De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    #81 Poohbeer, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
    Meiden wat kunnen jullie lekker kleppen! 8 pagina's alweer!

@Collo, ik had voor Max toen een Chicco...tafelblad kon eraf, stoel kon in 2 of 3 hoogtes (makkelijk voor bij de salontafel) en als ie in slaap viel in de stoel gooide ik de rugleuning naar achteren...kon ie relaxed slapen. Mooi is anders inderdaad, maar ik vind ze allemaal lelijk ;). Wat een rotmeid dat ze hem al verkocht heeft! Ik haat dat!
    Spontane zwangerschap...kan best hahaha...er is niks mis met ons...ik heb iedere maand een eisprong en mijn hubbie heeft super zaad....veel zwemmers...en toch wil het niet!
    Al vijf jaar geen anticonceptie en maar 1 keer spontaan zwanger geraakt (miskraam met 13 wkn), dus erg onwaarschijnlijk....
    Ja de beste magnetron...lijkt mij wel wat!
    Fijne vakantie meisje!

@mamavan2; welkom hier!

@Sanka, ik ga je verhaal zo lezen.

@Bapsie, ik heb in de babytijd van Max ook iets gewonnen met bel en win (een aps foto camera) en kreeg hem gewoon thuis...duurde wel lang vond ik...

@Chicken, geweldige foto van Milan! Wat een wijs ventje zeg...nou ja ventje...t is al een hele kerel! Cool!

Las gisteren op hyves dat mijn oude vriendin (uit de Brabo tijd) is bevallen...dus krijg weer een geboortekaartje in de bus! Yeah! Eerste was ook IVF meisje, en toen na 5 maanden geloof ik, spontaan zwanger van nr 2....wat ik begreep wederom een meiske! Leuk hoor! Nu mijn andere dinnetje nog volgende maand! Spannend...ze hebben de geboortekaartjes zelf gemaakt en hebben mij gevraagd ze af te drukken als het zover is, want de tijd etc. moet er natuurlijk nog bij....ben benieuwd!

Verder moet ik weer druk opzoek naar oude bedjes....heb er nog 1 staan, dan ben ik echt los...pffff...wordt weer een rondje NL voor mijn hubbie whahaha...

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    O ja, weet niet meer wie de link gaf van de keukenkikker, maar bedankt! Echt onwijs leuk!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Pooh...dat van die keukenkikker was ik!! Leuke site he!! Zo kun je ze vanalles laten proeven.

@Sanka..ja, ik doe er ook fruit in, maar dat kook ik niet. Ik heb alleen geen staafmixer, dus daarom doe ik alles in de babycook. Moet nog eens een gewone staafmixer kopen....berehandig!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen...ik ben zooo moe....

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lotte...pffff....hier nog één....maar ben toch maar naar kantoor gegaan. Al die feestdagen, precies op mijn werkdagen...gelukkig was het vandaag toch papadag, dus mama kon weg.

Heb je rot geslapen?

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Het gaat bij mij steeds vaker kriebelen voor een tweede....voor m'n man hoeft het nog niet zo en het is ook wel lastig momenteel met de ruimte die we hebben, maar ja, dan denk ik, ik ben over een paar maanden 35. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik zwanger ben en als ik zwanger ben, dan hebben we nog 9 maanden de tijd om te verbouwen....

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    nee niet slecht geslapen gelukkig. Lag alleen pas om 2:40 op bed!! En 9:20 stond de wekker. Was de derde avond dat ik zo laat naar bed ging. Vriend neemt n week t avondwerk van z'n ouders over en is dan laat thuis. Ik ben zo'n ei die gaat wachten. Hij moet nu alleen vrijdag nog, dus vanavond wel proberen vroeger naar bed te gaan.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier kriebelt het ook wel, maar wij moeten echt eerst verhuizen. Dus ik druk t maar ff weg.

Moeten jullie veel verbouwen?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; waar is je banner gebleven?

