De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@ collo geweldige foto :) hahah moets er wel om lachen hoor :) hahah

hier is het bloeden door gezet na 2 dagen bloed afveeg is het door gezet.en niet een beetje ook.
    of dit goed is denk het niet.

check me banner :p

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Gimena; gefeliciteerd, Sophie 6 maanden! Gaan jullie wat leuks doen?
    Klinkt niet best je bloedverlies :(, hoe voel je je?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemiddag!
    ik haak vanaf hier weer in haha..
    vanavond lees ik wel even bij.. druk dagje vandaag..

Gisteravond avondje tv gedaan:D heeeerlijk.. hij lag er redelijk op tijd in en had het helemaal goed gister.. vanmorgen om 6 uur mn nest uit om om half 7 manlief op te halen.. die is nu bezig met de auto..

Vanmorgen verse appel gegeven.. heel apart, de gekookte prut wil ie niet hebben en ongekookt wel.. heb even geproefd en zit echt smaakverschil tussen.. dus gekookt in de vriezer gedaan.. Nu wortels en sperzieboontjes aan het afkoken.. gaat ook in de vriezer.. heb ik elk gevel een voorraadje, wil van de potjes af.. dan 2x per week spul afkoken voor m..
    wat een pokkewerk zeg haha..

Hihi, lenn heeft zichzelf geslagen met een rammelaar:) Nu om het oogje is het rood.. Is nog nooit eerder gebeurd maar voor de zekerheid de rammelaar even opgeborgen.. ziet er zo sneu uit:( ach, speelgoed genoeg..

ga weer verder met mn kookwerk:( rest van de dag lekker genieten met mijn 2 mannen:D vanavond als hij op bed ligt lekker buiten zitten met wat hapjes en een heerlijk glas cola:D

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena; jeeej een half jaar alweer, wat gaat dat snel he!!!! Dani is volgende week al 6 maanden, snik snik... maar stiekem is het toch wel een beetje een mini-verjaardag he ;)

Maar hoe voel je je nu ?? Maak je je veel zorgen om je bloedverlies?

@roeltje: Tis inderdaad een heel karwei...
    Ik was vanmorgen kiwi met aardbei aan het maken, dr zaten serieus 2 kiwi's en 10 aardbeien in.....
    Nog een serieus dure klus ook als dat elke dag zo moet ;) Maar goed, vind het wel leuk om te maken en tis super gezond

@Lenn/Roeltje: AUWA, arme Lenn met de ramelaar
    @

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    ik geef ook bv en ze vonden t wel vroeg dat Milan de late voeding niet meer hoefde, maar hij groeide goed dus zag t probleem niet. Anders moest ik m wakker maken uit z'n diepe slaap

doortje
    ja al anderhalve week dat we rond 1 of 2uur naar bed gaan. Steeds dingen aan het opzoeken en uitzoeken.. Blegh

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    maar ze hoeft niet perse 12uur te halen snachts toch!? Dan kan je dr laatste voeding toch later proberen te doen en dan uit bed halen smorgens om 6:30?

3wondertjes
    zie je steeds meelezen, misschien gezellig als je ook mee kletst??? :)

7. gimena

gimena Niet meer actief

@riti dank je :) we zijn heerlijk weeste stadden.nieuwe kleding voor sophie gekocht nieuwe voeding en luiers.
    verders is haar peettante op visite geweest heeft ze een naam treintje gehad en een mooie jas en een jurk.
    bloedverlies wordt aleen maar meer dus heb me twijfels heel erg.
    hoe gaat het daar allemaal??

@roeltje auw was zo blij met de rammelaar??

@dretjuh dank je :)gaat echt snel he :( en volgende week Dani :D
    leuk en wat gaan jullie doen???
    ik maak me wel zorge over het bloeden wordt aleen maar meer dus heb heel erg me twijfels

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Succes meid, klinkt niet best.

