@suus; Dat was ik dus nog vergeten te zeggen..oops.... Heel veel sterkte gewenst met je vader, ik weet zelf dat het een heftige ziekte is. Wat een dubbele gevoelens kun je er dan bij hebben he. @mooie kindjes; Dat hebben we zeker goed gedaan!! Allemaal toppertjes Nu maar hopen dat ons 2e wondertje ook zo'n scheet gaat worden .....pfff ben zo benieuwd naar hem/haar
@dees Hoe gaat het eigenlijk met je? Moe misselijk of valt het nog wel mee? @riti Nee maar vind het zo lullig probeer altijd zoveel mogelijk te onthouden. @lotte Kan het niet zijn door de bv dat je nog niet ongi bent?
Mroos pff nee geloof niet dat ik me zwanger voel..Vorige keer zat er 6 weken en 3 dagen tussen, dus t kan nog komen. De ongi bedoel ik leuke spam! Ik moet echt nog wat voor in badje kopen! collo Ja het zou kunnen, maar denk t niet. Ben uit gegaan van m'n kortste cyclus tot nu toe en dan zijn we ruim om m'n ei bezig geweest. Maar ja, toch is t eng!! Wat goed dat je gebeld hebt. Is niet lekker om zo onzeker te zijn! Hopelijk is alles gewoon goed!! Ik duim voor je! Knufff Dees leuke foto's en leuk shirtje v Nijntje! Ik vind de eerste t leukst Collo ook leuke spam! Ze vindt t zo te zien leuk in de loopstoel joyce Milan heeft ook n paar vlekjes en denk idd ook muggenprikjes. En vlak onder z'n nekje wat bultjes door t kwijlen. Wij zijn ook niet bezig hoor, maar idd ook niet altijd secuur. Wel als ik echt denk in de buurt van m'n ei te zijn. Maar is moeilijk inschatten omdat m'n cyclussen zo onregelmatig zijn nog! Had laatst wel echt symptomen die bij n eisprong horen en daar zaten we goed omheen. Suus wauw! Mooie foto! Echt n dametje Die in de emmer is ook leuk eerste cyclus was iets van 10 weken, toen 9 en toen 6 (heb t in m'n agenda precies staan). Dus niet regelmatig. Wij zouden wel willen, maar is nu even niet verstandig ivm dat we n huis moeten hebben en nog meer onzekerheden. Wel spannend dat jullie t gewoon zien wanneer t zo is!! Zo zou ik t ook graag willen! All nog leuk nieuws. Weten jullie nog dat ik vertelde dat m'n collega/vriendin 3x een miskraam kreeg? Bij de eerste scheelde we 2 weken in de zwangerschap en bij de tweede was ik ook nog zwanger. Ze belde net dat ze 13 weken zwanger is!!!! Kreeg kippenvel! Zo fijn voor ze.
Sanka ja dat kan. Maar t is gewoon spannend nu omdat we een gevaarlijke manier van ac hebben gekozen.
@Sanka; Ik voel me eigenlijk heel wisselend misselijk, best vervelend met ook nog eens die darmklachten erbij. Morgen moet ik naar het ZH voor de uitslag van al die onderzoeken, ik moet dan gelijk maar aangeven dat ik weer zwanger ben en wil dan vragen welke medicatie ik mag gaan gebruiken. Ik wil echt niet klagen ofzo maar ik heb me wel eens beter gevoelt. @Lotte; Leuk he dat shirtje, vind nijntje ook zo cowl Wat super nieuws voor je collega/vriendin!! Gefeliciteerd!
Dees vind m vooral ook leuk door de kleuren en dan 1 Nijntje thnx als je t over de duivel hebt!! ik denk 10min geleden ineens "wat voel ik nou?"...ja hoor ongi geworden!!! Haha! Hopelijk blijft t nu rond de 6 weken, dan kunnen we er rekening mee houden
Hier nog geen foon...heb ze gebeld omdat ze meestal tussen half 1 en 2 uur bellen...ze kunnen normaliter tot 15 uur bellen (ik belde hen om 14.45 u). Maar vandaag kan t weleens 16.30 uur worden, mijn uitslag is nl nog niet binnen........t leek erop dat t enkel om mijn uitslagen gaat want ze vroeg wat mijn geboortedatum was, want ze had nog maar 1 map liggen.....tssss unf*cking believ**** Ik haat t Umc onderhand . Ben blij dat mijn cardioloog niet zo'n prutser is..... straks lees ik alles netjes terug...moest ff spugen hier
@pooh Jeetje het is inderdaad niet te geloven zeg. Kun je daar niet gewoon even heen gaan en flink schelden. En dan kun je gewoon zeggen het ligt aan de warmte. 8) @dees Nou hopen dat je medicijnen krijgt die je inderdaad helpen. En klagen mag hier hoor. @lotte Nou gelukkig maar toch?
