De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

joyce
    hihi dan heb je er idd alleen aan gedacht;). Maar nu weet ik iig dat je m'n bericht wel hebt gehad:D

hier ook courgette gegeven de afgelopen 3 dagen, want lag toevallig in de kk voor n ander gerecht. Had geen zin om dat te maken, dus opgemaakt voor Milan;). Eerste hapjes was ff wennen en toen ging t goed:D. Worteltje had ik ook los gegeven, maar Milan verslikte zich en nu niet meer geprobeerd. Misschien vanavond met sperziebonen! Laat je de tomaat nu toch maar even zitten?

Suus
    moeilijk hoor van je vader..lijkt me heel erg om te
    moeten zien..heel veel sterkte

dretjuh
    och arme dani! Heeft ie koorts? Sterkte voor hem en succes bij de ha!

Sanka
    volgens mij niet alles aanwezig, tentje ga ik vandaag misschien halen. Zou even niet kunnen bedenken wat we nog meer nodig hebben haha. Hmm..zo'n tentje kun je alleen niet als box gebruiken. Toen k thuis kwam ging Milan eten en daarna naar bed, dus heb t nog niet gezien of ie nu beter kruipt. Eerst deed ie alleen z'n kont omhoog, beentjes eronder en hoofd omlaag en dan bijna omkieperen;)

Leuke spam! Hoe gaat t met jou?

Is de buggy handig? Veel standen? Erg duur? Moet opzoek namelijk;)

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dretjuh, sterkte met Dani, groot gelijk dat je er even naar laat kijken.

Sanka, Leuke spam!!! Mooie buggy, en wat gaaf met je honden erbij.

Suus, vreselijk voor je vader zeg! Hier nog steeds in de weer met schoonpapa. die gaat over 2 weken naar een verpleeghuis. dus daar moet nog een hoop voor geregeld worden.

Psje, Lekker dat je goed hebt kunnen slapen, daar knapt een mens van op.

Ik heb ook heerlijk geslapen.
    Beau is wel een keer gekomen voor een voeding om 02.30 maar sliep na 15 minuten weer.
    Nikki werd om 06.30 wakker tegelijk met Beau, Renée heb ik om 07.45 wakker moeten maken omdat ze naar het kdv moest.:$
    Dat is echt uitzonderlijk hier.
    meestal is iedereen uiterlijk om 07.00 wakker haha.
    Maar onze kindjes liggen er ook allemaal tussen 18.00 en 19.00 in.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    Hij kan in vier standen. Net even zitten neuzen voor je wat hij kost. Was natuurlijk een verjaardags kado. ;)
    Hij is normaal 259 euro. Maar zag dat hij nu bij babydump in de aanbieding voor 179. Mijn man heeft hem hier bij een babyzaak gekocht dus wat hij ervoor heeft betaald weet ik niet.
    Hij is wel echt super fijn. En kan er voorlopig mee vooruit. :) Er zit onderin een boodschappen gedeelte. Achterop een klein zakje voor bijvoorbeeld camera telefoon enz. Eventueel kan er ook een drinkbeker in. De zonnekap is groot genoeg. Er zijn ook buggy's met een kan waardoor het kindje toch nog in de zon ligt met zijn gezicht.

@elmo
    Wat fijn lekker geslapen. :)

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Sanka: handige buggy zeg!

@HA Dani: Hij moet er om 11.50 zijn...

@Roeltje: Ik ken het, Dani heeft ook haast geen plasluiers.
    Omdat hij zn voeding uitspuugt maar drinken niet ga ik cupjes fruit (is zoooow dun) door de flesvoeding mengen.
    Schijnt erg lekker te zijn ;) Krijgt ie toch zn fruit binnen

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @PSje....jij boft maar met je juwelierbonnen!!!!! Achh, mijn mannetje zei dat ik maar eens goed moet zoeken en kijken welke ik de mooiste vind en dat ik hem mag bestellen!!!!!! Woehoeeeeeeeeeeeeee!

