@Gimena, wat een geweldig nieuws! @Collo, ook geweldig nieuws! gefeliciteerd Is het bloeden trouwens gestopt? Wanneer heb je nou je eerste echo? @Riti, wat een coole foto, ik heb ook al eens een roosje gegeven, viel erg in de smaak. Nu is hij aan de rijst en snijbonen. snijbonen grof gepureerd, rijst niet, gaat hartstikke goed. @anderen, nog niet goed teruggelezen sorry
@RiTi: Leuke spam! @Gimena: wat een ongelofelijk goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! Ben jaloers op jullie.......................... @Bapsie: fijn dat die echo goed was!! @Collo: JEEEEJ Gefeliciteerd @Hier: Tandarts was allemaal goed, maar blijf er een hekel aan hebben.. brr dat schoonmaken alleen al vink niks.... Moet eigenlijk een beugel maar tanden trekken?? 3 stuks?? bah neej!
@Gimena, wat een geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd, en dat t nog maar laaaaaannnngg weg mag blijven (liefst voor altijd!) KNUFFF @Collo, jeuhhhhhhhhhhh baan gehouden en leuke collega's ook! Hoe is t met de bloeding? @Riti, wat een schattige foto! Lotus zat tijdens ons eten aan een stuk komkommer haha...heerlijk vind ze dat. @Lotte, wat lekker meis! Even er tussen uit, even weg uit t gezever en gezeur! Lief van je schoonouders, wanneer gaan jullie? Ik blijf ook altijd braaf thuis voor Lotus, heb ook niet echt de behoefte om de hort op te gaan. En als we een keer onverhoopt weg moeten, vraag ik oma of ze kan oppassen hier... Toeval wil dat ik meestal visite heb . @Sanka, dubbel gefeliciteerd! Met je verjaardag en je super mooie cadeau! Lekker hoor! @Dretjuh, yuehhh geen gaatjes! @Nikki, welkom hier meis! Prachtig een tweeling, je zult je handjes wel vol hebben . @Babsie, lekker zeg die bevestiging dat de heupen in orde zijn! Geweldig nieuws! @Echo, vanmorgen in zh geweest, er was niet veel gebeurd sinds zondag.........donderdag weer terug.......
@Lotte, nee Wim heeft nu nog geen Lotus haha...hij wacht op Andy...die mijn japanse kunstwerk heeft gemaakt...die doet t wel. @Riti, thanks! Ja heb ik, komt ie zo..... @Collo, inspiratie he? Ik waarschuw je....t is verslavend Er zitten nu korstjes op, maar de vulling is in 4 tinten roze...loopt over van donker naar licht, zie je echter nu nog slecht.
Oeh oeh oeh Ik ga zo weer lezen maar moet even mijn trotsheid hier spuien haha. Vandaag hebben mijn kindjes zo'n ontwikkeling gehad. Renée speelt zo 2 levels uit op de vtech smile. het is de eerste keer dat ze dat ding ziet Nikki is vandaag de hele dag ongelukjes vrij geweest dus Yeah nr 2 is zindelijk. En last but not least..... Beau tijgert werkelijk het hele huis rond.... sta ik in de keuken ligt hij ineens achter me haha.... Ben zo trots!!! * huppelt al een uur de kamer rond*
Gimena, Wauw super nieuws van je moeder!!!! Collo, ook voor jou goed nieuws! Lekker op je eigen stekkie blijven werken. Riti, Lieve spam... Zo ziet Beau er ook vaak uit na het eten ontdekken haha. Niki, Welkom, jeetje een tweeling... beredruk zeker? Vakantie... We gaan van 22 tot 29 juli naar Italie met de kindjes, in een stacaravan met eigen toilet en douche en terras. 7 zwembaden en speeltuinjes etc. Pooh, jammer dat er nog niets te zien was.... hopelijk donderdag beter nieuws... Mooie tattoo!
Hoihoi, Riti en Poohbeer: wat een lieve spamfoto's! En Gimena: wat een geweldig nieuws. @Sanka: Gefeliciteerd en wat een superkado. Hier hele dag gewerkt. pfff en warm op kantoor, de airco doet het niet :x Mis Robijn altijd wel als ik de hele dag ben weggeweest, maar des te leuker om haar dan weer te zien. Heb vandaag bij de Hema van die spaghettibandjesrompers (3x woordwaarde scrabble) gekocht. Zo schattig Moet me echt nog verdiepen in babyvoeding. Is er nog iets waarop ik moet letten? Niet te veel nitraatrijke groente in ieder geval. Heb lekkere aardbeitjes gehaald. Die kan ik toch gewoon prakken en geven (voel me echt een dummie op dit gebied )?
