Gimena ja je bent mij vergeten schaam je nee hoor geintje.. Maar wat leuk joh! weer een nieuw lid in de family.. Al op kraamvisite geweest? Gefeliciteerd!!! Roffelderoffel voor Collo Nog een klein kwartiertje!! Hier vanmiddag uiteraard ook voetbal.. hopelijk is manlief dan weer terug.. kan hij mooi Lenn vermaken.. man, wat is ie vervelend komt door de warmte, dat weet ik wel, maar tis echt niet grappig
@ Chicken ja herken je het?! Me man wil ook volgend jaar maar dan wel vanaf april want als we eerder beginnen krijgen we misschien weer een dec beeb, wat heel leuk is hoor maar we zijn nu alle 3 in jarig in deze periode Maar ik heb er zo veel zin in!!! We doen het nu nog steeds on veilig, klussen tussen me ei door, heel slecht ik weet het en nog slechter stiekem hoop ik dat het een keer "fout" gaat...ooo die hormonen van een vrouw ook
Chicken veel plezier !!! Manoe Mocht het toch 'fout' gaan zal het zo te lezen zeer welkom zijn toch Hier voorlopig echt nog niet voor een tweede.. Ben trouw aan de pil (zegt niet alles I know) We twijfelen allebei nog veel te veel of we überhaupt nog een tweede willen.. Paar weken geleden waren we er vrijwel helemaal uit om voor een tweede te gaan (over 1 á 2 jaar) maar daar zijn we op terug gekomen haha.. Naja, zolang we beide (of één van ons) nog twijfelt/twijfelen gaat het niet gebeuren. Vind één smurfje al best zwaar op zijn tijd haha
@ Roeltje zeker weten!!! En man lief zou er dan ook zeker wel blij mee zijn! Ja zolang je twijfelt zal ik inderdaad ook gewoon wachten en zal toch wel een tijd aankomen dat jullie er over uit zijn wat jullie willen!
@roeltje stom van me (IK SCHAAM ME) alles goed??? en met je kleine boef? ik wou volgende week op kraamvistie zo dat je ook even een beetje rust heeft ilse had een zware bevalling vandaar @ libresse .wie gebruik libresse? ik heb nog wel een korting bon krijg je 1 euro terug.Libresse de unieke code 16y47d3m
Gimena haha doen wij ook altijd.. weekje later even op visite.. brr zware bevalling lijkt me echt niks Gebruik geen Libresse, alleen Always
@roeltje moet aleen nadenken wat ik morge voor Indy wil kopen. zag wel een super leuk jurkje bij de mexx. hier ook altijd een always.
Oja was ik helemaal vergeten te zeggen.. Werd laatst gebeld door de disneyclub.. Elke maand krijg je voor 8 euro(incl. verzendkosten) ongeveer 2 disneyboeken en een luistercd en een klein cadeautje.. Heb proefpakket aangevraagd, en net binnen gekregen.. Maar leuk joh! zal vanavond foto maken van het pakket en hier neerzetten.. Ontzettend leuk en je kan geloof ik elke maand opzeggen.. Heb nu boven de luistercd aangezet en het is nog grappig ook.. 2 liedjes en 2 verhaaltjes ofzo haha
@Roeltje; Klopt die disneyclub is erg leuk! Heb hier zelf ook 2 boeken staan/liggen. @all; Moest eigenlijk om 15.30 in het ZH zijn voor de uitslag van alle onderzoeken die ik gehad heb. Net het ZH maar opgebeld dat ik het nu echt niet zie zitten om zo'n 45min. in de auto te zitten zonder airco met een baby van 6,5 mnd. Werd gelukkig begrepen en krijg vanmiddag een telefonisch consult....ben reuze benieuwd.
@dees Wat fijn zeg dat je niet daar naar toe hoeft. @all Net een telefoontje van mijn "beste" vriendin. Ze zouden vanavond langs komen nog voor mijn verjaardag, maar ze hadden geen zin om binnen te zitten. Heb geen tuin. Of wij naar hun toe kwamen. Ja duh NEE met een baby van 6.5 maand oud in een auto waar het zo'n 40 graden in is. Zegt ze oh ja helemaal vergeten Luuk moet dan ook mee. Nou ja zeg. Dus vanavond geen bezoek.