6. gimena

gimena Niet meer actief

@collo hoop dat je snel een echo krijg voor een beetje duidelijkheid!verders alles goed?? niet misselijk enz?

@elmo gaat allemaal zo snel he,hoe gaat het met jou spetter?geen last van de warmte?

@suus.,meen je niet rot Ms.hoe maakt je vader het nu?heeft hij nog medicatie?of oppep middelen?me moeder heeft ook Ms en naar de chemo kuur voor haar huidkanker heeft ze ook een terug val gehad en dat is pemanent.ze zit op dit moment in de laaste fase van haar Ms en jou vader?vindt het echt klote om dit de horen dat het niet goed gaat.en ook weten de dat je vader/ moeder straks moet afgeven.ik voel met je mee hoor meis!hou je taai he!!! *KUS*

@sanka.haha heb het prima geviert.1,5 pakken witte wijn er door heen gegaan haha.me vriend dronk na het fitnissen maar een watertje op me moeder (hij drinkt geen alcol..krijg je als je een botjebilder is :p)
    en me vriendin heeft met een video chat op msn met me mee geborelt.
    die was flink tuut dus was meer dan gezellig.
    hoe gaat het verders met jou?
    mooie buggy :)

@roeltje is lenn ziek of heeft hij last van de warmte dat hij zo slecht drinkt?

@dretjuh,beterschat voor Dani, en gelijk heb je dat je naar de HA gaat.

@lotte *zwaait* alles goed daar??

Als ik iemand ben vergeten sorry heb er dan overheen gelezen

@all bedankt voor jullie lieve woorden en natuurlijk de goede steun,in toch en een moeilijk tijd!!*SMAK* BEDANKT!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Sanka; wat een mooi foto! en wat een mooie honden heb je :) Hoe heten ze? Ben vanmorgen na dr fruit lekker meteen naar buiten gegaan. Het is nog steeds zo warm en benauwd beu, maar buiten altijd beter dan binnen!
    Coole buggy! wat weegt hij?

@ Roeltje; goed om even langs de ha te gaan, ben benieuwd wat hij zegt. Lenn moet lekker gaan drinken!

@ Elmo; wat een organisatie, het hele stel er in tussen 18 en 19 en rond 7 er weer uit, respect!

@ Chicken; gáaf, ben je er al een beetje uit?

@ Hier; vanmorgen dus meteen de deur uitgegaan :p. ik kan mn kind niet bijbenen en moest dus shoppen voor dr. Ik heb altijd al een deel van de volgende maat klaarliggen en bij elkaar verzameld, maar nu dus niet. Madam schiet ineens door 68 en moet 74 :$:$. Sommige dingen kunnen nog wel, maar het ziet er dan ook wat krap uit en omdat ze zo'n hekel heeft aan omkleden is dat niet echt grappig, vooral met mouwtjes. Veel uitverkoop overal, dus veel voor weinig kunnen scoren her en der :).
    Wat hebben jullie kindjes aan met dit weer?
    Maura voornamelijk rompers, liefst met korte mouw anders p(l)akt het zo onder dr oksels. heb nu een paar leuke die ook iets een beenpijpje hebben, zien er gezellig uit. Voor op pad trek ik haar wel iets er bij aan maar het is allemaal van korte duur nu met zonnebrandcreme en af en toe een broodkorst en bijvoeding en zo.
    Lang leve de wasmachine :D.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Kleertjes: omdat we even weg moesten heeft hij een truitje aan zonder mouwen en een korte broek.
    maar thuis gewoon in een rompertje met korte mouwen, zo ligt hij ook in bed.

@Huisarts: ahh was niks met Dani, gewoon een lichte virus te pakken want heeeeel veel kids hebben dit nu.
    Het kan een dikke week nog duren, maar hij was super levendig en absoluut niet aan t uitdrogen.

Nou maar hopen dat het spugen zo overgaat.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; gelukkig maar! Wel sneu voor hem, kan niet fijn zijn dat spugen en steeds alles onder is ook niet leuk.

