Riti n keer kan geen kwaad. Maar dus niet elke keer doen roeltje kan wel kloppen, zal te maken hebben met koortsstuipjes.
Roeltje Amy lepelt met gemak zo'n yoghurtje naar binnen hoor. Vind ze echt heerlijk. Dees Stoer! Mamahilda Ik dacht dat ze vanaf 5 ,maanden eenkennig konden worden. RiTi Heb ik dus ook gedaan pas geleden alleen het bloedde niet meteen. De volgende ochtend heel haar lakentje onder het bloed. Werd er echt even naar van. 2 Hier vandaag aan opvolgmelk 2 begonnen en mag je idd maar 180 ml ipv 210 geven.
Mijn man heeft zich net gek gelachen toen hij de test zag.... Wil je wel geloven dat wij dus echt maar 2 x sex hebben gehad sinds Amy geboren is.... We waren net eindleijk weer een beetje leuk bezig zeg maar.... Het moet zo zijn.....
vandaag pas "last" van opgeblazen darmen, maar was al aan het aftellen tot ik kon gaan testen. Sterker nog, was al twee dagen aan het testen, maar vandaag dus duidelijk positief (was de vorige keer echt een test junk). Eerder dan gepland en het voelt nog een beetje onwerkelijk, maar we zijn wel blij.... Moeten dus haast gaan maken met de zolder verbouwen. Poehee, ik weet niet goed hoe ik me voel. Wel blij, maar ook wel weer een beetje bang.