haha is mijn kereltje de enige die zijn voetjes totaal niet interessant vind? zal zo even teruglezen.. ben net weer thuis.. en toen was mn man weer weg over ruim 1.5 week mag ik hem weer ophalen aftellen maar!!
oja, hij wil niet meer op zn rug in de box liggen!! nu hij het draaien heeft ontdekt draait hij constant naar zn buik.. schuifelt zo de hele box door (binnen een half uur compleet om zn as gedraaid).. en als hij moe word legt hij zn hoofdje neer.. als ik hem dan terug op zn rug leg draait hij weer naar zn buik haha.. ga hem even badderen en zelf douchen en omkleden dan heb ik internet dagje (tijdens zijn slaapjes dan he).. heerlijk niks doen vandaag.. oja, nog even ijs halen voor vanavond
Roeltje komt vast nog wel dat ie z'n voetjes leuk gaat vinden! Zo zie je maar dat elk kind wat anders eerder of later doet! Mmm lekker ijs! Hier Mijn vent is ook weer werken nu. Hebben helemaal niks leuks gedaan. Alleen maar dingen uitgezocht en opgeruimd..jammer..maja in augustus zouden we oorspronkelijk vrij nemen, maar dat moet hij nog bij z'n nieuwe werk melden. Straks nog ff tegen m zeggen..
Morning! Heerlijk he die bewegelijke beebs, voetjes, schuifelen kruipen, rollen en sterk dat ze al zijn (krijg af en toe een mep, oi). Genieten is het, iedere dag weer! ben wel compleet in de war hoe en wat nu met eten en slaapjes en opvolgmelk, en nog een restje 'eerste' kunstvoeding en bv en natuurlijk de net nieuwe groente en fruit hap....kind moet ook nog ergens slapen, 2x, 3x? hahaha Wil zelf van alles, maar zij moet het ook nog een beetje lekker oppakken. Dus de komende tijd goed op dr letten en even flexibel zijn, kijken waar het zich naar toe ontwikkeld.
ahh roeltje: Dani heeft zijn voetjes ook pas 2 weken geleden ontdekt. En schuiven/kruipen doet hij niet eens
Riti denk dat het slapen niet zo'n probleem hoeft te zijn. Je hoeft haar niet perse naar bed te laten gaan toch? Milan slaapt de ene keer maar 1x15 min en de andere 3x 45min. Ik kijk naar of hij moe is en dan gaat hij naar bed. Slaapt ze snachts lang nu? Ze moeten ongeveer 14uur slapen per 24uur. Maar ene kindje slaapt natuurlijk meer dan andere
Hoi dames!sorry voor het verwaarlozen.. had ff hectisch weekje en zat toen weekje in drenthe en toen jarig en blabla enzo.. je kent het wel!! Maar ga nu straks ergens een keer deel 2 bijlezen en dan begin ik hier!
@ Lotte; Klopt helemaal, ze doet het ook prima allemaal en slaapt snachts goed. Het is gewoon een beetje zoeken naar een nieuwe modus, wennen voor mij vooral want wist goed wat te verwachten. @ vraag; heeft iemand de tuitbeker van tommee tippee?. De losse ' oren' die je er op klikt kunnen er maar op 1 manier op, maar de draaischroef zit zodanig dat de tuit altijd net naast het handvat uitkomt....dat is natuurlijk helemaal niet handig! snap er niks van
Joyce; succes met bijlezen en nog gefeliciteerd. Leuke vakantie gehad? Roeltje; Tijs vindt zijn voeten ook nog niet interessant hoor. Sommige kindjes hier zijn al zeker 3 weken ouder, denk dat dat soms wel veel uitmaakt hoor. Suus; je vroeg hoe het zat met de onderzoeken. In principe alleen controles tot dat hij 1 jaar wordt. Dan is er een MRI gepland in het Sofia maar wij gaan aangeven dit niet meer te willen. Hij doet het zo goed; we vinden hem prima hoe hij nu is. Als er echt grove dingen straks niet zo goed gaan grijpen we wel weer in Hij is vandaag 5 maanden! Lekker ding is het.
Hallo Allemaal, Bij lezen doe ik Donderdag wel, zit nu weer op mijn werk. Heb wel wat dingetjes mee gekregen. @roeltje Luuk vind zijn voetjes ook nog niet echt leuk. Je bent zeker niet de enige. @spam Wat een mooie kindjes komen er weer voorbij.
Milan begon z'n voetjes leuk te vinden toen hij iets minder dan 4mnd was. Luiers verschonen wordt dan lastig soms haha
@roeltje ben weer blij dat je er weer ben had het even terug gelezen. @tuutbeker.,wacht ik toch nog even mee.,zet meer drinken op haar dan in haar haha.. @spam .,leuke spam,s (zal ook eens weer een foto maken @ all HOI alles goed???
ow ja Lotte ik kan niet komen op de party had een verjaardag nog hellmaal vergeten. doe je ook aan huis met party,s geven??
Jammer gimena! Ja, ik doe t ook thuis bij mensen, dus je mag me bestellen mocht je dat n keer willen haha. Dan kan je me daar over mailen en prikken we n datum. Hoe gaat t met je! En nog bloedverlies?
Oja ik moet om 14:45 bij de tandarts zijn. Ik had al vanaf een week na de vorige behandeling (gaatje gevuld in febr) dat er n bult naast m'n kies kwam. Nou kwam ik er ong vier weken terug achter dat er troep in zit, dus is niet goed. Had sowieso al 5 jaar last v die kies, maar er was niks te vinden. De assistente vd tandarts zei dat ze daar speciale foto's voor moeten maken. Weer iemand of dat klopt?? In febr heeft ie namelijk ook al fotos gemaakt, maar dit zouden andere zijn omdat t van n wortel gemaakt wordt!?!? Ben al zo bang om naar de tandarts te gaan en nu helemaal...als hij iets moet doen, dan mag ik niet eens ibuprofen gebruiken ivm borstvoeding. Pfff hellllup
Klinkt niet best. Ga je nog bellen zodat je eerder naar vk kan? Sterkte okee is goed! Lijkt me leuk! Laat t me maar weten
jaydan vind zijn voeten ook niet interessant, en heeft tot nu toe 1 keer van buik naar rug gedraaid verder vind hij het wel oke zo... op zijn zij liggen vind ie leuk. ik ben jaloers op jullie, als ik lees hoe goed jullie kinderen fruit eten, van alle soorten wat! leuk man zou ik ook wel willen, gister geprobeerd, regelrechte ramp :S