De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Pfwoe, heftig zeg. Dani zal ook wel ff flink last hebben van de warmte dan ofzo? Dat het hem aldaar te warm is in bed misschien.
    Hopelijk ga je een rustige nacht tegemoet :)

@Pooh; Shirtje van Nijntje klinkt leuk, alleen ken ik die niet.....boehoe.
    Mag ik vragen waar deze te koop zijn :p Dan kan ik er misschien nog 1 aanschaffen :D Kinderbijslag is weer binnen!!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai

ego
    zucht, zit zo met die verjaardag morgen. Voor de meeste van jullie lijkt t misschien onzin, maar ik ben niet graag van huis savonds..ze viert t pas om 21:00uur (idiote tijd vind ik), maar ik mag 19:30 al komen. Als ik Milan mee neem dan moet hij eigenlijk bijna meteen gevoed worden en dat vind ik niet echt prettig bij onbekenden. Ik kan ook geen voeding kolven als ik thuis kom, want dan zit er te lang tussen (auw!!). Ervoor kan ook niet, want ik moet n uur rijden en dan zou ik weer in de knoop komen met z'n andere voeding. Als ik ga dan doe ik t alleen uit sxhuldgevoel:(. Ben blij dak t hier ff kwijt kan! Hoop dat iemand t leest;) thnx

sanka
    ja warm he!? Belachelijk toch!!?

Lief dat je t vraagt over de hapjes:). Gaat heel goed!! Hij lust tot nu toe alles wat we geven! Wortel, broccoli, courgette (paar hapjes wennen) en sperziebonen! Hij at ook gelijk al best veel! Heeft goed opgelet;). Was er ook echt al wel aan toe hoor!

Dees
    het is ook meteen benauwd! Dezelfde temp valt in t buitenland vaak nog te overleven, maar in nl wordt r zo klam!!

Riti
    das niet leuk:(. Maar jij kan er niks aan doen! Maar snap dat je je lullig voelt hoor!

Pooh
    echt klote!!! Misschien wil je t helemaal niet horen, maar t geeft wel ietsje meer garantie dat t nu sneller kan lukken toch? Misschien zou je anders je volgende ei weer missen. Of denk ik t verkeerd? Het blijft rot..mega knufffff

Elmo
    gelukkig geen tumor!!! En gelukkig een grote kans dat er geen aangeboren afwijkingen zitten

Pooh
    nee hoor geen tegenvaller voor ons:). Haha dacht ook meteen aan jou toen ik typte dat t hier 37 graden wordt:p. Soms scheelt t nog wel aan de andere kant van t warer. Ben benieuwd, anders kom ik naar jou;)

ahh leuk!! Dat tonijntje shirt lijkt me super!

Dretjuh
    hoop t voor je dat ie nog wakker wordt!!

Dees
    ik heb nog geen kinderbijslag boehoe:( wil dat shirt ook hihi:p

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zal wel een foto spammen als Amy het shirtje weer aan heeft. Heb het aangetrokken toen ik naar een Supermoto (=motorrace) wedstrijd toe ging. Wilde Amy niet al te roze en meisjesachtig meenemen...ze was keistoer!

Lotte
    Bel die kennis lekker op en zegdat je niet komt en dat je binnenkort wel een keertje overdag langskomt. Je hoeft geen reden op te geven natuurlijk. mensen hoeven niet alles van je te weten. Joh, voor die tijd dat je nog borstvoeding geeft moet je gewoon maar wat dingen laten schieten hoor. Straks geef je geen BV meer en heb je tijd zat om weer naar allerlei verjaardagen te gaan. Moet je wel zorgen dat je ook echt nog een keer langs gaat want anders krijg je straks volgend jaar geen uitnodiging mee...;)

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo! was ik weer!

@pooh: Nou die verdomme was dus terecht op z'n plaats! Balen joh! Nu is het dus ongeveer half augustus voordat je weet of je ei teruggeplaatst kan worden enzo toch? Ik duim voor jullie dat alle moeite en al het wachten extra beloond worden! Keep on smiliing! En thanks voor de complimenten! Ik vind Lotus ook zo'n schatje om te zien, vooral als ze lacht!

@collo: ook al bedankt voor je verliefde woordjes! ;) Ik word er helemaal trots van! (nog trotser dan ik al was....)

@Lotte: Gewoon doen wat je gevoel zegt... thuisblijven lijkt me in jouw geval de beste optie inderdaad...

