De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Bedankt.

Zit nu op mijn werk, de kindjes op het kdv en ga vanmiddag campagneposters plakken haha.
    Dus op pad met een ladder,behangerslijm en 60 megaposters.:$

Morgen krijgen we bezoek en gaan we weer op bezoek bij mijn schoonvader ( dagelijks) maar hebben we verder voor het eerst sinds tijden even niets! heerlijk!!!

Ik ga kijken of ik even terug kan lezen, het is vrij rustig nu op het werk dus... op hoop van zegen.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

collo
    we kijken op heel veel plekken en staan in drie grote gebieden ingeschreven , maar niks te vinden. Blijven zoeken...

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Nou hier komen er voorlopig geen kindjes meer. :). Er kwam trouwens met het zetten aardig wat bloed. Moet het nu in de gaten houden.

@collo
    Heb geen rijbewijs anders had ik het wel geweten. ;)

@elmo
    Veel plezier vanmiddag met het plakken. Het is mooi weer :p.

@dretjuh
    Hier een goede nacht gehad eindelijk, Luuk werd pas om 6 uur wakker.

@chicken
    Zag net pas het plaatje van de fiets wat een mooi ding zeg. Wil ik ook. :)

@suuskebab
    Hoooooiiii :D

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen :)

@ Sanka; last van (gehad) ? Ik was er wel even wiebelig van destijds.

@ voeding ; wat en ding is dat toch he met die kleintjes. Ben nu helemaal bezig met het wat en hoe met de hapjes en zo, leuk. En dan te bedenken dat het binnen no time ook weer routine is en je er niet meer bij na hoeft te denken.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ bv; afbouwen gaat niet zo goed hier :(. Barst van de stuwing steeds, m'n prolactine zal ook idioot hoog zijn (heb prolactinoom) en ben flink misselijk sinds ik begon met afbouwen, bleh. De andere hormonen zijn wel zo'n beetje 'op' dus het komt er erg moeizaam uit zeg maar, rotcombi.
    De sleutel is de geleidelijkheid maar wil er nu wel erg graag van af, pfff.

7. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Zo hier wordt veel geschreven :p

Hier alles goed. Mijn dochter heeft nu 4 flessen van 200 ml. Een half potje fruit en een half potje groente. Ik heb nu een grote plastic slab aangeschaft, want ander blijf ik aan het wassen :D

Binnenkort moet ik naar het ziekenhuis om een foto te maken van de heupjes van mijn dochter. Mogelijk heeft ze heupdysplasie. Ze zou dan een spreidbroekje moeten. Maar het is gelukkig wel te verhelpen.

Verder heb ik me opgegeven voor babymassage. Ben benieuwd hoe dat gaat. Heb er wel zin in.

@RiTi: wat vervelend die stuwing. Ik heb er met afbouwen met bv 1 of 2 dagen flink last gehad.

@Sanka: hoe is het met jou? Hoop dat het goed gaat met het spiraaltje.
    Ik ben zelf aan de pil: cerazette. Is een pil die ook bij borstvoeding kan. De huisarts zegt dat ie niet veilig is zonder borstvoeding. Ik geef nu flesvoeding...Maar in de bijsluiter staat dat ie wel veilig is. Nou ja als het het mis gaat is het ook niet erg hoor. We willen toch weer snel aan de tweede beginnen.

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @riti
    Ik heb het niet helemaal mee gekregen volgens mij maar waarom ben je aan het afbouwen?

@pelikaantje
    He meid das lang geleden? Wat vervelend van je kleine meid. Wanneer moet je naar de dokter? Zal voor je duimen.
    Ik had dezelfde pil als jij maar die moet je elke dag op het zelfde tijdstip innemen. En aangezien ik hem nogal vaak vergat en zeker nog geen tweede wil, leek me dat niet verstandig.
    Heb nu best wel wat last van mijn buik. Bah.
    Maar snel weer een tweede wat leuk zeg.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bapsie; Goedemorgen :D

@collo; Die aanbieding bij de hoogvliet was alleen in de vestiging te Utrecht, geheel nieuwe winkel en had dus een leuke aanbieding. Mochten er verder nog weer leuke aanbiedingen komen zal ik ze hier wel roepen :)

@RiTi; Ahh Jakkes, die stuwing vond ik ook erg vervelend. Heb er zelf 2 dagen last van gehad....daarna was het gauw over. Succes!!

@Elmo; Plakse vandaag :p

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

@chicken: die fiets had ik ook al gezien, wilde hem ook aanschaffen, maar heb mijn moeders fiets gehad (vrijwel nieuwe Giant) en daar heb ik nu al een stoeltje op laten zetten! Zo leuk!

@AC: waarom niemand aan de nuvaring? Als ik stop met BV wordt het OF de nuvaring OF een brusje! :D haha!

@pelikaantje: slim ja, een plastic slabber...Moet ik misschien ook eens overwegen! En succes op het zkh met Robijn!

@sanka: Hopelijk is het bloeden weer een beetje over?

