Hey meiden, kom er maar niet aan toe om te reageren...het is ook zulk lekker weer en op het werk is het ook al zo druk. Ff snel wat ik heb onthouden.. @ pooh, duim voor je voor morgen, heel veel succes!! @ gimena, jeehh supernieuws, wat zullen jullie blij zijn. @ collo, wat goed dat je mag blijven, gefeliciteerd. @ riti en dretjuh, sterkte met de kleintjes. @ doortje, leuke filmpjes!! @ sanka en psje, nog van harte meiden! Leuke spam ook van jullie. @ happy, goed nieuws zeg! Hopelijk zijn jullie nu snel klaar met de ziekenhuis toestanden. @ Lotte, lekker even er tussenuit! Heerlijk!! @ mroos, hema heeft wel leuke dompers. Iig met leuke kleurtjes en streepjes enzo. Heb er vd week ook een paar voor Matthijs gehaald. Die brengt deze warme dagen lekker alleen in een romper door en dan is zo'n gekleurde toch leuker dan een witte. Hier alles goed. Matthijs rolt de hele kamer door dus eindelijk geen gegil meer als hij het zat is op zijn buik. Zitten, een paar seconden en dan klapt hij dubbel. Morgen gaan we naar de Efteling met Julia. Schoonmams komt op Matthijs passen. Het is vast lekker rustig want welke idioten gaan er nou met 30 graden in de Efteling lopen..
Collo misschien zijn ze weer leuk als je ze n tijd weg legt!? Milan heeft ook altijd een hekel gehad aan op z'n buik liggen hoor en toch gaat ie juist daardoor van alles proberen om weg te komen en om te draaien. Ook vindt hij t op zijn buik draaien zelf wel leuk om te doen, maar dan heeft ie spijt als ie eenmaal op z'n buik ligt. Ach komt vanzelf vast wel
@Riti Voelt Maura zich al wat beter vandaag? @collo Wat fijn zeg vrijdag om 12.30 naar huis. Het word dan nog warmer dan vandaag. @lotte Hier in Nederland is 6 maanden garantie wettelijk verplicht dus het lijkt me stug dat erbij babydump geen garantie op zit. Wij hebben trouwens 3 jaar garantie. @doortje Wat een leuke filmpjes zeg. En wat een handige eetstoel. @psje Wat een super foto's zeg! En waar haal je die luierbroekjes of bestel je ze via internet? @meloen Veel plezier vandaag het zal wel warm worden. @all Hier vandaag maar lekker binnen blijven. Veeeel te warm word het vandaag bah. Gaan jullie nog iets leuks doen?
Goedemorgen dames! Riti Hoe is het met Maura? Collo oeh wat een mazzel Lekker op tijd naar huis vrijdag.. Sanka wordt echt warm he niet leuk.. Lenn krijgt warmtevlekjes op zijn armpjes en buikje.. Hij heeft er gelukkig geen last van, maar ziet er wel sneu uit.. Lekker in het zwembadje zitten vandaag.. Vanmorgen 6.00 uur was ie alweer wakker.. half 7 flesje gegeven,wilde niet meer slapen natuurlijk.. Manlief heeft hem bij ons op bed gelegd.. een lol dat ie had gaan maar eens ontbijten..
Hallo dames, Pfff voor de 5e nacht op een rij is Dani om 4 uur wakker en haast niet meer in slaap te krijen. Tja warm, honger... meneer had maar 60cc van zn laatste fles op, wil nie eten dus blijft honger hebben Last van keeltje.. arme Dani ............ arme wij.....GAAP ben moe! @Rompers: Hema heeft inderdaad leuke rompers! Kruidvat is ook niet echt heel verkeerd @RiTi: Maura weer n beetje beter? @Roeltje: Layla heeft ook warmtevlekjes, echt sneu maar volgens mij ook geen last van. @Psje: fotos'?? ohh ga ff kijken, dan heb ik wat gemist
Maura heeft nog steeds koorts, wel lager, maar dat is logisch zo ´s ochtends. Ze sliep licht en heeft wat gejammerd, heb haar 2 keer even er uit gehad om te knuffelen en een slokje water gegeven. Zo'n frummeltje om je heen gevouwen, tegen mama hangen, dat heeft ze anders nooit, echt ziekjes . Geen idee waar het vandaan komt, kan van alles zijn natuurlijk. @ PSje; mooi setje, leuk met dat wit er in! En leuke Emma-spam! @ rest; euhm, sorry ben het even kwijt. Kort nachtje hier *gaapie* @ kort nachtje; man ging gisteren de auto van mijn ouders ophalen uit de achterhoek (die gaan een maand op vakantie en dan staat die er maar). Hele tour zo na je werk, treinen vertraging beuh. Uiteindelijk op weg naar huis, boem-knal-pats en veel rook. Sta je dan aan de kant van de weg in the middle of nowhere met de auto van een ander . Gelukkig was de accu van zijn tel nog net niet leeg pfff. Maar goed, hij is thuis gekomen, auto weggesleept en die gaat vandaag terug naar zijn garage (week geleden net helemaal gekeurd). Maar het was dus een latertje met de nodige consternatie .