@ Ze heeft gewoon hele leuke shirts maat 68 nog maar 1 of 2 x aan gehad :( Vind het bij sommige dingen zo moeilijk ze op te ruimen.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier geen ha nodig gelukkig.. Vanmorgen fruitpotje nagenoeg helemaal leeggegeten, dus dat vocht heeft hij elk geval binnen.. Daarna thee aangeboden in zijn eigen fles en dronk meteen 50cc op.. normaal wil hij nooit wat anders drinken uit zijn fles dan melk maar daar is hij blijkbaar op teruggekomen :D Rond de middag alleen broodkorst gegeven met wat boter zodat hij na die tijd zijn fles kon drinken, ging ook helemaal leeg.. Straks nog wat thee proberen met een liga...

manlief is de auto aan het ophalen.. rekening van 800 euro.. sneu geld maar goed..

ga Lenn weer vermaken, is wat hangerig vandaag;)

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Tijs heeft geen terugloop van zijn blaas naar zijn nieren! Zo gelukkig. Katheter zetten ging er goed, huilde maar eventjes mijn stoere vent! Gelukkig zag de radioloog al snel dat het goed was. Hopelijk weer een stapje dichter bij helemaal geen ziekenhuizen meer voor ons!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Happy, wat een geweldig nieuws meis! Ik weet nog je berichtjes na de 20 weken echo...ineens geen roze wolk, maar met de nodige bewolking...heerlijk nieuws dit!
    Wat staat er nu nog op de planning?
    Leuke spam!!!!

@Kleren, Lotus heeft thuis ook enkel een romper aan maar gaat wel met kleertjes aan naar buiten...

@Riti, yep onderarm...denk 15 cm lang dus die zit bijna vol haha
    Thanks for lovin' it!
    Mams is de deur uit geweest dus...lekker hoor! Lotus past 68 nog prima, ze is ook maar klein hoor tutje...
    Ben wel benieuwd naar de rompers met spagettibandjes vd hema...binnenkort ook maar eens op pad.
    Ze worden inderdaad vanzelf 9, zo groot, eigenwijs en een eigen zin....alles doen ze zelf maar die grote mond...das ff aanpakken...
    Fijn dat je een aannemer hebt! Hopelijk verloopt alles soepel!

@Lotte, verplicht niks doen voor Jeroen.......ben benieuwd!
    Geniet er maar lekker van straks!
    Lekker geknipt en gekruld weer...wat een luxe! Hihi...
    Leuk dat kruipen! Lotus is een luie donder.

@Dretjuh, jij bent goed bezig (sporten)!!!
    Fijn dat alles goed is met Dani, hopelijk is t snel over!

@Psje hoe is t gegaan vanacht? O lees t al...stukken beter! Fijn!
    Al een armband uitgezocht ;)

@Suuskebab, thanks meis! T is weer afwachten.
    Jeetje suus, da's zwaar! Mijn beste vriendinnetje (van vroeger) d'r moeder heeft ook MS...heb haar nog lopend gezien, maar ze ging ook hard achteruit. Nu is t alweer jaren stabiel, maar t lijkt mij loodzwaar.

@Sanka, lekker BBQ! Leuke beeb/hondjes spam!
    Wie bewaakt nu wie? De honden slapen en Luuk is wakker ;). Mooie buggy!
    Thanks, tuurlijk mag je dat vragen! Ik was 80 euro kwijt, maar is gezet door een oude buurjongen van mij...
    Als ik bij Andy kom voor mijn arm is het eigenlijk gewoon 100 euro per uur. Kleine plaatjes daar geven ze nog wel prijzen voor af tegenwoordig, maar grote werken gaat gewoon per uur.

@Roeltje, en wat ben je gaan doen vandaag?

@Chicken, mazzelaar met zo'n man...kent ie de prijzen hahaha
    Mijn man had veel van Buddah toen ik hem leerde kennen...viel als een blok...ook voor de armband haha

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    wat een goed nieuws zeg! Stoere vent hoor!

net bij de liga zo'n 60 cc gedronken.. in totaal vandaag rond de 110 cc.. nu nog hopen op betere plasluiers, dan vind ik het prima ;)

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Happy; wat fijn! Goed zeg!