@roeltje: Klinkt leuk en idd niet duur! @sanka: Jeetje.... irritant... Even vergeten dat je een baby hebt... @all: THanks voor de reacties op mijn geklaag! Hopelijk kan ik snel goed nieuws brengen over rustige en saaaaaie nachten . Oja.. weet niet meer wie het vroeg, maar een 'wateraderman' kijkt naar straling en kruispunten met straling ofzo. Hier kan je last van hebben en daardoor dus ook slecht slapen als je bed net op zo'n plek staat. Zoals gezegd ben ik erg sceptisch, maar na het horen van een aantal succesverhalen gaan we het toch maar proberen. Ben erg benieuwd! @2de: Ook hier kriebelt het. Erg he? Had ik echt noooit gedacht van mezelf. VOnd kinderen 3x niks en iedereen dacht dat mijn zwangerschap een opgelukje was (was echte kinderhater ). En nu? Nu wil ik niks liever dan een 2e! Heb totaal geen zin in zwangerschap, maar verder lijkt een 2e me super. Snap er ook niks van, want dit ene kleine meisje sloopt me al totaal met dr gespook in de nachten. Zullen de hormonen wel zijn . Nu nog op mn werk, maar dadelijk kind van de creche pikken en voetbal kijken. Leuk!
phoe zweten zweten... wilde eigenlijk schoonmaken vandaag, maar no way dat ik dat nu gaan doen he? Gisteren een hele leuke date met mijn man gehad! De babyfoon bij de buren gedropt (was de eerste keer, best spannend!) en heerlijk op een terras gegeten. Ik heb amper 3 wijntjes gedronken, maar ik voelde ze wel zitten,zeg! Kan echt niets meer hebben! Houden jullie het een beetje uit? En hoe doen de kindjes het?
@Doortje; Ohw heerlijk! Lekker ff ervan genieten. Hier binnen is het echt bloedheet, rond de 30 graden en heb alles potdicht zitten. De ventilator staat aan en blaast een koel briesje die gauw weer warm wordt. Beau vermaakt zich aardig voor de tv, in de box of op het speelkleed. Zo nu en dan wel wat jengelig maar is begrijpelijk......kan zelf helaas niet al te veel hebben....
@dees: het loopt hierbinnen ook tegen de 30graden...bij sara op de kamer is het nog warmer! Daar een ventilator staan die overuren draait! Gelukkig slaapt ze goed (even afkloppen), en hahaha ze wordt nu net wakker! Toch weer bijna 2 uur geslapen! Overdag alleen in romper en 's nachts toch in slaapzak. Van mij mag het vanavond gaan regenen!
** doet een regendans** Oef ook veels te vermoeiend trouwens Gelukkig slaapt Sara ondanks de warmte nog een beetje...Beau is al wakker vanaf 11u. Die gaat zo straks rond 15u denk ik weer richting bed. Hij ligt nu trouwens zonder romper en zonder slaapzak in bed....gaat gelukkig prima. Ik zou zelf ook niet kunnen slapen met een pyjama oid. Vannacht hebben we ook het dekbed weggelaten en alleen onder een laken geslapen.
phoe het idee alleen al om te gaan dansen nouja, ik heb t er wel voor over *doet een verwoede poging om de regendans te doen* Ik ben bang dat als ik Sara alleen in een luier leg, de luier of afgaat, of dat ze hem zelf afdoet. Ze plukt er altijd veel aan namelijk Ojaa, Sara geeft ook kusjes en knuffelt heel veel! Zo schattig en aandoenlijk.
ben er weer vandoor! even voeden en daarna voetbal! Veel pleizer allemaal! @dees: hopelijk gaat Beau zo even tukken
Daar was ik dus eerst ook bang voor, maar gelukkig doet Beau niks met zijn luier, haha hij is dan ook veels te druk met zijn knuffel en doekje in bed. Beau kan idd ook kusjes geven...zoooo lief!! Mondje gaat dan wijd open en het resultaat, een zeer kleffe kus op je wang