De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    als ik strak op pc ben dan kan ik je pb openen! Thnx

psje
    nee, helaas krijg je amper nog n urgentie. Heb k uitgezocht. Echt heel idioot. Maja, werd vast teveel misbruik v gemaakt ofzo

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    al wat gehoord over je auto?? Duim duim!!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    Sara heeft gisteren bij mijn man uit de fles gedronken!! Ze heeft 100ml, met een paar keer loslaten, in 1x weggeklokt!!!! Vandaag bij de gastouder ging het ook beter!!! Zou ze het eindelijk doorhebben?? Ik hoop het zoooooo, duim duim duim!

sorry voor dit ego bericht! Morgen kom ik meekletsen, ben ik vrij jeeeeh!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; Whoehooeeee :D :D Wat een super nieuws! * doet een klein vreugde dansje*

@lotte; Auto blijkt toch echt flinke problemen te hebben.....:( Ze denken dat ze er toch nog wel een weekje zoet mee zijn aangezien er niet echt een standaard motor in ligt ;) Ik hoor morgen of ik nog een leen-auto kan krijgen want ik kan zo ook geen kant op....vandaag heb ik Jeroen's auto mee kunnen krijgen gelukkig.

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @doortje

Super zeg wat fijn voor je. :D

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Wat vervelend zeg. Kunnen ze al een wat het gaat kosten?
    Zou wel vervelend zijn van je vakantie geld zeg.

@all
    Wat zijn eigenlijk jullie vakantie plannen?
    Wij gaan als het mooi warm weer is weer naar Luxemburg kamperen. Vind het wel erg spannend met Luuk.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees&sanka: dankjulliewel!!! ben nog steeds hieperdepieper!
    @dees: ow wat vreselijk balen van je auto!! hoop erg met je mee dat de kosten meevallen!
    @sanka: oeh spannend kamperen! Wij gaan eind augustus 3 weken weg met de auto naar Spanje. Rustig aan die kant op en dan in (betaalbare!!) appartementen slapen. We boeken niets van tevoren, we zien wel :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sanka; Ze moeten eerst weten wat nu daadwerkelijk het probleem is, dan moeten de onderdelen nog besteld worden (wat al lastig is) en dan alles nog gerepareerd worden....ik houdt rekening met zo'n 2000 euries :(
    Qua vakantie, nu ff afwachten wat we gaan doen....eind van deze maand hebben we 2wkn vakantie....we wilden nog wel graag ff weg naar de zon bijv. Ligt er dus maar net aan wat ons de auto gaat kosten, wordt dat toch een flink bedrag gaan we een paar daagjes naar ons vakantiehuisje in de Franse Ardennen :)

@Doortje; Ik duim voor je dat Sara nu doorheeft wat ze moet doen, en dit natuurlijk ook blijft behouden :)

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    doortje
    Applausje voor Sara!!!!!!!!!!! Jippie!!!

dees
    Och jeetje...dat is niet zo mooi. Hebben ze je wel al een indicatie van de kosten kunnen geven? Hoop dat niet al je vakantiegeld erheen hoeft! Oh lees al, dat je het nog niet psies weet.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; Wat goed! Dat is het vieren waard, lekker zeg :).

@ Dees; ai, balen zeg :(.

@ Sanka; wat leuk dat jullie gaan kamperen. Dat zouden wij ook gaan doen, maar ons nieuwe huis komt er tussen. Spannend, maar vooral superleuk lijkt me met zo' hummel in een tent en lekker veel buiten :).

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb niet terug gelezen, ben erg druk maar kom even melden hoe het in het ziekenhuis was.
    Ze besloten ineens om geen narcose te doen maar sedatie met slaapmedicatie wat dmv een slangetje hoog in zijn darmen werd ingebracht.
    Na de eerste dosis viel hij keurig in slaap maar liepen ze uit bij de MRI dus moesten we wachten waarop Beau weer wakkerder werd, toch geprobeerd neer te leggen maar zodra hij in de scan lag werd hij wakker, nog een dosis erin maar meneer had geen zin meer om te slapen.
    Dus terug naar de afdeling, weer een dosis erin en hij werd nog niet moe, hij lag maar lekker te kleppen en om te rollen haha.
    uiteindelijk toch in slaap gevallen, gelukkig was er gelijk plek bij de MRI dus hem neergelegd, hij bleef gelukkig slapen ( een wonder op zijn rug) tot het apparaat herrie begon te maken. eerst lag hij nog redelijk stil tegen het apparaat te kletsen maar uiteindelijk begon hij te brullen.
    Maar ze gingen er toch maar mee door in de hoop dat de foto's goed genoeg zijn om te beoordelen.
    Volgende week worden we gebeld met de uitslag, ze hebben het versneld omdat we 4 juni naar de oogarts moeten en het fijn is als we dan weten hoe of wat.
    Duimen jullie mee dat de foto's gelukt zijn en de uitslag goed is?
    XXX

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Elmo
    Zag je berichtje op hyves. Blijkbaar had ie zoveel indrukken dat ie niet wilde slapen! Ik duim voor je mee!