Modieuse jongensrompers; lastig! en aan de prijs vind ik. Maar Nijntje (V&D) heeft soms wel leuke, ook voor jongens. (heb nu een oranje-korte mouw met de Dick bruna-leeuw er op). En Lief! vind ik vaak erg leuk voor jongens, redelijk te betalen tijdens de sale (nu -50% maar wordt nog 70%) maar dan nog steeds vind ik de rompers zó duur.
@roeltje Hier krijgt Luuk ook warmte bultjes. Ik doe hem dus ook geen romper meer aan en moet zeggen dat dat heel veel scheelt. Misschien een tip? Veel plezier in je zwembadje, bevalt hij goed? Was toch nieuw? @dretjuh Wat vervelend zeg. Vier uur al wakker pff meid kan me voorstellen dat je moe bent. Slaapt hij op de dag nu wel wat meer? @riti Shit zeg kun je een auto lenen gaat hij stuk. Nu maar hopen dat hij snel is gemaakt. En maura nog steeds ziekjes. Heb bah. Veel sterkte vandaag.
@Sanka: Hij slaapt in de ochtend nog heeel ff, een uurtje misschien En overdag zo'n 2 uurtjes... Meer niet... @ALL: Dani schuift sinds net!! Heb een filmpje op mijn hyves gezet Wat een ontwikkeling deze week zeg: - Hij kan beter zitten - Hij staat! - Hij trekt zich zelf op - Hij schuift
He meiden Die warmtebultjes, zijn dat echt bultjes of vlekjes? Zie namelijk net weer dat Amy op haar armen en benen wat rode vlekjes heeft. Anders dan die hele kleine vlekjes die ze vorige week had toen ze zo ziek was, veel groter en roder ook en het zijn er echt maar een stuk of 10-12. Iemand een idee? Heb vorige week nl. een logeerpartijtje met mijn nichtje moeten afblazen, dus die was natuurlijk helemaal overstuur (ze is 8 jaar) en ben zo bang dat Amy dadelijk weer ziek wordt en ik het voor een tweede keer moet afblazen. Vond het de vorige keer al zo erg voor haar. Ze had zich er zo op verheugd.
@dretjuh Zal zo even kijken leuk. Hij gaat wel snel zeg. je zult wel erg trots zijn. @collo Het zijn allemaal hele kleine bultjes niet te tellen. Ja hoe zal ik het omschrijven. Soort van kippevel en die bultjes zijn zeg maar rood. Hoop dat je er wat mee kunt.
@ Collo; geen idee, hopelijk is het niks en wordt Amy niet weer ziek. @ Dretjuh; hihi heb je filmpje bekeken, leuk!
Goedemorgen!!! Collo, dat zijn geen warmtebultjes hoor.... weet zo niet wat het wel is. Riti, wat sneu dat Maura ziek is. veel beterschap. Happy, mooi nieuws!!! Dretjuh! Jeuh! weer een tijgeraar erbij.... Hier, vanmorgen is Dennis met Beau naar het CB geweest. Hij weegt nu 9110 gram en is 70,5 cm. kleine dikkert haha. Nu is Dennis op weg naar de kinderarts met Beau, daar hoort hij of er nog een MRI gemaakt moet worden. Hij moet nu een half uur per dag een oogpleister op, zielig joh. 2 augustus weer naar de orthoptist en 5 augustus naar het oogziekenhuis... Wat warm is het al hè!
Goedemorgen sanka ja haha tuurlijk heb je 6 maanden garantie, maar daar heb je meestal weinig aan. Ik bedoelde garantie die je bij andere gewone winkels extra hebt. Het eerste half jaar gaat er niet heel vaak iets stuk all batterij is bijna leeg ik verstuur dit snel
@collo: zolang het rode vlekjes/bultjes zijn die weggaan als je erover wrijft is het niet erg... Pas als ze blijven staan ook als je erover wrijft, moet je alert zijn.... Zo is het mij verteld!