@xenas, Lotus laat ook weer wat vaker wat staan. Afgelopen 2 dagen zelfs een hele fles per dag! Kan door de warmte komen, kan ook dat ze al over wil naar 3 flessen. Had ze ook bij 6 naar 5 en 5 naar 4. Ruim een week voordat het de bedoeling was. Vandaag heeft ze er echter wel al 3 op (3e net). Op de nutricia verpakking staat 4x180....zag ik gisteren want was ook op zoek . Misschien kun je dat proberen? Scheelt toch al 120 ml. Ze mogen vanaf 6 mnd naar 3 flessen + avondeten. Dus ook dat kun je proberen, maar als t bij een half potje blijft zal ie niet genoeg hebben denk ik?!? Kijk anders even op www.keukenkikker.nl handige tip van hier @Roeltje, nice to have you back! All; alle pagina's niet bijgelezen was wel erg veel . Lekker wezen zwemmen vandaag met 7 man...3 kids in totaal. Ff spammen dus......
@poohbeer.. dank je voor de tip! Ga zeker even kijken! Ik zit net op nutricia site te kijken. Daar staan ook dagmenu's op. Timo wordt natuurlijk pas om half 9 wakker. Dus ik moet al die flessen fruit en groente in half 9 - 19 stoppen! Ik ga ook eens het fruit verdikken met liga. kan dat met groente trouwens ook?
Iedereen druk in de weer met eten, hier staan doperwten op het menu, ben benieuwd wat meneer er van vindt. Wij zijn nog niet begonnen met fruit, wel net voor het eerst diksap appel gehad, vondt hij erg lekker. Hij drinkt nu ook uit de tuitbeker, eigenlijk na 2 seconden had hij al door hoe het moest, en hij vond de handgrepen wel leuk(de fles hield hij eigenlijk ook meestal al zelf vast). Waarom is een tuitbeker nou eigenlijk beter, en kan je ook pap geven uit een tuitbeker?
Flesje of beker? Kies voor een tuitbeker zodra je kindje in staat is om daaruit te drinken. De verklaring hiervoor is heel simpel. Met een fles sabbelt je kindje de hele tijd kleine slokjes naar binnen. Vrijwel alle producten (behalve water) bevatten suiker en zetmeel. Dit komt dus bij iedere 'sabbel' op het gebit van je kindje. Speeksel breekt dit wel af, maar heeft daar tijd voor nodig. Daarom is het beter je kindje wat grotere slokken achter elkaar te laten drinken uit een beker, dan de hele dag een beetje te laten sabbelen uit een flesje.
@doortje, ik heb hem van playgro! met anti-lek. De eerste die ik probeerde dus ik heb er niet zo'n verstand van Maar het drinken is idd wel lekker snel op, 5 minuutjes ofzo!
eten Hier alleen aan het voorbereiden voordat Milan z'n eerste hapje krijgt. Heb toevallig gisteren het "opperdepop" boek van m'n schoonma gekregen!! Wilde m zelf al kopen. Echt een super boek!! Dus ik ben alleen aan t rondkijken hoe en wat. Dunne poep Milan heeft nu al 3 weken heeele dunne poep. Hij blijft vrolijk en is niet ziek. Toen we vorige week naar de ha gingen voor z'n rode plekjes zei de ha dat ik pas terug moet komen als hij er koorts v krijgt of minder alert is. Is ook logisch, maar vraag me wel af hoe t kan. Het is heel dun en slijmerig. Als ik z'n luier uit doe dan trek ik hele slierten mee...ja sorry, maar moet toch ff uitleggen haha. Krabbels stom zeg dat ze die zomaar wissen!!
@Lotte, misschien tandjes..?? Hier ook dunne slieterige poep alleen duurde het minder lang. @ xenas, wij hebben ongeveer hetzelfde schema. De tijde verschillen iets maar de hoeveelheden zijn hetzelfde. Balen van het spugen en de rommelige nachten. Misschien heeft het cb idd tips..?
weinig online geweest de afgelopen tijd....veel moeten werken en druk druk zoveel geschreven dat ik het niet bij kan lezen,sta nu weer op t punt om weg te gaan.Maar denk even snel berichtje achter laten! alles goed met iedereen? lekker aan t genieten van het mooie weer? fijne avond allemaal
hier trouwens ook al bijna 2 weken spuit luiers/kleverige poep... af en toe verhoging en hangerigheid, denk een sprong en tandjes die eraan komen, best zwaar in ieder geval tegelijkertijd
@roeltje: ja die had je al gespamd! Maar geeft niet hoor. @eten: net patat besteld. Hoop dat het snel komt!!! @spuitluiers: ojee, das niet fijn! Hier had Sara voor het eerst "vaste" poep. Echt gek om te zien!!
Haaai dames!!!! Hier alles oke! Aaron draait sinds vandaag voor t eerst van rug naar buik en soms terug. Sinds 16 mei heeft ie twee tanden onder en boven staan er wat te wachten, veel bobbels. BV loopt nog steeds heel goed en Aaron was afgelopen woensdag 8030 gram en 69 cm. Ben dus over naar maat 74, want 68 zat krap. Heb verder niet bij kunnen lezen. Kusssszzzzzz, Mili
Haaai woehoee m'n schoonmoeder heeft n heleboel bij me besteld. Ze heeft geroken en was zeer tevreden over de luchtjes. Geen verschil zei ze. Had van haar juist verwacht dat ze zou denken dat t niet hetzelfde ruikt, maar ze kon er gewoon niet omheen. Roeltje is er niet van gekomen je te mailen via mobiel. Wil je me anders even mailen welke dag je wil komen? Maakt mij niet uit welke dag! Mag ook hier plaatsen. Mili leuk hoor al die tandjes
uhm even kijken.. kunnen we gelijk onze koffiedate doen.. liefst niet op maandag en donderdag (donderdag over een weer komt mn man weer terug).. dus dinsdag of woensdag? weet niet welke datum dat is..
Ja tuurlijk!! Dat was ook mijn idee lekker koffiedaten! Kan je de kleine boef ook lekker meenemen! Je mag ook as woensdag de 26e komen, dan kan ik je luchtje vrijdag of zaterdag meteen met de andere luchtjes mee bestellen. Zeg t maar. Mijn vent is dan ook opgehoepeld
ja haha.. uhm, woensdag de 26e is goed hoor. help je me wel onthouden? haha, ben net een zeef haha.. tijd sms ik je nog wel over, want weet niet wat zijn ritme volgende week is, hij klungelt nogal laatste dagen