De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Kan me voorstellen dat je ook lekker wilt varen. Beetje jammer dat je nu thuis moet blijven.
    Mijn honden liggen hier ook voor pamus. Ik geef ze nu wel twee keer per dag ijsklontjes in hun drinkwater en lekker dat ze dat vinden. :D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Killerhond drintk heel slecht met dit weer.. Achter het huis hebben we een paar bakken water staan en binnen haar eigen bak gewoon.. Ze ligt lekker koel natuurlijk (af en toe buiten in de zon) en volgens mij is ze domweg te lui om op te staan.. Nu we overal wat water hebben staan drinkt ze weer voldoende..

Ja, baal best wel hoor, maar boot is nog niet klaar om te varen. paar laatste dingen doen nog..En dat kan ik niet, dat moet hij zelf doen.. Daarom weet ik dus niet hoe die boot bestuurd moet worden dus dat schiet ook niet op.. nouja, de zomervakantie komt er weer aan (mams maakt schoon op middelbare school) dus die moet dan alleen de ochtenden nog werken, wil ze wel oppassen :D kan ik alsnog varen..

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: ik leef met je mee!!! Hier is het praktisch het zelfde de afgelopen week en da's al een ramp

@Hier: Dani slaapt nog steeds ....

@Roeltje: arm hondje

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ah, Mofo moet wel drinken, gek beest. Onze hond was gek op ijs....uiteraard roomijs maar al het andere ijs ging ook prima, ijsblokjes ook geen probleem :)

@ hier; vanmiddag naar de HA :(. Vind het erg sneu met haar op sleep te gaan met die hitte, maar snap ook dat ze het niet vertrouwen. Wil nu ook wel weten waar die koorts vandaan komt.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Rot idd om te 'slepen' met Maura, maarja, het is wel beter natuurlijk.. Hopelijk komen ze er achter wat er is.. Sneu hoor :(
    Onze hond eet alles :D Ijs nog nooit geprobeerd haha.. kan we even ijsblokjes maken idd.. Straks even met de tuinslang spelen;) vind ze ook heerlijk.. ze hapt naar de straal, maf beest :D

Pf, Lenn heeft nu al last van de warmte.. Constant jammeren, niks is goed.. zo maar even wat water proberen..

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; leuk met water spelen met de hond! :)
    Is natuurlijk ook heerlijk voor dr, lekker frisse tuinslangstraal.
    leuke broek!

Mijn ouders hebben hun vakantie plannen gewijzigd en hebben vanmorgen al een nieuw 2e handsje uitgezocht. Gut wat baal ik voor ze. Ze zouden 4 weken door Noorwegen-Zweden trekken met de caravan maar blijven nu meer in de buurt. Verstandig, maar jammer.
    2e auto is in hun geval ook echt nodig voor hun werk.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    het nadeel is dat ik eerst n uur moet rijden en dan moet Milan bijna meteen gevoed worden. Dat duurt 45min en dan is het alweer 20:30 en als ik dan nog ff blijf en nog n uur terug moet rijden..Milan gaat echt niet slapen in die drukte. Maar bedankt voor je idee:)

Hopelijk trekt lenn (en alle andere kids) de warmte vandaag beter:)

Manoe
    ja ik herken je gevoel wel. Als ik hier lees dan helpt dat soms echt niet haha. Bij mij is t lastige ook nog dat m'n vriend juist ook wil nu, maar we weten allebei dat t nu niet slim is..

Dretjuh
    arme dani, snap dat ie last van de warmte heeft..dan mag ie best "vervelend" zijn. Hopelijk trekt ie snel bij:)

Panos
    tjee das vervelend zeg!! Kan me voorstellen dat jullie op zijn!! Hadden jullie nou ook geprobeerd t ligt snachts aan te houden?? Hopelijk is er snel iets aan te doen, want t is voor jullie alle drie vervelend! Wat is een waterader man????

Riti
    ik heb nog steeds geen oplossing. Echt rot.. Ik zal haar toch niet vertellen dat ik me er rot bij voel, want ook dan voel ik me schuldig..ik blijf nog ff denken.

Fijn dat je het zo lekker hebt gehad!!

Roeltje
    jammer dat je niet mee kan:(

Riti
    zouden ze met die andere auto gaan dan? Dan is t maar goed dat je nu stuk ging en niet tijdens de reis!

Hier
    slecht geslapen:(. Bijna niet door de warmte. Milan werd om 3:00 een minuut wakker en was weer stil. Ik vertrouwde t niet en toen ik ging kijken lag ie weer op z'n buik te slapen. Heb m omgedraaid en hij werd nie eens wakker hihi.