@ Roeltje; Lenn zag de ha-bui aankomen hahaha, fijn dat hij lekker is gaan drinken :)

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Gezellig samen borrelen via msn. Heb je goed voor elkaar. Geen kater? :D
    Hier gaat het wel goed hoor. :)

@riti
    Mijn honden heten Sanka en Lihram. Zijn broer en zus. :)
    Ik ga morgenvroeg ook maar even gelijk naar buiten. Het is hier nu zo klam. Vies.
    De buggy weegt maar 5.5 kilo. Volgens mijn man een van de lichtste buggy's. Heb ook een beugel voor op de fiets erbij gekregen, ideaal, lijkt me.
    Hier heeft luuk alleen een shirt aan of alleen zijn luier. Ik vind een romper zo warm en hij krijgt er ook warmte bultjes van op zijn buik.

@dretjuh
    Wat fijn dat er niks ernstigs was. Wel weer vervelend dat je dan niks kunt doen voor zo'n kleintje. Ik ken het.

@happy
    Wat fijn dat het niks is. :)

@poohbeer
    Oke thanks, ik weet wat ik met mijn verjaardags geld ga doen denk ik. Nu manlief nog overtuigen. ;)

@all
    Ik ga de spullen maar eens bij elkaar rapen. Zo lekker bbq. Hier is nu alleen de zon weg. Beetje jammer.
    Fijne avond allemaal.

16. gimena

gimena Niet meer actief

@sanka hahah nee voor het slapen gaan veel water drinken.

@dretjuh.jeetje kan nog een week duren hoop niet dat het geval is.
    beterschap.

17. mroos

mroos Niet meer actief

@happy, wat een goed nieuws! Nu idd even geen ziekenhuis meer!

@Pooh, stoere tattoo! Ik was nooit van de tattoos maar ik vind Boaz zo stoer dat ik wel eens heb nagedacht om zijn naam héél klein(dat dan weer wel haha) te tattoeren, vooralsnog ga ik eerst op zoek naar een leuke armband met zijn naam;)

@Riti, ennn, vandaag de deur uitgeweest:D?

@Roeltje, fijn dat het weer beter gaat met Lenn!

@Kruipen/tijgeren, wat is tijgeren precies? Vast een hele domme vraag maar ik weet het echt niet. Kruipen gebeurt hier niet hoor, hij rolt overal wel naartoe;)

@zelfstandig zitten, kunnen al jullie kindjes al zelfstandig zitten? Boaz heeft een sterke nek, en zit heel goed op mijn schoot, maar echt alleen rechtop zitten nog niet hoor..

Boaz ligt lekker te slapen, vanmiddag even weggeweest met zwangere schoonzusje die het helemaal zat is (31 weken), zo herkenbaar;)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; ja! vanmorgen gelijk begonnen met weggaan :).
    Hier ook een sterke meid, maar zelf blijven zitten kan ze echt nog niet.

19. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @happy: wat een goed nieuws!! Geweldig dat het zo goed gaat met je ventje.

@roeltje: fijn dat Lenn weer goed eet en drinkt!

@dretjuh: he bah rotvirus. Ik hoop dat Dani het ergste gehad heeft en snel opknapt!

@pooh: ik heb een set van een armband, ketting en ring uitgezocht van Fossil. Dus geen buddha 2 buddha geworden.

@chicken: wat een lieve man heb je! Al wat uitgezocht?? Ik ben vanmiddag bij de juwelier geweest. Wilde graag een mooie sieradenset maar niet zo grof. Je ziet nu zoveel van die grove/ grote schakels maar dat heb ik allemaal al. Is uiteindelijk een ring, ketting en armband van fossil geworden. Dus nog even geen buddha 2 buddha voor mij :)

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @mroos: ja emma zit al helemaal zelfstandig. Heeft van de week zelfs buiten in het badje gezeten zonder steun. Kan nu ff geen foto plaatsen maar zal ik vanavomd wel even doen:)

Deel Deze Pagina