De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Dretjuh: bij jullie in ieder geval hetzelfde weer als hier! Lekker toch! :D

Maud is dinsdag al 6 maanden....Nog eerder dan jullie hummels...;) De tijd vliegt ECHT! Maar er komen ook heel veel leuke dingen aan nu ze ouder worden! Fietsen, badje in de tuin, kletsen, zitten, eten aan tafel, etc...! Komt goed!!!! :D

Maud ligt al vanaf 14.00 te slapen! (het is nu 16.30...) :$ Kei goed!

Nu weer genieten van het zonnetje!! Doei!!!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Milan heeft pas 25min geslapen vandaag, maar ja hij slaapt sowieso weinig overdag

moet nog steeds boodschappen doen..

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Suuskebab: Tja, brabant he ;)
    Wat een lekkere slaper zeg :) Dani slaapt hoogstens overdag 3x 1 uurtje

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Succes met afbouwen joh. Hoop dat je er toch snel vanaf bent.

Doortje
    Ja weer lekker thuis. Is ook wel weer lekker hoor en fijn dat het weer hier ook een beetje meezit en ik woensdag pas weer hoef te werken. Dat maakt de overgang makkelijker :D

Elmo
    Als het zo is ben ik hartstikek blij natuurlijk. Het zal je maar zo gegund zijn, voel me dan zeker bevoorrecht.... Maar als ik mag kiezen, liever een maandje of drie wachten nog. Maar geen enkele reden die ik kan aanvoeren is echt zwaarwegend. Hoop bijvoorbeeld hier in het nieuwe ziekenhuis mijn volgende kindje te kunnen krijgen, maar ze gaan pas begin 2011 over naar de nieuwbouw en dan loop ik dus de kans weer in die ouwe bagger te liggen. Niet heel belangrijk, maar zijn allemaal kleine dingetjes.

Amy is al een anderhalf uur aan het huilen en jammeren. Al van alles geprobeerd, maar niet stil te krijgen. Is vandaag bijna de hele dag wakker geweest en heeft alleen maar hazeslaapjes gedaan dus denk dat ze zo moe is dat ze niet meer in slaap komt. Kan niks anders meer doen dan haar te laten huilen. Vooruit dan, nog 1 keer haar speentje gaan geven...

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ohh ben zo blij dat Dani goed slaapt
    Hij komt de laatste dagen een half uur eerder voor zn avondpapje en zijn slaapje en slaapt dan ook lekker door....
    Ben zo blij na 5 maanden slapeloze en moeilijke nachten

@collo003: Wat vreselijk is dat he, als je kind zoo lang huilt en niks wil... Je kunt geen kant op en je weet niet wat er aan de hand is met je kindje. Machteloos ben je dan.

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    #706 doortje79, 21 mei 2010
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
    zeg vraagje:

wanneer kan ik die avondvoeding (dreamfeed) van 23:00 eruit gooien? Met 6 maanden?

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: al boodschappen gedaan? ;)
    @collo: oeh, Amy van slag van de terugkomst? Hopelijk gaat het morgen beter!
    @dretjuh: heerlijk dat Dani zo goed slaapt!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #708 Lemi, 21 mei 2010
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
    Doortje
    die mag er vanaf 3 of 4 maanden al af ;). Maar meeste kindjes willen dan nog wel. Ze hebben t alleen niet meer perse nodig dan dacht ik. Milan had vanaf 3 maanden geen avond voeding meer.

jaaa eindelijk boodschappn gedaan! Heel snel;)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gelukkig is ze toch gaan slapen na het laatste troost momentje. ze was z vreselijk moe, arm meiske. Straks nog even een lekkere papfles erin en dan lekker verder slapen....

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gelukkig collo! Milan is af en toe ook te eigenwijs om t gaan slapen overdag. Hopelijk slaapt ze lekker!

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @doortje: hier is de dreamfeed er ook al lang af hoor...vond het ook sneu om haar daarvoor wakker te maken...Soms doe ik het nog als ik bang ben dat ze haar laatste voeding te vroeg heeft gekregen, bijv. om half 8 's avonds al. Dan vind ik het erg lang tot de volgende ochtend (normaal om 21.30 laatste voeding) Dus lekker weglaten en met de andere voedingen een beetje schuiven joh!

@collo: Ik herken uit jou verhaal echt helemaal mezelf! Het is heeeeel welkom, maar liever nog ff wachten (terwijl ik dat ook weer moeilijk vind) haha!