heey mamas ik ben ook weer even terug te druk gehad afgelopen weken, gedonder met ex gehad, omdat ik een nieuwe relatie heb wilde hij jaydan niet thuis brengen met die hitte afgelopen zondag was hij bijna bij drachten en is toen weer terug gekeer, jaydan zat al 3 kwartier in de auto, toen weer 3 kwartier terug.. arm kind, heeft hij zijn vader hier heen gestuurd, kon jaydan nog een keer een uur in de auto, omdat hij het niet aan kon.. was jaydan 3 uren te laat thuis, kinderachtig gedoe. dus even rust genomen, drinken jullie kids ook zo slecht met dit weer. jaydan laat soms van de 2 flessen die hij krijgt wel 100 cc van de 210 staan en broodje maar half, warm eten wel goed, en pap ook goed.. hoop dat hij niet uitdroogt, kan hem moeilijk roosvic of diksap geven... maandag cb even vragen... veder ziet hij er goed uit maar krijgt dus 150 ml pap en potje warm eten en 2x 100 cc binnen is toch veel te weinig... meer wil hij gewoon niet.. komt dit jullie bekend voor? xxx liefs mamahilda
Pooh aaarggg...niet fijn!! Stomme UMC! Dees niet fijn steeds die darmproblemen! Je mag best "klagen"!! Oef zal wel nog lastig worden met medicijnen ben ik bang. Je zal vast wel iets krijgen, maar echt goed is t meestal niet. Hopelijk weten ze n goede (tijdelijke) oplossing! Sterkte! Sanka idd gelukkig maar. Eerst n huisje en wat andere dingen oplossen
wat een geweldige fotos allemaal wat zit beau stevig zeg, jaydan is te druk om te zitten. hij kan het wel maar hij ziet van alles, (wil meer dan hij kan, word hij gefrustreerd van) en dan valt ie om, wil alles grijpen, hij vind het wel geweldig op de fiets praten tegen alles om hem heen,
Mamahilda wat vervelend v je ex. Hopelijk blijft ie dit niet doen!!! Ben je daar niet bang voor? Dus je neemt m nu toch wel mee in t fietszitje? Fijn dat ie t leuk vindt!
@ Dees; he wat rottig dat je je zo vervelend voelt. Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen morgen in het ZH. @ Lotte; voorlopig dus nog even geen tweede @ mamahilda; bah gedonder met je ex is niet ok, hoop dat het hier voorlopig bij blijft, even rust klinkt goed. Hij drinkt wel weinig, als ondergrens voor vocht hou ik zelf altijd 50 ml per kilo lichaamsgewicht aan, maar dat is dus minimaal. Even bij cb vragen, die weten het wel en als hij het verder goed doet zegt dat ook heel veel natuurlijk. @ Pooh; allemachtig het moet niet gekker worden zeg, bah. @ hier; 39.6 , voor deze mama over de grens heen, zetpil paracetamol gegeven. Verder sinds vanmorgen terug naar om de 3 uur voeden dus we gaan naar de 5 voedingen vandaag, ze drinkt steeds 180 - 200 dus ik vind het wel prima. Tussendoor af en toe een sipje water, dus qua vocht doet ze het super gelukkig. Krijg verder niks gedaan, zit als een kip op het nest nu en ben stiekem ook wel blij dat ik de gelegenheid heb daarvoor.
@mamahilda Hey daar ben je weer. He gedonder met je ex das niet leuk. Hoop dat dit niet vaker gaat voor komen voor je. @riti Wat fijn dat Maura wel goed drinkt. @lotte Mochten wij toch voor een tweede gaan dan moeten wij ook eerst een ander huisje. Maar ja kopen durf ik nu niet zo goed net gedonder met mijn man zijn baan gehad. En mijn werk gaat verhuizen naar een andere plek. Dus wil eerst zien of ik dat allemaal wel vol houden.
ik hou hem goed scherp in de gaten. @ lotte ben er wel bang voor. hij wilde jaydan over 2 weken een vrijdag extra omdat hij dan jarig is, ik heb gezegd oke voor deze keer, ik zou iets makelijker worden, kwam wisselen enzo maar dat was voordat hij dit flikte. ik wil het nu niet meer, hij komt zijn afspraken die vast staan bij de advocaat niet eens na...
@ lotte ja hij zit heerlijk en stevig op de fiets hangt er niet in, gaat heel goed. fiets geen kilometer hoor maar rondje om het huis of naar de supermarkt op de hoek en ook niet iedere dag hoor. heeft nu 3 keer gefietst, doe rustig aan
Riti hopelijk zakt de koorts snel! Gelukkig drinkt ze goed! Sanka jullie dus ook n huisje. Wij hebben nog 4mnd om iets te vinden. Kopen lijkt me ook eng nu! Mamahilda oei..jammer dat t vaak zo moet lopen. Hij denkt ook ze geeft me 1 vinger en ik pak de hele hand!! Vanaf nu goed op je strepen staan dan maar en met jou advocaat praten..zonde hè dat soort dingen knuffie!!
Hier geen problemen met drinken gelukkig. Netjes aan de borst 4 x of 2x borst en 2x fles (220 tot 240cc). Vandaag voor het eerst opvolgmelk geprobeerd (1/3 opvolg de rest BV) en helemaal leeg! Super trots!! Kolfde net maar 130cc dus merk dat het 's middags echt aan het teruglopen is. (vanmorgen gelukkig wel 220 cc). Vanochtend bij het CB was ons ventje 70 cm en 8285gram! "Hij ontwikkelt zich zoals gewone kindjes" zei de CB arts; euh mevrouw hij IS een gewoon kindje!!! Fijn hoor dat hij zo'n stempel heeft gekregen...Ze hoefde niet te vragen of hij al brabbelde; ze lulde de oren van haar kop haha!!
Mamahilda mooi dat t fietsen zo goed gaat. Lijkt me weer n hele ervaring voor zo'n kleintje!! Ik heb helaas nog geen fietszitje, dus over n tijdje eerst maar ns voor kijken woejoooo!! Wordt bij mij in de buurt morgen richting de 37 graden!! Pfffffff help!!