@lotte Ik zie net het nieuws ja bah bah hier ook zo'n 37 graden. Is toch niet normaal meer?? Het is hier al zo warm.
@het weer; Ik weet dat het eigenlijk nooit goed is maar als het warm wordt hier in NL dan is het ook gelijk zo extreem warm!! Pfff ik zweet de pan uit hiero , ik hoop dat het vanavond wel een beetje afkoelt wanneer ik mag werken.
@happy geweldig dat hij nog zo goed drinkt krijgt hij ook bij voeding zoals brood en warm eten? of alleen maar borst en fles? lengte en gewicht is ook super toch en dat hij kletst heerlijk. jaydan doet dat nog niet. nog geen dadada bababa hier.. en nog steeds tandloos staat zo lief nog
mamahilde; alleen borst en fles. Wel met fruit begonnen, gaat redelijk. Mogen nu wel beginnen met "avondeten" ben benieuwd hoe dat gaat. Brood wachten we nog even mee tot 7,5 maand. Anders is het zo veel ineens.
bleh, auto kan naar de schroot Lagers zijn door de motor geschoten (vandaar de olie) en is helemaal afgeschreven. Voel me zo lullig, mn ouders zouden morgen op vakantie maar hebben bij terugkomst een auto nodig vanwege werk. Lekker weg gaan zo.
*** FF EGO*** ben ik weer, werd om 5 uur (!) gebeld met de bloeduitslagen....ja ei alweer geweest g*tver...sorry. De doos kwam nu met het idee om toch maar een kunstmatige cyclus in gang te zetten....dit betekend; vanaf nieuwe menstruatie de pil gaan slikken 7 a 10 dagen, dan MINIMAAL 4 weken decapeptil spuiten, pillen slikken om het baarmoederslijmvlies op te bouwen en controle's dan rond 4,5 week weer pregnyl spuiten en dan na 5 dagen de terugplaatsing. Als ik ruim reken kom ik dus op 10 + 28 +5 = 43 dagen! voor de embryo ontdooing...dan dezelfde dag terugplaatsen (als ie goed uit de vriezer komt. En dan nog 16 wachtdagen voor testen...dus 59 dagen! Belachelijk gewoon. Mag dus morgen fijn terug naar t UMC voor recepten plus spuit en slik schema.....
He getver pooh!!! Dat is balen zeg!!! wat een gek***t! Sterkte en een virituele knuffel. Mamahilde, wat balen dat het zo'n gezeur is met je ex, lijkt me vreselijk om zo te moeten knokken om je kind. Riti, ook al ellende met de auto, en Maura nog ziek bah. Hier is Beau vanmorgen bij de kinderarts geweest. het blijkt dus dat de MRI goed genoeg was om te zien dat er geen tumor zat. hij was te bewogen om te constateren of er aangeboren afwijkingen waren, maar omdat Beau zo goed ontwikkeld weet ze 90 procent zeker dat het zenuwschade is door de bevalling. Nu in september weer terug tenzij er iets gebeurd dan moeten we eerder komen. Heerlijk nu pas weer in augustus naar het ziekenhuis voor Beau. Met Nikki moet ik volgende week even voor nacontrole. Maar goed ik ga dus wel een gesprek aanvragen met het ziekenhuis waarom ze me niet eerder ingeleid hebben. Ze wisten dat hij groot was en dat Nikki ook zo groot was.... Ze kunnen nooit een garantie geven natuurlijk maar naar mijn idee had het oogprobleem van Beau voorkomen kunnen worden. Nu moet hij minimaal 2 oogoperaties omdat zij maar zoiets hadden van ach het valt wel mee hoe groot hij is.... maar goed. Wil het daar dus gewoon even gezegd hebben. Verder.... wat een hitte...
@Lotte, thanks...heeft niet geholpen helaas....jammer! Toch ongi...tegenvaller? Ronald ja...ik zal t niet meer vergeten! Leuk nieuws van je vriendin zeg! Super! Ja, UMC is stom ! Uuhh, dan wordt t hier morgen ook 37 graden, pfffffff...jeetje.. @Riti, voor de terugplaatsing moet ie 14 a 15 mm zijn. Een ei groeit normaal gesproken 2 mm per dag. Op dag 9 10 mm..daarom dag 11 en 13 terug. Nu beweerde ze aan de foon dat hij al voor mijn dag 9 gesprongen zijn...geloof ik niet. Heb nog nooit een cyclus van 9 (of minder) + 14 dagen gehad...maar dat kunnen we bewijzen....zodra ik ongi ben... Ik ben bij haar al 2x eerder te laat geweest...dus krijg sterk de neiging dat het aan haar echo kunsten ligt.... T is veel te warm om meer te doen als op het nest te zitten...snap niet hoe mijn man dat doet...10.000 stenen per dag verwerken in deze temperaturen...respect voor mijn hubbie! Balen van de auto zeg! Jullie kunnen er ook niks aan doen...ja mee balen met je ouders...meer niet.... @Mroos, ik ben ook verliefd op Boaz! Heb gelukkig een meisje anders was t een echte competitie! Ik vind dat ie een heerlijk snoetje heeft! En een stoere naam...jammer genoeg vind mijn hubbie t niks... @Collo, zal aan je denken woensdag meis! Zet m op! Wat een vrolijke foto van Amy zeg! Echt schattig! @Drees, leuke spam weer van Beau! Lotus heeft een shirtje