@Happy: wow, jij kolft nog veel hoor! Bij mij zijn het echt voortaan maar kleine beetjes... Ik MOET binnenkort ook over op de kv, want ik heb wel genoeg om Maud zelf te voeden, maar voor een werkdag heb ik 1 fles nodig van 200cc, maar ik kolf maar ongeveer 60 cc ervoor terug...dus mijn voorraad in de vriezer is er bijna doorheen! En dan ga ik voor het werken gewoon voortaan kv geven denk ik... Ik vind het zonde om het zo op te moeten lossen, maar heb ook geen zin om me in 100.000 bochten te wringen.... Ze heeft tenslotten toch al ruim 7 maanden volledige bv gehad, dus genoeg om trots op te zijn!

@all: ik weet het weer eens niet meer....sorry!!!

Ik ga lekker slapen, morgen op tijd naar het zwembad met mannetje en Maud, heb er al zin in!!! slaap lekker! :D

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    het is m'n beste vriendin;) vandaar dat t moeilijk is twee jaar terug was er ook iets en vorig jaar was ik t vergeten!!! Was heel vergeetachtig in de zwangerschap( nog steeds wel;)). Dus daardoor ben ik bang dat ze me straks nie meer gelooft ofzo. Maar ik snap wat je bedoelt:).

Suus
    ga je dan smorgens en savonds wel nog bv geven? En dan overdag kv?

All
    truste!!

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, haha...jouw mannetje...hoezo in de war?!?

@Dretjuh, hoe is t vanacht gegaan?

@Dees85, hij is ook leuk ;). Heb de afbeelding even gezocht voor je. Ik heb hem tijdens Lucky 13 gekocht in Vianen (Harley dag). Misschien heeft Collo een adresje voor je?

@Lotte, ik zou ook thuis blijven en gewoon de reden zeggen. Als t je beste vriendin is heeft ze er begrip voor. Spreek een andere dag af, maar ga dan wel ;).
    Ik ben net zo thuis zitterig als jij denk ik...hahaha...alleen wel meestal t huis vol!
    Zou t schelen aan deze kant van t water? (momenteel wel, t is nu 5 uur en de deuren staan al een uurtje open...

@Suus, ja klopt...een goeie gvd! Half aug klinkt ver weg. Eigenlijk ben ik t spuugzat.....dat heen en weer geslinger, hopen, hoop weg gooien bah. Ben d'r zo klaar mee!

Hier komt Tonijntje:

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    Ik zou ook de hele boel bij elkaar gevloekt hebben;) Weer zo lang wachten :( Snap dat je er best klaar mee bent :( Maar mijn duimen blijven draaien meid! Knuffel!!

haha Tonijntje :D Ik heb zo'n mega hekel aan Nijntje he.. vreselijk beest (no offense;))

Lotte
    Snap dat je niet af wilt zeggen.. Zou je niet op haar slaapkamer/keuken/desnoods kelder kunnen voeden? Dan heb je lekker je privacy, Milan op tijd zijn flesje en zij happy dat je geweest bent.. Heb niet alles teruggelezen dus sorry als deze optie al vermeld is;)

Suus
    Ach, wat rot van je vader zeg :( Rotziekte is het ook he? Sterkte meid..

Rest
    sorry, heb geen fut om alles terug te lezen...
    Gisteravond was echt een drama om hem op bed te krijgen.. Vanaf 17.00 uur was ie al aan het rellen (heeft ie van mama;)) Hartstikke moe, maar niet willen slapen.. Groente ging er met moeite in maar alsnog een heel potje op.. Hlaf uurtje rustig geweest en hoppa daar ging ie weer.. Arme kind had/heeft het ook hartstikke warm joh.. hij lag al in zn luier.. Rond half 7 naar boven gebracht met een flesje.. heeft half uur geslapen en toen we buiten zaten met de buren werd ie weer wakker.. Kei overstuur :( Weet nog steeds niet wat er aan de hand was haha..
    maar o zo warm op zijn kamer :((27.5 gr.)

Straks lekker naar buiten.. Heel veel schaduw achter het huis dus dat is wel lekker.. Hier wordt het ook 37 graden :( iets teveel van het goede eigenlijk maarja,

Ga even douchen en aankleden.. .Tot zo (ja heb het vaker gezegd deze week, dus pin me er niet op vast :p)

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dretjuh jeetje meid wat lastig zeg! Morris drinkt ook heel slecht met dit weer en ik doe nu, voor ik ga slapen rond 23.00uur geef ik hem een fles,ik laat hem gewoon liggen en stop zijn flesje er in, dan drinkt hij!, al slapend zijn fles op, daana even recht op voor een boertje en meneer wordt niet eens wakker!!! Misschien heb je er wat aan succes in ieder geval!!

@ Lotte snap je gevoel wel hoor! Herkenbaar. Ik vroeg altijd of ik even boven mocht gaan zitten om even te voeden, dit is nooit een probleem geweest. En anders bel je toch en zeg je dat je een andere keer overdag langs komt..

@ Poohbeer aah echt een leuk shirt!!!

