Haha, ohw wat dat betreft zou ik me denk ik ook niet in kunnen houden om al te gaan testen. Nou maar deze is echt wel positief hoor! Waar ben je nu precies een beetje bang voor dan eigenlijk?
GEFELICITEERD COLLO!!!!!!!!!! Geniet ervan @Hier: Dani moest vandaag haar het CB: Meneer is 68,5 cm en weegt 8950 gram Hij doet het zeeeeer goed en is een vlot ventje Ben erg trots op hem
Collo OMG OMG wat gaaf!!! Dus toch!!! Oepsie! Wel eerder dan jij eigenlijk wilde toch? Maar waarschijnlijk hartstikke leuk nu het zo is toch? Woehoeeeeeee Lotte is blij voor Collo en man en Amy!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Wat is dan de uitgerekende datum ongeveer???
Hier ook voetbal, vind er zelf vrij weinig aan nog.....het zal straks wat leuker beginnen te worden als we wat wedstrijden gaan winnen. Voor de rest is er eigenlijk ook vrij weinig op tv......bummer
guttegut wat een toestand(jes) ineens vandaag zeg hier. Ze was net helemaal huilerig dus dacht check even dr temp, 36.1!?! Nou moe, gekke meid. Nu lekker knuffelen bij papa met dr eerste flesje opvolgmelk. ennuh voetbal???
5 februari uitgerekend. Idd wel een paar maandjes eerder dan gepland, maar we zijn er natuurlijk hartstikke blij mee. Dees Leven staat nu eindelijk weer een beetje in de rails en nou ben k weer zwanger. Amy is nog zo klein, hoe moet dat nou straks met twee van die kleintjes, hoe gaan we het financieel inrichten, wie van de twee moet er naar zolder...etc etc etc Allemaal kleine zorgen. En natuurlijk OMG ik moet weer gaan bevallen!!! hihihi, allemaal stomme dingen eigenlijk. Maar zit nog voor NOD dus kan nog van alles gebeuren natuurlijk. Maar ga ik niet vanuit. Ga er vanuit dat we over een maand of 8 een heerlijk broertje of zusje voor Amy hebben. Gimena Ja, we hadden het er nog over. Bij jou einde verhaal of heb je nog hoop? Dretjuh Jemig wat een beer zeg, 9 kilo!!! Wow...respect...
@ collo zal morge eens een test kopen moet toch naar de cb of test ik dan nog positief?? wij steken elkaar aan
Heej Meiden, Allereerst GEFELICITEERD Collo. Zou me trouwens ook kapot schrikken, maar ja zoals je zelf schrijft het heeft zo moeten zijn. Verder hier echt drama met slapen. Ik heb echt een super meid. Gisteren nog op het cb geweest 6700 gram en 65 cm. Ze eet s morgens fruit s avonds groente.... Alleen het slapen........Ze gaat rond 19/20 naar bed eerst sliep ze dan tot 23 uur laatste voeding en dan kwam ze nog even om 0300 en dan 0700. Nu is het krijsen bij het naar bed brengen. Ik ben me hele avond er aan kwijt. Dit in combinatie met het starten met werken 3 dgn(wat erg leuk is) breekt me echt op. Heb daarom wel geprobeerd om bij te blijven, maar lukt echt even niet (schaam me diep want post eigenlijk wel altijd even hoe het hier gaat) Ik verschoon haar, doe haar slaapzak aan, geef haar de borst zing een liedje en leg haar op bed. En dan begint het. Eerst nog even brabbelen en "spelen"en dan is het krijsen,huilen krijsen en weer huilen. Ga er nu om de tien min heen, maar als ik dan weer weg ga begint het weer............Ben echt zo moeeeeeeee en vriendje ooooooooookkkkk Tot later, de 10 min zijn om.
Mijn vent haat voetbal!!! Godzijdank!!! Collo begrijpelijk dag je het voor je wil houden! Wel leuk dat wij t al mogen weten!!! Had je de test samen gedaan? Heb je het al aan Amy verteld?
Aloha! Hier weer een teken van leven van mij! Lees wel regelmatig, maar schrijf dus wat minder regelmatig... @bijvoeden: Weer veel voorbij zien komen over bijvoeden. Lastig he dat gerommel met schema's? En wat geef je wanneer.. Wij geven af en toe een beetje fruit of groente. Mevrouw moet er ook echt nog aan wennen. @KV: Wij zitten trouwens nog gewoon op 5 voedingen. Hebben pas sinds een paar weken een echt ritme met redelijk vaste tijden, dus durf het nu niet al weer om te gooien. Geniet nog even van de voorspelbaarheid . Hier dus nog wel een laatste fles rond 22u. De eerst is dan alweer om half 6 helaas.... @nachtbraken: Helaas is mevrouw nog steeds af en toe compleet hysterisch 's nachts. Snap nog steeds wat het is, maar breekt ons enorm op.. Overdag hebben we een heerlijk makkelijk en vrolijk meisje, maar die nachten zijn killing. Wil miss na vakantie weer eens naar osteopaat.. Miss dat die kan helpen, want weet het zo ook even niet meer.... Het spoken begint meestal rond een uur of 3, ook zo apart... @gimena: Klote die onzekerheid! Kan je echt niet aandringen op echo? Met inwendige echo kunnen ze bij 6 weken al aangeven of het hartje klopt.. @collo: Jeetje, wat een super nieuws!!!! Van harte!!! Erg gaaf en erg snel . In februari alweer uitgerekend. Gaaf 2 hummeltjes zo dicht op elkaar. Zou ook wel willen, maar wil eerst weer beetje nachtrust . @rest: Sorry, weet niet meer op wie ik nu verder wilde reageren... Oja @dees: Jee wat gaat die Beau van jou snel! Wat een grote vent al! Knap hoor dat ie kan staan! Is meteen geen baby meer om te zien... @fietskar: Hebben jullie ervaring met fietskarren? Wij willen 2 nieuwe fietsen met 1 fietskar kopen, maar heb geen idee waar je op moet letten. Hebben nu voorkeur voor de croozer voor 2 kids (even vooruitlopend op een 2e ) Tot snel!
@ zwangerworden; jeetje balen meid, kan me voorstellen dat je moe bent. @ Collo; leuk! Amy wordt een grote zus .