@chicken; Je gevoel nu voor een 2e is wel heel begrijpelijk hoor!
    Alleen zou ik er eerst wel goed zeker van zijn dat de ruimte wel aanwezig is voor evt. een 2e kleine chicken.

@all; whoohoo, beau is vandaag 5mnd :D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    geen idee waar m'n banner is! Hmmm gek

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Gefeliciteerd Beau!!!

@Lotte..ja, we moeten eigenlijk echt een aanbouw aan het huis laten bouwen. Of m'n man moet kantoorruimte gaan zoeken, dan kunnen we op zolder een kamer erbij maken.

@Dees..de ruimte moet inderdaad zeker zijn, misschien ga ik het gewoon eens voorzichtig bespreken..hihi

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!!!!!!!!!

Supergezellig gehad op de bruiloft.. wilden op tijd thuis zijn dus gezorgd dat we rond half 11 weer bij mijn schoonmoeder waren.. maar haar vriend was jarig en er zat wat visite dus was het alsnog 12 uur voor we in de auto zaten.. Moe!!!!!

straks sleepbootdagen dorp verderop dus lekker met zn 3tjes op pad:D

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; haha, je was je banner niet eens kwijt dus?

@chicken; Succes!! Hier moet er eerst echt verhuisd worden, ons huisje nu staat zo'n kleine week te koop.

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Jij ook al je banner kwijt. :p

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hopelijk is je huisje snel verkocht Dees..ik heb het allemaal niet zo gevolgd, maar heb je al een ander huis op het oog of ga je eerst zorgen dat je huidige huis wordt verkocht?

M'n mannetje komt zo met Milan naar kantoor en dan gaan we even gezellig lunchen!!! Lief he!!!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja lotte en ik hadden van dezelfde site geloof ik..
    even snel vraagje tussendoor..

mn zus heeft vanmorgen getest, want ze is 2 dagen overtijd..
    Hij was in eerste instantie negatief..
    nu wilde ze m net in de prullenbak gooien maar nu staat er duidelijk een roze streep.. kan het zijn dat ze alsnog zwanger is? streepje is duidelijk roze en niet grijs.. dus geen indroogstreepje.. winkels zijn dicht vandaag dus kan morgenvroeg pas opnieuw testen..
    maar zou toch fijn zijn haha

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

woow wat gaan jullie snel zeg! denk lees snel even maar bij helaas dat gaat me niet helemaal lukken!

@dees gefeliciteerd 5 maanden alweer!!!! time flies

@mama welkom!

babycook ik krijg ook elke keer helaas te horen hihi

jongens wat een baggerweer he bleg. zo maar even gezellig naar mijn schoonouders toe en dan lekker weer languit op de bank

vanavond probeer ik bij te lezen.......

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Maud heeft sinds een paar dagen fruit en groente op en nu heeft ze keiharde keutels! Echt zielig zo hard! Ze rollen zo door haar luiertje en ik hoef maar amper af te vegen... Iemand hier ervaring mee? Ik heb voor vandaag peer en bloemkool op het menu, dat geef ik haar nog (allebei redelijk sappig) en dan denk ik dat ik er maar weer even mee stop... Ze drinkt namelijk nog geen diksap ofzo...Anders kan ik haar dat geven door wat extra vocht...
    Wat zouden jullie doen?

Sorry...ego....:)

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @suuskebab
    Misschien kun je een klontjeboter of wat olie door het groente hapje doen.
    En ik zou inderdaad even een paar dagen niks geven.

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Hoe lang lag de test er al? Ze zeggen dat na 30 minuten de test niet meer betrouwdbaar is tenminste wat er op staat dan. Maar verkleurd is verkleurd.
    Ik heb in het begin ook heeel wat testen gebruikt en lang laten liggen maar er is er nog nooit 1 later nog verkleurd.
    Er zat wel genoeg urine op?

Deel Deze Pagina