De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Die man is zeker heel eerlijk geweest, ze zeggen ook wel eens: eerlijkheid duurt het langst :D
    Geen idee eigenlijk wat de mamafietsen kosten.

2. gimena

gimena Niet meer actief

pff msn doet het maar weer eens niet., nou ja ik ga afwassen en me bed.
    morge naar de cb weer :)
    trusten alle mama en kindjes :)

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Weltrusten Gimena. Slaap lekker.

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    meiden weltrusten voor straks!! tot morgen

5. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @PSje: als ik de laatste fles om 19.oo uur geef dan zit er maar 2 uur tussen de flessen in, want de derde fles geef ik om 17.00 uur.....

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Aahh wat leuk ik lees gelijk dat collo weer zwanger is!!! Gefeliciteerd meid!!! Geniet geniet geniet!!!! Aaah ik wil ook :D

@ Overleggen qua werk ik en mijn man zijn er over uit, ik ga einde van dit jaar toch 2 dagen werken inplaats van 3 ... wil het zo graag en is financieel haalbaar! :D Nog even dit jaar afmaken omdat ik toch nog wat extra wil sparen want ja we gaan volgend jaar wel voor een 2e frummel! Leuk leuk!

Ik heb verder nog niks gelezen, maar heb weer visite dus ga ff gezellig doen :D

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    Fijn dat je dan 2 dagen kan gaan werken! Leuk, een tweede frummel! Ik wil ook! Word zo sip als ik eraan denk dat het er voorlopig niet in zit (moeten eerst een huis vinden).

Fijne avond met je visite!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; truste en succes morgen bij het CB!

@PSje; weltrusten, tot morgen

@Manoe; Ohw dat is wel fijn zeg! Nog ff 'bikkelen' dus en dan lekker genieten en hopelijk volgend jaar zwanger van jullie 2e spruit.

9. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ga de kleine meid maar eens wakker maken voor een flesje en dan lekker zelf slapen. Morgen de hele dag werken helaas...ik mis haar dan altijd zo.

Weltrusten iedereen.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; slaap lekker

@ Manoe; klinkt fijn 2 dagen werken en tzt een tweede frummeltje, leuk!

@ Pelikaantje; geen idee wat handig is met de voedingen. Alle voedingen een beetje eerder zodat de laatste ook wat eerder kan? , wat minder per fles? een voeding er af ? geen idee of dat kan hoor, ik roep maar wat. Slaap lekker!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nou, zowel man als baby, als de poes zijn al in diepe diepe slaap.....jeetje

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Haha, ben ik nog even vanuit mn bedje met mn iphone:)

@dees: die fiets die chicken hier liet zien heb ik zien staan voor 1099 met alle accesoires erbij dus 2 zitjes, windscherm, fietstassen buggydrager etc.

@pelikaantje: kun je de laatste fles niet om 20 uur geven? En haar dan wakker houden tot die tijd? Ik ga nog even je vorige berichtje teruglezen hoeveel en wanneer ze ookal weer kreeg... Ben het alweer kwijt sorry

@manoe: veel plezier met je bezoek! Lekker dat je 2 dagen kan gaan werken!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Dat is nogal een aanzienlijk bedrag dan idd! Nou ik spaar het nog wel ff uit :p

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje
    hier ook vanaf de iPhone:p.

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @pelikaantje: heb nog even je berichtje terug gelezen. Misschien proberen: 8-12.30-16.30-20? Maar dan ga jij idd het schema bepalen en is het niet meer op verzoek en dat wil je niet. Mmmm moeilijk he die schema's.

Nou meiden ga nu echt mn licht uit doen. Morgen komt mn vriendinnetje met dr dochtertje, zij is van febr 2010. Heb dr helemaal zin in, hoop op lekker weer kunnen we lekker wandelen:) hebben precies dezelfde kinderwagen zonder dat we het wisten van elkaar haha! Nogmaals weltrusten!!

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: ideaal foontje he, vind het echt geweldig ding. Ben normaL niet zo van de gadgets maar dit vind ik echt geweldig! Trusten!!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje
    indd een geweldig ding!! Heb m nog niet heel lang, maar hij is super handig. Moest wel wennen aan het typen! Zat steeds naast de letters. Je kan maar 1 toetsenbord kiezen toch? Maar internetten gaat ook super met zo'n groot scherm! Heb jij ook de Hyves applicatie? Ook fijn! Heb je toevallig nog tips voor leuke applicaties? Ik kies alleen de gratis dingen haha. Zitten wel leuke dingen bij!!

All
    truste

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Iphone; I luv it!! Geweldig ding en kan hem echt niet meer missen.
    Download ook veel gratis app's, mijn favo's zijn momenteel toch wel die van Hyves, colorsplash en Farm story.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    haha zit jij ook vaak via je iPhone hier? Nu ook?

Die laatste twee apps die je noemt ken ik niet, vertel! Waar vind ik die en wat kan ik ermee? Ik vind die van Hyves super en een of ander spel waarbij je blokjes moet schuiven.

Als je veel bekende hebt met dezelfde foon dan heb je ook leuke apps, maar ik ken maar een eiemand met zo'n ding!

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee wat heb ik lang bij liggen (ook vanuit bed met iPhone haha) lezen zeg!!

@ collo, joehoeeeee gefeliciteerd meid!! Wat gaaf. Grappig, ik was van Julia ook 5 febr. uitgerekend.
    @ Dees, wat een stoere foto van beau! Supersnelle vent zeg.
    @ riti, arme Maura en papa! Hier ook al twee keer in vingertje geknipt, ze zijn ook zo ienemini!
    @ mamafiets, je ziet vaak bij de Hema en formido aanbiedingen met moederfietsen voor €300,- Ik heb 'm van de formido. Heel grappig inhet wit met lila met bloemetjes. Vind vooral de lage instap en dubbele standaard handig. Moest me op mijn gewone fiets echt tussen het voorzitje en zadel in persen (en ben niet overdreven dik ofzo)
    @ nachtbraakkindermama's, sterkte, is niet leuk.
    Eeeehhhhm weer het niet meer, sorry.
    Welterusten allemaal!!!

Deel Deze Pagina