Spannend dinsdag!!! Slapen: Beau slaapt overdag in alleen zijn luier en s'nachts in een luier met en heel dun slaapzakje en net als bij Dees vor de vorm een lakentje maar daar kruipt hij gewoon onderuit. Hij heeft geen last van de warmte, ik heb s'nachts zijn raam open en hij slaapt super! Nu even snel mijn was binnenhalen en dan eindelijk aan de koffie!!
O pelikaantje, Beau valt in slaap op zijn buik meestal blijft hij zo liggen maar soms ligt hij op zijn zij te slapen.
Pelikaantje Lenn slaapt altijd op zijn buik of op zijn zij.. enkele keer op zijn rug, maar dat gebeurd niet vaak.. Slapen Hij slaapt errug slecht in 's avonds.. Het is boven ook mega warm, maar hier beneden schiet hij elk kwartier wakker en komt moeilijk in slaap.. Vanavond weer 1.5 uur bezig geweest.. Hij slaapt nu eindelijk maar verwacht hem nog wel voor 23.00 Slapen 2 Hij slaapt in alleen een romper.. Overdag en 's avonds.. Geen slaapzakje nodig hier, dan kan ie er uit zwemmen Zonder romper slaapt hij helemaal niet dus zit weinig anders op.. daarnaast zit hij constant aan zn luier te plukken dus ook geen succes.. als het 's avonds afkoelt en te koud word leg ik een laken over hem heen..
29 graden op zijn kamer!! Ligt alleen in zijn romper, straks misschien het lakentje er even overheen.
De thermometer op de babyfoon geeft nu HIGH aan, het is er inmiddels 30 graden *shock* ! Ben maar ff buiten gaan zitten met de voetjes in een emmer water, maar dat is ook voor korte duur. Het wordt al gauw warm en is niet verkoelend meer
Erg he Dees! Spannende week voor jullie volgende week. Hoop dat alles goed is met de kleine, benieuwd hoe ver je nu bent!
Ha dames Net even mijn nichtje opgehaald dus de logeerpartij is gelukkig nu een feit. Ze is helemaal dol op Amy en gelukkig vindt Amy haar ook erg lief. Morgen lekker met zijn allen gaan zwemmen en daarna een BBQ bij mijn schoonouders waar we mijn nichie weer terug bij haar ouders afleveren. Slapen Hier in een dun shirtje snachts en overdag alleen met luier. Laat het raam vannacht maar open staan anders is het echt niet te harden. babyfoon geeft 31 graden aan, maar die zit wel standaard 2 graden te hoog, dus het zal ong. 29 graden zijn op de babykamer. Lotte Heb je weer stroom inmiddels? Hier viel 10 minuten voor de wedstrijd het digitale signaal van KPN weg. Bijna panisch 2 x de boel opnieuw opgestart en het beeld was er weer vlak na het volkslied (hoorde van buiten mensen meezingen (wonen naast een seniorenflat) Was wel even lichte paniek.
@Happy; Idd een spannende week volgende week, ben echt reuze benieuwd naar de echo......kan bijna niet wachten. @Elmo; Ohw wat gaaf joh, Beau dus goed aan het tijgeren Ik zie de filmpjes wel voorbij komen!
Meiden ik ga afsluiten, ga wat proberen te slapen in deze warmte. Morgenochtend mag ik weer werken om 7.30!
Hèhè heb m'n telefoon weer op kunnen laden! Stroom was om 17:30 weer uitgevallen en nu tot 23:15!! Echt irritant! Was op het hele terrein. Blijkbaar waren er draden helemaal gesmolten en er was nog net geen brand uitgebroken!! Eerst viel t al voor t voetballen uit. Dus iedereen heeft nog net de hele wedstrijd kunnen zien roeltje ik zei niet dat t niet kan. De kans is heel klein al je de pil netjes gebruikt Doortje Milan kreeg ook telkens n heel rood en bezweet hoofdje tijdens t voeden. Maakte van te voren steeds z'n hoofdje nat! Heb haar gesmst, want bellen kon nie omdat ze dr stem kwijt is haha. Mijn bericht haha zie dat ie twee keer is geplaatst. Telefoon deed raar. Sorry!! Haha zie gelijk allemaal berichtjes..sorry doortje en dees, m'n telefoon haperde (verbinding met internet viel weg en drukte dus steeds op t versturen knoppie Collo ik heb ook goede hoop op n plakbeebje voor jullie happy heb Milan alleen met luiertje in z'n slaapzak. Liever ook geen slaapzak, maar anders draait ie alle kanten op. Zag net dat ie nu alsnog dwars ligt! Collo gelukkig konden jullie de wedstrijd wel nog zien!
ik heb vast n nieuw topic geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/217298-de-december-2009-mamas-deel-4-a.html#post7688554 truste!!