De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Thanx! Eens in de zoveel tijd plannen we een kleine fotoshoot, erg leuk :)
    Voor mijn gevoel lopen Beau en Milan aardig gelijk op...zo lijkt het iig.
    Ik laat hem ook maar gewoon zijn gang gaan, wil ik hem daarin gaan remmen ben ik bang dat ik hem 'boos' maak en hem blokkeer in zijn doen en laten. Kan best zijn dat hij daardoor gefrustreerd raakt.
    Bij het CB waren ze er niet zo happig op, ach ja ik dacht " ene oor, andere oor weer uit" .
    Ik heb een zeer tevreden kind, wat wil ik nog meer.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees. Wat was er dan bij het CB?

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    dees
    ben ook wel benieuwd!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik ook!

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

hoor iedereen trouwens over draaiende baby's maar mijn kleine man wil alleen van buik naar rug draaien niet van rug op buik..(wel bijna trouwens maar net niet helemaal) zijn er meer baby's die nog niet draaien?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bapsie
    Milan heeft en hekel aan op zn buik liggen en ik heb dat dus ook niet heel vaak gedaan. Hij draait al wel een hele tijd van rug naar buik, maar terug niet. Wel op zijn zij, maar zn buik wil hij gewoon niet.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Mijn Milan draait ook van rug naar buik, maar niet terug...tot grote frustratie van hemzelf. Woest wordt ie dan...haha

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Haha, ineens allemaal zeer benieuwd :D
    Nou ik vertelde dus bij het CB dat Beau een zeer wijs en ondernemend mannetje is. Dat hij al een tijdje rolt, de nachten doorslaapt, op zo'n 3 a 4 voedingen zit, fruithapjes krijgt en nu al graag wil gaan zitten.
    De dame bij het CB zat me bijna met open mond aan te gapen en stond schijnbaar versteld van Beau's ontwikkeling.
    Ze vond het allemaal maar veel te snel gaan en moest onze kleine man gaan remmen in zijn gedrag/ondernemingen.
    Zo vertelde ik dat hij in de buggy al mee op stap gaat en thuis in de bumbo-seat zit.....nou hier was ze al helemaal niet blij mee.
    Schijnbaar mogen en/of horen ze nog niet te gaan zitten!!
    Ik heb lichtelijk laten blijken dat ik eigenlijk maar gewoon mee ga met Beau's avontuur en niet van plan ben mijn kind dingen 'af te leren'. Beau vind het allemaal ontzettend prachtig en leuk en heb echt een ontzettend lief en makkelijk zoontje.
    Ik heb het dus maar een beetje over me heen laten komen.....

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken:

Maar jouw milan draait dus wel van rug naar buik en niet andersom? Das apart! Meestal is het eerst van buik naar rug hihi.

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    dees
    ow op die manier. ach ja...je moet doen wat jou goed lijkt en dat doe je ook:)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @bapsie
    Luuk draait ook nog niet hoor. Ik oefen wel met hem op het bed. Maar zelf doen nee hoor. ;).
    Maakt me ook nog niet zoveel uit. Hij is strakjes nog lang groot. ;)

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lotte...ja typisch he, hij doet het echt niet. Hij zet het gewoon op een krijsen als hij terug wil..hihi.

@Dees..je hebt groot gelijk hoor, als hij er aan toe is, dan is dat gewoon zo. Ik zou hem ook niet gaan remmen. Daar wordt zo'n ventje niet blijer van. Lijkt mij als hij prima in z'n vel zit en vrolijk is dat er niets aan de hand is. Je zou bijna niks meer vertellen bij het CB.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Precies, ik blijf gewoon mijn eigen gevoel volgen.

@chicken; Hihi, nou dat dacht ik dus ook. Bij de volgende afspraak vertel ik gewoon zo min mogelijk.

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @Dees
    Gewoon niks meer zeggen op het cb. Ze schrijven ook alles op.

@all
    Heb net alles gelezen maar geen tijd om op iedereen te reageren. :( Maar weer beginnen mijn pauze is alweer voorbij. Nou ja nog een middagje morgen heb ik alweer weekend. :)

Vanavond barbeknoeien hahahahaah. Heerlijk.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @sanka; Ik ga het iig proberen :)
    Ohw lekker barbeknoeien :D Je hebt er volgens mij wel heerlijk weer bij.

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik wil ook barbeknoeien!!!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemiddag

draaien
    sinds afgelopen zondag draait hij goed van rug naar buik.. eerst blijf hij plat op zn buik liggen want zijn armpje lag nog onder hem;) afgelopen zondag keken we in de box en lag meneer vrolijk met zn hoofdje omhoog op zn buik.. stonden wel even dom te kijken haha.. van buik naar rug doet hij al een maand ofzo.

Dees
    gewoon je eigen plan trekken hoor.. ieder kindje is anders, neem aan dat de moeder het het beste weet..

Chicken
    goed gegroeid hoor!

Hier
    net een stuk liga gegeven.. wat een plakbende zeg haha.. kon hem meteen weer omkleden:D.. hij zat erop te sabbelen joh:D
    Hier is banaan ineens favoriet.. heel apart haha.. vanavond voor het eerst bruine bonen.. moet je trouwens bij elke nieuwe groente soort eerst een paar hapjes eten? hij reageert nergens raar op ofzo..
    ga even snel mn huis door, krijg zo visite..

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wil ik ook!!!!!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: Ik vind dat het noujuist prima gaat, met Dani gaat het precies zo en hier vinden ze t prachtig bij het CB!

Alleen is een buggy niet zo bevorderlijk voor de rug, daar is de rug nog niet sterk genoeg voor.
    Dus wat dat betreft kan ik het me wel voorstellen.

Layla hebben wij ook moeten remmen in haar ontwikkeling
    (die wilde al staan met 4 maanden)
    Nou eigenlijk nooit gedaan omdat het niet lukte, maar mevrouw praat nu als een kind van 3, spreekt een deel engels, loopt vanaf 11 maanden en eet als een kind van 4 en het gaat super met dr....

Doen wat je hart je zegt!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bv mama's
    hoe lang willen jullie doorgaan met bv en krijgen jullie er ook al vragen over v buitenstaanders? Hier krijg k ineens vragen als: 'nog even en dan krijgt ie geen bv meer hè?' en 'wanneer stop je? Als ze ouder dan n jaar zijn dan vind ik het wel raar hoor!' en 'wat gaat hij straks drinken als ie bijvoeding krijgt?' zeg ik dat ie bv krijgt en dan hoor ik 'maar dat is toch niet meer nodig dan?'. Als we met bij oeding beginnen dan heeft ie alsnog melk nodig en dan kan t net zo goed bv blijven! Het is BIJvoeding. Ach ja...mensen;)

Deel Deze Pagina