De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen!

Dat "geblokkeerd" topic is alweer dicht. Ze gaan er geen mededelingen over doen in het openbaar.

Hopelijk word je snel weer gedeblokkeerd Roeltje.

Wij gaan vanmiddag met zes vrienden en acht koters pannenkoeken eten en midgetgolfen.:)

fijne dag allemaal!

2. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ohja, schattige spam Pelikaantje!!

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Goede morgen, ik kwam even spieken, klets hier eigenlijk niet mee, maar vind het wel leuk dat jullie een even oude baby hebben.

Toen las ik over Roeltje. Ik ken Roeltje niet, dus daar kan ik niet over mee praten. Wat ik wel kan vertellen is dat wij eerder een stalker hebben gehad die eerst aardig mee kletste, maar wat steeds gekkere vormen ging aannemen tot uiteindelijk de meest vreselijke dreigementen. Ik kan me voorstellen dat zwp dat soort dingen wil voorkomen en daarom eerst iemand blokkeert. Dat was nml echt niet tof en heeft veel mensen gekwetst.

Just to let you know.. geniet van het mooie weer en jullie prachtige babies,

mom.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ladies, I'm back!!!

Ik ga er verder niks over zeggen.. Laten we het houden op een misverstand;)

back on track
    Lenn zit aan het verse fruit en vind het heerlijk..
    vanochtend had hij er wat minder zin in maar goed, kan gebeuren:D

vanmiddag naar mijn ouders. ff buurten, is alweer tijdje geleden..

*danst vrolijk de kamer door*

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Welkom back!!! :D

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    thanks!!

vond het wel lief hoor, die berichtjes hier:D
    wist niet dat ik zo geliefd was hier:p
    blij dat het goed gekomen is..

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Inderdaad, had een topic geopend die gelijk verwijderd werd en ik kreeg van 1 van de mod's gelijk een pb. :$. Ik heb gezegt dat wij onze mama terug wilde :D.

Maar voor de meiden die allemaal niet weten waar het over ging zie hieronder.

Oorspronkelijk geplaatst door Lovely83 [​IMG]
    Het is zo dat wij (ik en veel meiden die nu geblokt waren) een eigen hoekje wouden waar we lekker offtopic konden kletsen.
    Ik heb deze vraag ook gesteld hier in een topic of dit mogelijk was.
    Er moest overlegd worden dus moesten we wachten.
    Toen kwamen we zelf op het idee om een chat te openen en daarna om een forum te openen waar we offtopic konden kletsen.
    Dit is naar de meiden door gespeeld waar we meestal offtopic mee kletste in het irritatie topic.
    Dit mocht dus niet, daarmee begon het bannen.
    Zo zijn er meer dingen gebeurd waarin mensen van ons ook fouten hebben gemaakt en waardoor er eigenlijk nog meer mensen werden geband.

Tja ik weet niet of ik dit hier zo mag neerzetten of dat ik nu ook een ban krijg. In ieder geval als dit het geval is en ik word gebant weten jullie tenminste wel meer hoe en wat.

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Dit was het antwoord van Jan:

Fijn om te lezen dat je niet alleen ons benoemd maar ook naar jullie eigen aandeel durft te kijken en te benoemen. We hebben in de regels laten opnemen dat we dit soort dingen niet openbaar willen bespreken omdat de kans heel groot is dan men gaat speculeren (hun eigen waarheid gaan creëren) of dat er dingen besproken worden over leden die daar zelf niet meer op kunnen reageren. Het blokkeren van de accounts is een opeenstapeling van gebeurtenissen en het zou best kunnen zijn dat leden ten onrechte geblokkeerd zijn. Mocht dat het geval zijn dan zullen wij dat altijd toegeven en zal e.e.a. rechtgezet worden.

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @all
    Allemaal een hele fijne dag. Wij gaan zo naar mijn nichtje die word 2. Lekker taart eten. :p
    Fijne dag allemaal.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    fijne dag vandaag!!
    wacht tot Lenn wakker word, dan een flesje geven en richting mijn ouders... nu al zin in haha

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha heb nog wel een vraag, wilde ik gister ook al stellen..
    kan je appel en peer mengen?
    en hoeveel gram fruit mag hij op een dag hebben?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Welcome back meid!! We hadden je echt al gemist hier :D
    Ik hoop dat alles nu goed opgelost is :)

@Psje; Ik vind de combinatie nu ook ideaal, ik zou bijna niet meer anders willen :D
    Mijn planning liep weer eens geheel anders en ben nu gewoon alweer vrij, vanmiddag dan alleen nog ff een korte middagdienst van 16.30 tot 18.00.
    Hele dagen werken zie ik ook echt niet zitten, ben blij dat ik nu zoveel bij Beau aanwezig kan zijn.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Appel en peer kun je gewoon gaan mengen...aantallen gram fruit is mij onbekend.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    alles is goed opgelost gelukkig..:)
    lekkere werktijden zeg!!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oke, gister voor het eerst verse peer gegeven.. heeft hij alleen nog maar uit potje gehad.. had een hele peer klaar gemaakt om te kijken wat hij er van op zou eten..aan het eind ontdekte ik ineens dat alles op was.. maar zo'n peer is toch algauw 250 gram (vanmorgen gewogen).. en een potje fruit is 125 gram.. vanmorgen maar een halve klaar gemaakt.. maar ja, dat wilde hij niet hebben haha..
    hij was ook bekaf haha

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, ik heb de lege potjes bewaard en die vul ik meestal weer met mijn eigen creaties.
    Aan de hand daarvan weet ik ongeveer hoeveel Beau binnenkrijgt ;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ooh dat is een goeie.. ga ik ook doen haha..
    word wel even weer potjes eten maar goed, moet maar;)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    natuurlijk steunen we je, je bent toch ook een dec mama:). Fijn dat je er weer bent.

Een Peer zonder schil en klokhuis enz is wel een stukje lichter volgens mij;). 250g lijkt me een zwaaaare peeer:p. Maar kan t mis hebben.

Dees
    vergeet steeds op je laatste pb te reageren!!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kreeg afgelopen week een kaart van de Friso in huis, kon 2potjes groente en 2potjes fruit gratis afhalen bij o.a. de etos.
    Potjes zijn zo alleen maar weer handig en tja ik hoef het zelf niet te halen, gisteren de mango geprobeerd en tjeee dat is echt een hit hier :D

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; haha, geeft niet hoor :D Ik zie je pb'tje vanzelf wel voorbij komen.

Deel Deze Pagina