Jeeeeemig wat is t heet buiten!!!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    mm, nee dat is dan niet handig idd.. Kun je niet vragen of je bijv. zondag overdag langs mag/kan komen? Waarom laat je Milan niet op zijn buik slapen als hij op zijn buik draait? gewoon nieuwsgierig hoor;)

zucht, Lenn is alweer wakker.. heeft nog geen half uur geslapen.. straks maar lekker buiten op het kleed liggen.. valt nog mee in de schaduw

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    ja denk dak toch maar vraag of t een andere x kan..moet ff moed verzamelen;)

ik draai m om omdat ik t eng vind als hij snachts op z'n buik slaapt. Zeker weer nadat verhaal bij "10jr jonger in 10dgn". Was ook n ouder kindje dat aan de wiegendood was gestorven:( blegh

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja het is hier buiten al 32 graden!!!!

Verteld m'n moeder leuk dat ze zo lekker naar de dijk gaan uitwaaien...wil ook ;)

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; nee ze zouden met de andere auto op vakantie. Maar hebben bij terugkomst wel een tweede auto nodig en je kan geld maar 1x uitgeven ;).

Og uitwaaien, jaaaaaaaaaa
    Ik wil niet eens weten hoe warm het hier is. Maura is echt een kacheltje, net even in een lauw badje gedaan dat vindt ze wel fijn. Iets kouds (washandje oid) wil ze niet. Net wel weer 150 gedronken en bijna een hele banaan en nectarine op dus daar maak ik me geen zorgen om.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    oh op die manier! Jah das echt balen dan:(

fijn dat maura goed gegeten en gedronken heeft!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Fruit gaat hier echt slecht vandaag.. Hij zit nu op een broodkorstje te sabbelen.. Geef zo eerst een fles en dan een plakje brood zodat hij elk geval zijn flesje leeg drinkt.. Drinken vind ik met deze warmte belangrijker dan het eten.. vanmiddag even weer fruit proberen..

whaha maf kind.. hij pakt zijn broodkorstje uit zn mond en geeft het zo aan de hond;) Killerhond happy

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag allemaal!! Wij gaan zo voor 4 dagen naar Landal Greenparks. Eventjes lekker ertussenuit. Ben ik wel even aan toe zeg!

Ik lees wel mee, maar reageer niet zo vaak meer. Het kost me zoveel tijd! Maar hou jullie echt wel in de gaten!

Milan heeft vandaag voor het eerst sinasappelsap met liga op. Hij zat te smikkelen en te smullen. En ligt nu alweer 1,5 uur te slapen. Echt heerlijk. Hij heeft een heel vast ritme en dat werkt prima voor hem. Hij wordt echt zo'n bink! Z'n twee tanden zitten nu qua lengte op de helft..haha..echt zo'n lief gezicht!
    Zoenen jullie kindjes toevallig ook? Zo lief, dan komt ie met open mond naar m'n gezicht, pakt me vast en hapt dan zo in m'n wang. Lekker nat..haha

Nou ik ga weer verder met inpakken!

Doeiiiiiiiiiiiii

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden bedankt voor jullie lieve reacties!! We hebben geen stijd hier gelukkig me man begrijpt me wel, dus kan er gelukkig wel open over praten dat scheelt een heleboel... dan maar verder met dromen he, op een dag is het weer zo ver!!!

@ Warmte succes met alle kleine ukkies hier!!! In zijn slaapkamer is het nu 25 graden dus valt nog mee, hij ligt lekker op tuk nu, en ik ga ff niet naar buiten want het is buiten warmer als binnen :eek:

Liefs

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Manoe, ik ken je gevoel....heb er ook zo nu en dan last van. Ik droom ook gewoon lekker verder, want aan de andere kant is het ook wel heerlijk om nog even alle aandacht aan Milan te geven. Volgend jaar gaan we er weer lekker voor!

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier is het nu ook erg heet. Bah. luuk schijnt er weinig last van te hebben. Gelukkig maar.
    Heb twee filmpjes op hyves gezet. Het is me eindelijk gelukt. :D
    En Luuk heeft net zich van rug naar buik gedraaid :D:D:D

@riti
    Wat balen. Iets dichterbij kan ook fijn zijn. Vooral met dit weer.
    En gelukkig eet Maura haar fruit goed. Is ook vocht. :)

@roeltje
    Hier word er zowiezo slecht geslapen overdag. :( En nu dus bijna niet. En killerhond happy met de ijsklontjes?

@lotte
    Wat grappig dat hij zich omdraait in zijn slaap. Heb je een foto? :)

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chicken
    Veel plezier in landall. :D En hier krijg ik ook natte kussen hihi

20. gimena

gimena Niet meer actief

@suus hoe maakt je vader het nu?en natuurlijk met jou?

@collo hoe gaat het nu met je verlies je nog bruin bloed?en al een echo datum bekend?

@dees hoe gaat het met jou?

@alle mama,s alles goed en met jullie kindjes ook?

@hier.dinsdag is er weer een kindje in de fam bij gekomen:D het is een meisje en heet Indy :) ze maak het gelukkig goed!aleen haar grote broer vindt het maar vreemd:)haha
    hier druk aan het poetsen geweest en dingen klaar maken voor de voetbal wordt hier gekeken.hopelijlk winnen ze :D

als ik iemand ben vergeten SORRY

Deel Deze Pagina