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Doortje: jeeej wat goed!

@Dees: nou, gaat ook vast een lekker kostenplaatje aan hangen, je kunt toch niet zonder auto he!

@Elmo: Hoop dat alles goed is gegaan en goed gaat komen met Beau

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @Elmo
    Ik duim voor je.

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees: hoooooi! Ik lees het alleen nu pas....:p

@huizenzoekers: succes allemaal...valt niet mee he!

@elmo: hopelijk is volgende week alles goed!

@doortje: YES YES YES, dat moet een heeeeeeele verademing zijn! Fijn hoor!

@de rest: ook hooooi!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    hooooi

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Truste dames

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Ja, ik weet ook wel ongeveer hoe laat het is door de slijmhuishouding (nee, schaamte is echt helemaal overboord), maar heb altijd het meeste zin in sex rond mijn eisprong. En als er dan ook nog wat alcohol in het spel komt....
    Mijn man zit me al dagen te pesten nou. Zit ie naar mijn buik te kijken, of verteld hij aan Amy dat ze er een broertje of zusje bij krijgt en noemt de hele tijd de datum dat ik volgens die ovulatieticker zou zijn uitgerekend....zucht. Ach, de vorige keer had hij ook ongelijk. Toen beweerde hij dat ik niet zwanger was....

Dretjuh
    Het kleine teennageltje van Amy is ongeveer 1-2 mm dus ik denk dat ik die het eerste jaar + ook niet aan hoef te raken.

Roeltje
    Heerlijke week gehad. Vanavond om 21.45 geland in Maastricht en nu weer lekker thuis.

Chicken
    Mooie fiets zeg! Ben alleen bang dat ik met mijn knieen dat zitje voorop ga raken. Heb nogal lange benen en moet doorgaans ook het grootste maar frame hebben in de damesmaat, dus weet niet of dat past.

Bestellen
    Grote dingen overleg ik wel, kleine dingen niet. Hij zou er gek van worden denk ik.... Hij betaald het liever dan dat hij overal over moet gaan meedenken. Belangrijke dingen natuurlijk wel, maar het meeste laat hij aan mij over. Dat heeft zo zijn voor en nadelen.

brrrrr......20 graden.....:D;)

Sanka
    Heb dat wel eerder gehoord hoor van dat spiraaltje zelf ophalen en dan meenemen naar de arts waar je het laat zetten.

Dees
    Succes met je auto! Wel fijn dat je je huis nog hebt gehaald. Ik duim voor je dat het meevalt.
    Als er weer zo'n actie is bij Hoogvlie, zou je dat hier neer willen zetten? Heb ontdekt dat er een Hoogvliet zit in Hedel, hier heel vlakbij. Zijn toch echt mooie aanbiedingen. Anders wacht ik op de 3 voor 20 acties.

Sanka
    Ah, anders kom je maar hier in de tuin zitten hoor! Gelderland is niet zo ver weg (feitelijk maar 2 km)

Lotte
    Zijn er geen andere dorpen in de buurt met een kortere wachtlijst. Hier in DB duurt het gemiddeld ook 3-4 jaar, maar in sommige dorpen hier raken ze hun woningen niet eens kwijt. Werk zelf bij een woningcorporatie en hoor regelmatig ook de meest sneue verhalen, maar kan toch niks voor ze doen. Da's af en toe wel even slikken.

Bapsie
    Rot dat het allemaal niet lekker liep met de verpleging. Moet zeggen dat ik zelf veel meer respect heb gekregen voor mensen in de zorg, sinds ik acht dagen in het zh heb gelegen.

Doortje
    Hiep hiep!!!:D:D:D

Elmo
    We duimen voor Beau!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    GAAAAAPPPPPP wat ben ik nog moe zeg..... Gisteren een druk speeldagje in de tuin gehad, toch goed geslapen.

Pfffff als ik mn dagje maar doorkom zo, Dani en Layla slapen overdag niet meer tegelijk helaas... Ga t wel proberen kan ik ook nog ff tukken.

Iedereen een goede nacht gehad?

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heerlijk geslapen! Wordt allen wel moe wakker .

@ Elmo; Nu afwachten dus, succes meid.

Deel Deze Pagina