@ Gimena; hoop dat het onschuldig is en dat je je snel weer beter voelt! @ Buggy; hebben we niet, misschien later? Wel de wandelwagen van de Bugaboo Cameleon, maar die zit er nog niet op. Ze past nog net in de bak en ze vind het ook nog wel prima. Ze wil verder altijd rechtop, zitten, zitten, zitten maar in de wagen pikt ze het liggen nog wel (afgeleid door alles wat ze ziet denk ik). Ik hou dr zo lang mogelijk in de bak, maar ook niet langer dan leuk is. Nu pak ik vooral de wagen als ik lang op pad ga, anders zit ze in de buikdrager of doek dus dat ze kan liggen is dan wel fijn. @ grijpen; ja alles en dan zo dat bekkie in, ook echt alles @ rollen; alle kanten een paar keer gedaan, volledig ad random en dan weer tijden niks. Geen lol aan blijkbaar . @ 1e hapje; jaaaaaaaaaah vanmorgen voor mn dochter gekookt hihihi, leuk! Ze dacht dat ze pap kreeg want dr mond ging goed open, totdat ze voelde dat het anders was, dat was schrikken . Ze vind het nog niet echt wat, bekkie bleef ook lekker dicht. Nog wat gefrommeld en gedaan, missie geslaagd, ze heeft het geproeft! @ ontwikkeling; ik ben ook meer van het goed naar je kind kijken en je gezonde verstand blijven gebruiken is het beste voor iedereen. Cliche maar waar, geen mens of kind is hetzelfde. Ongeduld en op zaken vooruit rennen kan ik mij wel eens over verbazen, maar dat is in mijn omgeving gelukkig een zeldzaamheid. Die ukkies geven heel duidelijk aan wanneer het te veel is. (en omgekeerd ook wanneer ze te weinig nieuwe uitdaging krijgen). @ Collo; jaloers! Lijkt me zo heerlijk met de frummel in bad.....fijn dat jullie zo genoten hebben!
Roeltje hoort bij de leeftijd! Staat ook in oei ik groei. Milan pakt ook ALLES!! Als ik met m achter pc zit dan ramt hij op t toetsenbord, hij grijpt m'n glas drinken vast als ik m naar m'n mond breng, hij trekt aan de katten hun oren, trekt aan m'n neus en haren, als we in de Gamma lopen en ik heb m vast, dan haalt hij spulletjes uit de schappen!! Spulletjes die hangen. Haha. Kan ook nog wel ff doorgaan
Lotte gelukkig, mijn kind is dus toch niet zo raar? leuk he haha.. alles grijpen.. vorig weekend had hij bijna zijn vingertjes gebrand.. stond een kaarsje op tafel in het restaurant waar we toen waren.. en hij zat op tafel.. nooit aan gedacht dat hij dingen vastpakt natuurlijk.. kon het gelukkig op tijd weg schuiven, maar oh wat voelde ik me slecht.. nu let ik echt overal op.. Riti wat fijn dat ze het zo goed geproefd heeft.. nog even en ze eet zo een bord mee
Dani kan nog niet zitten dus dingen pakken gaat wat lastiger, maar alles wat ik vast heb zoals een lepeltje als ik hem voer..... tja, dat eindigt tegen de muur he
Lenn zit ook niet rechtop nog zelf hoor.. maar wel rechtop op schoot een paar minuten.. ook liggend grijpt hij alles vast wat hij ziet..
@roeltje: hier ook al een paar keer een "slechte mama"moment soms zit ik ineens in een situatie dat ik denk ohh stom gelukkig nog niks gebeurt hoor, ben ook steeds net op tijd. van de week bijvoorbeeld lag ze op de commode en ik had de bovenste la open om iets te pakken. ze lag lekker met dr handjes om zich heen te grijpen en had dus het blad van de commode vast, ik duwde de la dicht en op het allerlaatste moment zag ik die vingertjes heel snel weer open en gelukkig op tijd dus niks gebeurt. nu kijk ik eerst waar dr handjes zijn voor ik de la een zetje geef @riti: oh leuk, 1e hapje gegeven! toch weer een mijlpaaltje he @collo: zit de vakantie er al weer op meid, balen! maar hier schijnt de zon ook eindelijk, alleen de temperatuur is niet zo hoog als daar @dees: wat heb je gedaan meid?? zag op hyves dat je weggesleept moest worden???