met het hoofd van Nijntje en daarnaast het lijf + staart van een visje...staat onder: ToNijtje...zo cute, zwart shirtje.. @Joyce, veeeeeeeeeuuuuuuuul succes met de bezichtiging morgen! @Suuskebab, nou zo voelt het wel ja...houd t nooit op is het motto vandaag...hopelijk morgen weer over. Belt ook heel vrolijk op: Met Hoekstra, fertiliteitsarts UMC, heb nog even uw bloeduitslagen achterhaald... Maar ik heb helaas slecht nieuws...tsss...nooit training slecht nieuws brengen gehad...door de verhoging in haar stem kreeg ik weer ff hoop...duurde alleen niet lang . O suus, wat een mooie meid is Maud! Prachtige haartjes ook! Mijne is nog zo goed als kaal...zit wel een laagje haar op hoor, maar meer dan dat is t niet. Mooie foto ook van jullie saampjes! MS is echt verschrikkelijk, heb nooit begrepen waarom ze overal medicijnen voor hebben (AIDS etc) en nooit voor deze toch al oudere ziekte! Sterkte meisje! @Sanka, geen puf voor...te warm...maar zou op zich het recht wel hebben om ze ff uit te kafferen...4 maanden bezig voor een cryo terug plaatsing...is belachelijk! En dan die huub huub barberatruc nog van ze niet te vergeten... Trouwens moet morgen terug...wie weet! Thanks meis! @Elmo, yeuh! Goed nieuws over beau! Dat horen we graag, toppie! Zullen we een klachtenlijn voor ZH openen? Ik zou ook zeker een gesprek aanvragen! Suc6 met de nacontrole van Nikki! Thanks for your hug! @MamaHilda, thanks for your respects op hyves! Ooowww, wat zijn mannen toch soms zielige wezens! Ik herken zoveel in je verhaal...ik ben inmiddels ruim 5 jaar verder, maar mijn ex heeft in t begin zelfs de auto van mijn prille lover onderhande genomen... (prille lover is nu husband). T gaat vanzelf over...hoe minder aandacht je eraan schenkt hoe eerder t over is! @Happy, ook al zo'n beer joh! Geweldig! Goed dat je die vrouw van t cb op haar nr hebt gezet...stom mens..ze hebben echt geen idee wat ze zeggen dan he? Eikels...
@Sanka, zou kunnen...ben de combi zp naam/hyves naam kwijt...dit is mijn hyves: Wim, Wen, Max en Lotus Profiel - hyves.nl
RiTi Jij kunt er toch ook niks aan doen dat hun auto total loss is? Anders was het hun zelf ws gebeurt hoor. Wat sneu van Maura. Gelukkig drinkt ze nog goed. Drinken Volgens het CB moeten ze minimaal per dag een halve liter vocht binnen krijgen. Maar toen Amy vorige week nog geen 300 ml in een dag had gedronken was ze nog lang niet uitgedroogd volgens die rotarts. Dus er zal wel een goede marge in zitten. Volgens mij ligt het er ook een beetje aan of je kindje wat reserves heeft. Pooh Dat Tonijntje shirt heb ik ook voor Amy. Ik vond hem wel humor, maar lijk wel de enige.... Klote van je turbo ei meid. En nou toch weer de hele santekraam aan spuiten etc erbij...balen. Mara het is misschien beter dan de ene na de andere maand te laat te zijn. Prutsers daar! Suus Ben nog steeds echt zwaar verliefd op Maud. Wat een mooie dame is dat zeg. Vond ik ook echt al vanaf haar geboorte. Ze heeft zo'n apart koppie! Maar moet echt zeggen dat hier geen lelijke babies bij zijn. Elmo Dat is goed nieuws zeg! Zenuwschade is natuurlijk ook niet leuk, maar een tumor uitsluiten is toch wel heel erg fijn! Tot hoe lang hebben ze je eigenlijk laten lopen, want we wisten idd dat je nogal grote kindjes bakt.
@Collo, ja misschien wel, maar ik zeg je: Ik ben benieuwd wat ze dan weer in petto hebben. ToNijntje is wel cool!!!!! Ik hou normaal niet van shirtjes met afbeeldingen, zeker niet van tv etc...maar deze is echt zooooooo leuk. Ik heb vd week gelezen dat kindjes van 6 maanden 910 ml vocht per dag nodig hebben, incl flessen dat dan wel...is veel hoor! En dat ouders zich dus vaak vergissen over de hoeveelheid... @Sanka, ja ik dacht t al, maar wist het niet zeker ivm de namen...hihi
Pooh, haha Dennis is mijn mannetje haha. Collo ben ingeleid met 40 +2 op verzoek maar ik heb er flink om moeten zeuren en de grootste reden voor het inleiden was voor hun dat ik al weken niet meer sliep...:x
Sorry ff ego bericht, ben TE moe om alles te lezen! Dani is de hele dag super lief en vrolijk geweest, alleen zo rond half 8 als hij naar bed moet dan begint het gedonder. Hij wil absoluut NIET liggen, wil alles maar dat niet. Wil niet drinken, wil zn fles niet... en blijft maar huilen en huilen Nu is hij na 1,5 uur gedonder in de box in slaap gevallen zonder flesje... Hopelijk wordt hij gauw wakker om alsnog een flesje op te drinken, anders komt ie WEER om 4 uur vannacht snik arme dani, arme ik