De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dretjuh; Ik snap dat de buggy nog niet bevordelijk is voor de rug maar erg lang zit hij nou ook weer niet recht-op, de buggy kan ik geloof ik in 5 standen zetten dus ten alle tijde gaat hij plat.
    Ze zeggen dat je baby met 6mnd al in de buggy mag, dus tja nog ff en dan mag het officieel :D
    Dochter van een vriendin van me wilde ook al vlot staan, die stond met 6mnd ook ineens aan de rand in de box...dus erg gek is het inderdaad niet.
    Ik blijf gewoon mijn eigen gevoel volgen en 'luister' naar wat Beau wil.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    even tussendoor hoor;)

meneer al een uurtje jammerig. hartstikke moe maar weer eens te eigenwijs om te slapen(niet op bed, niet in de box, zelfs niet op schoot) niks was goed.. nu was ik het zat en besloten om vast een fles te geven, wel een half uur te vroeg maar dat is dan niet anders..
    in de box gelegd, flesje gevuld met water, hup de magnetron in.. Nu wil ik het flesje klaarmaken en kijk in de kamer.. ligt meneer te slapen!! een uur lang bezig geweest met troosten e.d. niet willen slapen.. vreeeemd...

3. gimena

gimena Niet meer actief

@ poohbeer had de huisarts maandag al gebelt en geloofte me. en moets maar een vk zoeken.

@hier., voel me hellemaal niet oke., heb het stik koud en zweet als een gek,verschrikkelijke buik pijn .ook ongeveer 2 druppels bloed bij afvegen gehad.
    heel raar allemaal.
    ga de fles geven en dan weer me bed in lees vanff alles weer bij

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena: ohh da's minder he :( Hoop dat je je snel weer beter voelt!

@Buggy: ohh ik dacht dat t pas veel later kon joh!
    Pfff dan snap ik t ook niet ;)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Buggy
    Alleen als je kindje heel stevig los kan zitten mag een buggy al vanaf 6 mnd, anders beter nog even wachten!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou ja zeg! :D haha eet Lenn het halve potje bruine bonen op en nog had meneer niet genoeg.. maar hij heeft beetje pech, meer krijgt hij niet.. maar hij vind het heerlijk.. eerste hap ging moeizaam, maar daarna meteen mondje open voor de rest haha.. niet eens aangedikt met Liga, was al stevig genoeg haha.. morgenavond andere helft en als hij daar goed op reageert (verwacht geen rare dingen) mag hij van mij een heel potje per avond.. hij blijft dan op genoeg flessen zitten dus dat zit wel goed:D

mama apetrots (alweer? Ja alweer;))

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: wat een gezeur bij het cb zeg! Hier zeiden ze juist over dat zitten dat ik het niet moest stimuleren maar ook niet afremmen. Gewoon meegaan met het tempo van je kind en dat lijkt me ook het meest logisch! Ieder kind is toch weer anders!

@gimena: ohjee meid das niet leuk! Hoop dat je je snel beter voelt!

@buggy/wandelwagen: zit groot verschil in he! Wandelwagens zijn veel steviger en beter ondersteunt. De echte buggy's hebben zo'n hele zachte rugleuning die kunnen beter nog niet als je kindje nog niet zo goed zit. Wij hebben als wandelwagen de maxi cosi mura 4 en daar emma echt prima in, kan ook helemaal plat als het niet meer gaat. Vanmiddag ook op buggy jacht geweest. Veel keus! Hebben nu de mutsy easyrider gekocht. 85 euro vond ik zat! Wel stuk handiger meenemen dan dat grote onderstel van de maxi cosi. Ga hem nog niet gebruiken, heb emma er even in gezet maar de zitting en leuning is zacht dus zd zakt in een onnatuurlikke houding. Dus daar wachten we nog ff mee maar hebben hem wel vast in huis, kwam nu financieel goed uit ;)

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Gimena, jeetje...niet fijn...weet niet of ik het moet zeggen maar ik herken het...ijs en ijs koud, grieperig gevoel. Lag toen met het dekbed van mijn zoontje op de bank midden op de dag..sloeg ineens toe. Ook wat bloed.
    Voor de zekerheid naar het zh gegaan...was niet goed....Miskraam (13 wkn).
    Wil niet zeggen dat dat het nu ook zo is, maar laat er even naar kijken! XXXX

9. gimena

gimena Niet meer actief

@ lotte bedankt om de party door te geven.
    @ spam,s super lief :)
    @buggy., ik wacht er liever nog even mee. sophie zit nog niet stevig gevoeg na mijn doende!
    @poohbeer zo voelt het ja als een goede griep. heb gelukkig tot nu toe geen bloed verloren.

ik ga hier maar eens koken

wat eten julie???