@ Ego hey meiden sorry dat ik niet zo heel vaak meer online ben...ik merk dat elke keer als ik een dagje forum heb gedaan dat ik vervolgens besef dat ik zo graag een 2e wil!!! Maar me man wil echt wachten tot volgens jaar eerst Morris alle aandacht en genieten van hem. En terecht maar wordt wel gek van me zelf!!!! Dus heb ik heir wat rustiger aan gedaan hier, maar of het helpt, nouja een beetje ;) Vind het wel heel moelijk hoor om het verlagen van een 2e zo in de vrieskist te leggen...Hebben nog meer meiden hier last van?

Liefs

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Manoe, heel herkenbaar hier natuurlijk ;). Dus moet eigenlijk niet reageren op jouw verlangen, want mijn man wil ook ontzettend graag de 3e.
    Ik kan mij voorstellen dat het heel moeilijk is wanneer je niet op een lijn zit!!! Sterkte meisje, een verlangen kan je zowat gek maken....

KNUF

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Manoe
    Oeh, lastig.. Geeft niet hoor, snap wel dat je hier dan wat minder bent.. Denk dat ik Lenn vanavond ook maar een extra flesje geef.. Op zijn kamertje zal het ook wel achterlijk warm worden..

Dretjuh
    Lees nu dat Dani zo slecht drinkt.. Heeft Lenn ook.. Nu krijgt hij 's morgens een fruithapje, maar die doe ik nu 's middags.. 's morgens krijgt hij thee met een stukje liga rond half 11.. Uit fruit kunnen die kleintjes heel veel vocht halen hoorde ik.. Thee gaat er nu eindelijk een beetje in maar nog niet zo veel en lang niet elke dag.. Laat met dit weer altijd een flesje diksap of water staan, elk half uur biedt ik het flesje aan en drinkt een klein beetje.. Maar eigenlijk niet genoeg.. Maarja je kan het er moeilijk met dwang in gieten;)

En Lenn ligt alweer op de grond in de kamer.. Hij heeft een schrammetje op zijn hoofdje :( Trekt alweer weg en je ziet hetbijna niet meer.. Hij was van de week onder de tafel in de woonkamer geschoven;) Tja, papa en mama hebben dat beide niet door gehad.. Toen stootte hij zijn hoofd :) Deed het nauwelijks pijn gelukkig, heeft nog geen minuut gehuild haha.. Stoere bink :D

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roel, voor de kids is het niet veel waard deze hitte!
    Hopelijk gaat t vandaag weer wat beter met Lenn, hoewel als ik naar de temp kijk van vandaag...
    Veel plezier als we je vandaag niet meer spotten hier ;)

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    O hihi daar was je alweer!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: nou hij drinkt wel, maar niet zn voeding...... die moet hij niet.. ook niet als het lauw is..

Maar gisteravond was hij zoooow vervelend dat hij helemaal niks wilde. Hij is de halve nacht wakker geweest en Peter heeft de hele tijd met m beneden gezeten.

Arme Dani.... wist echt niet wat te doen gisteren

Vanochtend ook nog wat vervelend, hij slaapt net eindelijk.... hopelijk is hij daarna weer de oude en geef ik m gewoon pap via een lepel..

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja kan me er niet toe zetten om naar boven te lopen :D Heb het nu al warm haha.. Vanmiddag blijf ik lekker binnen met Lenn denk ik.. Veel te warm buiten.. Straks zijn liga en thee lekker buiten, even spelen en rond 12 uur lekker naar binnen..

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    En als je er een klein beetje diksap (o.i.d.) doorgooit? Wil hij het dan ook niet?

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha meiden! Heb jullie wederom zwaar verwaarloosd :). Sorry!! Lees namelijk altijd met veel plezier en herkenning, maar ja dat schrijven he.... Helaas de laatste tijd ook weinig meegelezen. We zitten namelijk met een nachtbrakertje en het wordt steeds erger helaas.... We zitten er alle2 echt finaal doorheen en ik heb me zelfs ziek moeten melden op mn werk :(. Erg balen! Snap ook niet wat er aan de hand is... Ze wordt meerder keren per nacht totaal over de zeik wakker en is dan amper te troosten. Ook op de arm gilt en krijst ze rustig nog een half uur door. Zo bizar, zeker omdat ze overdag zo'n lief makkelijk vrolijks meisje is... Wel zijn we nu eindelijk soort van serieus genomen door de huisarts en doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar konden ze zo niks vinden (had ik ook niet verwacht, want ze is verder niet ziek). Wel krijgen we volgende week een ph-meting ivm evt verborgen reflux. Heb zelf niet het idee dat dat het is, maar wil het wel uitgesloten hebben. Ook laat ik nog zo'n waterader man komen. Geloof er niet, maar hoor net iets tevaak toch positieve resultaten. En als ik voor 100 euro weer mijn nachtrust terug kan krijgen heb ik dat er graag voor over :D... En dan heeft ze ook al een week diarree en luieruitslag. Arm meisje! Las al dat ze niet de enige is die daar nu last van heeft/had...