Zo weer bijgelezen, wat een geklets!! Hele mooie en leuke spam gezien ook weer. @Lotte, oren dicht over bv, zolang jij er lol in hebt.. @Collo, jullie hebben het super daar zo te horen. Je komt gelukkig wel met mooi weer terug. Is altijd zo'n domper als je gelijk weer in van dat prutweer terecht komt. @Roeltje, heb over je bruine bonen gelezen hoor. Leuk dat Lenn ze zo lekker vond. @slechte mamamoment, hier is Matthijs van de bank gevallen terwijl ik ernaast zat.. Juul zat bij ons een ketting te rijgen maar de kralen vielen er net zo hard aan de andere kant van het touwtje weer af dus ik kijk twee tellen naar haar om een knoop in het touwtje te maken en boem. Gelukkig mankeerde hij niets. @ontwikkeling. Matthijs is niet zo vlot. Rolt van rug naar buik en heel af toe terug. Krijgt steeds makkelijker zijn armpjes vrij als hij op zijn buik ligt maar zit nog niet hoor. Alleen op schoot maar zeker niet los. Hou 'm nog maar even in de kinderwagen maar dan moet hij niet meer te veel groeien want dan ligt hij klem. @Leuk. Morgen naar de Toppers en vrijdag gaat mijn zwager trouwen. Juul is bruidsmeisje.
Roeltje Ja echt leuk! Het is ook nog erg wennen hoor, dus niet zo gek dat je het soms even vergeet dat hij alles pakt! Ik heb dat ook nog wel! Ik zet m soms ook gezellig op tafel en dan een beetje tegen mijn bovenlijf aan en dan gaat ie ook graaien. Laatst mepte ie bijna mn glas cola om haha. Dus nee, Lenn is niet de enige rare beeb hihi. Had het gelezen hoor van je bonen, sorry!! Goed hoor die Lenn! En nu ik...niemand heeft mijn berichtje over borstvoeding en opmerkingen gelezen..post m morgen nog wel een keer, want wil t graag weten hoe het bij anderen is... Meloen Jeej jij hebt t wel gelezen mn vraag hihi. Maar ik wil zelf ook niet doorgaan tot hij 2 is ofzo, heb gewoon geen idee wat "normaal"" of "gemiddeld" is. Oei...van de bank gevallen!!! Moest ie niet heel hard huilen? Wel ff langs de ha geweest? Leuk dat juul bruidsmeisje is!! Lijkt me echt zo'n moment waarop je als mama zijnde flink emo wordt! SlechtPAPAmoment: Heb zelf gelukkig nog geen "foutjes" gemaakt, maar mn vent wel haha. Hij deed Milan in de Maxicosi en toen hij het riempje dicht deed zat Milan zn vingertje ertussen! Milan keek eerst heel verbaasd en moest toen huilen. Gelukkig snel over.
Slechtpapamoment Slabbetje met drukknoopjes dicht geknoopt terwijl haar velletje in haar nek ertussen zat. Zat al helemaal dicht. Merkte het pas toen ze begon te huilen.....zielig... Slechtmamamoment Bij het nageltjes knippen nu al 2 keer in haar vingers geknipt. De laatste keer heeft ze het echter nbiet eens gemerkt. Lotte Kan je niet over BV adviseren meid, maar gewoon doen wat jou goed lijkt.
@ Roeltje; kan me voorstellen dat je bruine-bonen-trots bent! @ Lotte; Heb het wel gelezen hoor, sorry nog niet gereageerd. Snap wel dat die opmerkingen niet fijn zijn. Ben nu dan aan het afbouwen, maar omdat het hier zo moeilijk ging ook continue opmerkingen over stoppen. Het is denk ik zoals met zo veel baby/kind-keuzes, trek je eigen plan anderen hebben (vaak) geen idee. Het is niet zo dat je wat doms doet of zo , zo lang jij het volhouden kan, geniet er van zou ik zeggen! @ gezellig; straks oppassen op mn nichtje van 9 maanden, leuk!