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    ik ben belachelijk veel bloed verloren tijdens de zwangerschap (incl. krampen trouwens) (wk 7, wk 9, wk 13, wk 22, en geloof rond de 33 weken ook weer) .. zoals je weet ligt er hier een prachtmannetje in de box..
    gewoon even je vk bellen en vragen of je evt. je echo wat eerder mag.. Beterschap!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Gimena, meer als wat jij beschreef heb ik ook niet gehad. Wel natuurlijk na pillen van het ziekenhuis dagen later. Als mijn man niet op t ziekenhuis had aangedrongen was ik er ook niet achtergekomen.

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar mijn advies is wel laat het even nakijken.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    psje
    heb dezelfde kinderwagen. wist niet (meer) dat t zitje helemaal plat kan. Heb m ook nog nooit op t onderstel gedaan. binnenkort maar s proberen.

gimena
    graag gedaan

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hebben jullie dat ook trouwens?
    Ik moet echt uitkijken met wat er binnen zijn handbereik ligt!
    Vorige week had hij mn telefoon te pakken.. weet nog steeds niet hoe hij er aan komt. Resultaat: Allemaal putjes in het scherm, in de hoeken en achterkant.. meneer zat ermee tegen de box te rammen.. nu dus een nieuwe telefoon kunnen krijgen van tante van manlief, ze had er nog een over.. die ligt dus alleen nog maar op tafel en niet meer in mn zakken of op de bank..
    Een glas drinken vasthouden als hij op de bank ligt kan ook niet meer, meneer grijpt er meteen na (thee e.d. kwam al nooit bij hem in de buurt hoor, maar cola wel;)).. afstandsbediening steekt regelmatig in zn mond, nou ja, kan nog wel even doorgaan.. is dat normaal of heb ik zo'n apart kind:D

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Hier is het pakken pas net ontdekt dus ik ben benieuwd hoe het straks weer thuis gaat zijn. Maar alles wat ze nu ziet wil ze idd pakken.

Vandaag had ze echt weer last van de warmte. Slaapt heel erg veel. Nu ligt alles weer lekker te tukken hier. Even momentje voor mezelf...lekker toastjes met brie erbij...

Ontwikkeling
    Ik denk dat je gewoon mee moet gaan met je kind. Je kind geeft denk ik zelf het beste aan waar het aan toe is. Het lijkt mij dat de snelle motorische kindjes gewoon ook wat sterker zijn. Amy hoef ik echt niet op haar beentjes te zetten hoor, die valt meteen weer.
    Rollen doet ze hier nog steeds niet, maar het zit eraan te komen. Verwacht ieder moment haar eerste zelfstandige rol.

Gimena
    Beterschap meiske...

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: jep hier ook uitkijken geblazen. Alles wat madam ziet moet ze hebben en protesteren als ze het niet krijgt!! Dan kan ze echt boos kijken en mopperen haha:) oja hond is ook niet veilig meer, arm beest word overal aan getrokken als ze naast ons op de bank komt liggen :( en als ze dan op de grond springt omdat ze het gegraai zat is dan is hier helemaal het hek vN de dam, gaat ze roepen ( op haar manier natuurlijk dus klinkt ongeveer als een schorre kraai aarg aarg) als de hond dan niet snel genoeg terugkomt word het gillen:$

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier net zo.. arme beest is al tig keer geslagen en geknepen.. probeer het zoveel mogelijk te voorkomen, maar soms is hij zo snel..

17. mroos

mroos Niet meer actief

@buggy, Boaz zit al twee weekjes in de buggy(koelstra latinique). Boaz zit hartstikke goed(kan zelfs al los zitten als hij op zijn handen steunt) en de wagen kan ook helemaal plat.
    Ik voel me er goed bij dus dan doe ik het gewoon lekker;)

@Gimena, balen! hopen dat het niks raars is en dat je je snel weer beter voelt. Mijn schoonzusje heeft ook een 3 keer bloed verloren in de eerste weken en we dachten allemaal dat het slecht af zou lopen maar ze is nu 25 weken hartstikke zwanger.

@grijpen, Boaz pakt ook ALLES vast, van de mayonaisefles wordt ie helemaal wild. En hij begint ook echt voorkeur te hebben voor speelgoed. Uiteraard vindt hij een spuuglelijke knuffel (mijn man noemt het een koortsdroomknuffel) een struisvogel met een roze lijf, oranje poten en een groene hals, het mooiste haha.

Ik ga maar eens koken;)

18. mroos

mroos Niet meer actief

@collo, hier ook een relaxmomentje ja haha, lekker wijntje, chips en nootjes, heerlijk!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Net voor het eerst samen met Amy in bad geweest. Vond ze leuk!!! Spetteren met armen Zometeen nog 1 keer lekker uit eten en morgen weer naar huis....wat gaat het snel...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Auto stuk?

Deel Deze Pagina