Verder hier vandaag weer wat meegemaakt. Wordt gebeld door mijn vriendin (die hoogzwangere) dat ze een telefoontje had gekregen van de beste vriend van haar zus. Volgens jullie hem nog? Een heel wazig telefoontje waaruit bleek dat haar zus bij de kapper hier in Den Bosch was flauwgevallen. Die kapper is hier een paar honderd meter vandaan dus of een van ons even wilde gaan kijken. (Ben overigens ook goed bevriend met haar zus). In eerste instantie ging Ferdy even kijken, want ze valt wel vaker flauw en dan gaat het meestal snel weer goed. Had wel opdracht gegeven haar mee te nemen naar hier.

De arts die was gebeld vertrouwde het niet omdat ze ook haar plas had laten lopen dachten ze misschien aan epilepsie, dus met een ambulance mee naar het zh. Inmiddels was ik daar ook aangekomen en ben ik met haar meegegaan naar het zh. Uiteindelijk konden ze niet direct iets vinden en mocht ze weer naar huis, dus maar meegenomen naar hier. Ze woont nl.zelf in Roosendaal, dus dat is best een eind rijden. Heb al zitten grappen of ik een zeiltje op de bank moest leggen :D. Lekker gênant voor haar. Ach, na een bevalling vind ik niet zo veel meer gênant. Ze ligt nu lekker te slapen boven.

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @collo
    Hopelijk gaat het snel beter met haar. Wat vervelend zeg. Misschien te warm?

@gimena
    Bloedverlies, maak je je geen zorgen? of is het niet zo heel erg? Ik bedoel dan de hoeveelheid dan. ;)

@lotte
    Fijn dat je die late voeding zo snel al hebt laten vallen. Ik vind het op zich niet zo'n probleem.

@all
    Hier een druk dagej gehad. Net een vijgboom voor mijn moeder gekocht. Die staat nu dus in de woonkamer. :) Ziet er niet uit. Maar goed morgen is hij weg.
    Ik heb trouwens vandaag bij de intertoys een babygym voor maar 15 euro gekocht en Luuk vind hem helemaal Leuk. Kan ik tenminste een keer afwisselen.
    Nou morgen lekker de hele dag bij mijn ouders in de tuin zitten heb er nu al zin in. :D

Allemaal een hele mooie dag morgen.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sanka
    Is dat die groen-oranje van Playskool? Die heb ik daar nl gekocht en ook al heel veel plezier gehad.
    Vriendin zal ik zo eens wakker gaan maken. waarschijnlijk combi van vermoeidheid/warmte/niet eten...en gevoeligheid om flauw te vallen. Zelf ben ik nog nooit flauw gevallen.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    tjee wat vervelend voor je vriendin. Voelt ze zich al beter?

12. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Vandaag gelukkig niet zoveel bijgeschreven, ik heb me rot zitten lezen!!
    Even denken wat ik allemaal onthouden heb....

@Doortje, wat fijn dat Sara nu zo lekker uit de fles drinkt! Vast een hele geruststelling.
    @Gimena, jakkes meis dat klinkt niet goed....:(
    @Elmo, wat een gedoe ih ziekenhuis, spannende week voor jullie.
    Ik zal duimen voor een goede uitslag!
    @Collo, haha pestkop!! Lijkt me toch eng als je zoiets overkomt en ze weten niet precies hoe het komt...Ben gelukkig ook nog nooit flauw gevallen.
    @Roeltje, pffft sta jij je uit te sloven in de keuken...:p
    hmmm weet het niet meer, sorry.

Meiden, het is wel geen dec. '09 baby maar mag ik even mijn meisie spammen....*wacht niet op antwoord:p*
    Ze was gister bruidsmeisje op de bruiloft van mijn zwager.
    (Ze staat hand in hand met het bruidsjonkertje maar vind het zo wat om die zonder toestemming te spammen dus maar ff foto bijgesneden)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ meloen; leuke foto, mooie dochter!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Meloen
    wat een liefie zeg! Zo schattig in dat jurkje:)

hier
    jeeej morgen bbq-en bij familie van m'n vriend:).

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @meloen: mooi meisje hoor! Ben maar trots!!! :D Kei schattig die kleertjes....!

@gimena: wat vervelend joh! Hoe kan dat nu weer...balen hoor! Hopelijk is het niks ergs...