Goedemorgen! Vanochtend vond ik Milan voor het eerst op z'n buik in z'n bed...even schrikken voor mama, maar hij lag heerlijk te snurken!
ahhh lief he als ze zo liggen te slapen Krijg je gewoon kriebeltjes van in je buik @Hier: Weer een heerlijk zonnig dagje vandaag! Vandaag lekker poetsen en met de kindjes in de tuin spelen
@Chicken, dat lijkt mij ook schrikken ja! Wel schattige foto's! @Riti, leuk he dat eerste hapje? @groente, Lotus wilde eergisteren wel verse boontjes, en gisteren opgewarmd in de magnetron eet ze ze weer niet...potje olvarit bonen ook niet....da's lekker...niks koken voor 2 dagen blijkbaar..... @rollen, Lotus draait alleen van rug naar buik en als ze terug wil krijst ze gewoon de boel bij elkaar . @pakken, Lotus pakt ook alles...vooral in de box rond draaien tot ze heeft wat ze wil. Voorkeur: boekje van Sudo creme...hard karton...lezen.....tsss...weet niet van wie ze dat heeft, wij en Max houden er niet van LOL @zitten, ze zit graag op schoot, maar liever niet zelf in de wipper of naast mij op de bank ... @Slechtemama moment nog niet gehad, komt vast goed! @Collo, vandaag alweer naar huis? Jee wat gaat dat snel! Wens jullie een goede vlucht! @Meloen, veel plezier vanavond! En morgen glunderen he! @Lotte, bv had ik wel gelezen, maar geef kv dus kan je niet adviseren...behalve: doe wat jij denkt dat goed is! @Mroos, ik ga ook op pad voor een buggy. Elke keer die lompe wandelwagen...wel met ligstand ook @Elmo, hoe is t met Beau gegaan? En met jou.... @Dees, auto kaduuk? @hier, vandaag komt mijn vriendin uit Limburg een bakkie doen. Gisteren moest ik met Max naar de KNO arts en later voor zijn vaccinaties...BMR en DKTP meen ik...een grietje voor hem zette de hele boel op stelten...komt ze eruit lopen: "mmm, stelde niks voor die prikjes, heb mij voor niks zo aan lopen stellen!" Haha...ik moest echt lachen...8 jr oud .
@Dretjuh, geen weer om te poetsen joh! Heb gelukkig al gezogen en de hele beneden verdieping gedweild...
@Riti, bij een hyvesmail zag ik je naam staan bij "zijn dit vrienden van je?" Heb je uitgenodigd..... Zag dat jij al druk in de weer bent geweest met taarten en cupcakes...heb van ieder 1 gemaakt...wil nu allerlei benodigdheden gaan kopen, vind het zooooooo leuk! Je hebt mooie dingen gemaakt!
chicken wat lief!!!! Psje haha heb hier gelukkig rieten mandjes als la in de commode dus wat dat betreft kan er weinig misgaan.. ach er zal vast nog wel wat anders komen omdat hij sinds afgelopen weekend 'pas' draait vergeet ik dat nog wel eens en wandel zo bij de commode langs.. ook niet echt slim natuurlijk.. zal wel goed komen toch? Meloen oei van de bank gevallen.. gelukkig was er niks aan d ehand.. Pooh nu al gedweild enzo? Mooi op tijd hier vannacht om 5.00 uur wakker, om 6.00 uur vond ik het wel best en heb fles gegeven (niet eens leeg gedronken natuurlijk) en is weer gaan slapen tot 8.00 uur.. bij mij in bed geleden.. sorry kon er niet uit komen haha.. om iets voor negen waren we beneden.. was wel even gezellig mama-zoon momentje haha.. ga even wat doen, fruithapje geven en stuk wandelen.. heerlijk weer hier
Goedemorgen alles gelezen, nog nie wakker genoeg om te reageren haha. Was btw grapje op de opmerking v Roel dat ik zei dat niemand reageerde. Wist dat r veel fv mama's zijn