De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; jeetje wat zit er dan nog veel ruimte in mm zeg...

@ Sanka; ben (al heel lang) aan het afbouwen, ze krijgt nu nog maar 1 bv en dan ook nog uit de vriezer. Maar het begon andersom, met kv toen de bv niet op gang kwam, toen volledig bv en toen dat met kolven niet vol te houden was 1 kv er bij. Met 5 mnd zijn we de kv gaan uitbreiden.
    Hoor vaak dat 1 of 2x bv goed te doen is, maar dat heb je niet altijd voor het kiezen natuurlijk.

@ ego; net toch ff HA gebeld; geen paracetamol als ze goed slaapt, goed drinkt en dr hoofd rechtop kan houden. Máar, ze vinden het niet tof dat er geen aanwijsbare reden is waar het vandaan komt. Dus of ik morgen weer wil bellen en dan rekening houden met een afspraak, dan willen ze dr toch even zien.
    en wat doet het draakje..? die ligt nu te zingen in dr bed :D:D:D

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    hihi bijna goed:p......Ronald! Haha;). Je kan niet alles onthouden en zovaak zeg ik z'n naam hier niet;).

Hier
    de kleine wonderen zijn de wereld nog niet uit! Vanmorgen om 7uur werd Milan wakker en ging liggen spelen en kleppen "dadadaaadada" en toen ging hij na n half uur weer slapen. Om 10:00 ging ik even kijken en toen lag ie op z'n buik te slapen!! Heuhhhh!!!?? Haha, erg komisch voor n kind dat niet graag op z'n buik ligt. Wel een heel lief gezicht!!

Verder
    het was gisteren 6 weken geleden dak ongi was. Dus zal binnenkort wel ongi worden neem ik aan!? Blijft spannend zeg..pfff. Droom steeds dat ik testen doe haha. Laatst droomde ik dat ik posi testte en toen raakte ik n beetje in paniek, even later deed ik nog een test en die was nega. Toen was ik in m'n droom toch ineens wel erg telleurgesteld;)

3. mroos

mroos Niet meer actief

@Lotte, voel je je niet zwanger?

@Riti, dat is een goed teken toch:D

@all, het mooiste jongetje van de decembermama's(;)) net lekker aan het badderen;
    Bekijk bijlage 82523

Nu even snel boodschappen doen!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #4824 collo003, 1 jul 2010
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
    Mroos
    Dat boekje is hier ook een grote hit in badje, lieve foto...

Lotte
    Zou je zwanger kunnen zijn dan? Spannend hoor!

Als mevrouw vandaag nog besluit een keertje wakker te worden kan ik eindelijk even een zwembadje gaan halen. Zag bij het KV wel een leuke, maar die heeft geloof ik geen afdekzeil. Da's toch wel handig...

Verder heb ik net toch maar de vlos gebeld en mijn zorgen uitgesproken. Heb geen bloedverlies meer, maar sinds vorige week ben ik echt 180 graden gedraaid van miss positivo naar een ontzettende doemdenker en ik kan mezelf niet meer positief krijgen. Ik heb mezelf er vorige week van overtuigd dat het fout zit en durf nu niks meer te hopen. Stom he?
    Maar iig heb ik nu al een afspraak kunnen maken voor een echo, 1 dag na de intake met de vlos. Dus dinsdag intake, woensdag echo.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dag dames!

Daar ben ik weer :D
    Ik heb een paar heerlijke dagen gehad in het oosten des lands samen met Beau.
    Ik heb alles trouw terug gelezen maar het is toch echt ff teveel om op te reageren hoor...sorry.

@pooh; Balen zeg dat je dus net te laat was, op naar de volgende maand dus.....boehoe :(

@hier; Beau kan nu geheel zelfstandig blijven zitten, hij weet zich prima te corrigeren wanneer hij wat wankel zit. Natuurlijk hebben we daar ook wat foto's van gemaakt en een leuk filmpje......filmpje moet alleen nog ff verwerkt worden.
    Helemaal stoer dus :D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De 1e foto :D

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    foto 2...(mijn favoriet nu)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En deze is ook lief :)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat een super spam zeg! Wat zit hij mooi!

Kan ik natuurlijk ook niet achterblijven....

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ego": PFFFFFFFFFFFFFFFF de kijker die dinsdag zou komen komt morgen dus ben aan de poets, maar mijn goed wat is het heeet!!!!!

