De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    9....:$ ongelofelijk
    en ze worden het vanzelf hè...;)

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nikkie
    leuk dat je mee komt kletsen, welkom!!

Collo
    jippie! Zal wel erg opluchten!!

Pooh
    11 augustus gaan we:D. Wel lekker hoor, want nou duurt t wachten niet zo lang;). Normaal kruipen de maanden voorbij als je al ver van te voren je vakantie hebt gepland. Bij mij voelt dat iig zo! We gaan t/m de 17e dacht ik. Idd even lekker eruit:). Moet m'n vriend verplicht niks doen!! Ga ik lekker veel aandacht vragen:p

oh jij bent dus ook altijd thuis savonds. Ben ik nie de enige;). Ik heb er ook niezo behoefte aan hoor: heb toevallig vrijdag een verjaardag die om 21:00 begint. Moet n uur heen en terug rijden:(. Wil eigenlijk niet, maar ben al 3jr nie gekomen. Weet echt niet wat ik moet doen..heb ook geen zin om speciaal naar de stad te gaan voor n cadeau..wat klinkt dat erg;)

Hmm weer wachten dus..is dat normaal dat er niks was gebeurd? Hopelijk donderdag goed nieuws!

Hoe was t bij kleine Brian??

Mooie tattoo!! En leuke Lotus spam!

Elmo
    las t op je hyves!! Leuk hoor, je mag zeker trots zijn!

Pelikaantje
    hahaha die is leuk:p 3X woordwaarde;) haha

aardbeien, citrusfruit (ananas) en kiwi's worden voor t eerste jaar afgeraden! Grotere kans op allergische reacties en buikkrampen bij die vruchten. Als je zeker weet dat die kans bij haar klein is dan zou je t kunnen proberen..zou t zelf niet doen of anders overleggen met cb.

Elmo
    is niet helemaal waar dat je ze "gewoon" kan geven;). Altijd uitkijken met dat soort voedsel:). Gelukkig kunnen jou kids ertegen!

Collo
    het is waarschijnlijk een fabeltje, maar ik heb gehoord dat t een meisje is als je heel veel puistjes hebt! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je altijd puistjes moet hebben bij n meisje;). Ik ken aardig wat mensen bij wie t klopte. Vast toeval;). Heb je voorkeur?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh ik vergeet mezelf!

Net naar de kapper geweest. Mocht nog terug komen omdat t de vorige keer niet goed bleef zitten (krul). Bleek dat dat door hormonen kan komen en dat hadden ze niet verteld. Dus nu opnieuw geweest:). Was 3mnd terug. Wel fijn, want ben meteen weer geknipt. En gratis hihi:p.

Volgens m'n vriend probeerde Milan te "kruipen" in de box. Anders dan de andere keren, want nou kwam ie n paar Kerr vooruit. Ben benieuwd;)

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Aardbeien: hier 1 groot succes bij Dani :) Vind hij heerlijk :D
    Hij krijgt ook halve aardbeien zo in zn mond die hij fijn kauwt :)

@RiTi: Ja mijn moeder heeft nu in totaal zo'n 12 jaar kanker.. Ze word niet meer beter, dus het is een kwestie van afwachten.
    Het gaat nu wel goed, maar het kan zo omslaan.

@Nikki: welkom hierzo! Leuk een tweeling :)

@Hier: Ben NET terug van de sportschool :D Heb t weer goed gedaan ;)

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Lotte Ik ga afbouwen want ik vind het overdag kolven erg zwaar, voornamelijk op het werk. Ik werk 3 dagen en ben de hele dag aan het rennen. Ik hoop dat ik het wel langzaam kan afbouwen en dat mijn productie op gang blijft, want als het niet meer kan ga ik het zeker missen! Het moet gewoon; zal beter voor mij zijn.
    Lekker dat jullie een weekje met de familie meekunnen; lekker genieten! Bedden gewoon lekker tegen elkaar schuiven.

Sanka; wat een lief kado!! Logisch dat je een gat ik de lucht sprong.

Riti; zal ook op het buro vragen over het mengen van de bv en kv. Nu blijf ik voorlopig toch nog volledig geven tot ik zeker weet dat hij de opvolgmelk drinkt (hebben bij vrienden gezien dat dit helemaal fout ging!)

Babytentje; wij hebben opvouwbare reiswieg van de etos, kostte maar 10 euro. Lijk me ook prima om die kleine even in te laten slapen op het strand of bij vrienden (afmeting 95x60x60).

Gimena; wat super nieuws van je moeder!

Babsie hoe was de echo?

Wakkermaken; wij hebben het nu 2x gedaan. Beide keren klaarwakker. Bij thuiskomst wel even wakker in bed maar voor de rest eigenlijk wel rustig. Vind het ook niks hoor, leg hem liever thuis in bed.

Gaaf Elmo dat Beau aan het tijgeren is!!!

Pooh; duim voor je voor donderdag; vette tattoo

Hoi Nikki; we hadden nog geen tweelingmama’s die hier meekletsen, leuk! Gaat alles goed met je kids; wel heftig twee tegelijk denk ik. Zijn dit je eerste kindjes?