@Pelikaantje, getsie...geen airco...dat is niks waard! Kan mij voorstellen dat je Robin mist, maar inderdaad des te leuker als je weer thuis komt! Aardbeien mogen ze nog niet hebben, zover ik weet. Geloof vanaf een jaar....maar zeker weten doe ik het niet. @Elmo, thanks meis!
Hoi Pelikaantje, Ja hoor aarbeien kun je gewoon geven hoor. Ik pluk ze hier ook dagelijks voor Beau. hij vind ze heerlijk. Pooh, Ja die kindjes blijven je verbazen.... ik ben zo trots op hoe goed ze het doen.... ze groeien zo hard, Renée is al echt een kleuter aan het worden. Nikki wordt heel stiekem groot! en Beau gaat veel te hard.... het is tenslotte de laatste dus had het niet erg gevoden als hij wat minder hard ging... maar tegelijkertijd vind ik het heerlijk!
haha pooh is dat zo??? ik heb ze altijd gewoon gegeven. Ik denk daar eigenlijk nooit zo over na... Erg hè?
Pooh Mooie tattoo hoor. Ben heel benieuwd hoe die "opdroogd". Aardbeien Mag wel geloof ik, alleen beter niet bij allergie gevoelige kindjes. In sommige fruithapjes zit ook aardbei... Bloeding Dacht dat hij helemaal weg was, maar vandaag toch weer een beetje. Tis nog steeds bruin dus ik probeer nog gewoon alle vertrouwen te hebben. Volgende week heb ik de afspraak bij de vlos en ga vragen of zij een afspraak wil maken voor een echo voor mij want anders ben ik bang dat ik weer een paar weken moet wachten. Het lijkt wel of het terug komt wanneer ik stress heb. Vorige keer bij sollicitatie gesprek en nu weer bij de uitslag daarvan. Kwaaltjes Sta echt onder de puisten, alleen niet in mijn gezicht dit keer, maar voor de rest overal. Decolleté, rug, bovenarmen....echt heel genant. Durf geen hemdje aan met dit warme weer.
Elmo Ik snap je helemaal. Ben bij Amy echt heel blij dat ze pas de eerste is en ik alles hopelijk nog een paar keer mag meemaken. Wat kun je als mama toch trots zijn he?
@Collo, kan mij voorstellen dat je er onzeker van wordt.....maar inderdaad zolang nog geen "vers" bloed, is alles goed !!!! Nou weet ik het niet meer met die aarebeien........ @Elmo, ja het gaat veel te hard...Max wordt al bijna 9!!! Pffff
Collo, Balen zeg.... Lijkt me dat je daar heel onzeker van wordt. Kun je niet eerder een echo aanvragen? Puisten, Drogen die juist niet lekker in in de zon? Gewoon schijt aan hebben hoor, veel te heet om niet in een hempje te lopen haha
Ja bijna 9 alweer pffff. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik voor het eerst tante werd..... nu wordt mijn oudste nichtje alweer bijna 14!!! Wordt er bijna emotioneel van haha.... Ja Collo, geniet er inderdaad goed van want je gaat het beredruk krijgen ( spreek uit ervaring) maar de tijd vliegt en voor je het weet zijn ze groot... .
@ aardbeien; wordt afgeraden bij allergieën in de fam (tot 10 of 12 mnd geloof ik) en anders kan het gewoon geloof ik. @ Collo; he wat vervelend nou. Ik hoop dat je snel een echo hebt, dit is ook geen doen. Gaat Amy nog steeds goed? @ Elmo; wat een kanjers! jeetje gaat inderdaad hard.... @ Pooh; vind m mooi! Op je arm? @ Dretjuh; is jou moeder ook ziek? @ hier; had het vandaag zo benauwd thuis, bleh. Stond de hele dag startklaar om naar buiten te gaan met de wagen maar er was continue wat. 'Nou dan gaan we straks wel' en dan eerst weer een voeding oid. Uiteindelijk vastbesloten en al bijna op weg, kakt madam dr broek vol tot op dr rug ongeveer. Dus alles uit, wassen, en wéer omkleden (was al de zoveelste keer)....halverwege storte ze een beetje in. Heb dr maar in bed gelegd waar ze sliep voordat ik bij de deur was . Zo slaapt ze nooit smiddags en nu dit. Maar goed, voor morgen staat het bovenaan mijn lijstje...mams moet de deur uit!