Nee eigenlijk niet zo'n last van Wat rot dat jij en je man niet op dezelfde lijn zitten. Het is toch niet zo dat je Morris ineens gaat verwaarlozen als je een tweede krijgt. Bovendien mag je een tweede ook nog eerst 9 maanden bij je dragen hoor. De tweede heeft toch ook geen twee jaar lang alleenrecht op papa en mama, zonder zijn broertje of zusje? Waarom zou dat bij de eerste wel moeten zijn dan? Hoop dat je man toch nog van gedachte verandert meid... Panos Snap dat je alles wilt proberen om je slaap terug te krijgen. Wat zullen jullie moe zijn... Heb ook wel eens iets gehoord over een vreselijke huilbaby en kwartsstenen onder de matras. Oma had die stenen eronder gelegd en moeder wist van niks en meteen dat het kindje een stuk langer en beter sliep. Die moeder was ook heel sceptisch maar heeft de stenen toch maar laten liggen. Pooh Zijn dat niet alledrie dingen die ze best zelf kan? KLinkt een beetje alsof ze zich er wat makkelijk vanaf maakt. Laat haar zelf maar een brief schrijven die jij dan redigeert? Gimena Nee, geen bloed meer. begin weer langzaam een beetje hoop te krijgen dat het allemaal goed zit. Volgende week woensdag echo Libresse even niet nodig Joehoe 2-1!!! Dees Wat fijn dat ze zo met je meedenken in het zh zeg! Sanka Wel een beetje raar dat je vriendin geen zin heeft om binnen te zitten...Kan me het wel voorstellen, maar dat zeg je toch niet?! en ook nog Luuk vergeten...foei! Rood voor Brazilie....jeuj! Slapen Al een paar dagen in haar Pamper en een dun shirtje **mijn man stuitert bijna de bank af inmiddels**
@Collo, jou man ook al Ik stiekem ook hoor. Wat fijn dat het bloeden gestopt is, ik heb ook heel veel hoop voor je @Manoe, ik herken het wel hoor, kriebelen voor een 2e. Maar hier voorlopig echt nog niet. Ik ga even teruglezen, toch veels te spannend om tv te kijken
Tering wat spannend!!!! Straks gelijk de kindjes halen na de wedstrijd. Arme kindjes, mama wil eerst voetbal zien haha. Dennis is aan het werk dus zit gezellig alleen te kijken haha
Hai omg wat een hitte!!! De stroom is hier ook nog eens uitgevallen, nu al een uur!! Dus das mooi klote, want het is richting de 50graden in onze keuken (los staande houten blokhut). Ben ik dus niet blij mee!! Sanka hihi hij was ff wakker toen ie draaide hoor. Daarna is ie blijkbaar meteen in slaap gevallen op z'n buik en ik heb m terug gedraaid. Heb er wel gisteren wel n foto van gemaakt, maar om 3:00 vannacht had ik daar niezo zin in en wilde m nie verder storen. Zal m nog wel n keer plaatsen de slaapfoto Chicken veel plezier!! Wist niet dat dat kussen was!? Dan doet Milan dat ook haha Gimena gefeliciteerd met Indy? Wat ben jij van haar? Roeltje jawel hoor, als je echt heel trouw aan de pil bent dan is de kans heeeeeel klein dat je zwanger wordt. Meestal heeft t toch te maken met dat iemand m vergeten was, overgegeven heeft, diarree had of m onregelmatig inneemt. Zolang dat niet t geval is kan er eigenlijk niks "mis" gaan.. Gimena haha meis je kan niet iedereen onthouden, want dan was je er wel 15 vergeten ofzo. Dees goed van je!! Is nog gevaarlijk ook met n baby in n hete auto!! Ben ook benieuwd wat de uitslag is! Panos ik vroeg dat thnx voor de uitleg Doortje leuk!!! Zaten de buren niet in jullie huis? Haha jij was dus n beetje aangeschoten Voeden blegh Milan wil zo vast eten, maar ik wil niet!!! Veel te heet om m tegen me aan te leggen Hier stroom is nog steeds uit kut kut kut...sorry moet ff
Mroos Ik zit wel heel erg mee te luisteren maar sinds ik achter de PC zit zijn we goed gaan voetballen dus ik blijf maar zitten (hoezo bijgelovig??) Lotte Oh, meid! Succes in de hitte. Hoop dat je snel weer stroom hebt.
Whaaaaaaaa!!!! "we" zitten bij de beste 4 van de wereld!!!!!! Kon de laatste 10 min niet meer stilzitten van de spanning maar het is gelukt, brazilie naar huis hahahahahahahahaha daar hadden ze nooit aan gedacht die kanaries!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! ik liep even snel in de supermarkt, wordt er 2x gescoord! najaaaaaaaa! @lotte: huh die had je toch al gepost? ik had ook gereageerd
Gaaf he! Lekker dinsdagavond voor de buis! Spannend! Even een vraagje (heb nog niet terugggelezen). Hoe leggen jullie die kleintjes in bed voor de nacht; met/zonder slaapzak, alleen romper, nog met een lakentje? Pff vind het zo moeilijk. Overdag ligt hij alleen met romper, maar 's nachts?
@Happy; Beau ligt nu zonder romper in een katoenen slaapzakje in bed voor de nacht. Eroverheen doe ik een lakentje maar die trapt meneer al vrij vlot weer van zich af. Overdag leg ik hem in bed zonder romper en ook niet in een slaapzak.
Ik heb nu alleen een luier. Luuk zit er niet aan dus. Het is nu ook zo'n 31 graden binnen. ' Willen jullie kindjes nu wel slapen? Hier niet namelijk. We zijn er trouwens uit. Ik wilde een tatoo met de naam van Luuk en mijn man ook. Jippie. Ben benieuwd. Kijken of ik hem morgen al mee krijg naar de tatoo shop.
YOEHOE Nederland door! Pfff wat is het warm he. Overdag heeft Robijn in de box geslapen. Hier beneden is het koeler als boven. Ze ligt nu alleen in haar luier. Tja en slaapzak is hier eigenlijk wel nodig. Ze slaapt namelijk op haar zij. Leg haar steeds terug als ik haar zie. Maar rolt steeds weer terug. Ze vindt het kennelijk fijn liggen. Slapen die van jullie op de rug? Gaaf, Sanka een tattoo met de naam van Luuk. En misschien dus morgen al