Pelikaantje Aardbeien kunnen wel een allergische reactie oproepen…Misschien kun je eerst beginnen met peer/banaan of worteltjes ofzo.

Knap hoor Dretjuh…heb echt geen puf om te sporten…

Morgen onderzoek bij Tijs…hoop maar dat er niets aan de hand is! Vandaag rolde hij 2 x van buik naar rug; helemaal trots!! Hier een fotootje van mijn schat; een half jaar alweer....

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @sanka: hieperdepiep hoeraaaaa!!!!!! Gefeliciteerd. Leuke dag gehad? En wat een super kado!!

@gimena: wat een geweldig nieuws voor jullie!! Heel fijn!

@collo: gelukkig goed nieuws van je werk, gefeliciteerd!!

@pooh: gefeliciteerd met je dinnetje!!

@ lotte: heerlijk een weekje weg. Lieve schoonouders heb je!

@hier: moe! Emma slaapt slecht s nachts met de warmte. Afgelopen nacht kwam ze om 1 uur, half 4, kwart over 4 en toen weer kwart voor 8. Ga nu dus mn bedje in en hoop op een beetje betere nacht. Weltrusten!!!

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lotte

Ja had al gereageerd dat ik dat soort dingen eigenlijk altijd zonder na te denken geef:)

Had onverwachts bezoek van een vriendinnetje, altijd leuk...
    Nu lekker naar mijn bedje, morgen weer een lange dag...8)

Weltrusten allemaal!!!

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Trusten dames, wij gaan ook bedje in.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik kom even welterusten wensen!

auto vandaag naar de garage gebracht.. APK, kleine beurt en wat andere mankementjes.. maar is niet gelukt om hem klaar te krijgen dus wordt nu morgen.. hele dag dus bij zus en zwager gezeten, spontaan de BBQ aangezet, dus zijn nu pas thuis..
    zucht, de dag begon al zo belachelijk vroeg, 5 uur :( naja, nu lekker slapen. .hopelijk morgen tijd om weer mee te kletsen :D

trusten!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    oh ja, snap ik! Kan best dat als je t rustig afbouwt dat je lekker de ochtend en avond nog wel kan doen als je wilt! En je mag sowieso trots op jezelf zijn, wilde ik nog zeggen;)

Leuke spam! Leuk broekje ook:)

psje
    pfff hopelijk vannacht een betere nacht voor jou!! Truste

elmo
    las het nadat ik m'n bericht had getypt;).

All
    slaapzacht

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo allemaal!

Ik heb weer een helehoop gemist zie ik wel!

@jarigen: gefeliciteerd!
    @Pooh: gefeliciteerd met beeb vriendin! Succes deze week met de echo's! Hopen op een superei!
    @Gimena: wat fijn! goed nieuws!!!
    @collo: ook gefelicteerd met je ik-mag-blijven-euforie! :D
    @zieke ouders: mijn vader heeft MS en heeft de afgelopen weken enorme terugvallen gehad...Kan nu eigenlijk bijna niks meer....zo zielig om te zien! Ik vind het wel moeilijk hoor! Van de ene kant hoop je ze nog heel lang bij je te hebben, maar voor hem is het beter dat het niet zo heel veel jaren meer duurt....heel dubbel, moet er niet teveel over nadenken....
    @alles en iedereen die vergeten ben, sorry....Ik ga lekker op 1 oor liggen! Trusten!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: ik had toch gereageerd via hyves? of heb ik daar alleen maar aan gedacht?
    Courgette vond ze lekker
    Gister met wortels ook een stukje zo gegeven maar ging mis (te groot hapje) ook weer vieze gezichten maar ging goed!
    Moet denk ik alleen niet wachten tot ze honger heeft, nu is het na een paar hapjes echt van "mama!! ik wil NU drinken!! moeten die handjes ECHT NU gepoetst???"
    tomaat ging ook goed maar toen 1 dag niet gepoept... maar goed... wel zielig... en volgens mij kan ze er inderdaad niet goed tegen..

En toen werd ik afgeleid bij het bijlezen.. hihi.. kjk ff of ik morgen tijd heb! :)

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Hallo :)

Ik ga vandaag denk ik met Dani naar de huisarts.

Hij moet al 3 dagen overgeven, niet alles maar soms...
    Gisteren kwam zn brood er uit, eergisteren zn voeding, de dag daarvoor al zn hapjes.
    HIj heeft ook plekjes in zn luier van poep, dus dat komt eruit als hij een scheetje laat...
    En een een hele droge strot, hij hoest regelmatig nu en dat klinkt niet zo best

ff langs de HA met da kereltje dus

14. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dretjuh: succes bij de ha, hopelijk knapt dani snel weer op.

@suus: heftig voor je vader zeg! Sterkte!

@armband budha to budha: ga ik eens even googlen. Heb voor mn verjaardag allemaal bonnen van de juwelier gehad dus kan voor een flink bedrag iets moois uitzoeken. En mn mannetje legt er bij wat ik tekort kom:)

@slapen: emma heeft om 12 uur heel even in dr slaap gehuilt, nog geen 30 sec en verder hele nacht geslapen. Kwam net om half 8 pas:) voel me gelijk weer stukken beter!!