@ hier: lianne heeft meestal alleen romper aan en soms dan broekje erover en soms shirtje, als we op pad gaan, maar als we er dan zijn snel uit! thuis vaak lekker alleen in de luier, soms ook al lekker zo slapen en snachts een dunne slaapzak en verder alleen luier...
    ze heeft het ook warm en van die kleine hitte bultjes, soms beetje uitslag (krijg je als je romper nat word van de melk..) en ook van die rare vlekjes maar denk dat dat muggenbeten zijn, zit namelijk zelf ook onder ....

@ lotte: spannend hoor!
    ik ben helemaal nog niet ongi geweest sinds ik ben bevallen dus hahaha... hoef nog niet te rekenen.. of nou ja, kan nog niet
    zijn ook niet altijd even secuur met condooms.. maar goed, we zien wel.. officieel willen we nog even wachten dus

zieke kindjes: zielig hoor!

beau zit echt al goed!

pooh succes met je ei!

hier zat lianne gister op 2 handen en 1 knie! en duwt zich steeds achteruit met der handen of vooruit met haar benen, ze weet iig echt goed hoe ze ergens moet komen!

@ lotte: ms vind milan het nu minder een probleem nu die zelf weet hoe die heen en terug kan rollen??

Verder is't te warm om te reageren hoor... ;)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mijn kleine lolbroek....

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Wauwie, ze heeft ook echt lol he in die loopstoel!
    Bevalt dat ding een beetje?

@Joyce; Pfff dat is waar ook, nou ik zou ook eigenlijk moeten poetsen maar ik laat het nog wel ff. Snap wel dat jij nu helaas geen andere keus hebt.
    Ik hoop iig dat het straks met succes zal zijn.

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

@ziekige en koortsige kids: sterkte mama's!

@pooh: verdomme zeg! (dat is nu wel op z'n plaats toch?) hebben ze al gebeld? Het kan toch haast niet dat je ei tussen de echo's door is geschoten?

@hier: tijd voor spam, maar ik hoop dat het nu wel lukt!
    Ff checken dus....

Ze zit hier stevig, maar het is telkens maar kort hoor...ze zit heel stevig, totdat ze echt met haar hoofd gaat draaien enzo, dan valt ze om...

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    En nog even een emmershot, net als Beau een tijdje terug!

Zo leuk!

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Wat een mooie spam.

@collo
    Ook al zo'n leuke spam

@suuskebab
    Wat een prinsesje zeg. Wauw wat een mooie haartjes.

@elmo
    Het lijkt mij eigenlijk ook wel fijn om overdag gewoon een fles te geven en voor de rest kv. Hoef ik op het werk niet meer te kolven.

@riti
    Tuurlijk sorry was even vergeten dat je bezig was met afbouwen. :)

@all
    Sorry weet het niet meer.

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    En nog eentje van het strand 's avonds!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Wat lijkt ze al een grote meid zeg op die 1e spam foto!! Super :D
    En die emmer foto is ook leuk zeg!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Dat vind ik van de andere kinders ook altijd! Als ik dan foto's zie dan denk ik echt, wooooow wat worden ze toch snel groot! Beau ook hoor, wat gaat die hard!

@lotte: zou je zwanger kunnen zijn? Spannend zeg! Al 6 weken geleden....Ben/was je regelmatig ongesteld, of had je wel vaker een langere cyclus?
    Bij mij zou het ook kunnen in theorie, maar denk van niet hoor... Moet dit weekend ongie worden. Voelde vanmorgen al wat buikpijntjes, maar tot op heden nog niks... zal morgen of zondag wel komen denk ik. brusje zou reuze welkom zijn, maar over paar maandjes ook... hebben besloten maar een beetje op z'n beloop te laten, maar er niet op te focussen zeg maar...

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    helemaal vergeten:

@amy en beau spam: Geweldig joh! Ik vind onze kinderen ZO knap! Echt waar! d'r is er niet 1 die niet knap is, goed gemaakt van ons hoor!

@alle lieve berichtjes over ons pap: thanks meiden! Er zijn er stiekem nog best veel hier hoor, die heel dichtbij zoveel leed zien...verschrikkelijk vind ik het!

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ooh wat een mooie lieve blije spam allemaal :)
    Wat een prachtige kindjes toch.

@ Sanka; oh nee ik ga er absoluut niet van uit dat je zoiets weet/onthoudt, dus geen sorry! Dat ik 'al heel lang' schreef bij het afbouwen is mijn eigen frustratie :D. Het gaat trouwens best goed nu, ik was vorige week even goed ziek en dat heeft me qua afbouwen weer een stap in de goede richting geholpen :).

Deel Deze Pagina