Sorry voor enorme ego bericht! Vanaf nu klets en lees ik weer gezellig mee!!

Sterkte met de hitte iedereen!! Zo zielig voor die ukkies... En natuurllijk veel plezier en succes vanmiddag met voetbal! Ik ga zo eerst lekker werken en dan kijken we hier met vrienden voetbal in de tuin. Leuk!

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Panos, dat zijn geen grappen meis! Hopelijk kom je er snel achter wat het is!

Wij krijgen vanmiddag ook vrienden voor de voetbal en eten over de vloer. En krijg net n sms van mijn schoonzus; kun je ff sollicitatie brief schijven, iets aanvragen en mijn haar verven???
    Snap niet dat ik zelf altijd moeite heb met hulp vragen...ze weten mij altijd te vinden hahahaha

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ pooh; wat een f***situatie zeg. Jullie moeten er veel voor over hebben zeg, nu weer allerhande medicatie dus. Het is voor een goed doel, maar had zo gehoopt voor jullie dat het nu 'gewoon ff' meezat.

@ Lotte; Hoe heb je de situatie met de verjaardag nu opgelost? Lastig hoor, maar niet iets doen wat niet goed voelt daar schiet niemand wat mee op. Je vriendin wil ook niet dat je je rot voelt.

@ all; ben het al weer kwijt, sorry.

@ hier; gisteren een heerlijke avond gehad met mn vriendin. Daar was ik zó aan toe. Elkaar lang niet gezien, werd thuis een beetje gek en benauwd, dat gedoe met die auto en een zieke Maura. Afgesproken in ons nieuwe huis (een enorme klerezooi daar), koeltasje picknick-spul mee en lekker in de tuin gehangen :).
    Vannacht samen met Maura een rotnacht gehad, maar ik kan er wel weer even tegenaan.

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier een heerlijk nachtje gehad. Luuk was er pas om half zeven vanochtend heeft wat gedronken en weer geslapen tot 8.15 :$. Voor het eerst hoor maar ben echt blij hopelijk houden we dit vol.

@panos
    He meid wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je er door heen zit. Je hebt echt je nachtrust nodig. Hopelijk kunnen ze toch iets vinden en er iets aan doen.

@poohbeer
    Das ook niet fijn om met dit weer iemands haren te moeten verfen. Maar ze houden je wel bezig lees ik. :)

@roeltje
    Wat vervelend dat Lenn zo weinig drinkt. Hopelijk is het warme weer snel voorbij en gaat hij weer beter drinken. Hoe is het met killerhond?

@manoe
    Ik ken je gevoel een beetje maar hier is het dan andersom. Ik moet echt nog lang niet aan een tweede denken, weet zelfs niet of ik het uberhaupt wel wil. ;). Maar manlief wil heeeel erg graag een tweede. Hier soms wel een beetje strijd erover. Is dat bij jou ook? Ik wilde bijv de wandelwagen gaan verkopen. Maar nee die MOET blijven staan wat als we toch een tweede willen. Ik had zoiets van dan kopen we toch een andere?
    Maar goed we moeten ook eerst een ander huisje hebben zo lang we hier in een 1 slaapkamer appartement wonen gaat het zowiezo niet.

@voetballen
    We gaan WINNEN!!!!!!! Hup Holland HUP. :D:D:D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sanka
    Killerhond heeft het warm haha.. Diel igt 's middags voor pampus op de vloer binnen..

Panos
    he getver, wat een k**nachten.. Hopelijk kom je snel aan je rust en gaat het wat beter straks.. *Knuffel*

Riti
    oeh, lekker, avondje de deur uit.. heeerlijk :D
    Mm, ook al zo'n rotnacht.. hangt echt in de lucht geloof ik .. Toch de warmte?

Hier
    en manlief is de deur weer uit.. Hij gaat lekker varen :( hebben geen oppas en het is 1. te warm op het water en 2. hij is nog te klein voor een zwemvestje dus Lenn kan natuurlijk niet mee.. Tja, alleen thuis laten doe je ook niet :D Dus ik mag lekker thuis blijven :(
    bah, wat baal ik er van.. Hij moet het bootje nog vaarkaar maken dus het is logisch dat hij wel heen gaat en ik niet maar ja, ik heb het ook warm :(
    naja, straks badje lekker vol gieten met water.. gaan we zo lekker in het badje zitten :D

Deel Deze Pagina