@dretjuh: ja, lang leve brabant!!! Waar woon je ergens in Tilburg? N, O, Z of W? Ik in Loon op Zand, dus bijna om de hoek ;)

@doortje: ik doe nu de dreamfeedvoeding standaard kolven voor voorraadje, dus ben wel iedere avond nog later op om te kolven, maar mijn voorraad vind dat wel leuk!

Bijna klaar met kolven, dus ik ga slapen! doei!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Ja, moeilijk is het hoor. Kindjes krijgen is verslavend.... Maar als ze allemaal zo makkelijk worden als Amy tot nu toe is, dan teken ik voor minstens nog 2...

Vanavond echt een bende met potje geven. Ik heb helemaal in een deuk gelegen. Ze vond het wel lekker maar duwde toch elke keer het meeste weer uit haar mondje. Het was wortel/brocolli (Portugees potje, hebben daar weer andere smaken) dus binnen no-time zag alles bruin. En ja, als je dan toch al vies bent kun je het net zo goed leuk maken. En lol had ze, die smiecht!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    lachuh die foto;)

all
    truste

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ik geloof dat je daar al mee macht stoppen als ze 2 3 maanden zijn, die voeding krijgt morris vanaf 3 maanden niet meer, wel lekker dan ligt hij er om 20.00 uur in en hoor ik hem niet meer tot 7.15 :D dan heb je lekker een avond voor je zelf of je kan ook vroeg naar bed ;) Succes!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Zo goede morgen!
    Ik ben echt kapot! lag er veel te laat in, was met mijn zus naar walibi geweest, echt super leuk gehad! Daarna lekker gegeten en pas om 00.30 uur naar bed tussen door veel wakker, gewoon niet door morris.. maarja het is weer prachtig weer! Dus dan haal ik me energie wel uit het zonnetje :D Ook vanmiddag weer wat leuks, morris gaat naar oma, mijn moeder en wij gaan bootje varen met mijn schoonbroer in de grachten van amsterdam! Is zo leuk om te doen!

@ Collo haha wat een foto joh! lekker kliederen heerlijk!

@ All GOEDEMORGEN!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    leuk!! Walibi!! Ik lag er om 1:30 pas in! Moesten dingen uitzoeken:( blegh

all
    ga Milan uit bed halen voor z'n eerste voeding.
    Fijne dag

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Heerlijk even kunnen uitslapen. Manlief heeft Luuk vanochtend meegenomen naar de huiskamer. :)
    En het is hier zo'n lekker weer heerlijk. Straksjes kadotjes kopen voor mijn moeder en nichtje. Zijn morgen en overmorgen jarig. Best vervelend van je vrije dagen. Maar ze hebben wel een tuin. :D

@collo
    Wat een leuke foto. Ik wil ook een kinderstoel.

@manoe
    Heel veel plezier vandaag.

@latevoeding
    Mijn hebben ze geadviseerd om die wel nog te geven. Misschien dat dat met bv anders is?
    Maar goed Luuk wil die voeding ook echt.

@all
    Een hele fijne dag met mooi weer. Oh ja morgen word het nog beter. :D

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal!
    Wat een prachtige dag zeg.

Superleuke kliederfoto van Amy :D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen!!

@collo: zo schattig, wat een heeeeerlijke kliederboel!
    @lotte: latertje vannacht?
    @suus: hahah, dus jij ligt alsnog laat in je nest?
    @sanka: fijn uitgeslapen?!
    @late voeding: hmmmm, maar als ik die late voeding weglaat, dan kom ik overdag in de problemen... Ik moet nl vroeg werken, waardoor ik Sara er al om 6:30 uitpluk voor de 1ste voeding (ow hopelijk heeft ze dat flesje snel onder de knie, dan is het probleem opgelost, dan kan mijn man of gastouder de eerste fles doen!). Betekent dat 's avonds de laatste voeding ook 18:30 is en dat vind ik wel erg vroeg! Maar als ik vrij ben slaapt ze gerust door en haal ik haar zelf om 8:00 uit bed. Hmmm lastig... en zowiezo wordt het schema helemaal anders zodra ze bijvoeding krijgt :) Ik moet hier maar eens goed over nadenken!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heeeeeeeeeeeerlijk weer inderdaad!!!! Net in de zon ontbeten! Ga nu even stofzuigen, dweilen en douchen en dan wordt smurf alweer wakker :) Straks voeden, even in bad, insmeren dan dan hup de tuin in!

Deel Deze Pagina