@all: wat een weertje!!!!!! Ga vanmiddag denk ik lekker een rondje door de Efteling lopen, heeeeeeerlijk!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!!!
    @elmo: ik ga heeeeeeeeel hard duimen!!!
    @suus: hoooiiiiii! J
    @collo: weer thuis? Klonk als een heerlijke vakantie! Fijn dat Amy het zo goed heeft gedaan en jullie hebben kunnen genieten!
    @slapen: prima geslapen! Sara begon om 5:30 te kletsen in bed, maar ik weet dat ze dan altijd wel weer in slaap valt! Ben haar om 8:00 maar gaan halen. (als ik moet werken haal ik haar er al om 6:30 uit, nu kon ze ook uitslapen haha)Nu ligt ze er weer vanaf 9:30 in J
    @lotte: wat vervelend dat jullie je huis uit moeten! Geeft denk ik wel een hoop stress, he? Niet dichtklappen hoor, lucht hier maar je hart en wie weet kunnen we je helpen *knuff*
    @sanka: fijn dat ‘ie zit ;) Lijkt me geen fijn gevoel…
    @riti: ja haha, zat ik gister toevallig ook te denken J Straks heb je het gevoel dat ze de hele dag aan het eten is! Ow balen dat het afbouwen niet zo lekker gaat… Neem aan dat je een schema gebruikt?
    @pelikaantje: hoe ben je erachter gekomen dat de heupen van je dochter mogelijk niet goed zijn? Zal wel schrikken zijn geweest! Maar idd, het is goed te verhelpen!
    @Gimena: ohjaaaaaa, je bent zwanger!!! Is alles nog ok? Las dat je buikpijn had en bloed? Ik hoop het voor je!
    @hier: ik ga maar eens douchen, vanmiddag boodschappen doen met mijn kleine smurf!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: hoogvliet staat ook op mijn lijstje! Supergoeie aanbieding! Moet alleen even zoeken waar die zit :)
    @suus: wil je wat zon deze kant opsturen? Hier is de temperatuur wel ok, maar de zon zit achter grijze wolken... Ik baal...

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pelikaantje; wat een lekkere eter is ze, fijn zeg. Veel succes met de heup foto, spannend. Wij mogen in juli terug omdat ze heel erg vooruit ging met haar heup om te kijken of dat heeft doorgezet.
    Het is zoals je zegt, heel goed te verhelpen als het dysplasie is maar niettemin wel heel erg vervelend. Hopelijk valt het mee en ook goed nieuws voor jullie!
    Babymassage, leuk lijkt me.

@ Sanka; ik ben aan het afbouwen omdat ik er wel een beetje klaar mee ben :). Ik heb vanaf 8 weken volledig gekolfd en dat heb ik graag gedaan maar het is klaar nu. Alleen 'nu' gaat dus nog even duren.

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hmmm bloemkool babyhap maken..
    Wordt snot in de diepvries denk ik?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    dankjewel voor je berichtje!
    Wij moeten ook boodschapjes doen, maar heb geen zin!

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Het erge bloeden is gestopt gelukkig. :)

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gelukkig sanka!!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; Hoogvliet zit in winkelcentrum Overvecht, waar eerst de C1000 heeft gezeten ;)

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    pfff rustig op het werk is toch ineens beredruk geworden.
    Maar ik heb het eea teruggelezen.

chicken, gave fiets!!!
    Ik ga misschien via het fietsplan van mijn werk een moederfiets kopen.
    Ik ben toch aan het afvallen dus daar helpt het fietsen wel bij haha.

Sanka auw spiraaltje... nooit aangedurft.

Collo, misschien zwanger??? spannend jij wil het al wel toch?

Doortje en lotte shop ze.

Pelikaantje, hoiiiii! goh een spreidbroekje? functioneren de heupjes niet goed?
    zijn ze daar op het cb achter gekomen?

Riti, Veel sterkte met afbouwen, als je het inderdaad alleen met kolven moet doen vind ik het superknap dat je het zo lang vol hebt gehouden * geeft staande ovatie*

20. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Sanka: 2 juni naar het zhs. Ik kan ook op een andere pil overstappen, maar ik vind het wel fijn dat ik niet ongesteld wordt. Had ik voor mijn zwangerschap vreselijk last van. Ik wil het liefst nog wel even ontzwangeren voordat we aan het tweede beginnen. Maar omdat ik al 34 ben en mijn man 43, en we er bij Robijn 1 1/2 jaar over gedaan hebben, willen we toch snel weer beginnen.

@suuskebab: nou hier wil het zonnetje nog niet doorkomen, hopelijk vanmiddag. Lekker buiten genieten met de kleine in het campingbedje in de tuin.

@doortje1979 en elmo: via consultatiebureau zijn we erachter gekomen. Maar ze sturen wel snel door, omdat als ze ouder is het moeilijk is om er iets aan te doen. Dus het hoeft niet zo te zijn

@Riti: moesten jullie geen foto maken dan? Wel fijn dat het vooruit gaat.

@Lotte1987: hier ook boodschapjes doen. Hoop dat het niet zo druk is, want ik kom er vaak niet door met de wandel wagen:p

Deel Deze Pagina