@Roel: goed bezig meid, lekker koken voor jullie hummel! Ik ben trots op je hoor!

@lotte: vanavond vroeg naar bed jij, verplicht! haha!

@doortje: ja, ik lig inderdaad nooit voor 0.00 in bed...:) misschien moet ik iets meer 'lak' hebben aan mijn voorraad...;)

@pooh: ben je druk? Al een paar daagjes niet gezien!
    @joyce: joehoe waar beeeeeeeeeeeen je??? Alles ok?! I hope so!

@sanka: leuk een nieuwe babygym! joepie!

@hier: vandaag gewerkt, net een buggy gekregen van schoonmam...Ik ben benieuwd, ziet er best aardig uit al zeg ik het zelf... Maar ik ben dus gelijk klaar met het buggyonderzoek...Wilde ze gaan bekijken en vergelijken, maar dat zal ik dan nu maar niet meer doen...anders krijg ik problemen!

Ik denk dat Maud d'r tandjes nu ECHT binnenkort ook gaan komen... Maarja, inmiddels denk ik dat alweer een aantal weken...We wachten rustig af! (ze is nog steeds niet vervelend of wat dan ook hoor, ik kijk puur naar haar tandvlees..)

Zo ik was weer klaar!!! Voor iedereen die ik nog vergeten ben: sorry!

16. gimena

gimena Niet meer actief

@sanka ja ik maak me wel zorge!!(beetje te erg)heb best wat verloren! maar was meer vies bloed.,was heel donker/rood en klonterig (sorry voor de uitleg)
    nu is de afscheiding wel minder.
    hopelijk is het niets erg.

@ collo snapte je uitleg goed.wel super van je dat je iemand opvangt!!!!!RESPECKT!!! :D

@meloentje wat ziet ze er mooi uit je dochtertje :)

@ hier bloed verlies is minder! heb de neiging om toch nog te testen na dit.(moet ik er wel 1 kopen)
    ZO zit heerlijk in de war zo pfff

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wat een prachtige dochter meloen!

Klinkt niet heel goed Gimena....hoop dat je toch zwanger bent...sterkte met afwachten en duim voor je

Hier; kan alleen maar zeggen dat ik van mijn kleine spruit hou, trots op hem ben en hem soms wel wil opvreten! Woensdag moeten we weer naar de kinderarts en we hebben besloten aan te geven niet meer terug te willen komen. Wij vinden dat hij het super goed doet en we zien het allemaal wel! Als de kinderarts het hier ok vindt gaan we ook de neuroloog van het Sofia bellen dat we niet meer komen!

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Doortje; hier ook de eerste voeding om 6.45 en kom dan met 4 voedingen met de laatste rond 20.00 uit. Dus dan 6.45-11.15-15.30 en 19.45 zoiets. Gaat al een hele tijd prima. Straks met bijvoeding erbij is het misschien nog makkelijker om iets meer dan 4 uur tussen de voedingen te hebben.

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @happy: je hebt groot gelijk dat je probeert van de afspraken af te komen hoor! Fijn dat Tijs het zo goed doet! Sta je alleen nog onder controle of zijn er nog dingen die in de toekomst moeten gebeuren ofzo? Hoe is het uiteindelijk afgelopen zeg maar? Ben het even een beetje kwijt....:)

@gimena: mocht het toch mis zijn gegaan, dan heb je morgen waarschijnlijk wel een positieve test ivm het hcg dat nog in je lijf zit... Ik denk dat je beter wat langer kan wachten, OF om een echo vragen! Sterkte! Hopelijk alles nog ok daarbinnen....

Ik ga mijn avondkolfsessie starten en mijn nest in! trusten!!!

20. gimena

gimena Niet meer actief

kan je bij de huisarts en echo eisen dan? ik ga weer tv kijken
    vriend lief heeft een blue ray speller en een dolby gekocht. enige wat ik hoor moet je dit zien moet je dit horen hahah :) (hellemaal happy is hij ermee)
    en even handleiding van broodmachiene lezen.

Deel Deze Pagina