De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Spannend dinsdag!!!

Slapen: Beau slaapt overdag in alleen zijn luier en s'nachts in een luier met en heel dun slaapzakje en net als bij Dees vor de vorm een lakentje maar daar kruipt hij gewoon onderuit.
    Hij heeft geen last van de warmte, ik heb s'nachts zijn raam open en hij slaapt super!

Nu even snel mijn was binnenhalen en dan eindelijk aan de koffie!!

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    O pelikaantje, Beau valt in slaap op zijn buik meestal blijft hij zo liggen maar soms ligt hij op zijn zij te slapen.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pelikaantje
    Lenn slaapt altijd op zijn buik of op zijn zij.. enkele keer op zijn rug, maar dat gebeurd niet vaak..

Slapen
    Hij slaapt errug slecht in 's avonds.. Het is boven ook mega warm, maar hier beneden schiet hij elk kwartier wakker en komt moeilijk in slaap.. Vanavond weer 1.5 uur bezig geweest.. Hij slaapt nu eindelijk maar verwacht hem nog wel voor 23.00

Slapen 2
    Hij slaapt in alleen een romper.. Overdag en 's avonds.. Geen slaapzakje nodig hier, dan kan ie er uit zwemmen ;) Zonder romper slaapt hij helemaal niet dus zit weinig anders op.. daarnaast zit hij constant aan zn luier te plukken dus ook geen succes.. als het 's avonds afkoelt en te koud word leg ik een laken over hem heen..

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    29 graden op zijn kamer!! Ligt alleen in zijn romper, straks misschien het lakentje er even overheen.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De thermometer op de babyfoon geeft nu HIGH aan, het is er inmiddels 30 graden *shock* !

Ben maar ff buiten gaan zitten met de voetjes in een emmer water, maar dat is ook voor korte duur. Het wordt al gauw warm en is niet verkoelend meer :(

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Erg he Dees! Spannende week voor jullie volgende week. Hoop dat alles goed is met de kleine, benieuwd hoe ver je nu bent!

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Bah bah het is hier ook al zo warm. :(

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Erg hè? Ga zo lekker in mijn blote kont onder de ventilator liggen op bed haha:D:$;)

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    ga zo even een filmpje van mijn tijgerende kanjer op hyves zetten.
    en hier foto's spammen haha

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames
    Net even mijn nichtje opgehaald dus de logeerpartij is gelukkig nu een feit. Ze is helemaal dol op Amy en gelukkig vindt Amy haar ook erg lief. Morgen lekker met zijn allen gaan zwemmen en daarna een BBQ bij mijn schoonouders waar we mijn nichie weer terug bij haar ouders afleveren.

Slapen
    Hier in een dun shirtje snachts en overdag alleen met luier. Laat het raam vannacht maar open staan anders is het echt niet te harden. babyfoon geeft 31 graden aan, maar die zit wel standaard 2 graden te hoog, dus het zal ong. 29 graden zijn op de babykamer.

Lotte
    Heb je weer stroom inmiddels?

Hier viel 10 minuten voor de wedstrijd het digitale signaal van KPN weg. Bijna panisch 2 x de boel opnieuw opgestart en het beeld was er weer vlak na het volkslied (hoorde van buiten mensen meezingen (wonen naast een seniorenflat:D) Was wel even lichte paniek.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; Idd een spannende week volgende week, ben echt reuze benieuwd naar de echo......kan bijna niet wachten.

@Elmo; Ohw wat gaaf joh, Beau dus goed aan het tijgeren :D
    Ik zie de filmpjes wel voorbij komen!

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Leuke foto's Elmo!
    Ook het filmpje van Beau is super stoer, hij lijkt het al goed door te hebben :D

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Meiden ik ga afsluiten, ga wat proberen te slapen in deze warmte.
    Morgenochtend mag ik weer werken om 7.30!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hèhè heb m'n telefoon weer op kunnen laden! Stroom
    was om 17:30 weer uitgevallen en nu tot 23:15!! Echt irritant! Was op het hele terrein. Blijkbaar waren er draden helemaal gesmolten en er was nog net geen brand uitgebroken!! Eerst viel t al voor t voetballen uit. Dus iedereen heeft nog net de hele wedstrijd kunnen zien;)

roeltje
    ik zei niet dat t niet kan;). De kans is heel klein al je de pil netjes gebruikt;)

Doortje
    Milan kreeg ook telkens n heel rood en bezweet hoofdje tijdens t voeden. Maakte van te voren steeds z'n hoofdje nat! Heb haar gesmst, want bellen kon nie omdat ze dr stem
    kwijt is haha.

Mijn bericht
    haha zie dat ie twee keer is geplaatst. Telefoon deed
    raar. Sorry!! Haha zie gelijk allemaal berichtjes..sorry doortje en dees, m'n telefoon haperde (verbinding met internet viel weg;) en drukte dus steeds op t versturen knoppie;)

Collo
    ik heb ook goede hoop op n plakbeebje voor jullie;)

happy
    heb Milan alleen met luiertje in z'n slaapzak. Liever ook geen slaapzak, maar anders draait ie alle kanten op. Zag net dat ie nu alsnog dwars ligt;)!

Collo
    gelukkig konden jullie de wedstrijd wel nog zien!

Deel Deze Pagina