    Wat een goed nieuws!!! Ga maar gauw een feestje vieren:D

Collo
    Spannend

Bapsie
    Gelukkig!!

Hier
    Heb net bekeken in welk huisje we zitten. Er was niet heel veel meer vrij, maar we zitten nu dus in een huisje met een kamer met 2 persoonsbed en een kamer met 2 losse bedden en 1 hoog bed erboven. Hmmm...denk dat wij dan in de kamer komen met losse bedden...das jammer;).

16. gimena

gimena Niet meer actief

@ Bapsie wat goed nieuws.

@collo of wat spanned :)

@all thnx.

waneer ben ik toch klaar met ontzwanger :S 2 dagen terug lopen klagen dat ik geen borsten meer heb.nu zijn het opgeblazen meloenen :S hahaha (mag niet meer klagen denk:p)
    ik snap me lichaam niet meer haha.
    of de schimmel infectie is hellmaal weg :)

17. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi meiden

Ik lees hier soms mee. Was eigenlijk een januari 2010 mama, maar mijn moppies zijn op 23 dec 09 geboren.

Gimena; wat een supernieuws van je moeder!

Wat een lekker moppie, Riti! Is dat broccoli?

Gaan jullie met de kids nog op vakantie?

x

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nikkie
    Leuk dat je iets van je laat horen! je mag hier ook best mee kletsen hoor!

verder....

YES!!!! Zowel ik als mijn collega zijn allebei door en mijn andere goede collega's ook. Ze belde net pas opnieuw...maar geeft niks. Ik ben zo blij! Had niet verwacht dat het zo mooi uit zou pakken.

verder 2....
    Amy begint wel erg veel aandacht te vragen tegenwoordig. Ligt nu te jammeren in de wipstoel en als ik er dan heen loop ineens een big-smile ;). Moet weer een beetje leren zelf te spelen...

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Nikkie; welkom! Een tweeling, wat leuk.
    Ja dat is een roosje broccoli (even gekookt). Vandaag weer gedaan, ze is er blij mee :).

Wij gaan niet meer op vakantie omdat we een (nog te verbouwen) huis hebben gekocht, we zouden gaan kamperen in de Bourgogne.

En jij?

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; joepie!!

Deel Deze Pagina