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen

Strakjes lees ik alles terug.

Hier een fijne avond gehad gisteren. Het was weer gezellig. Vanavond bij een vriend heerlijk in de tuin zitten en badderen. Gelukkig hebben ze een zwembad staan. Luuk gaat vanavond dus daar voor de 1e keer in ben benieuwd wat hij ervan vind. :)
    En vanavond gaat natuurlijk heerlijk de bbq aan. :D

Hier net alles trouwens open gezet. Maar het blijft benauwd. Bah. Vrijdag trouwens 32 graden. :$ Zijn ze gek of zo. ahahaha

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy; lekker dat je nog volledig bv kan geven om zo de overgang te kunnen aankijken. De kans is natuurlijk erg groot dat het allemaal super gaat en dat je nog zo lang als jij wilt kan genieten van 2x bv geven, zou super zijn natuurlijk :). (wat vervelend dat het bij vrienden van jullie zo mis is gegaan). Mooi Tijs-spam!

@ Dretjuh; Wat verdrietig van je moeder en moeilijk zo'n onzekere toekomst. Fijn dat het nu goed gaat.
    Wat een bikkel ben jij met sporten zeg, hier geen tijd geld en discipline er voor momenteel.
    Sterkte met Dani bij de ha vandaag.

@ Suuskebab; Wat moet het moeilijk zijn je vader zo te zien, zo oneerlijk. Sterkte.

@ budha to budha; móoi!

@ hier; we hebben bijna definitief onze aannemer..*zucht van opluchting*. Nog 1 keer wat wijzigingen en aanpassingen over en weer en het contract is rond. Het viel voldoende 'mee' zodat we nu al onze plannen gaan uitvoeren :). Er blijven wel wat dingen over en open die we de komende jaren oppakken, maar verbouw-technisch gaan we voor het meest ambitieuze plan: hiep-hoi!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Wat een goed nieuws voor je moeder. heb je het gisteren nog goed gevierd met een borrel? :D

@lotte
    Wat fijn eventjes weg. Is daar ook alles aanwezig voor milan? Dat scheelt namelijk weer sjouwen. ;)
    En heeft Milan nog een poging tot kruipen gedaan?

@nikki80
    Welkom, en wat leuk een tweeling. Moet wel eerlijk zeggen dat het me erg zwaar lijkt. Of valt het wel mee?
    Wij gaan naar de ardennen eigenlijk elk jaar dit keer met Luuk. Word nog een hele onderneming. twee honden, luuk en alle spullen in 1 auto.

@collo
    Wat fijn dat je je baan kunt houden zeg. wat zul je op gelucht zijn. Maar eigenlijk kunnen ze jou toch niet ontslaan omdat je zwanger bent?

@dretjuh
    Hier ook een hekel aan de tandarts bah. Heb jij de volgende dag ook altijd zou pijn als je bijv iets kouds drinkt?
    En ben je al bij de ha geweest?

@poohbeer
    Wat een mooie tatoo zeg. *jaloers*. Mag ik je een brutale vraag stellen? Ik wil er ook graag een maar ben eigenlijk benieuwd wat het kost. Ik heb er al een maar die is inmiddels al zo'n tien jaar oud. En die prijs zou wel nu niet meer kloppen.
    En wat een lieve Lotus spam. :)

@elmo
    Kan me voorstellen dat je trots bent zeg. En beau al tijgeren. Hier is Luuk pas drie keer van buik naar rug gedraaid. ;)

@pelikaantje
    Wat vervelend zeg dat de airco kapot is. Is hij inmiddels gemaakt. En ik vind het ook fijn om na het werk weer Luuk te zien. Altijd zo leuk om thuis te komen.

@riti
    Hopelijk kun je vandaag wel naar buiten. Is het daar ook al wat minder warm dan gisteren?

@happy79
    Veel succes vandaag. Ik duim voor je. Laat je ons iets weten?
    Wat een leuke spam trouwens. :)

@psje
    Wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad zeg. :) Nu vanavond weer een.

Nou volgens mij was het dat wel. Nog een beetje spam. :D

Lekker tussen de honden liggen.

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    En natuurlijk nog even de nieuwe buggy!

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou de laatste zonder Luuk. :D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Ik haak even in, teruglezen is me teveel werk..
    Gisteravond nog met manlief overlegd om naar de ha te gaan vanmorgen.. Lenn drinkt zijn flessen en that's it.. geen water, geen thee, geen sap.. zucht.. maar als het koeler is buiten drinkt hij dat dus wel.. Gister bijna geen plasluiers gehad.. één keer een behoorlijk volle luier tussendoor, maar meer niet.. vanmorgen had hij ineens wel weer een mega plasluier.. gaan het vandaag nog aan kijken en hopen dat hij wat extra's wil drinken.. we zullen zien.. hij heeft geen verhoging meer gelukkig..

Ik ga even douchen en aankleden..
    geen idee wat we gaan doen vandaag dus wie weet tot zo :D

Deel Deze Pagina